een verzonnen bericht dat is overgenomen door hart van nederland, het algemeen dagblad en het nrc ??quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:06 schreef Morendo het volgende:
Dit is wel een erg ongeloofwaardig (lees: waarschijnlijk verzonnen) bericht. Sowieso zeuren homo's de laatste tijd iets te veel. Henk Drol voorop.
Natuurlijk. Bij Jules Croiset duurde het ook even voordat de waarheid naar boven kwam.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:22 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
een verzonnen bericht dat is overgenomen door hart van nederland, het algemeen dagblad en het nrc ??
Zegt degene die met "ja, boeit die meiden toch niet want ze zijn zo hard" komt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is al goed, amateur psycholoog.
Ik spreek slechts uit ervaring. Ik heb nergens over de meiden in deze zaak gesproken, meer over het algemeen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zegt degene die met "ja, boeit die meiden toch niet want ze zijn zo hard" komt.
als ze mij slaan sla ik terug, simpel. gaan ze niet dood van hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:06 schreef Adelante het volgende:
Je slaat in principe als man geen vrouwen,
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:49 schreef Peunage het volgende:
Hoe wisten die meisjes dat het homo's zijn? Sommige soorten gedrag lokken dit soort dingen aan.
Ik stopte met lezen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:52 schreef arjan1212 het volgende:
Als je naar hart van nederland had gekeken
100%... Okquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:52 schreef arjan1212 het volgende:
Als je naar hart van nederland had gekeken, dan had je dat geweten, ze zien er echt 1000% als homo's uit
En dus ga je er als rechtgeaarde tokkie maar even op los? Omdat het homo's zijn?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:49 schreef Peunage het volgende:
Hoe wisten die meisjes dat het homo's zijn? Sommige soorten gedrag lokken dit soort dingen aan.
Jawel, als je ze maar goed raakt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:45 schreef dawg het volgende:
[..]
als ze mij slaan sla ik terug, simpel. gaan ze niet dood van hoor.
Van sommige homos zie je het niet, ben er zelf zo een voorbeeld van, heb nog nooit meegemaakt dat iemand dacht dat ik het was, levert soms wel grappige gesprekken opquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:49 schreef Peunage het volgende:
Laten we geen rare dingen zeggen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:07 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens zijn er gewoon heel veel vreselijke dingen op aarde waar de daders geen moslim zijn inderdaad. Kan ook gewoon puur toeval zijn.
Het NRC is helaas niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:22 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
een verzonnen bericht dat is overgenomen door hart van nederland, het algemeen dagblad en het nrc ??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |