Heeft er iemand hier Gmail? Wil die persoon dan even een uitnodiging sturen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:10 schreef Skaai het volgende:
@ Original: Bij Gmail kan je inbox wel 1000 mb hebben, Hotmail net 2. Tenzij je de magic trick hebt uitgevoerd waardoor je er nu 250mb in kan hebben.
dat is gewoon engquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:09 schreef Orginial het volgende:
--Edit: onsmakelijke link--
Lekker kontje dat wel. Mischien is zij het wel?
Als jij mij een email adres geeft waar ik hem naartoe kan sturen, krijg jij een gmail invite van mijquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heeft er iemand hier Gmail? Wil die persoon dan even een uitnodiging sturen?![]()
![]()
Ik wil hem wel voor je vervangen hoor *geeft een kusje om te troostenquote:
Ik voeg je wel even toe..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als jij mij een email adres geeft waar ik hem naartoe kan sturen, krijg jij een gmail invite van mij
Het ging mij meer om dat plaatje, en jij bent een beetje te jong misterquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik wil hem wel voor je vervangen hoor *geeft een kusje om te troosten![]()
Edit..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Het ging mij meer om dat plaatje, en jij bent een beetje te jong mister
Waarom zegt iedereen dat nouquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Het ging mij meer om dat plaatje, en jij bent een beetje te jong mister
Tip: ga niet naar een 24-jarige vriendin zoekenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat nou![]()
Dit word echt een issue voor me![]()
Maar ik ben 16 dat is maar 6 jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Tip: ga niet naar een 24-jarige vriendin zoeken
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar ik ben 16 dat is maar 6 jaar![]()
Ooh nee 7 hequote:
Ik heb er net één van 21 gedumptquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar ik ben 16 dat is maar 6 jaar![]()
Mijn pik is veel groterquote:
As you wishquote:
8 jaar...8 maanden. What's the difference?quote:
Zoals ik al zei: jij hebt nog veel te lerenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:19 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Mijn moeder heeft nu ook een eigen website.
Ik ook maar dat leer ik graag van een iets oudere damequote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: jij hebt nog veel te leren
Ik ben dan ook nog een breezersletje.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: jij hebt nog veel te leren
Sekslessen, 50 euro per uurquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik ook maar dat leer ik graag van een iets oudere damehet lieftst 24 ofzo
![]()
Ey wacht eens ik heb nog een blow job van jou tegoedquote:
Welk nummer?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom zit ik al de hele dag met een nummer van de Backstreet Boys in mijn hoofd![]()
Lett me be the one girl ofzoquote:
Kom morgen maar je bent nu toch vrijgezelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:35 schreef Christine het volgende:
He shit, ik dacht dat je dat vergeten was
Breek ik je hart als ik je vertel dat dat nummer van Take That is?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Lett me be the one girl ofzo
Gaat in de trend van : Don't love me for fun girl love me for a reason lett that reason be love.
Nee eigelijk nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Breek ik je hart als ik je vertel dat dat nummer van Take That is?
www.kus.nlquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee eigelijk nietmaar ik wil er van af!
![]()
Aargh het zit in me hoofd ik word gekquote:
Ja die ken ik al laat maar die heb ik liever ook niet in me hoofdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
www.kus.nl
Heb je binnen no-time een ander riedeltje in je kop.
Ja nou ehquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die ken ik al laat maar die heb ik liever ook niet in me hoofd![]()
hahaquote:
lol we hebben dan ergens toch iets gemeen naja ook al ben ik dan niet echt fanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:50 schreef Christine het volgende:
Ik ben ooit fan geweest van Take That
18 dusquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:54 schreef Dizer het volgende:@ TT
Laat ik het zo zeggen, mijn vriendin is jonger als ik en oud genoeg om auto te mogen rijden
Ik heb een excuus. Ben niet hier geboren, weet je nogquote:
Dus ze was niet negen en jullie keken niet Sneeuwwitje en de zeven dwergen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:54 schreef Dizer het volgende:@ TT
Laat ik het zo zeggen, mijn vriendin is jonger als ik en oud genoeg om auto te mogen rijden
Ja en ik ben/was blondquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb een excuus. Ben niet hier geboren, weet je nog
Bijna, ze is 19 en we keken Spuitwitje en de 7 dildo'squote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dus ze was niet negen en jullie keken niet Sneeuwwitje en de zeven dwergen?![]()
![]()
Ik heb drie concerten van de Backstreet Boys bezocht.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:50 schreef Christine het volgende:
Ik ben ooit fan geweest van Take That
Ze moest voor 11 uur thuis zijn, hihi.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
't feit dat de date al over is kan geen goed teken zijn....
Ik maar eenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb drie concerten van de Backstreet Boys bezocht..
.
Date? Misschien slaapt mijn vriendin hier bij me? En het kan zijn dat ze nu even beneden thee is aan het drinken met mijn moeder?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
't feit dat de date al over is kan geen goed teken zijn....
Géil..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bijna, ze is 19 en we keken Spuitwitje en de 7 dildo's![]()
Zou wel erg onwaarschijnlijk zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Date? Misschien slaapt mijn vriendin hier bij me? En het kan zijn dat ze nu even beneden thee is aan het drinken met mijn moeder?
3T!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:59 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben ook fan geweest van Take that
En van 3T
TJ
Ooh ja je moeder weet je nog het vorig topicquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Date? Misschien slaapt mijn vriendin hier bij me? En het kan zijn dat ze nu even beneden thee is aan het drinken met mijn moeder?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh ja je moeder weet je nog het vorig topic
ben je dat zó fok!verslaafd dat je je meisje bij je moeder achterlaat?!??!??!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:59 schreef Dizer het volgende:
TJ in de clip van 'I need you'quote:
Ja met die lelijke vlechtjes die tot net boven zijn ogen zaten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
TJ in de clip van 'I need you'
En van Taj waren meisjes vaak alleen maar fan omdat ze het zielig vonden dat hij niet zo knap was
Ik misde je, vandaar dat ik online komquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben je dat zó fok!verslaafd dat je je meisje bij je moeder achterlaat?!??!??!![]()
Haha ik zie het helemaal voor me ligt ze daar zo op bed wil je net gaan aanvallen stok je opeensquote:
Ik zal het is eens doorgeven aan je minderjarige vriendinnetje.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik misde je, vandaar dat ik online kom
Dude! Dat je dat al helemaal bedacht hebquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha ik zie het helemaal voor me ligt ze daar zo op bed wil je net gaan aanvallen stok je opeens
vraagt ze ''Ja wat is er ?'' zeg jij '' Ja niks eeuh ik denk opeens aan me moeder ''
Ze leest nu meequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik zal het is eens doorgeven aan je minderjarige vriendinnetje.
misTe je.....quote:
vriendinnetjeSquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik zal het is eens doorgeven aan je minderjarige vriendinnetje.
Haha zulk soort shit zie ik gewon altijd helemaal voor me.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude! Dat je dat al helemaal bedacht heb
"24/7quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:03 schreef Duiveltja het volgende:
24/7 heeft mijn zus echt grijs gedraaid
24 / 7quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:03 schreef Duiveltja het volgende:
24/7 heeft mijn zus echt grijs gedraaid
Die linker lijkt echt vies veel op zijn oomquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:04 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Deze had ik in superformaat op mijn kamer
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
"24/7
I'll be right here waitin' for you
Can't get you off my mind
Thinkin' 'bout lovin' you
Kissin' and lovin' you
Can't get you off my mind"
Ware het niet dat zijn neusje nog wél intact is.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die linker lijkt echt vies veel op zijn oom
haha vind hem wel engquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ware het niet dat zijn neusje nog wél intact is.
Babe I'm here again, I tell you I'm here againquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
All I do each night is pray
hoping dat I'll be a part of you again some day
Ik ben echt niet de slet van SC. Daar ben ik mee gestoptquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:05 schreef babette21 het volgende:
wacht ff Diz..... weet ze al dat je de slet van SC bent?!?!
lijkt me wel boeiende info...
Vreemd want waar zijn die toppers danquote:Toppers in Concert!
Zaterdag 14 mei 2005 biedt de Amsterdam ArenA plaats aan de eerste editie van een nieuw groots opgezet muziek –en showspektakel met internationale allure; TOPPERS IN CONCERT. Gordon, Gerard Joling en Rene Froger treden voor de eerste maal gezamenlijk op in een ruim drie uur durende show waarbij zij worden begeleid door een live orkest, backing vocals, dansers en talloze speciale effecten. Speciaal voor TOPPERS IN CONCERT wordt voetbaltempel de Amsterdam ArenA omgebouwd tot het grootste (meezing)theater van Europa dat plaats biedt aan meer dan 53.500 toeschouwers.
Is goed, want we gaan zo weg, dan kan ik niet direkt replyenquote:
Je bent een goeie tweede na Bupaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben echt niet de slet van SC. Daar ben ik mee gestoptDat weet je nou toch wel?
Je bent er dus nog. Ik ga in ieder geval wel. Seksequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben echt niet de slet van SC. Daar ben ik mee gestoptDat weet je nou toch wel?
Sorry hoor.. maar het is:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je bent een goeie tweede na Bupa![]()
Denk je niet te veel aan je moederquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is goed, want we gaan zo weg, dan kan ik niet direkt replyen
We gaan niet sekse, we gaan uitquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je bent er dus nog. Ik ga in ieder geval wel. Sekse![]()
Ja, of hoe ze seksen tegenwoordig ook noemenquote:
Misschien begrijp je het als ik het in jou taal zegquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Denk je niet te veel aan je moeder
*ik zie het gewoon weer voor me
Ja die tekst kon ik toen wel dromenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
"24/7
I'll be right here waitin' for you
Thinkin' 'bout lovin' you
Kissin' and lovin' you
Can't get you off my mind"
Ik vond 'With You' altijd zo mooi.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:11 schreef Tania18 het volgende:
Mijn absolute favoriete 3T fragment is toch wel toen ze 'Sexual attention' deden bij de TMF Awards (waar ik bij was) met die hoedjes
![]()
Bupa??quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor.. maar het is:
1. Bupa
2. bar_rel
3. Beev
4. Dizer..
Of te wel, 4e plaats.
Ja hoor Beev dat is de grote narcist van fok manquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor.. maar het is:
1. Bupa
2. bar_rel
3. Beev
4. Dizer..
Of te wel, 4e plaats.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja die tekst kon ik toen wel dromen
Die is ook mooi jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vond 'With You' altijd zo mooi.
Helemaal verliefd op het begin van dat liedje
En dan vervolgens: "Yo momma is so fat.... [insert voorbeeld]"quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien begrijp je het als ik het in jou taal zeg
Yo man! Do'nt go talking shit about my momma ya know! Or I'll shit the fucking shit out of your fucking body, mothafucka'![]()
Ja.quote:
Ey die gangsta tijd toen was ik 14 ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien begrijp je het als ik het in jou taal zeg
Yo man! Do'nt go talking shit about my momma ya know! Or I'll shit the fucking shit out of your fucking body, mothafucka'![]()
Je staat er echt wel inquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
Waarom sta ik trouwens als enigste Showchatter niet in jouw fotoboeklijstje met favoriete users?![]()
![]()
Jah, en nu ben je 15quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey die gangsta tijd toen was ik 14 ofzo![]()
![]()
Omg, sorry dat ik het zeg, maar wat een kutmuziek was dat zegquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:10 schreef Skaai het volgende:
"Why does monday (uh)
Come before tuesday?
Why do summers start in June?
Why do winters come too soon?
Why do people fall in love,
When they're always breaking up?
Oh why? (uh)
Why do we love you, tell me why."
Ik nietquote:
Favoriete Fok!kers: (geen volgorde)quote:
16 dudequote:
"Original 3T come through and cut clean!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die is ook mooi ja
Girl it's so unreal, the way you make me feel
Do'nt fuck with 3Tquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg, sorry dat ik het zeg, maar wat een kutmuziek was dat zeg
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooh.. dan moet ik jou, maikel en Nano nog erin stoppenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Favoriete Fok!kers: (geen volgorde)
bar_rel, Zhenar, BVO, Airelle, Tom_Tom-, Svensational, Dada, Bupatih, niksan, Tania18, ZOWIEE, Duiveltja, Christine en babette21![]()
Johquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat vond ik dan weer wel een rotnummerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
"Original 3T come through and cut clean!
It's gotta be youuuhouuu"
Die linker rende in de clip van 24/7 heel nichterig over het stationquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:04 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Deze had ik in superformaat op mijn kamer
Was als een grapje bedoeldquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vind je het gek dat ze me allemaal te jong vindne ze denken dat ik 15 ben!
Dacht ik alquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh.. dan moet ik jou, maikel en Nano nog erin stoppen
Massélquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey mensen ik ben New Xmen lezenmazzol
Je kent de tekst van 24/7 uit je hoofd.. je kent de clip ook nog eens...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die linker rende in de clip van 24/7 heel nichterig over het station
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je kent de tekst van 24/7 uit je hoofd.. je kent de clip ook nog eens...
Hmmm..![]()
Nee, liever nietquote:
Moet je blij mee zijn, man.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
HeyMaikel vindt dat ik een BoyBand gezicht heb
Favoriete Fok!kers: (geen volgorde)quote:
Dat moet ik even checken.quote:
Whateverquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je kent de tekst van 24/7 uit je hoofd.. je kent de clip ook nog eens...
Hmmm..![]()
Ik had toen al verstand van muziekquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Joh
Als bakvis heb je nog geen verstand van goede muziek.
Zolang je het maar mee kan zingen en de gozers die het zingen er maar geil uitzien
Was ook maar een geintje hoorquote:
Dat ben ik nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Serieus, ik dacht dat jij een gast was![]()
Dat houdt dat houtvlot echt niet mên!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:22 schreef timbob het volgende:
Je moeder op een houtvlot!
Valt wel meequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
HeyMaikel vindt dat ik een BoyBand gezicht heb
Gelukkig niet zeg!quote:
Sex and the City.quote:
het is een groot vlot hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:22 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat houdt dat houtvlot echt niet mên!
Nope kom me maar ophalen ik heb geen plannenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje hoor![]()
![]()
Maar dat je hier nu nog bent betekent zeker dat je niet meer uitgaat vanavond?!?
Ik vind jou uitzien als een JerrySpringer Trailerpark trash die de broer is van zijn eigen moeder dat tevens de vader is van zijn eigen zus die het met de neef doet van der moeder's overgrootoma dat tegelijk de broer is van jou broer dat betekent dat jij het bent.. dus?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Valt wel mee
Mij is laatst verteld dat ik eruit zag als een playerweliswaar door een boerin maar toch
Pfff ik kan me amper nog bewegen, ik heb de hele dag geverfdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nope kom me maar ophalen ik heb geen plannen
Err dan heb ik al iets zeg maarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Pfff ik kan me amper nog bewegen, ik heb de hele dag geverfd
Volgende week dan maar
Ik zag laatst een gast bij de FRS sex and the city dvd box kopen. Maar die was ook zwaar aan de nichterige kant.. tjah...quote:
Ik ga zo uitquote:
We hadden het over de jongen mopquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:26 schreef Christine het volgende:
Hee ik ben toch de slet van Showchat?
Voor Kerst heb ik alle seizoenen van mijn vriend gehadquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zag laatst een gast bij de FRS sex and the city dvd box kopen. Maar die was ook zwaar aan de nichterige kant.. tjah...
Ok
Jij hebt gewoon een zwart plaatje.quote:
Misschien was hij hetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Voor Kerst heb ik alle seizoenen van mijn vriend gehad
Hij vond het wel voor schut om te kopen
áaaaaaaawwwwquote:
Rook jij?!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga zo uit
Dat betekent morgen ochtend een kater èn alles ruikt naar de sigaretten
Jaaaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien was hij het
Droeg hij een regenboog riem en een roze petje?
En had hij een regenboog armbandje om??
Nee ik bedoel, jouw avatar irriteert mij ook...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een zwart plaatje.Ik had een supermooie, maar nou die bewegend/haakt enzo, wil ik ervan af.
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:26 schreef Christine het volgende:
Hee ik ben toch de slet van Showchat?
quote:
Ik rook aaaaaal laaaaaang niet meer.. (was een middelbaar school tikje om stoer te zijn...)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Rook jij?!![]()
Of bedoel je alleen dat je je in rokerige ruimtes gaat begeven...?![]()
Hee, loop Dizer eens niet te dissen!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
Diz heeft helemaal geen boyband hoofd.... daar is ie niet nichterig genoeg voor
Ow kut, da's waarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] Kutje, verpest het nou niet, je wou toch van dat imago af?
Ik was Mars Attacks aan het kijken met mijn vader en zijn vriendin. (Ben even aan het profiteren hier namelijk)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik rook aaaaaal laaaaaang niet meer.. (was een middelbaar school tikje om stoer te zijn...)
En bij ons met uitgaan heb je geen onderscheid tussen niet roken en wel roken...
En waarom ben je nu pas hier.. ik moet nu weg![]()
Nee, die hadden ze nietquote:
En daarom hou ik zo veel van je!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
Diz heeft helemaal geen boyband hoofd.... daar is ie niet nichterig genoeg voor
Nietusquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee, loop Dizer eens niet te dissen!Daar is 'ie dus echt wel nichterig genoeg voor!
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar als meisje maak ik wel kans he?
Heb jij je Gmail gekeken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik was Mars Attacks aan het kijken met mijn vader en zijn vriendin. (Ben even aan het profiteren hier namelijk)
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:34 schreef Dizer het volgende:
Wij gaan, aners missen we de bus.
Doei doei
Nu wel.quote:
Ja hela, gmail enzo!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oeps. Ik dacht dat je die zender bedoelde
Wie de fuck zijn "wij"???quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:34 schreef Dizer het volgende:
Wij gaan, aners missen we de bus.
Doei doei
Dizer and his invisible friend 'Harry'.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wie de fuck zijn "wij"???
Is Dizer een twee-eenheid tegenwoordig?
Ach ja, ik had ook veel aan jouw tipquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
Bedankt voor de... eh... tip!![]()
...geil...?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dizer and his invisible friend 'Harry'.
Hey... I tip you, you tip me!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach ja, ik had ook veel aan jouw tip![]()
Ik dacht al, je kwam maar niet online.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja hela, gmail enzo!
Dat msn adres in mijn fotoboek gebruik ik btw niet
Weet ik niet, alleen Dizer weet hoe 'Harry' is.quote:
Waarom zijn ze btw bijna allemaal met 5 man?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:39 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zoek de homo....![]()
omdat ze er dan iemand uit kunnen schoppen en vrolijk door kunnen gaan?!?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:40 schreef Skaai het volgende:
Waarom zijn ze btw bijna allemaal met 5 man?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:39 schreef Zhenar het volgende:
Ik steek er nog eentje op en ga dan slapen.
!
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:44 schreef Skaai het volgende:
Ben ik trouwens ziek als ik zeg dat ik alle volledige (doop)namen én verjaardagen van de Backstreet Boys nog steeds uit mijn hoofd weet?
Helaasch voor mij wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:46 schreef Nano het volgende:
[..]
![]()
Nou dat zou ik dus echt niet kunnen onthouden en niet willen ook!
jaaaaaaaaaaaaaa er rinkelt wel ergens 'n belletje....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:46 schreef Skaai het volgende:
Kennen jullie de Unox reclame nog, met 'The Wonderboys' en hun liedje 'It's over?'
Soepie?
'It's over'It's over'It's overquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa er rinkelt wel ergens 'n belletje....
dat was 'n verbazingwekkend leuk liedje en kwam daardoor op single uit ofzo.....
kut, hoe ging die ook alweer??!
Het is allemaal bij mijn oudere zus begonnen. Die was helemaal wild van BSB, en mocht al naar concerten. Na een tijdje wou ik (3 jaar jonger) ook wel eens mee die liedjes meebleren tussen al die puberale bakvissen. En zo is het begonnen. Ik kende alle liedjes, de danspasjes van "Everybody" en had ondanks dat allemaal, welgeteld 1 poster op mijn kamer hangen. Wel die van Brian Littrel, en dat was niet eens mijn favo BSB-er.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:48 schreef Nano het volgende:
[..]
Waar heb je dat ooit voor nodig gehad dan?
Was je zo'n grote fan ofzo?
Scoops collectenquote:
Millie Vanillie, ofzo?quote:
Was die net?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heeft iemand net ook Teaching Mrs. Tingle gekeken?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef Skaai het volgende:
Millie Vanillie, ofzo?
Die bleken de liedjes niet zelf in te zingen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:55 schreef babette21 het volgende:
[..]is 't ook niet erg best mee afgelopen geloof ik
Die-hard!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het is allemaal bij mijn oudere zus begonnen. Die was helemaal wild van BSB, en mocht al naar concerten. Na een tijdje wou ik (3 jaar jonger) ook wel eens mee die liedjes meebleren tussen al die puberale bakvissen. En zo is het begonnen. Ik kende alle liedjes, de danspasjes van "Everybody" en had ondanks dat allemaal, welgeteld 1 poster op mijn kamer hangen. Wel die van Brian Littrel, en dat was niet eens mijn favo BSB-er.
We zijn zelfs zo gek geweest om onze outfit helemaal blauw te maken. Er was een wedstrijd, naar aanleiding van hun nieuwe cd "Black & Blue". De fans die het meest leuk in het blauw gekleedt waren, wonnen een meet & greet met de heren. Nou de Amsterdam Arena is nog nooit zo blauw geweest.
Zodoende dus..
ja, ze play backtequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die bleken de liedjes niet zelf in te zingen.
En er is er zelfs 1 dood ofzo?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Had ik al gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Da's wel een lugubere gedachtequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Had ik al gezien
Eerst titel was Killing Mrs. TIngle maar daar zijn ze snel afgestapt na Columbine.
haha je kan veel zeggen maar ze hadden wél humorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Spice Girls, dat waren de echte artiesten.
Katie.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:57 schreef babette21 het volgende:maar kende 'm al dus ben halverwege soort van afgehaakt, op zich wel leuke film
jawel joh.... je moet 't ff proberen te zingen, zo slijmering [sky radio niveau]quote:
I’ll tell you what I want, what I really really want,quote:Op zondag 27 maart 2005 00:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha je kan veel zeggen maar ze hadden wél humor
En hun hits waren veeeeeeeeeeeel beter dan van de BSB.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:00 schreef babette21 het volgende:
haha je kan veel zeggen maar ze hadden wél humor
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Katie..
WAt een vreselijke clichéfilm. Alles komt aan bod. Onzeker sletje, studiebollige muurbloem, domme sukkel, alles. En toch was íe leuk.
"Everybodyyyyyyy (yeahhhahh) Rock your booooodyyy (yeahhhahh)quote:Op zondag 27 maart 2005 00:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En hun hits waren veeeeeeeeeeeel beter dan van de BSB.
clipje was leukquote:Op zondag 27 maart 2005 00:02 schreef Skaai het volgende:
I’ll tell you what I want, what I really really want,
So tell me what you want, what you really really want,
I wanna, I wanna, I wanna, I wanna, I wanna really
Really really wanna zigazig ha.
Ja, dat vond ik ook wel een leuk nummerquote:Op zondag 27 maart 2005 00:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
"Everybodyyyyyyy (yeahhhahh) Rock your booooodyyy (yeahhhahh)
Everybooodyyyy, Rock your body righttt. Backstreetsback allright!"
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:03 schreef Skaai het volgende:
"Everybodyyyyyyy (yeahhhahh) Rock your booooodyyy (yeahhhahh)
Everybooodyyyy, Rock your body righttt. Backstreetsback allright!"
Oh de Spice Girls,die liedjes ken ik echt allemaal nog uit mijn kopquote:Op zondag 27 maart 2005 00:06 schreef babette21 het volgende:
ow nog ff 'n picje van Glenn [in de clip was 'n ander joch te zien]
[afbeelding]
en van de Girls....
[afbeelding]
Die broek van Mel B.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:06 schreef babette21 het volgende:
ow nog ff 'n picje van Glenn [in de clip was 'n ander joch te zien]
[afbeelding]
en van de Girls....
[afbeelding]
quote:
The Vengabus van The Vengaboys.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:14 schreef babette21 het volgende:
zeg Tom, wat was eigenlijk 't eerste singletje dat je kocht?!?
hahahah "The Vengaboys are coming and everybody's jumping" ofzo toch?!?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
The Vengabus van The Vengaboys..
Gekocht van het geld wat ik niet had opgemaakt op de kermis.
Ja, die.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:16 schreef babette21 het volgende:
hahahah "The Vengaboys are coming and everybody's jumping" ofzo toch?!?
Ik heb Vengaboys ooit nog geplaybacked.Ik was 8 en het was op school.Volgens mij was het boom boom boom boomquote:
Ik heb de CD van de Abba Teens.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:20 schreef babette21 het volgende:
wel fijn dat je het uiteindelijk achter je hebt kunnen laten....
ik beken: heb ook nog ergens 't één en ander van Charlie Lownoise en zo liggen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |