done dealquote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhum, dit dus.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Maakt me echt niet uit wie er klaagt, als er geklaagd wordt en ik zie dat 't al dan wel of niet terecht is dan pak ik 't aan, van wie 't ook komt. Dus hou het gewoon OT.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ah oke, als er een lul herhaaldelijk klaagt die persoonlijk wat tegen mij heeft sta je gelijk klaar.
Daarom zijn zijn posts ook weg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het was ontopic en geen persoonlijke aanval. Er komt een lul, ja lul binnen met persoonlijke haat en gaat janken, dat is er wat aan de hand is.
Maar oke, ik ga precies hetzelfde doen.
Lulkoek, morse komt binnen en gaat bij jullie janken vanwege persoonlijke haat maar jij hebt dat geeneens door.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom zijn zijn posts ook weg.
Je moet niet alles specifiek opvatten als iets tegen jou.
Normaliter zou je dan bij mij moeten gaan janken en dan haal ik z'n posts ook weg.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Lulkoek, morse komt binnen en gaat bij jullie janken vanwege persoonlijke haat maar jij hebt dat geeneens door.
Allemachtig zeg, het was OT en niks persoonlijks. Godsamme zeg doe eens normaal ja.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Normaliter zou je dan bij mij moeten gaan janken en dan haal ik z'n posts ook weg.
Hetgeen ik gedaan heb, maar dan zonder jouw gejank, dat krijg ik nu blijkbaar.
Vond ik niet, en anderen ook niet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Allemachtig zeg, het was OT en niks persoonlijks. Godsamme zeg doe eens normaal ja.
Ik klaag niet over jou maar wel over je postgedrag. Ik stoor me aan het voortdurend op de man spelen. Er zijn er overigens meer die daar een handje van hebben. Als je goed hebt opgelet zul je ook merken dat ik niet klaag over je posts waarin je je ontopic-mening geeft. Het is dus niet persoonlijk, maar als je dat wel denkt dan moet je dat maar denken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Lulkoek, morse komt binnen en gaat bij jullie janken vanwege persoonlijke haat maar jij hebt dat geeneens door.
Ik erger mij aan figuren als jij die overal spoken in zien. Maar vanaf nu heb je het voor elkaar, je krijgt wat je zaait jankbuil.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik klaag niet over jou maar wel over je postgedrag. Ik stoor me aan het voortdurend op de man spelen. Er zijn er overigens meer die daar een handje van hebben. Als je goed hebt opgelet zul je ook merken dat ik niet klaag over je posts waarin je je ontopic-mening geeft. Het is dus niet persoonlijk, maar als je dat wel denkt dan moet je dat maar denken.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
Ga 't nou niet hier lopen uitvechten.
wat hun zeggenquote:
Sluiten is een betere optie. Kansloos topicquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:03 schreef Disana het volgende:
Dit
NWS / mishandeling Eindhoven toch geen Marokkanen??
had toch ook prima in het lopende topic
NWS / Mishandeling Vestdijk Eindhoven #15
gekund?
De reeks was sowieso outdated, het ging enkel nog over het bedreigen/opsporen van en oproepen tot geweld over bankiers en dat duld ik simpelweg niet. Ik nodig van harte een nieuwe reeks uit om geopend te worden en die ga ik van harte in banen leiden, maar ik ga niet de helft lopen deleten in een reeks waar iedereen zo doet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:57 schreef P8 het volgende:
Ik mis nu een centraal topic over de SNS-toestanden.
NWS / SNS gaat klappen. Kill it with fire! #4 was helder. Dat er mensen zijn die adressen en weet ik veel wat posten zijn verkeerd bezig, maar dan moeten zij aangepakt worden, niet de mensen die het topic volgen imo.
Het is een onderwerp dat bij mensen woede opwekt, maar juist daarom zijn er moderators om het in goede banen te leiden. Een slotje is geen goede baan, maar een einde.
Just my 2 cents.
Niet dat we hem moeten opwachten met fakkels. Slechts de constatering dat die fakkels steeds dichterbij komen. Je moet analyse van de actualiteit niet verwarren met oproepen tot geweld, meneertje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De reeks was sowieso outdated, het ging enkel nog over het bedreigen/opsporen van en oproepen tot geweld over bankiers en dat duld ik simpelweg niet. Ik nodig van harte een nieuwe reeks uit om geopend te worden en die ga ik van harte in banen leiden, imaar ik ga niet de helft lopen deleten in een reeks waar iedereen zo doet.
Ofwel, maak maar een objectieve nieuwe, een die eer doet aan wat er gaande is, en niet enkel over waar de topman woont en dat we hem moeten opwachten met fakkels.
Zou jij dan zo "vriendelijk" lees: fatsoenlijk willen zijn om mijn naam niet te noemen in topics waar ik nog niet eens m'n gezicht heb laten zien?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef Elfletterig het volgende:
DonJames komt buurten in dit topic:
NWS / Kent iemand dit dossier ?
Helaas komt hij niet verder dan schelden, omdat we aandacht hebben besteed aan zijn discussiegedrag in soortgelijke topics. Twee pogingen om een inhoudelijke on-topic-reactie te krijgen, blijken zinloos. Hij komt dus alleen maar om te schelden en heeft kennelijk niet eens de intentie om inhoudelijk wat bij te dragen.
Kunnen jullie er een blik op werpen?
Heb ik strikt genomen niet gedaan. Ik reageerde slechts op een user die dat wél deed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zou jij dan zo "vriendelijk" lees: fatsoenlijk willen zijn om mijn naam niet te noemen in topics waar ik nog niet eens m'n gezicht heb laten zien?
Wel dus:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik strikt genomen niet gedaan. Ik reageerde slechts op een user die dat wél deed.
Is ook niet de eerste keer.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, moraalridders zijn mensen die weten hoe het hoort. Die weten dus ook hoe je dronken doodrijders hoort te straffen. Duo D&D is meer van de categorie wereldvreemd: hoe krom de rechter ook redeneert, het is altijd juist (en recht).
Strikt genomen staat jouw naam daar niet. Dat zou jij als jurist toch moeten weten. Verder laat ik het aan de NWS-mods over om te bepalen of het zinnig is dat jij in dat topic aanwezig bent, zonder inhoudelijk ook maar een woord over het feitelijke onderwerp te zeggen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wel dus:
[..]
Is ook niet de eerste keer.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef Elfletterig het volgende:
Strikt genomen staat jouw naam daar niet.
Hoe denk je dat ik in dat topic terecht kom? Misschien omdat mijn naam door jou (en nog zo'n figuur) erbij wordt gesleept? Wat denk je dan??quote:Dat zou jij als jurist toch moeten weten. Verder laat ik het aan de NWS-mods over om te bepalen of het zinnig is dat jij in dat topic aanwezig bent, zonder inhoudelijk ook maar een woord over het feitelijke onderwerp te zeggen.
Jij verwacht serieus dat ik nog inhoudelijk op jou ga reageren, als het enige wat je doet is zuigen en uitlokken?quote:Plaagstootjes, een beetje gescheld of een verhitte discussie vind ik allemaal best, maar jij hebt niet eens de intentie om inhoudelijk wat over het onderwerp te zeggen; dat is mijn klacht.
Is opgeruimd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:27 schreef Elfletterig het volgende:
Kunnen jullie er een blik op werpen?
Is al, thx voor het meldenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen nog een andere vraag aan de NWS-mods:
Dit topic bleek al wat langer te bestaan:
NWS / Turkije bezorgd om pleegkinderen bij Europese christenen en homo's
Vandaag heb ik deze geopend:
http://forum.fok.nl/topic/1936645
Ze gaan eigenlijk over hetzelfde, alhoewel de eerste over Europa gaat en de tweede specifiek over Nederland. Misschien mergen?
Gebruik jij soms de spytool om te kijken waar men over je praat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zou jij dan zo "vriendelijk" lees: fatsoenlijk willen zijn om mijn naam niet te noemen in topics waar ik nog niet eens m'n gezicht heb laten zien?
Spytool doet het niet meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gebruik jij soms de spytool om te kijken waar men over je praat?
quote:
Motiveer je beslissing tot het sluiten dan.quote:
Pik dan de mensen eruit die zo doen, dit is een enorm maatschappelijk probleem.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:48 schreef sp3c het volgende:
ik vind het een walgelijk topic
smerigste reacties die ik in lange tijd gezien heb en ik wil ze niet in NWS
Ik reageer maar even om aan te geven dat Trouw vervangen is door de FP. Thanks!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:27 schreef moussie het volgende:
NWS / Prostitutieverbod naar Zweeds model iets dichterbij in Nederland
trouw als bron
Krijg een foutmelding dus zal wel verwijderd zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1937357
http://forum.fok.nl/topic/1937359
Wil iemand deze trieste topics uit hun lijden verlossen?
Geen nieuw draadje, hooguit in dichtvorm laten staanquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:21 schreef RAVW het volgende:
kreeg net ook een berichtje over de FAQ onderin
in al die tijd dat ik hier rond loopt niet 1 keer gezien dat het omhoog kwam
Maar er zijn dus weer nieuwe dingen op genomen in de FAQ begrijp ik hier uit dit draadje ?
RAWV doelt op de nieuwe algemene voorwaarden, denk ik. Niet op de FAQ van NWS-FB...quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:12 schreef paddy het volgende:
Geen nieuw draadje, hooguit in dichtvorm laten staan
Wat is er nieuw aan volgens jou?
Ja, was top gedaan, elf en de toevoeging idemquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
RAWV doelt op de nieuwe algemene voorwaarden, denk ik. Niet op de FAQ van NWS-FB...
Is trouwens wel een uitdaging voor iemand met te veel tijd: de algemene voorwaarden in dichtvorm zetten...
ach gus, dat je je daar aan ergert.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:27 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / Werkloosheid loopt hard op.
Volgens mij werkt die Cempexo op de Deense ambassade ofzo. Hij laat geen mogelijkheid onbenut om te pas en te onpas te hameren op de voordelen van emigratie naar Denemarken. Het begint nu echt een beetje irritant te worden.
Ik lig er niet wakker van, maar bij elk Cempexo-topic over de misstanden in Nederland denk je: hij zal wel weer over Denemarken beginnen. En ja hoor, daar is -ie weer met z'n goedkope huizen. Het is gewoon lichtelijk irritant aan het worden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ach gus, dat je je daar aan ergert.
quote:Tuurlijk. Je weet nu alweer waar dit topic heengaat. Robijn1928 gaat straks klagen in feedback en dreigen het hoger op te zoeken, terwijl jij Weltschmerzesque verhandelingen gaat houden over dat het allemaal wel meevalt en D-G gaat metsmilies strooien. De andere kant gaat schelden en dan komt spec die het topic dichtgooit. Wordt een beetje saai.
Ik vind de wijze waarop daar gepost wordt ook relevant en daar ben je zelf ook goed mee bezig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:27 schreef Robijn48 het volgende:
Hoi Frutsel, waarom wordt het topic NWS / Alweer gevecht waarbij scheidsrechter is betrokken gesloten?
Ik vind dat topic wel degelijk relevant. Of mag enkel allochtonen bashen open blijven?
Je bent zelf anders niet veel beter.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:32 schreef IntensiveGary het volgende:
Hahaha, daar is ze al![]()
ik wilde dit nog posten in het topic, maar de realiteit was me voor. ik zat er niet ver naast
[..]
Ze heeft een punt. De wijze waarop gepost wordt is erg netjes vergeleken met soortgelijke topics waarbij allochtonen het hoofdonderwerp zijn. Dat terwijl die topics net zo goed open blijven staan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vind de wijze waarop daar gepost wordt ook relevant en daar ben je zelf ook goed mee bezig.
Open maar een nieuwe met de juiste OP en zonder gesneer, gesar of getroll
Wat bedoel je precies met: "en daar ben je zelf ook goed mee bezig" ?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vind de wijze waarop daar gepost wordt ook relevant en daar ben je zelf ook goed mee bezig.
Open maar een nieuwe met de juiste OP en zonder gesneer, gesar of getroll
Klopt, heerlijk om dat ouwe lijk op de kast te jagenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je bent zelf anders niet veel beter.
Ah, een ware extremist dus. Geen wonder dat je zo aanvallend reageerde t.a.v. D_G en Deadre.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:40 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Klopt, heerlijk om dat ouwe lijk op de kast te jagen
Je jaagt me niet op de kast. Jammer he? Je ziet aan de posts gelijk al de leeftijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:40 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Je denigrerende en betweterige toontje waar je je vaker schuldig aan maakt, net als enkele andere gasten uit dat topic.quote:
Open dus een nieuwe met de juiste OP en we doen een nieuwe poging.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze heeft een punt. De wijze waarop gepost wordt is erg netjes vergeleken met soortgelijke topics waarbij allochtonen het hoofdonderwerp zijn. Dat terwijl die topics net zo goed open blijven staan.
En het feit dat er nu soortgelijke topics openstaan waarin gekankerd wordt op buitenlanders...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je denigrerende en betweterige toontje waar je je vaker schuldig aan maakt, net als enkele andere gasten uit dat topic.
[..]
Open dus een nieuwe met de juiste OP en we doen een nieuwe poging.
Overigens was het nieuwsbericht uit de OP gisteren ook al gemeld in het andere topic dus de hele discussie kan je ook daar voeren eigenlijk. En natuurlijk komt er commentaar op de reden "waarom" het een eigen topic verdiend en de gedachte van de TS, maar ja, so be it... maar echt ontopic ging het niet meer.
Niet aanvallend, hoor. Constaterend. De ware extremisten zijn vooral jij en Deadre. Jij iets minder agressief. Aan de oppervlakte dan, he. D_G valt op zich wel mee. Die ergert zich vooral en ten dele begrijp ik dat best.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, een ware extremist dus. Geen wonder dat je zo aanvallend reageerde t.a.v. D_G en Deadre.
Okee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je denigrerende en betweterige toontje waar je je vaker schuldig aan maakt, net als enkele andere gasten uit dat topic.
[..]
Open dus een nieuwe met de juiste OP en we doen een nieuwe poging.
Overigens was het nieuwsbericht uit de OP gisteren ook al gemeld in het andere topic dus de hele discussie kan je ook daar voeren eigenlijk. En natuurlijk komt er commentaar op de reden "waarom" het een eigen topic verdiend en de gedachte van de TS, maar ja, so be it... maar echt ontopic ging het niet meer.
Bedankt voor de bevestiging, misschien tot binnenkort ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:40 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik me er geen bal van aan trek.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:44 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Niet aanvallend, hoor. Constaterend. De ware extremisten zijn vooral jij en Deadre. Jij iets minder agressief. Aan de oppervlakte dan, he. D_G valt op zich wel mee. Die ergert zich vooral en ten dele begrijp ik dat best.
Robijn fokken is gewoon leuk omdat ze zo lekker hapt.
ja, zo sta je wel bekend iddquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik me er geen bal van aan trek.
Ach kom op, zeg. Met dat hooghartige toontje van d'r en het in iedere post hameren op haar leeftijd verdient ze toch niet beter? Zonder reden word ik weggezet als racist en daar wordt door haar verder niet op ingegaan. Waar Robijn komt is de discussie verdwenen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging, misschien tot binnenkort ofzo
Moet jij niet even wat moslims gaan bashen?quote:
nee, vandaag is het oude vrouwen bashdag, moslims volgende week weer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet jij niet even wat moslims gaan bashen?
En dat gaat naar andere wijzen...
Nu niet veel denk ik... opruimen als ik kan of als er klachten/meldingen zijn ze bekijken en verhelpen...?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En het feit dat er nu soortgelijke topics openstaan waarin gekankerd wordt op buitenlanders...
Wat ga jij daar nu aan doen?
Wat een ware held ben je toch. Je zal je vast thuis voelen op de SFP.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, vandaag is het oude vrouwen bashdag, moslims volgende week weer.
Hoe is het in je Al Quada jihaadkamp vandaag?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een ware held ben je toch. Je zal je vast thuis voelen op de SFP.
Ik heb het over postings van users in topics (die nu gewoon open zijn en waarvan de posts ook gewoon nog staan). Niet de overgenomen berichten van de telegraaf.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nu niet veel denk ik... opruimen als ik kan of als er klachten/meldingen zijn ze bekijken en verhelpen...?
Ik zeg toch ook niet dat het niet mag M? Maar laat dan in elk geval de OP in zijn waarde en kom gewoon met feiten en argumenten, juist door het veranderen van de OP krijg je kritiek. En mede daardoor wordt de TS en het bericht verbaggerd en dus het topic. Ik snap je punt wel, maar je hebt wat dat betreft gewoon ' pech ' dat een site als de Telegraaf afkomst belangrijk schijnt te vinden, dat staat nou eenmaal in de nieuwsberichten. Laat nou aub de OP in waarde dan kan ik de mensen die hun onderbuik willen laten spreken richting de TS of het waarom hij zijn topic opent ook gewoon aanspreken of aanpakken, op deze manier werkt hij het zelf in de hand en kan je het beter in ONZ, KLB of GC zetten ?
Gewoon TR's zetten of hier komen aub en we kijken er naar. En de mod in kwestie zal daarna handelen al zal dat niet altijd in iedereen zijn straatje passen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee.
Lijkt me nogal logisch, als er weer gediscrimineerd wordt, racistisch gedaan wordt, en dingen genegeerd zoals ik al meerdere malen in het topic aangegeven heb zoals jij nu ook doet: het is idd al genoemd gisteren.
Erg lastig he, die buitenlandse namen. Buitenlanders, blegh! Moslims, eeuw!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe is het in je Al Quada jihaadkamp vandaag?.
Ga eens weg ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe is het in je Al Quada jihaadkamp vandaag?.
Niets mis met buitenlanders, wel met types als jij, en de bontkraagjes die je verdedigtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Erg lastig he, die buitenlandse namen. Buitenlanders, blegh! Moslims, eeuw!
Tja, ik schaar mij liever achter de bontkraagjes. Jij schaart je liever achter fascisten. Moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis met buitenlanders, wel met types als jij, en de bontkraagjes die je verdedigt.
maar goed, we komen elkaar wel weer ergens anders tegen, Fruts heeft het al zwaar genoeg hier zonder ons.
Ik sta liever bekend als iemand die strijdt tegen racisme en discriminatie dan als iemand-een mod, notabene!- die dat niet doet.quote:
Hoe nobel. Wat een goed mens ben jij, zeg! Maar wel anderen ongefundeerd wegzetten als racist. Collateral damage zeker?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik sta liever bekend als iemand die strijdt tegen racisme en discriminatie dan als iemand-een mod, notabene!- die dat niet doet.
En dat terwijl het verboden is, mocht je het nog niet weten
Ventje,quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:56 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Hoe nobel. Wat een goed mens ben jij, zeg! Maar wel anderen ongefundeerd wegzetten als racist. Collateral damage zeker?
Zoals andere mensen wegzetten als extremist en radicaal bedoel je.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:56 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Hoe nobel. Wat een goed mens ben jij, zeg! Maar wel anderen ongefundeerd wegzetten als racist. Collateral damage zeker?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ventje,
Waar heb ik gezegd dat je een racist bent? Wijs maar aan.
quote:mensen als jij enkel de ene kant willen zien, om weer lekker op allochtonen te kunnen afgeven.
Als je nou gewoon eens even dat mod gedeelte vergeet, komop vergeten moet geen probleem zijn voor je.. Dat is namelijk totaal irrelevant.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik sta liever bekend als iemand die strijdt tegen racisme en discriminatie dan als iemand-een mod, notabene!- die dat niet doet.
En dat terwijl het verboden is, mocht je het nog niet weten
Het is wel degelijk relevant. Er gaat een voorbeeldfunctie van uit.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens even dat mod gedeelte vergeet, komop vergeten moet geen probleem zijn voor je.. Dat is namelijk totaal irrelevant.
En alleen JOUW opvattingen zijn voorbeeldwaardig dus? Andere opvattingen zijn per definitie fout.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is wel degelijk relevant. Er gaat een voorbeeldfunctie van uit.
Ik ben een USER.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En alleen JOUW opvattingen zijn voorbeeldwaardig dus? Andere opvattingen zijn per definitie fout.
Uhuh.
Heb ik je dan letterlijk een racist genoemd? Nee. Maar wel iemand die het heerlijk vindt tweedracht te zaaien. En iemand een radicalist te noemen. Terwijl de-Guidance enkel laat zien, en terecht, dat het niet enkel de allochtonen zijn.quote:
Nee, het is niet irrelevant dat jij een mod bent. Jij hoort het goede voorbeeld te geven, ipv te stoken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens even dat mod gedeelte vergeet, komop vergeten moet geen probleem zijn voor je.. Dat is namelijk totaal irrelevant.
ja, dus? Ik geef in mijn ogen prima het goeie voorbeeld, jij bent het er alleen niet mee eensquote:
Welnee. Ik snap heel goed waarom je deed zoals je deed.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:02 schreef De_Guidance het volgende:
Het was niet echt mijn bedoeling om een rel uit te lokken ofzo.
Dat topic opnieuw zonder mijn aanpassingen dan maar?
En buigen voor de politieke correctheid? De slachtofferrol van autochtonen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:02 schreef De_Guidance het volgende:
Dat magquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:02 schreef De_Guidance het volgende:
Frutsel, jij bent ook niet erg onbevooroordeeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat mag
Als de rest is uitgepoept
Jij geeft het goede voorbeeld door te stoken in feedback, aan de lopende band users persoonlijk aan te vallen en alles wat een bepaalde religie heeft tot op het bot te bashen. Erg goed voorbeeld inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:
ja, dus? Ik geef in mijn ogen prima het goeie voorbeeld, jij bent het er alleen niet mee eens.
Je GEDRAG staat niet los van je mod zijn. Je bent een FOK!-moderator en daar dien jij je naar te gedragen. Je hoort de policy uit je hoofd te kennen en je derhalve aan te conformeren. Het zijn namelijk de normen die jij zelf ook aan anderen oplegt.quote:Dat is dus het punt, mijn mening staat los van mijn mod zijn. Ik ben in NWS geen mod, maar user met een kleurtje (ja, racist, het komt dus door mijn kleurtje?!).
Dui-de-lijk?
Dat stond hier al ergens tussen volgens mij heb ik je dat al uitgelegd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Frutsel, jij bent ook niet erg onbevooroordeeld.
Waarom sluit jij het topic van de-Guidance?
Ja, en wordt het niet eens tijd dat daar een einde aan komt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:07 schreef Peunage het volgende:
Wel grappig dat er nu een rel ontstaat
Hoeveel topics met allochtonen- en moslimbashing ik wel niet gelezen heb op fok...
Ah nog een poepertquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:07 schreef Peunage het volgende:
Wel grappig dat er nu een rel ontstaat
Hoeveel topics met allochtonen- en moslimbashing ik wel niet gelezen heb op fok...
Je kan uitleggen wat je wil.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat stond hier al ergens tussen volgens mij heb ik je dat al uitgelegd.
Gelukkig zijn daar FA's voor om mij evt te "straffen", als ik me als mod moet gedragen moet jij je als user gedragen en niet denken de regels te kunnen bepalenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij geeft het goede voorbeeld door te stoken in feedback, aan de lopende band users persoonlijk aan te vallen en alles wat een bepaalde religie heeft tot op het bot te bashen. Erg goed voorbeeld inderdaad.
[..]
Je GEDRAG staat niet los van je mod zijn. Je bent een FOK!-moderator en daar dien jij je naar te gedragen. Je hoort de policy uit je hoofd te kennen en je derhalve aan te conformeren. Het zijn namelijk de normen die jij zelf ook aan anderen oplegt.
Nja Frutsel lijkt het topic te hebben gesloten omdat het één grote ruzie geworden was en een nieuwe deel mag, dus dat kan op zich.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En buigen voor de politieke correctheid? De slachtofferrol van autochtonen?
Nee, daar heb je de ballen niet voor. Maar wel 'racisme, discriminatie' om je heen schreeuwen in feedbacktopicsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb ik je dan letterlijk een racist genoemd?
Veroordeel je me alweerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:01 schreef Robijn48 het volgende:
Nee. Maar wel iemand die het heerlijk vindt tweedracht te zaaien. En iemand een radicalist te noemen. Terwijl de-Guidance enkel laat zien, en terecht, dat het niet enkel de allochtonen zijn.
Ik bepaal niet de regels, ik word derhalve gebanned als ik een regel overtreed. De FA's zijn voor hun werk afhankelijk van de mods en de mods onderling gaan elkaar zelf niet verklikken als ze de regels overtreden. Leer mij dat bolwerkje kennen zeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig zijn daar FA's voor om mij evt te "straffen", als ik me als mod moet gedragen moet jij je als user gedragen en niet denken de regels te kunnen bepalen.
Volgens mij heb jij geen idee dat er inmiddels meerder mods zijn die jouw gedrag gewoon schijtziek zijn. Maar goed, ze zullen het nooit naar buiten brengen omdat het gewoon een dikke shitstorm zal veroorzaken. Ergens wel jammer dat ze het lef niet hebben.quote:Crew zit hier niet om naar de pijpen van de users te dansen en geen mening te hebben, of heb je nou echt totaal geen idee hoe FOK! in elkaar zit na al die jaren?
Dichterlijke overdrijving. Het blijft fokquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:10 schreef De_Guidance het volgende:
Mutant is ook niet ver heen hoor. Deadre ken ik niet.
Stemmingmakerij, op basis van ongefundeerde aannames, nee zo werkt het allemaal wel goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik bepaal niet de regels, ik word derhalve gebanned als ik een regel overtreed. De FA's zijn voor hun werk afhankelijk van de mods en de mods onderling gaan elkaar zelf niet verklikken als ze de regels overtreden. Leer mij dat bolwerkje kennen zeg.
[..]
Volgens mij heb jij geen idee dat er inmiddels meerder mods zijn die jouw gedrag gewoon schijtziek zijn. Maar goed, ze zullen het nooit naar buiten brengen omdat het gewoon een dikke shitstorm zal veroorzaken.
Niks ervan. Je gedraagt je bepaald niet als een mod.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stemmingmakerij, op basis van ongefundeerde aannames, nee zo werkt het allemaal wel goed.
Zolang het je geweten maar niet aantast. Vooral niet even hand in eigen boezem steken en gewoon erkennen dat je er vaak te hard als een soort van peroxidehoofd in gaat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stemmingmakerij, op basis van ongefundeerde aannames, nee zo werkt het allemaal wel goed.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:15 schreef De_Guidance het volgende:
En nu weer lief zijn allemaal, ik ben ook aan het werk.
NWS / Werkloosheid loopt hard op.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:27 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / Werkloosheid loopt hard op.
Volgens mij werkt die Cempexo op de Deense ambassade ofzo. Hij laat geen mogelijkheid onbenut om te pas en te onpas te hameren op de voordelen van emigratie naar Denemarken. Het begint nu echt een beetje irritant te worden.
Waar bemoei jij je toch steeds mee, zeiksnor! Laat de modjes hun werk nu maar doen zonder dat jij ze nog eens extra lastig valt met je gezeur en gezever, en je moralistische geblaat telkens. De modjes doen prima werk zonder dat jij ze onder de neus komt wrijven dat ze niet aan JOUW verwachtingen voldoen. Want meer is het namelijk niet, en dat is pas irrelevant, hoe jij erover denkt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:19 schreef Robijn48 het volgende:
Zo. En nu allemaal koppen dicht.
Racisme en discriminatie is verboden bij de wet.
Het wordt tijd dat bepaalde mods dit te weten komen.
Waarom mag er geen commentaar gegeven worden op mods? Zijn die heilig? Perfect? Goden? We zijn niet in Noord-Korea.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je toch steeds mee, zeiksnor! Laat de modjes hun werk nu maar doen zonder dat jij ze nog eens extra lastig valt met je gezeur en gezever, en je moralistische geblaat telkens. De modjes doen prima werk zonder dat jij ze onder de neus komt wrijven dat ze niet aan JOUW verwachtingen voldoen. Want meer is het namelijk niet, en dat is pas irrelevant, hoe jij erover denkt.
Begin je eigen forum, dan kun je daar precies zeggen wat je wilt, en iedereen fijn terecht wijzen die niet volgens jouw regeltjes post.
Dat mag uiteraard wel, maar als je niets beters in je leven te doen hebt dan constant mods lastig vallen, en het steeds maar 'hogerop' zoekt om je gelijk te krijgen, dan ben je dus gewoon een zeiksnor. Het gaat in dit geval om de kwantiteit, niet om de kwaliteit.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom mag er geen commentaar gegeven worden op mods?
Het is een actief forum, er is een actief clubje mensen met een extreem uitgesproken mening over bepaalde zaken. Daarom zijn er ook vaak 'incidentjes'. Het is goed dat er af en toe aan de bel wordt getrokken, als het niet gebeurt wordt extremisme de norm.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard wel, maar als je niets beters in je leven te doen hebt dan constant mods lastig vallen, en het steeds maar 'hogerop' zoekt om je gelijk te krijgen, dan ben je dus gewoon een zeiksnor. Het gaat in dit geval om de kwantiteit, niet om de kwaliteit.
Je beschrijft het mechanisme prima. En verder gaat het hier prima in NWS, op de gebruikelijke brandjes ma. De mods doen het goed, er is weinig gezeik. Dat is in het verleden echt wel eens anders geweest.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is een actief forum, er is een actief clubje mensen met een extreem uitgesproken mening over bepaalde zaken. Daarom zijn er ook vaak 'incidentjes'. Het is goed dat er af en toe aan de bel wordt getrokken, als het niet gebeurt wordt extremisme de norm.
Was te proberen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:41 schreef sp3c het volgende:
euroshopper bier is viez
krijg je hoofdpijn van
1x ja en op het moment ishet leuk, bier goedkoper dan water maar de catch komt de volgende ochtend!!quote:
Het aangeven dat je eigenlijk zelf ook een troll bent denk ik?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:24 schreef Boldface het volgende:
Wat is precies het nut van deze topictitel? (ik doel op de laatste twee woorden)
NWS / Politie toont weer schokkend uitgaansgeweld #2
Ik hoop dat je daarmee op TS doelt en niet op mij?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het aangeven dat je eigenlijk zelf ook een troll bent denk ik?
Aangepast.
Uiteraardquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:05 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daarmee op TS doelt en niet op mij?
user krijgt DMquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:39 schreef Boldface het volgende:
Ik weet het nou wel een keer, dat die vent vermist is:
NWS / Vermist Patrick Diks!!!
Sommige users doen niks anders dan bewust het topic omhoog schoppen, zonder dat er nieuws is te melden. Dit is NWS, niet Opsporing Verzocht.
Was al opgelostquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:12 schreef Disana het volgende:
NWS / Rechtszaak om Turkse les
NWS / Rechtszaak om Turkse les
Toch is er maar één rechtszaak.
Aangepastquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:34 schreef Boldface het volgende:
NWS / Hongaarse studentenorganisatie beschuldigd van antisemitisme
Een topictitel die duidelijker is, zou het topic ten goede komen.
De verzinsels van TS verzieken het topic behoorlijk: NWS / 'Friso ontslagen bij Telenet'quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:05 schreef freako het volgende:
[..]
TS lijkt de term 'bewuste terugtreding' zelf verzonnen te hebben. Noch het Telegraafbericht dat hij als bron noemt, als het persbericht van Telenet zelf, gebruikt die term. Er zijn welgeteld 2 Google-hits op "bewuste terugtreding", waarbij dit topic 1 van de 2 is (en de andere heeft niets met Friso te maken).
Dat doet TS met vrijwel al zijn topics. Veel van zijn tekst is nooit in de bronnen terug te vinden waar hij naar verwijst. Doordat hij zijn TT ook consequent tussen aanhalingstekens plaatst wekt hij ondertussen wel de suggestie dat hij iemand quote.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De verzinsels van TS verzieken het topic behoorlijk: NWS / 'Friso ontslagen bij Telenet'
Het is hier ONZ niet.
Weer 4 pareltjes met verzonnen nieuws:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat doet TS met vrijwel al zijn topics. Veel van zijn tekst is nooit in de bronnen terug te vinden waar hij naar verwijst. Doordat hij zijn TT ook consequent tussen aanhalingstekens plaatst wekt hij ondertussen wel de suggestie dat hij iemand quote.
In aanvulling op deze post van freako:quote:Op zondag 3 maart 2013 11:34 schreef freako het volgende:
[..]
Weer 4 pareltjes met verzonnen nieuws:
NWS / 'Gruwelijke T-shirts nieuwe zomertrend'
TS beweert dat de SGP Kamervragen gaat stellen, staat niet in de bron, die verwijst alleen naar de ophef in Engeland over deze t-shirts. De Kamervragen zijn in geen andere nieuwsbron op internet terug te vinden.
NWS / 'Economische cijfers fors opgepoetst'
TS verwijst naar Pauw & Witteman als bron. Ik heb de uitzending gezien, maar over 90% van de onderwerpen waarover hij econome Baarsma lijkt te citeren is überhaupt niet gesproken (bijvoorbeeld ook niet over de topictitel, dat het kabinet cijfers oppoetst). Alleen over de HRA is kort gesproken. Volgens TS zou Baarsma gezegd hebben dat de HRA-maatregelen teruggedraaid moeten worden. In werkelijkheid riep ze op tot een versnelde afschaffing van de HRA.
NWS / Dijsselbloem: 'Kalmte om CAO-wijzigingen'
De OP gaat over onderhandelingen tussen Dijsselbloem en VNO-NCW over aanpassingen in CAO's in het bedrijfsleven. De link naar het Volkskrant-artikel die als bron moet dienen gaat over CAO-onderhandelingen tussen Dijsselbloem en de vakbonden in de zorg. Een onderwerp dat niets met de OP te maken heeft. Ook in andere nieuwsbronnen op internet is niets te vinden dat de OP ondersteunt.
En tenslotte nog een topic in TV:
TV / SBS-drama: 'Gerard Joling en John de Mol aangeschoten wild'
TS beweert dat John de Mol mogelijk afstevent op een "gedeeltelijk persoonlijk faillissement" (wat dat dan ook mag zijn). Staat niet in de bron.
Daar hebben ze een ball-gag voor uitgevonden.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
Stuitend hoe sommige users anderen hun regels willen opleggen en het opvallende is dat het steeds dezelfden zijn.
Was dat een reactie op mijn verzoek? Zo ja, wat is er zo stuitend aan? Het lijkt me handig dat nieuwsberichten in OP's niet worden vervuild met verzonnen bagger...quote:Op maandag 4 maart 2013 10:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
Stuitend hoe sommige users anderen hun regels willen opleggen en het opvallende is dat het steeds dezelfden zijn.
quote:Achterlijk wijf, je hebt maar weer eens bewezen waarom een rijverbod gehandhaafd moet blijven voor jouw geslacht.
we zijn ervan op de hoogtequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:24 schreef Boldface het volgende:
NWS / Homo's mishandeld in de trein
Aangezien sp3c het weghaalt uit het topic, dien ik hier maar een klacht in over het postgedrag van Deadre en de topics die hij opent. Steevast opent hij topics in NWS waarbij het gaat om daders die niet-moslim zijn. Dat is ook het enige punt dat hij wil maken.
NWS / Ambulancebroeder mishandeld (dader = niet-moslim)
NWS / Jongetje (2) doodgereden door gehannes met mobiel (dader = niet-moslim)
NWS / Priester vindt moord op vrouwen eigen schuld (dader = niet-moslim)
NWS / NAC-fans mishandelen stewards Roda (dader = niet-moslim)
NWS / Nigeriaanse studenten gruwelijk gemarteld en levend in brand gestoken (huiltopic: wél aandacht voor moslimextremisten, niet hiervoor)
NWS / 12 tips na zware mishandeling Hilversum (dader = niet-moslim)
NWS / Gezinsmoordenaar Leon B. veroordeeld tot 25 jaar cel of 30?! (dader = niet-moslim)
NWS / Joodse extremisten: Jezus is een aap (dader = niet-moslim)
NWS / Tiener steekt 11-jarige met mes (dader = niet-moslim)
NWS / Blinde bejaarde man mishandeld (dader = niet-moslim)
NWS / Bengels bekogelen meisjes in kano met bakstenen (dader = niet-moslim)
NWS / Man gezocht voor onzedelijk betasten 4-jarig meisje (dader = niet-moslim)
NWS / Gehandicapte in scootmobiel mishandeld door jongeren (dader = niet-moslim)
NWS / Nederlanders intolerant naar Duitsers toe (titel spreekt voor zich)
NWS / Zwarte overvaller vermomt zich als blanke (dader = niet-moslim)
NWS / Veel pesterijen onder bejaarden (titel spreekt voor zich)
NWS / Christenfundi's: 'Busongeluk Zwitserland straf van God' (titel spreekt voor zich)
NWS / 2 meisjes jarenlang gedrogeerd, verkracht en verkocht voor seks (dader = niet-moslim)
NWS / Buitenland is Nederlandse relschoppers zat (titel spreekt voor zich)
NWS / Doofstomme Freya werd maanden gruwelijk misbruikt bij ontvoering (dader = niet-moslim)
NWS / Saudische vrouw veroorzaakt dodelijk auto ongeluk ! Dader is moslima, maar ja... we weten hoe ze daar in Saoedi-Arabië denken over vrouwen: die mogen niet autorijden. Ik citeer TS:
[..]
ook van op de hoogtequote:Op donderdag 7 maart 2013 19:26 schreef De_Guidance het volgende:
Ik snap de klacht niet. Is het verplicht om als compensatie moslimstopics te openen?
Ik heb dan trouwens een klacht over cemepexo die steevast moslimtopics opent.
Discriminatie van niet-moslims!quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:24 schreef Boldface het volgende:
NWS / Homo's mishandeld in de trein
Aangezien sp3c het weghaalt uit het topic, dien ik hier maar een klacht in over het postgedrag van Deadre en de topics die hij opent. Steevast opent hij topics in NWS waarbij het gaat om daders die niet-moslim zijn. Dat is ook het enige punt dat hij wil maken.
NWS / Ambulancebroeder mishandeld (dader = niet-moslim)
NWS / Jongetje (2) doodgereden door gehannes met mobiel (dader = niet-moslim)
NWS / Priester vindt moord op vrouwen eigen schuld (dader = niet-moslim)
NWS / NAC-fans mishandelen stewards Roda (dader = niet-moslim)
NWS / Nigeriaanse studenten gruwelijk gemarteld en levend in brand gestoken (huiltopic: wél aandacht voor moslimextremisten, niet hiervoor)
NWS / 12 tips na zware mishandeling Hilversum (dader = niet-moslim)
NWS / Gezinsmoordenaar Leon B. veroordeeld tot 25 jaar cel of 30?! (dader = niet-moslim)
NWS / Joodse extremisten: Jezus is een aap (dader = niet-moslim)
NWS / Tiener steekt 11-jarige met mes (dader = niet-moslim)
NWS / Blinde bejaarde man mishandeld (dader = niet-moslim)
NWS / Bengels bekogelen meisjes in kano met bakstenen (dader = niet-moslim)
NWS / Man gezocht voor onzedelijk betasten 4-jarig meisje (dader = niet-moslim)
NWS / Gehandicapte in scootmobiel mishandeld door jongeren (dader = niet-moslim)
NWS / Nederlanders intolerant naar Duitsers toe (titel spreekt voor zich)
NWS / Zwarte overvaller vermomt zich als blanke (dader = niet-moslim)
NWS / Veel pesterijen onder bejaarden (titel spreekt voor zich)
NWS / Christenfundi's: 'Busongeluk Zwitserland straf van God' (titel spreekt voor zich)
NWS / 2 meisjes jarenlang gedrogeerd, verkracht en verkocht voor seks (dader = niet-moslim)
NWS / Buitenland is Nederlandse relschoppers zat (titel spreekt voor zich)
NWS / Doofstomme Freya werd maanden gruwelijk misbruikt bij ontvoering (dader = niet-moslim)
NWS / Saudische vrouw veroorzaakt dodelijk auto ongeluk ! Dader is moslima, maar ja... we weten hoe ze daar in Saoedi-Arabië denken over vrouwen: die mogen niet autorijden. Ik citeer TS:
[..]
Graag gedaan.quote:
quote:
Lul niet slapquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:38 schreef betyar het volgende:
Bang voor de reacties van je vriendjes hier?
Dus de mods hebben gefaald en gaat het topic op slot?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:06 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Lul niet slap, topic ging helemaal nergens meer over
Dus bij gebrek aan extreem-rechtse posts ga je maar hierover ranten, en dat moet faalhazerij van het mod-team voorstellenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:14 schreef betyar het volgende:
Dus de mods hebben gefaald en gaat het topic op slot?
Eeeuuuhhh, nee.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:24 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Dus bij gebrek aan extreem-rechtse posts ga je maar hierover ranten, en dat moet faalhazerij van het mod-team voorstellenRáááre criteria hanteer jij
...
hoe durf jequote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vraagje: Mogen de sticky topics:
NWS / Rust zacht, Loedertje
NWS / NWS verkiezingen 2012
...weg als daar toch niets meer aan toegevoegd gaat worden?
De mods in NWS zijn gewoon bang dat de extreem-rechtse "vriendjes" hun ideeën op dit forum rond bazuinen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:09 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Probeer het nog eens, maar dan wel overtuigender als het ff kan.
Als het topic nergens meer over gaat hebben mods gefaald?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Dus de mods hebben gefaald en gaat het topic op slot?
Ik heb begrip voor je reden. Op de site van het landelijk beraad marokkanen staat het bericht ook. De oproep is vanuit hun facebookpagina gedaan namens de samenwerkende organisaties.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:33 schreef paddy het volgende:
Ik heb overal gezocht maar kan nergens een bron vinden dat er door 2 Marokkaanse opganisaties een brief is opgesteld. Ik ga er eens achteraan. Tot die tijd gooi ik deze dicht. De bron lijkt me nogal vaag.
Deze discussie is allang geweest. Topic liep zelfs goed, met inhoudelijke discussies voordat jij met je brondiscussie kwam. Ik wil best wederom mijn bronnen verdedigen, maar ik zie er alleen geen reden toe.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:05 schreef KoosVogels het volgende:
Beste mods, dat nieuws over de Marokkaanse organisaties die een brief naar Spekman hebben gestuurd, lijkt mij onzin. TS komt niet met overtuigende bronnen.
Ja, heel vervelend, van die mensen die willen weten of het nieuws ook daadwerkelijk klopt.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Deze discussie is allang geweest. Topic liep zelfs goed, met inhoudelijke discussies voordat jij met je brondiscussie kwam. Ik wil best wederom mijn bronnen verdedigen, maar ik zie er alleen geen reden toe.
Neuh, jij staat gewoon op ignore bij hem, dus snuit je neus maar eens lekker.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:19 schreef Worteltjestaart het volgende:
Hmm, misschien heb ik erg gevoelige antennes hoor, maar ik vind het vrij ergerlijk dat een gebruiker als Cempexo alleen maar niet-inhoudelijk kan reageren in NWS. Hij opent massa's topics maar weigert continu om daadwerkelijk argumenten te beantwoorden.
Heel erg bedankt, maar het is dweilen met de kraan open:quote:
Dat geloof ik graag... maar het is NWS, geen KLB waar nuance de presentatrice van Lingo is, toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Neuh, jij staat gewoon op ignore bij hem, dus snuit je neus maar eens lekker.
Echt constructief is het niet nee, maar om nou iedereen die enkel een smilie post te gaan aanspreken is ook al zowat. Hoe de user in kwestie het aanpakt vind ik prima.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:44 schreef Elfletterig het volgende:
Bijval voor deze user: NWS / Laf drietal berooft bejaarde man
Ik maak het de laatste tijd ook wel vaker mee. Mensen die op de post van een ander reageren met slechts een smilie. En dat is dan doorgaans deze:![]()
Echt wenselijk lijkt zulk postgedrag me niet. Kan er wat vaker op gestuurd worden?
Je vriendin wil niet meer dat je staand pist?quote:
Doe ik al jaren niet meer. Moet zelf de WC schoonmaken weet je...quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je vriendin wil niet meer dat je staand pist?
shootquote:
Dat was 'm.quote:
Met jou kan ik door 2 deuren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef sp3c het volgende:
ik weet niet of ik bij machte ben om het te fixen maar ik ga mijn best voor je doen
Vrouwenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe ik al jaren niet meer. Moet zelf de WC schoonmaken weet je...
Fucking lekkere massage gehad. Mezelf ff op getrakteerd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Heb je wel genoten van dat het vandaag steak&BJ day is?
Sorry, ik wist niet dat het verboden is om op Fok! een bepaalde bevolkingsgroep te verdedigen.quote:
quote:
quote:
quote:
Ik kreeg voor minder een ban van twee weken.quote:
Jij wilt mij een ban aansmeren?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik kreeg voor minder een ban van twee weken.
Een ban voor jou zal me jeuken, het gedrag van sommige mods is puberaalquote:
Ik las genitale.quote:
Omdat ik niet meedoe met het neerhalen van bepaalde bevolkingsgroepen? Maar ja, ik heb liever dat jij het zegt dan iemand met een vol verstand.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:00 schreef sp3c het volgende:
al is betyar natuurlijk wel gewoon een enorme loser
Da's feedback sowieso.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:00 schreef sp3c het volgende:
kunnen we weer terug naar de feedback?
dit is natuurlijk compleet oninteressant enzo
interessant voor mij!quote:
iedereen zegt hetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat ik niet meedoe met het neerhalen van bepaalde bevolkingsgroepen? Maar ja, ik heb liever dat jij het zegt dan iemand met een vol verstand.
Heul niet, het is altijd "die doet stom!" en dan komen er wat mensen meedoen en dan komt die stommert en die gaat dan zeggen waarom hij niet stom is en dan komt de stomnoemer weer terug en dan gaan ze inhoudelijk in discussie in het FB topic terwijl ze in het normale topic stommerts waren.quote:
Ik hoop voor hem een lekker wijf.quote:
Das heul geen geitquote:
Hij kiest voor bepaalde bevolkingsklassen. Das minder erg. Begrijp dat dan sp3cquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat ik niet meedoe met het neerhalen van bepaalde bevolkingsgroepen? Maar ja, ik heb liever dat jij het zegt dan iemand met een vol verstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |