Sterkte missiequote:Op woensdag 30 maart 2005 18:12 schreef MissBliss het volgende:
Als je denkt dat je alles gehad hebt op de meest kutte dag van je leven... krijg je blaasontsteking
Ohhhquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:12 schreef MissBliss het volgende:
Als je denkt dat je alles gehad hebt op de meest kutte dag van je leven... krijg je blaasontsteking
Ja jij gooit te pas en on te pas met die smiley. Net als ikquote:
Das vervelend... sterkte meidquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:12 schreef MissBliss het volgende:
Ja lekker Rotiquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja jij gooit te pas en on te pas met die smiley. Net als ik
Ik ga eten. Eetse alvast jullie
Ik moet nog een Prak. Opdracht afmaken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:28 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben weg.
Ik ga echt onmundig superkeiknoerthard leren
Leren
ik heb een prak op zure koolquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moet nog een Prak. Opdracht afmaken.
Pffft, ik zie het gewoon allemaal niet meer zitten nu. Liefdesproblemen enzoquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:12 schreef PeRi het volgende:
Ja waaarom is alles wrong missbliss?
En blaasontsteking is niet fijn nee
quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pffft, ik zie het gewoon allemaal niet meer zitten nu. Liefdesproblemen enzo
En er komt straks een vriendin om met me te praten enzo maar ja, dat is niet handig als je heel de avond op de wc zit.<< heel flauw lachje
heb je een wc in de badkamer dan kan je allebei zittenquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Pffft, ik zie het gewoon allemaal niet meer zitten nu. Liefdesproblemen enzo
En er komt straks een vriendin om met me te praten enzo maar ja, dat is niet handig als je heel de avond op de wc zit.<< heel flauw lachje
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb er meer plezier van gehad dan jouw prak
denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |