homos zijn zelf ook halve wijven, dus is eigenlijk gelijke strijd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:51 schreef Deadre het volgende:
Twee 20-jarige homoseksuele mannen uit Leeuwarden zijn dinsdagnacht in de trein naar Sneek beledigd en mishandeld door twee meisjes. Ze werden door de vrouwen geschopt, gekrabd, geslagen en uitgescholden. De daders stapten in Sneek uit de trein en zijn nog niet gevonden.
Een paar duizend mensen hebben op Facebook inmiddels hun afschuw uitgesproken over de mishandeling. De mannen vragen via de sociale netwerksite met succes aandacht voor hun zaak.
Op de site staat een foto van de mannen, met het bijschrift:'Vannacht werden wij door twee personen aangevallen op station Sneek. Wij werden volledig vernederd op grond van onze geaardheid. Bespuugd en uitgescholden, achtervolgd tot in de trein. Daar zochten de daders opnieuw de confrontatie op. We werden aangevallen, bespuugd en gediscrimineerd. De politie is inmiddels bezig met deze zaak, tips zijn welkom! Laat dit in hemelsnaam afgelopen zijn!'
Signalementen van de daders:
Dader 1:
Blanke vrouw
Leeftijd ongeveer 16 à 17 jaar
Blond lang haar (staart)
Lengte 1.60 m
Zwarte jas
Zwarte (strakke) broek
Dader 2:
Blanke vrouw
Donker lang haar (staart)
Lengte 1.60 m.
Zwarte jas
Blauwe spijkerbroek
bron
Trieste voorval, maar ook deze 2 gasten zijn triest dat ze zichzelf niet kunnen verweren tegen het zwakste geslacht
Dat lost altijd alles op toch? Helpt ook tegen kanker en aids, dus dat zal het nu ook wel oplossenquote:Een paar duizend mensen hebben op Facebook inmiddels hun afschuw uitgesproken over de mishandeling.
Tenzij het twee wijven van 150kg zijn. Daar kan niemand tegenop.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:55 schreef wise het volgende:
[..]
homos zijn zelf ook halve wijven, dus is eigenlijk gelijke strijd.
ja en die twee wijven zijn een belediging voor heterofielen. Hebben we dat ook weer gehad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:00 schreef Wokkel het volgende:
Ze zijn een belediging voor de homofielen.
Hoe kunnen ze zich nou laten mishandelenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef Plantagehouder het volgende:
Dit zijn onze vechtersbazen
[ afbeelding ]
Mag ik jou aanraken? Ik wordt een beetje opgewonden van het feit dat je ze uitlacht om het feit dat ze zich niet met succes hebben kunnen verweren. En je doet het ook nog zonder achtergrondinformatie te hebben, held!quote:
Ik vind ze lief.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef Plantagehouder het volgende:
Dit zijn onze vechtersbazen
[ afbeelding ]
Waar staat eigenlijk dat ze zich hebben laten aftuigen en dat ze zich niet hebben verweerd? Misschien zitten die meiden nu thuis met blauwe plekken? En die meiden hebben naar wat ik lees veel gescholden, gedreigd, gediscrimineerd, gespuugd, en vooruit ik lees 1x krabben. Beetje incompleet nieuwsbericht, maar klinkt niet als aftuigen iig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:11 schreef miera het volgende:
Sorry, maar 2 mannen van 20 jaar die zich laten aftuigen door 2 mini-meisjes van 16 jaar, gekker moet het niet worden
*fixedquote:Signalementen van de daders:
Dader 1:
Blank sneu ordinair meisje
Porrnoblond lang haar (staart)
Lengte 1.60 m
Zwarte Nickelson jas met bontkraag
Zwarte (strakke) broek
Dader 2:
Blank sneu meisje
Donker lang haar (staart)
Lengte 1.60 m.
Zwarte Nickelson jas met bontkraag
Blauwe spijkerbroek
dit dus. die reacties hierquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een trieste reacties hier zeg. Ze zijn ten eerste niet helemaal afgetuigd of in elkaar geslagen, maar dus gekrabt en bespuugd en uitgescholden.
Alleen maar goed deze actie van de jongens, nog even en de namen van die meiden gaan rond op internet en iedereen weet wie ze zijn. Hadden deze jongens zelf teruggeslagen of iets dergelijks waren zij misschien straks nog degenen die vastzaten, je weet hoe dat gaat.
Wat is dit. Wauw zeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind ze lief.Vast van die ordinaire pauperige krengen die het hebben gedaan. Hopelijk zorgt Allah voor een flinke scheur in hun Nickelson jas en voor een snor.
niet weten van ellebogen in de clinchquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tenzij het twee wijven van 150kg zijn. Daar kan niemand tegenop.
Dit dus.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een trieste reacties hier zeg. Ze zijn ten eerste niet helemaal afgetuigd of in elkaar geslagen, maar dus gekrabt en bespuugd en uitgescholden.
Alleen maar goed deze actie van de jongens, nog even en de namen van die meiden gaan rond op internet en iedereen weet wie ze zijn. Hadden deze jongens zelf teruggeslagen of iets dergelijks waren zij misschien straks nog degenen die vastzaten, je weet hoe dat gaat.
Uit de laatste zin van mijn reactie mag duidelijk zijn hoe ik over de situatie denk. Het barst hier van de reacties "Kunnen die jongens een paar meiden van 16 niet de baas? Wat een watjes". Ik noem die reacties tekenend voor Fok!, waarmee ik dus bedoel dat ik daar afstand van neem.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jij reageert niet verontwaardigd omdat de daders geen moslims zijn.
En zo is de cirkel weer rond.
Pffff... bekendheid, dat gaan die meiden echt kut vinden inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het zijn 16-jarige meisjes, die gaan het echt wel vervelend vinden als ze door grote groepen mensen worden beschimpt. Hell, zelfs voor mensen die stevig in hun schoenen staan, is dat is geen pretje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Pffff... bekendheid, dat gaan die meiden echt kut vinden inderdaad.![]()
Dit is tuig van de riggel, boeit hun toch niet of ze bekendheid krijgen met hun daden of niet. Misschien gaan ze zelfs trots wezen, als ze die bekendheid wel krijgen.
Geloof mij, ik ken genoeg van dit soort meiden, en die kan dat echt niet vervelend vinden. Alsof hun het uitmaakt, wat de buitenwereld vind van hun daden. Het enige waar ze om geven, is de mening van hun vriendjes en vriendinnetjes. En die vinden dit waarschijnlijk erg stoer, die homo,s hadden zich maar niet zo overdreven moeten gedragen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het zijn 16-jarige meisjes, die gaan het echt wel vervelend vinden als ze door grote groepen mensen worden beschimpt. Hell, zelfs voor mensen die stevig in hun schoenen staan, is dat is geen pretje.
Geloof mij, dat soort volk doet zich stoer voor, maar is in wezen erg kwetsbaar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geloof mij, ik ken genoeg van dit soort meiden, en die kan dat echt niet vervelend vinden. Alsof hun het uitmaakt, wat de buitenwereld vind van hun daden. Het enige waar ze om geven, is de mening van hun vriendjes en vriendinnetjes. En die vinden dit waarschijnlijk erg stoer, die homo,s hadden zich maar niet zo overdreven moeten gedragen.
Ik kom wekelijks in aanraking met dat soort mensen, schatje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geloof mij, dat soort volk doet zich stoer voor, maar is in wezen erg kwetsbaar.
Jij bent echt naief.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik kom wekelijks in aanraking met dat soort mensen, schatje.
En die mensen die ik ken, zijn alles behalve kwetsbaar. Maar goed laten we maar ophouden. Ieder zijn ervaringen in het leven.
Het heeft weinig tot niets met naïviteit te maken, maar blijkbaar heb jij niet de intelligentie om dat te snappen.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het heeft weinig tot niets met naïviteit te maken, maar blijkbaar heb jij niet de intelligentie om dat te snappen.
Je gelooft dus dat dat soort volk daadwerkelijk tough is door hun stoere houding.quote:naïef
naïef bijv.naamw.Uitspraak: [naˈif] als je gemakkelijk iemand vertrouwt en iets gelooft
Ik heb het niet over de mensen die enkel en alleen wat breed lopen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Je gelooft dus dat dat soort volk daadwerkelijk tough is door hun stoere houding.!
Goh.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de mensen die enkel en alleen wat breed lopen.
Kennelijk niet goed genoeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik kom wekelijks in aanraking met dat soort mensen, schatje.
En die mensen die ik ken, zijn alles behalve kwetsbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |