quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh ja je moeder weet je nog het vorig topic
ben je dat zó fok!verslaafd dat je je meisje bij je moeder achterlaat?!??!??!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:59 schreef Dizer het volgende:
Date? Misschien slaapt mijn vriendin hier bij me? En het kan zijn dat ze nu even beneden thee is aan het drinken met mijn moeder?
TJ in de clip van 'I need you'quote:
Ja met die lelijke vlechtjes die tot net boven zijn ogen zaten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
TJ in de clip van 'I need you'
En van Taj waren meisjes vaak alleen maar fan omdat ze het zielig vonden dat hij niet zo knap was
Ik misde je, vandaar dat ik online komquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben je dat zó fok!verslaafd dat je je meisje bij je moeder achterlaat?!??!??!![]()
Haha ik zie het helemaal voor me ligt ze daar zo op bed wil je net gaan aanvallen stok je opeensquote:
Ik zal het is eens doorgeven aan je minderjarige vriendinnetje.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik misde je, vandaar dat ik online kom
Dude! Dat je dat al helemaal bedacht hebquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha ik zie het helemaal voor me ligt ze daar zo op bed wil je net gaan aanvallen stok je opeens
vraagt ze ''Ja wat is er ?'' zeg jij '' Ja niks eeuh ik denk opeens aan me moeder ''
Ze leest nu meequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik zal het is eens doorgeven aan je minderjarige vriendinnetje.
misTe je.....quote:
vriendinnetjeSquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik zal het is eens doorgeven aan je minderjarige vriendinnetje.
Haha zulk soort shit zie ik gewon altijd helemaal voor me.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude! Dat je dat al helemaal bedacht heb
"24/7quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:03 schreef Duiveltja het volgende:
24/7 heeft mijn zus echt grijs gedraaid
24 / 7quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:03 schreef Duiveltja het volgende:
24/7 heeft mijn zus echt grijs gedraaid
Die linker lijkt echt vies veel op zijn oomquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:04 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Deze had ik in superformaat op mijn kamer
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
"24/7
I'll be right here waitin' for you
Can't get you off my mind
Thinkin' 'bout lovin' you
Kissin' and lovin' you
Can't get you off my mind"
Ware het niet dat zijn neusje nog wél intact is.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die linker lijkt echt vies veel op zijn oom
haha vind hem wel engquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ware het niet dat zijn neusje nog wél intact is.
Babe I'm here again, I tell you I'm here againquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
All I do each night is pray
hoping dat I'll be a part of you again some day
Ik ben echt niet de slet van SC. Daar ben ik mee gestoptquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:05 schreef babette21 het volgende:
wacht ff Diz..... weet ze al dat je de slet van SC bent?!?!
lijkt me wel boeiende info...
Vreemd want waar zijn die toppers danquote:Toppers in Concert!
Zaterdag 14 mei 2005 biedt de Amsterdam ArenA plaats aan de eerste editie van een nieuw groots opgezet muziek –en showspektakel met internationale allure; TOPPERS IN CONCERT. Gordon, Gerard Joling en Rene Froger treden voor de eerste maal gezamenlijk op in een ruim drie uur durende show waarbij zij worden begeleid door een live orkest, backing vocals, dansers en talloze speciale effecten. Speciaal voor TOPPERS IN CONCERT wordt voetbaltempel de Amsterdam ArenA omgebouwd tot het grootste (meezing)theater van Europa dat plaats biedt aan meer dan 53.500 toeschouwers.
Is goed, want we gaan zo weg, dan kan ik niet direkt replyenquote:
Je bent een goeie tweede na Bupaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben echt niet de slet van SC. Daar ben ik mee gestoptDat weet je nou toch wel?
Je bent er dus nog. Ik ga in ieder geval wel. Seksequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben echt niet de slet van SC. Daar ben ik mee gestoptDat weet je nou toch wel?
Sorry hoor.. maar het is:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je bent een goeie tweede na Bupa![]()
Denk je niet te veel aan je moederquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is goed, want we gaan zo weg, dan kan ik niet direkt replyen
We gaan niet sekse, we gaan uitquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je bent er dus nog. Ik ga in ieder geval wel. Sekse![]()
Ja, of hoe ze seksen tegenwoordig ook noemenquote:
Misschien begrijp je het als ik het in jou taal zegquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Denk je niet te veel aan je moeder
*ik zie het gewoon weer voor me
Ja die tekst kon ik toen wel dromenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
"24/7
I'll be right here waitin' for you
Thinkin' 'bout lovin' you
Kissin' and lovin' you
Can't get you off my mind"
Ik vond 'With You' altijd zo mooi.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:11 schreef Tania18 het volgende:
Mijn absolute favoriete 3T fragment is toch wel toen ze 'Sexual attention' deden bij de TMF Awards (waar ik bij was) met die hoedjes
![]()
Bupa??quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor.. maar het is:
1. Bupa
2. bar_rel
3. Beev
4. Dizer..
Of te wel, 4e plaats.
Ja hoor Beev dat is de grote narcist van fok manquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor.. maar het is:
1. Bupa
2. bar_rel
3. Beev
4. Dizer..
Of te wel, 4e plaats.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja die tekst kon ik toen wel dromen
Die is ook mooi jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vond 'With You' altijd zo mooi.
Helemaal verliefd op het begin van dat liedje
En dan vervolgens: "Yo momma is so fat.... [insert voorbeeld]"quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien begrijp je het als ik het in jou taal zeg
Yo man! Do'nt go talking shit about my momma ya know! Or I'll shit the fucking shit out of your fucking body, mothafucka'![]()
Ja.quote:
Ey die gangsta tijd toen was ik 14 ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien begrijp je het als ik het in jou taal zeg
Yo man! Do'nt go talking shit about my momma ya know! Or I'll shit the fucking shit out of your fucking body, mothafucka'![]()
Je staat er echt wel inquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
Waarom sta ik trouwens als enigste Showchatter niet in jouw fotoboeklijstje met favoriete users?![]()
![]()
Jah, en nu ben je 15quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey die gangsta tijd toen was ik 14 ofzo![]()
![]()
Omg, sorry dat ik het zeg, maar wat een kutmuziek was dat zegquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:10 schreef Skaai het volgende:
"Why does monday (uh)
Come before tuesday?
Why do summers start in June?
Why do winters come too soon?
Why do people fall in love,
When they're always breaking up?
Oh why? (uh)
Why do we love you, tell me why."
Ik nietquote:
Favoriete Fok!kers: (geen volgorde)quote:
16 dudequote:
"Original 3T come through and cut clean!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die is ook mooi ja
Girl it's so unreal, the way you make me feel
Do'nt fuck with 3Tquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg, sorry dat ik het zeg, maar wat een kutmuziek was dat zeg
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooh.. dan moet ik jou, maikel en Nano nog erin stoppenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Favoriete Fok!kers: (geen volgorde)
bar_rel, Zhenar, BVO, Airelle, Tom_Tom-, Svensational, Dada, Bupatih, niksan, Tania18, ZOWIEE, Duiveltja, Christine en babette21![]()
Johquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat vond ik dan weer wel een rotnummerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
"Original 3T come through and cut clean!
It's gotta be youuuhouuu"
Die linker rende in de clip van 24/7 heel nichterig over het stationquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:04 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Deze had ik in superformaat op mijn kamer
Was als een grapje bedoeldquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vind je het gek dat ze me allemaal te jong vindne ze denken dat ik 15 ben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |