Tja, maar hij wist ook niet dat hij zo lang zou moeten wachten bij de autoverhuur.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Best lullig dat je dan veel te vroeg moet opstaan![]()
Bij ons ook niet hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:14 schreef PeRi het volgende:
Fok hoort voor mij niet thuis in dat rijtje huisje boompje beestje heur
Goedemorgen
ok peer succes en hard leren,word je net zo slim als mij ooitquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:53 schreef PeRi het volgende:
Ik zie dat je je weg in US weer gevonden hebt
Doe ze de groeten van me. Ik ben naar Utrecht![]()
!
Ja je bent weer terugquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ok peer succes en hard leren,word je net zo slim als mij ooit
als dat geen doel is weet ik het niet meer![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja je bent weer terug
Ik hou van je mên!
Ken het gevoel zit nu ook op school en ik fok nu stiekemquote:
Ik kan niet op school fokken. Collegezalen hebben geen internetquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:19 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ken het gevoel zit nu ook op school en ik fok nu stiekemsssst
![]()
Dus je hebt nu gewoon vrijquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kan niet op school fokken. Collegezalen hebben geen internet
En ik ben weer terug. Trein rijdt niet en als ik de volgende trein zou pakken was ik te laat en dan is het nutteloos voor dat ene uurtje.![]()
Toevallig dat jouw trein nooooooit rijdt he Peer!quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
En ik ben weer terug. Trein rijdt niet en als ik de volgende trein zou pakken was ik te laat en dan is het nutteloos voor dat ene uurtje.![]()
Nu al terug!quote:
Ze willen me er niet hebben, vermoed ik. En ik zit gewoon op een kuttrajectquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Toevallig dat jouw trein nooooooit rijdt he Peer!
Spijbelaarster!
Ik zou een andere school gaan zoeken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Internet is zo makkelijk ook hè hoppa en een top kont weerquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:00 schreef Christine het volgende:
Zo, ik heb mijn lekkere kontje weer terug
ja een mac flatbread ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:09 schreef Christine het volgende:
Kon ik ook maar op dezelfde manier een hamburger tevoorschijn toveren he
Jij snapt 'm!quote:
Egoquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij snapt 'm!
Ik denk dat ik zo maar eens een gezonde salade naar binnen ga werken, om mijn IRL kontje ook zo lekker te houden
Nouja ik dacht, ik zeg het maar evenquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat merk ik zonder die opmerking ook wel
Ben ik al mee bezig.quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zou een andere school gaan zoeken.
In één keer goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:16 schreef Skaai het volgende:
Is het niet narcisjes? Tenzij je het verkleinwoord van narcisten bedoeld
I'm vewwy good.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:17 schreef Christine het volgende:
[..]
In één keer goed.(de laatste optie he?)
Ja vanaf die afstand kan ik je putten niet zien lieve schat!quote:
Ow!quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja de efteling is ook open weer![]()
Den Haag is nog verder weg hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja vanaf die afstand kan ik je putten niet zien lieve schat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |