lol we hebben dan ergens toch iets gemeen naja ook al ben ik dan niet echt fanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:50 schreef Christine het volgende:
Ik ben ooit fan geweest van Take That
18 dusquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:54 schreef Dizer het volgende:@ TT
Laat ik het zo zeggen, mijn vriendin is jonger als ik en oud genoeg om auto te mogen rijden
Ik heb een excuus. Ben niet hier geboren, weet je nogquote:
Dus ze was niet negen en jullie keken niet Sneeuwwitje en de zeven dwergen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:54 schreef Dizer het volgende:@ TT
Laat ik het zo zeggen, mijn vriendin is jonger als ik en oud genoeg om auto te mogen rijden
Ja en ik ben/was blondquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb een excuus. Ben niet hier geboren, weet je nog
Bijna, ze is 19 en we keken Spuitwitje en de 7 dildo'squote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dus ze was niet negen en jullie keken niet Sneeuwwitje en de zeven dwergen?![]()
![]()
Ik heb drie concerten van de Backstreet Boys bezocht.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:50 schreef Christine het volgende:
Ik ben ooit fan geweest van Take That
Ze moest voor 11 uur thuis zijn, hihi.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
't feit dat de date al over is kan geen goed teken zijn....
Ik maar eenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb drie concerten van de Backstreet Boys bezocht..
.
Date? Misschien slaapt mijn vriendin hier bij me? En het kan zijn dat ze nu even beneden thee is aan het drinken met mijn moeder?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
't feit dat de date al over is kan geen goed teken zijn....
Géil..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bijna, ze is 19 en we keken Spuitwitje en de 7 dildo's![]()
Zou wel erg onwaarschijnlijk zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Date? Misschien slaapt mijn vriendin hier bij me? En het kan zijn dat ze nu even beneden thee is aan het drinken met mijn moeder?
3T!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:59 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben ook fan geweest van Take that
En van 3T
TJ
Ooh ja je moeder weet je nog het vorig topicquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Date? Misschien slaapt mijn vriendin hier bij me? En het kan zijn dat ze nu even beneden thee is aan het drinken met mijn moeder?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh ja je moeder weet je nog het vorig topic
ben je dat zó fok!verslaafd dat je je meisje bij je moeder achterlaat?!??!??!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:59 schreef Dizer het volgende:
TJ in de clip van 'I need you'quote:
Ja met die lelijke vlechtjes die tot net boven zijn ogen zaten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
TJ in de clip van 'I need you'
En van Taj waren meisjes vaak alleen maar fan omdat ze het zielig vonden dat hij niet zo knap was
Ik misde je, vandaar dat ik online komquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben je dat zó fok!verslaafd dat je je meisje bij je moeder achterlaat?!??!??!![]()
Haha ik zie het helemaal voor me ligt ze daar zo op bed wil je net gaan aanvallen stok je opeensquote:
Ik zal het is eens doorgeven aan je minderjarige vriendinnetje.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik misde je, vandaar dat ik online kom
Dude! Dat je dat al helemaal bedacht hebquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha ik zie het helemaal voor me ligt ze daar zo op bed wil je net gaan aanvallen stok je opeens
vraagt ze ''Ja wat is er ?'' zeg jij '' Ja niks eeuh ik denk opeens aan me moeder ''
Ze leest nu meequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik zal het is eens doorgeven aan je minderjarige vriendinnetje.
misTe je.....quote:
vriendinnetjeSquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik zal het is eens doorgeven aan je minderjarige vriendinnetje.
Haha zulk soort shit zie ik gewon altijd helemaal voor me.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude! Dat je dat al helemaal bedacht heb
"24/7quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:03 schreef Duiveltja het volgende:
24/7 heeft mijn zus echt grijs gedraaid
24 / 7quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:03 schreef Duiveltja het volgende:
24/7 heeft mijn zus echt grijs gedraaid
Die linker lijkt echt vies veel op zijn oomquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:04 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Deze had ik in superformaat op mijn kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |