Ik neem de messen wel mee.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar wat vind je van m'n voorstel?
Massa-zelfmoord op de meeting?
Ik ga binnenkort slaappillen halen. Serieus.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:23 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga zo maar es proberen om te slapen. Proberen.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:30 schreef Christine het volgende:
Eigenlijk zie ik ook wel weer de humor van de situatie...
Vier singles die om half twee 's nachts op een internetforum zitten te janken omdat het leven zo kut is.
Enig probleem: dan moet ik om 8 uur bij de dokter op de stoep staanquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort slaappillen halen. Serieus.
Ik zag het jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:51 schreef timbob het volgende:
ah
m'n ex loopt te cybergeilen op fok
tof [afbeelding]
doe em de groetenquote:Op woensdag 30 maart 2005 02:03 schreef Christine het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken
Een vriend voor mij studeert farmacie en moest ooit een experiment doen met slaappillen; heeft mij daarna een gigantische pot met resterende slaappillen toegespeeld, omdat ik altijd zo laat in slaap viel en dat wilde veranderenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Enig probleem: dan moet ik om 8 uur bij de dokter op de stoep staan
En dat terwijl ik om 8 uur meestal net een paar uurtjes slaap.
Goedemorgenquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:44 schreef Zhenar het volgende:
Oh, goedemorgen trouwens.![]()
Ik ga voor de tweede keer in 1 week iemand helpen verhuizen.![]()
![]()
![]()
Omdat vrienden dat nu eenmaal voor elkaar over hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Goedemorgenen als je geen zin hebt waarom doe je het dan
![]()
![]()
Tja, maar hij wist ook niet dat hij zo lang zou moeten wachten bij de autoverhuur.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Best lullig dat je dan veel te vroeg moet opstaan![]()
Bij ons ook niet hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:14 schreef PeRi het volgende:
Fok hoort voor mij niet thuis in dat rijtje huisje boompje beestje heur
Goedemorgen
ok peer succes en hard leren,word je net zo slim als mij ooitquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:53 schreef PeRi het volgende:
Ik zie dat je je weg in US weer gevonden hebt
Doe ze de groeten van me. Ik ben naar Utrecht![]()
!
Ja je bent weer terugquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ok peer succes en hard leren,word je net zo slim als mij ooit
als dat geen doel is weet ik het niet meer![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja je bent weer terug
Ik hou van je mên!
Ken het gevoel zit nu ook op school en ik fok nu stiekemquote:
Ik kan niet op school fokken. Collegezalen hebben geen internetquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ken het gevoel zit nu ook op school en ik fok nu stiekemsssst
![]()
Dus je hebt nu gewoon vrijquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kan niet op school fokken. Collegezalen hebben geen internet
En ik ben weer terug. Trein rijdt niet en als ik de volgende trein zou pakken was ik te laat en dan is het nutteloos voor dat ene uurtje.![]()
Toevallig dat jouw trein nooooooit rijdt he Peer!quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
En ik ben weer terug. Trein rijdt niet en als ik de volgende trein zou pakken was ik te laat en dan is het nutteloos voor dat ene uurtje.![]()
Nu al terug!quote:
Ze willen me er niet hebben, vermoed ik. En ik zit gewoon op een kuttrajectquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Toevallig dat jouw trein nooooooit rijdt he Peer!
Spijbelaarster!
Ik zou een andere school gaan zoeken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Internet is zo makkelijk ook hè hoppa en een top kont weerquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:00 schreef Christine het volgende:
Zo, ik heb mijn lekkere kontje weer terug
ja een mac flatbread ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:09 schreef Christine het volgende:
Kon ik ook maar op dezelfde manier een hamburger tevoorschijn toveren he
Jij snapt 'm!quote:
Egoquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij snapt 'm!
Ik denk dat ik zo maar eens een gezonde salade naar binnen ga werken, om mijn IRL kontje ook zo lekker te houden
Nouja ik dacht, ik zeg het maar evenquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat merk ik zonder die opmerking ook wel
Ben ik al mee bezig.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zou een andere school gaan zoeken.
In één keer goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:16 schreef Skaai het volgende:
Is het niet narcisjes? Tenzij je het verkleinwoord van narcisten bedoeld
I'm vewwy good.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:17 schreef Christine het volgende:
[..]
In één keer goed.(de laatste optie he?)
Ja vanaf die afstand kan ik je putten niet zien lieve schat!quote:
Ow!quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja de efteling is ook open weer![]()
Den Haag is nog verder weg hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja vanaf die afstand kan ik je putten niet zien lieve schat!
Efteling meets zijn dodelijk vermoeiend.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Ow!
Misschien een ideetje voor een meet
Je hoeft nu niet als atractie hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Efteling meets zijn dodelijk vermoeiend.
Met wie dan allemaal?quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:23 schreef PeRi het volgende:
Skaai ga je mee naar 6flags/walibi/whateverland binnenkort?
Voor het gewenste billen effect, gelieve de salade niet oraal te verorberen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:23 schreef Christine het volgende:
Nou, ik ga nu echt even die salade naar binnen schuiven, ik heb honger
FF en ik willen gaan. Maybe kunnen we er een meet van maken?quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Met wie dan allemaal?
Walibi World is best om de hoek hier
quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
FF en ik willen gaan. Maybe kunnen we er een meet van maken?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Voor het gewenste billen effect, gelieve de salade niet oraal te verorberen.
sorry
quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:25 schreef Skaai het volgende:
[..]ja en daarna misschien bij mij neerploffen?
Ik wil geen rare mensen meequote:Op woensdag 30 maart 2005 14:28 schreef Skaai het volgende:
Kom, we openen een 'Skaai, FF, Peri meet-topic'
Ja ik bedoel van, dat alleen wij drietjes erin postenquote:
Dan krijg je dees: 'msn, postduif, rooksignalen, whatever'quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja ik bedoel van, dat alleen wij drietjes erin posten
quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dan krijg je dees: 'msn, postduif, rooksignalen, whatever'
Eerst ff polshoogte nemen of ze wel mee willenquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar als Ties en Lub nou meegaan, zorg dan ff voor een 6e persoon. Anders zit ik telkens in mijn remi in die attracties ja
Womên! What's wrong?quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:39 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Vier keer is scheepsrecht! Hoi!quote:
Ach, je bent zelf een driekeerquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:21 schreef Bupatih het volgende:
Zit ik hier goed voor het [R&P]-Slowchat-topic?
Ah. Ik wist wel dat ik me hier thuis voelde.quote:
Hallo lieve anti-depressieveling & anti-meeterquote:
Hallo mede-anti-meeter c.q. degene aan wie ik mijn derde plek van het tournament (waarschijnlijk) mag overdragenquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hallo lieve anti-depressieveling c.q. anti-meeter
what else is newquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Was het maar waar...
Maar jullie zaten zo lelijk te doen tegen elkaar.
Derde plek?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hallo mede-anti-meeter c.q. degene aan wie ik mijn derde plek van het tournament (waarschijnlijk) mag overdragen
quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh
Nou ja, in ieder geval een stuk beter dan de vorige keer
Het is echt lekker weer trouwens
Allesquote:
Voor jou altijd Nanoquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:04 schreef Nano het volgende:
[..]
Kan je even hard roepen dat die wolken naar jou toe gaan!
Ook hallo!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:24 schreef bar_rel het volgende:
Waarom kan ik bij FRS nou niet gewoon Buffy seizoen 2 bestellen met acceptgiro
Ja hoiquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:27 schreef Nano het volgende:
[..]
Ook hallo!
Je komt zomaar binnenvallen.Je mag wel hoi zeggen hoor![]()
Enne FRS is but!
In zulk soort dingen dan.
Dit komt er te staanquote:Betaling met accept-giro niet mogelijk, betaal a.u.b. op een andere manier
Gezeligquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:51 schreef BVO het volgende:
Hoi!
Doei appelmeisjequote:Op woensdag 30 maart 2005 16:56 schreef Skaai het volgende:
Tot ooit, my loves!
Ja hier ook prachtig he de zon en dan de blauwe lucht erbijquote:
Ik heb net aan ¤ 91 aan Buffy Dvd's besteldquote:
Bij mij gisteren ook niet, terwijl ik tentamen had.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:06 schreef Tania18 het volgende:
Dat nummer van 'die leipe mocro flavour' gaat maar niet uit m'n hoofd, erg irritant
Hindquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Ik ook.. Alleen die Brace vind ik weer niks.
.
Die stem dan, hoe 'ie alleen de r al uitspreekt..
En ze hadden dat refrein dan ook door een mocro moeten laten zingen..
Nog niet eens zo'n slecht idee.quote:
Zat net ff de albumversie te luisteren (in mp3), maar das een heel andere versie (wat agressievere tekst). Geloof dat Brace er ook niet bij zit te bleren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:09 schreef BVO het volgende:
Ik ook.. Alleen die Brace vind ik weer niks.
.
Die stem dan, hoe 'ie alleen de r al uitspreekt..
En ze hadden dat refrein dan ook door een mocro moeten laten zingen..
quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:19 schreef BVO het volgende:
Die albumversie doet Ali B zelf dat refrein toch? Vind die nog erger..
Whehehe.
[afbeelding].
[afbeelding].
Sterkte missiequote:Op woensdag 30 maart 2005 18:12 schreef MissBliss het volgende:
Als je denkt dat je alles gehad hebt op de meest kutte dag van je leven... krijg je blaasontsteking
Ohhhquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:12 schreef MissBliss het volgende:
Als je denkt dat je alles gehad hebt op de meest kutte dag van je leven... krijg je blaasontsteking
Ja jij gooit te pas en on te pas met die smiley. Net als ikquote:
Das vervelend... sterkte meidquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:12 schreef MissBliss het volgende:
Ja lekker Rotiquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja jij gooit te pas en on te pas met die smiley. Net als ik
Ik ga eten. Eetse alvast jullie
Ik moet nog een Prak. Opdracht afmaken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:28 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben weg.
Ik ga echt onmundig superkeiknoerthard leren
Leren
ik heb een prak op zure koolquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moet nog een Prak. Opdracht afmaken.
Pffft, ik zie het gewoon allemaal niet meer zitten nu. Liefdesproblemen enzoquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:12 schreef PeRi het volgende:
Ja waaarom is alles wrong missbliss?
En blaasontsteking is niet fijn nee
quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pffft, ik zie het gewoon allemaal niet meer zitten nu. Liefdesproblemen enzo
En er komt straks een vriendin om met me te praten enzo maar ja, dat is niet handig als je heel de avond op de wc zit.<< heel flauw lachje
heb je een wc in de badkamer dan kan je allebei zittenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pffft, ik zie het gewoon allemaal niet meer zitten nu. Liefdesproblemen enzo
En er komt straks een vriendin om met me te praten enzo maar ja, dat is niet handig als je heel de avond op de wc zit.<< heel flauw lachje
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb er meer plezier van gehad dan jouw prak
denk ik
mja maar bami met gebakken uitjes,atjar tampoer,ketjap,pindasaus en sambal gaat ook best hoorquote:
Gewoon droge bami met een stukje kip eigenlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
mja maar bami met gebakken uitjes,atjar tampoer,ketjap,pindasaus en sambal gaat ook best hoor![]()
Dat is mindere bamiquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gewoon droge bami met een stukje kip eigenlijk.
Eet jouw volk iedere dag bamiquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:22 schreef PeRi het volgende:
Neuh, dat is gewoon dagelijkse hap.
'Mijn volk' eet elke dag rijst, thuis in India ja.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Eet jouw volk iedere dag bami![]()
ik dacht roti![]()
damn dat is een tegenvaller![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gewoon droge bami met een stukje kip eigenlijk.
nou dan eet ik liever wat jouw volk in india eetquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
'Mijn volk' eet elke dag rijst, thuis in India ja.
'Wij' thuis, hier, eten elke dag iets anders. Net als 'jouw volk'
Maar ik bedoelde dat de bamihap van vandaag niet echt een feestmaal was ofzo. SImpel hapje
Droge bami met kip ?quote:
Rijst is wel goed. Maar niet als je (zoals de meetse indïers) geen andere voedingsstoffen binnenkrijgt erbij.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
nou dan eet ik liever wat jouw volk in india eet
rijst is goed
Ehmmm hoe zeg je dat. Mn moeder doet bij het vlees wanneer ze het bakt dan ketjap erbij, en een beetje groenten, zoals champignon, uien, tomaat, weet ik veel wat nog meer. Het smaakt uiteindelijk alleen maar naar ketjap, maar er zit wel groente bij. Snap je?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Droge bami met kip ?
er zitten wel groente bij het vlees ?
is het een vegetarische groentekip dan![]()
En zo niet. Kom dan maar een keer hier etenquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:54 schreef PeRi het volgende:
Snap je?
ik snap hetquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ehmmm hoe zeg je dat. Mn moeder doet bij het vlees wanneer ze het bakt dan ketjap erbij, en een beetje groenten, zoals champignon, uien, tomaat, weet ik veel wat nog meer. Het smaakt uiteindelijk alleen maar naar ketjap, maar er zit wel groente bij. Snap je?
ghehequote:Op woensdag 30 maart 2005 19:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
zul je me wel elke dag schrijven volgende week?
ah wat lief, echte liefdequote:Op woensdag 30 maart 2005 20:29 schreef Zhenar het volgende:
Pfieuw!
Eindelijk terug van het verhuizen. Wat ben ik toch een goede vriend!![]()
Zo ben ik.quote:
eh?quote:
Nou dan moet je MSN reanimeren!quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:42 schreef timbob het volgende:
M'n icoontje doet het weer!
maar msn is dood
Dag!quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga maar eens naar m'n jaarclub, voordat ze alles hebben opgegeten.
![]()
ja!quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou dan moet je MSN reanimeren!
Hoi trouwens!![]()
Ik ben de hele tijd nog gewoon online hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:42 schreef timbob het volgende:
M'n icoontje doet het weer!
maar msn is dood
quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:50 schreef timbob het volgende:
[..]
ja!
mond op msn beademing!
ook hoi trouwens
Ze doen al mond op msn beademing voor onsquote:There seems to be a problem with the MySQL server, sorry for the inconvenience.
We should be back shortly.
Dat was ik ook, jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben de hele tijd nog gewoon online hoor.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben de hele tijd nog gewoon online hoor.
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is dat mevr. Aguilera in je avatar?
Wachten?quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:11 schreef Christine het volgende:
mijn IRL kontje ook zo lekker te houden
quote:
...quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:57 schreef Airelle het volgende:
Is dat mevr. Aguilera in je avatar?
quote:
Ofquote:
Nooit gedacht aan de optie dat ik een grapje gemaakt had?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:08 schreef PeRi het volgende:
Jij dacht dat we Christina dr ass niet allang gespot hadden?
Waren benieuwd na hoe lang je door de mand zou vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |