mja maar bami met gebakken uitjes,atjar tampoer,ketjap,pindasaus en sambal gaat ook best hoorquote:
Gewoon droge bami met een stukje kip eigenlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
mja maar bami met gebakken uitjes,atjar tampoer,ketjap,pindasaus en sambal gaat ook best hoor![]()
Dat is mindere bamiquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gewoon droge bami met een stukje kip eigenlijk.
Eet jouw volk iedere dag bamiquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:22 schreef PeRi het volgende:
Neuh, dat is gewoon dagelijkse hap.
'Mijn volk' eet elke dag rijst, thuis in India ja.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Eet jouw volk iedere dag bami![]()
ik dacht roti![]()
damn dat is een tegenvaller![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gewoon droge bami met een stukje kip eigenlijk.
nou dan eet ik liever wat jouw volk in india eetquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
'Mijn volk' eet elke dag rijst, thuis in India ja.
'Wij' thuis, hier, eten elke dag iets anders. Net als 'jouw volk'
Maar ik bedoelde dat de bamihap van vandaag niet echt een feestmaal was ofzo. SImpel hapje
Droge bami met kip ?quote:
Rijst is wel goed. Maar niet als je (zoals de meetse indïers) geen andere voedingsstoffen binnenkrijgt erbij.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
nou dan eet ik liever wat jouw volk in india eet
rijst is goed
Ehmmm hoe zeg je dat. Mn moeder doet bij het vlees wanneer ze het bakt dan ketjap erbij, en een beetje groenten, zoals champignon, uien, tomaat, weet ik veel wat nog meer. Het smaakt uiteindelijk alleen maar naar ketjap, maar er zit wel groente bij. Snap je?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Droge bami met kip ?
er zitten wel groente bij het vlees ?
is het een vegetarische groentekip dan![]()
En zo niet. Kom dan maar een keer hier etenquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:54 schreef PeRi het volgende:
Snap je?
ik snap hetquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ehmmm hoe zeg je dat. Mn moeder doet bij het vlees wanneer ze het bakt dan ketjap erbij, en een beetje groenten, zoals champignon, uien, tomaat, weet ik veel wat nog meer. Het smaakt uiteindelijk alleen maar naar ketjap, maar er zit wel groente bij. Snap je?
ghehequote:Op woensdag 30 maart 2005 19:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
zul je me wel elke dag schrijven volgende week?
ah wat lief, echte liefdequote:Op woensdag 30 maart 2005 20:29 schreef Zhenar het volgende:
Pfieuw!
Eindelijk terug van het verhuizen. Wat ben ik toch een goede vriend!![]()
Zo ben ik.quote:
eh?quote:
Nou dan moet je MSN reanimeren!quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:42 schreef timbob het volgende:
M'n icoontje doet het weer!
maar msn is dood
Dag!quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik ga maar eens naar m'n jaarclub, voordat ze alles hebben opgegeten.
![]()
ja!quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou dan moet je MSN reanimeren!
Hoi trouwens!![]()
Ik ben de hele tijd nog gewoon online hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:42 schreef timbob het volgende:
M'n icoontje doet het weer!
maar msn is dood
quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:50 schreef timbob het volgende:
[..]
ja!
mond op msn beademing!
ook hoi trouwens
Ze doen al mond op msn beademing voor onsquote:There seems to be a problem with the MySQL server, sorry for the inconvenience.
We should be back shortly.
Dat was ik ook, jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben de hele tijd nog gewoon online hoor.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben de hele tijd nog gewoon online hoor.
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is dat mevr. Aguilera in je avatar?
Wachten?quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:11 schreef Christine het volgende:
mijn IRL kontje ook zo lekker te houden
quote:
...quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:57 schreef Airelle het volgende:
Is dat mevr. Aguilera in je avatar?
quote:
Ofquote: