homos zijn zelf ook halve wijven, dus is eigenlijk gelijke strijd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:51 schreef Deadre het volgende:
Twee 20-jarige homoseksuele mannen uit Leeuwarden zijn dinsdagnacht in de trein naar Sneek beledigd en mishandeld door twee meisjes. Ze werden door de vrouwen geschopt, gekrabd, geslagen en uitgescholden. De daders stapten in Sneek uit de trein en zijn nog niet gevonden.
Een paar duizend mensen hebben op Facebook inmiddels hun afschuw uitgesproken over de mishandeling. De mannen vragen via de sociale netwerksite met succes aandacht voor hun zaak.
Op de site staat een foto van de mannen, met het bijschrift:'Vannacht werden wij door twee personen aangevallen op station Sneek. Wij werden volledig vernederd op grond van onze geaardheid. Bespuugd en uitgescholden, achtervolgd tot in de trein. Daar zochten de daders opnieuw de confrontatie op. We werden aangevallen, bespuugd en gediscrimineerd. De politie is inmiddels bezig met deze zaak, tips zijn welkom! Laat dit in hemelsnaam afgelopen zijn!'
Signalementen van de daders:
Dader 1:
Blanke vrouw
Leeftijd ongeveer 16 à 17 jaar
Blond lang haar (staart)
Lengte 1.60 m
Zwarte jas
Zwarte (strakke) broek
Dader 2:
Blanke vrouw
Donker lang haar (staart)
Lengte 1.60 m.
Zwarte jas
Blauwe spijkerbroek
bron
Trieste voorval, maar ook deze 2 gasten zijn triest dat ze zichzelf niet kunnen verweren tegen het zwakste geslacht
Dat lost altijd alles op toch? Helpt ook tegen kanker en aids, dus dat zal het nu ook wel oplossenquote:Een paar duizend mensen hebben op Facebook inmiddels hun afschuw uitgesproken over de mishandeling.
Tenzij het twee wijven van 150kg zijn. Daar kan niemand tegenop.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:55 schreef wise het volgende:
[..]
homos zijn zelf ook halve wijven, dus is eigenlijk gelijke strijd.
ja en die twee wijven zijn een belediging voor heterofielen. Hebben we dat ook weer gehad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:00 schreef Wokkel het volgende:
Ze zijn een belediging voor de homofielen.
Hoe kunnen ze zich nou laten mishandelenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef Plantagehouder het volgende:
Dit zijn onze vechtersbazen
[ afbeelding ]
Mag ik jou aanraken? Ik wordt een beetje opgewonden van het feit dat je ze uitlacht om het feit dat ze zich niet met succes hebben kunnen verweren. En je doet het ook nog zonder achtergrondinformatie te hebben, held!quote:
Ik vind ze lief.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]
Waar staat eigenlijk dat ze zich hebben laten aftuigen en dat ze zich niet hebben verweerd? Misschien zitten die meiden nu thuis met blauwe plekken? En die meiden hebben naar wat ik lees veel gescholden, gedreigd, gediscrimineerd, gespuugd, en vooruit ik lees 1x krabben. Beetje incompleet nieuwsbericht, maar klinkt niet als aftuigen iig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:11 schreef miera het volgende:
Sorry, maar 2 mannen van 20 jaar die zich laten aftuigen door 2 mini-meisjes van 16 jaar, gekker moet het niet worden
*fixedquote:Signalementen van de daders:
Dader 1:
Blank sneu ordinair meisje
Porrnoblond lang haar (staart)
Lengte 1.60 m
Zwarte Nickelson jas met bontkraag
Zwarte (strakke) broek
Dader 2:
Blank sneu meisje
Lengte 1.60 m.
Zwarte Nickelson jas met bontkraag
Blauwe spijkerbroek
dit dus. die reacties hierquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een trieste reacties hier zeg. Ze zijn ten eerste niet helemaal afgetuigd of in elkaar geslagen, maar dus gekrabt en bespuugd en uitgescholden.
Alleen maar goed deze actie van de jongens, nog even en de namen van die meiden gaan rond op internet en iedereen weet wie ze zijn. Hadden deze jongens zelf teruggeslagen of iets dergelijks waren zij misschien straks nog degenen die vastzaten, je weet hoe dat gaat.
Wat is dit. Wauw zeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind ze lief.Vast van die ordinaire pauperige krengen die het hebben gedaan. Hopelijk zorgt Allah voor een flinke scheur in hun Nickelson jas en voor een snor.
niet weten van ellebogen in de clinchquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tenzij het twee wijven van 150kg zijn. Daar kan niemand tegenop.
Dit dus.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een trieste reacties hier zeg. Ze zijn ten eerste niet helemaal afgetuigd of in elkaar geslagen, maar dus gekrabt en bespuugd en uitgescholden.
Alleen maar goed deze actie van de jongens, nog even en de namen van die meiden gaan rond op internet en iedereen weet wie ze zijn. Hadden deze jongens zelf teruggeslagen of iets dergelijks waren zij misschien straks nog degenen die vastzaten, je weet hoe dat gaat.
Uit de laatste zin van mijn reactie mag duidelijk zijn hoe ik over de situatie denk. Het barst hier van de reacties "Kunnen die jongens een paar meiden van 16 niet de baas? Wat een watjes". Ik noem die reacties tekenend voor Fok!, waarmee ik dus bedoel dat ik daar afstand van neem.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jij reageert niet verontwaardigd omdat de daders geen moslims zijn.
En zo is de cirkel weer rond.
Pffff... bekendheid, dat gaan die meiden echt kut vinden inderdaad.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het zijn 16-jarige meisjes, die gaan het echt wel vervelend vinden als ze door grote groepen mensen worden beschimpt. Hell, zelfs voor mensen die stevig in hun schoenen staan, is dat is geen pretje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Pffff... bekendheid, dat gaan die meiden echt kut vinden inderdaad.![]()
Dit is tuig van de riggel, boeit hun toch niet of ze bekendheid krijgen met hun daden of niet. Misschien gaan ze zelfs trots wezen, als ze die bekendheid wel krijgen.
Geloof mij, ik ken genoeg van dit soort meiden, en die kan dat echt niet vervelend vinden. Alsof hun het uitmaakt, wat de buitenwereld vind van hun daden. Het enige waar ze om geven, is de mening van hun vriendjes en vriendinnetjes. En die vinden dit waarschijnlijk erg stoer, die homo,s hadden zich maar niet zo overdreven moeten gedragen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het zijn 16-jarige meisjes, die gaan het echt wel vervelend vinden als ze door grote groepen mensen worden beschimpt. Hell, zelfs voor mensen die stevig in hun schoenen staan, is dat is geen pretje.
Geloof mij, dat soort volk doet zich stoer voor, maar is in wezen erg kwetsbaar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geloof mij, ik ken genoeg van dit soort meiden, en die kan dat echt niet vervelend vinden. Alsof hun het uitmaakt, wat de buitenwereld vind van hun daden. Het enige waar ze om geven, is de mening van hun vriendjes en vriendinnetjes. En die vinden dit waarschijnlijk erg stoer, die homo,s hadden zich maar niet zo overdreven moeten gedragen.
Ik kom wekelijks in aanraking met dat soort mensen, schatje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geloof mij, dat soort volk doet zich stoer voor, maar is in wezen erg kwetsbaar.
Jij bent echt naief.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik kom wekelijks in aanraking met dat soort mensen, schatje.
En die mensen die ik ken, zijn alles behalve kwetsbaar. Maar goed laten we maar ophouden. Ieder zijn ervaringen in het leven.
Het heeft weinig tot niets met naïviteit te maken, maar blijkbaar heb jij niet de intelligentie om dat te snappen.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het heeft weinig tot niets met naïviteit te maken, maar blijkbaar heb jij niet de intelligentie om dat te snappen.
Je gelooft dus dat dat soort volk daadwerkelijk tough is door hun stoere houding.quote:naïef
naïef bijv.naamw.Uitspraak: [naˈif] als je gemakkelijk iemand vertrouwt en iets gelooft
Ik heb het niet over de mensen die enkel en alleen wat breed lopen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Je gelooft dus dat dat soort volk daadwerkelijk tough is door hun stoere houding.!
Goh.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de mensen die enkel en alleen wat breed lopen.
Kennelijk niet goed genoeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik kom wekelijks in aanraking met dat soort mensen, schatje.
En die mensen die ik ken, zijn alles behalve kwetsbaar.
een verzonnen bericht dat is overgenomen door hart van nederland, het algemeen dagblad en het nrc ??quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:06 schreef Morendo het volgende:
Dit is wel een erg ongeloofwaardig (lees: waarschijnlijk verzonnen) bericht. Sowieso zeuren homo's de laatste tijd iets te veel. Henk Drol voorop.
Natuurlijk. Bij Jules Croiset duurde het ook even voordat de waarheid naar boven kwam.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:22 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
een verzonnen bericht dat is overgenomen door hart van nederland, het algemeen dagblad en het nrc ??
Zegt degene die met "ja, boeit die meiden toch niet want ze zijn zo hard" komt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is al goed, amateur psycholoog.
Ik spreek slechts uit ervaring. Ik heb nergens over de meiden in deze zaak gesproken, meer over het algemeen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zegt degene die met "ja, boeit die meiden toch niet want ze zijn zo hard" komt.
als ze mij slaan sla ik terug, simpel. gaan ze niet dood van hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:06 schreef Adelante het volgende:
Je slaat in principe als man geen vrouwen,
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:49 schreef Peunage het volgende:
Hoe wisten die meisjes dat het homo's zijn? Sommige soorten gedrag lokken dit soort dingen aan.
Ik stopte met lezen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:52 schreef arjan1212 het volgende:
Als je naar hart van nederland had gekeken
100%... Okquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:52 schreef arjan1212 het volgende:
Als je naar hart van nederland had gekeken, dan had je dat geweten, ze zien er echt 1000% als homo's uit
En dus ga je er als rechtgeaarde tokkie maar even op los? Omdat het homo's zijn?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:49 schreef Peunage het volgende:
Hoe wisten die meisjes dat het homo's zijn? Sommige soorten gedrag lokken dit soort dingen aan.
Jawel, als je ze maar goed raakt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:45 schreef dawg het volgende:
[..]
als ze mij slaan sla ik terug, simpel. gaan ze niet dood van hoor.
Van sommige homos zie je het niet, ben er zelf zo een voorbeeld van, heb nog nooit meegemaakt dat iemand dacht dat ik het was, levert soms wel grappige gesprekken opquote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:49 schreef Peunage het volgende:
Laten we geen rare dingen zeggen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:07 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens zijn er gewoon heel veel vreselijke dingen op aarde waar de daders geen moslim zijn inderdaad. Kan ook gewoon puur toeval zijn.
Het NRC is helaas niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:22 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
een verzonnen bericht dat is overgenomen door hart van nederland, het algemeen dagblad en het nrc ??
Inderdaad, blame-the-victim.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:49 schreef Peunage het volgende:
Ik niet. Er zijn mensen die dat blijkbaar wel doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 03:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dus ga je er als rechtgeaarde tokkie maar even op los? Omdat het homo's zijn?
Ik blame ze niet mafkees, ik stel een vraag. In theorie zou niemand ze moeten lastigvallen, maar dat is de theorie, je weet best dat het in de echte wereld ook niet zo is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Inderdaad, blame-the-victim.Mocht je agressief wordt gedrag van bepaalde homo's dan moet je wellicht gewoon niet meer buitenkomen en je aanmelden bij de eerst volgende TBS kliniek.
Ik heb liever uitzinnige extroverte homo's dan rand-debielen die zich om die reden agressief gedragen.
Oh temper temper.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik blame ze niet mafkees, ik stel een vraag. In theorie zou niemand ze moeten lastigvallen, maar dat is de theorie, je weet best dat het in de echte wereld ook niet zo is.
En toch, als de fietsendief betrapt wordt en de fietsen-eigenaar een paar klappen geeft gaan we toch ook niet zeuren over het feit dat de eigenaar zijn fiets niet op slot had gezet?quote:In theorie zou je ook je fiets overal moeten kunnen laten staan zonder op slot te doen, stelen is namelijk verboden. Toch doet bijna niemand dat, omdat het in de praktijk anders is. Je hebt nou eenmaal mensen die zich niet aan de wet houden.
ik snap het nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:51 schreef Deadre het volgende:
in de trein naar Sneek
De daders stapten in Sneek uit de trein en zijn nog niet gevonden.
Vannacht werden wij door twee personen aangevallen op station Sneek.
achtervolgd tot in de trein
Het lijkt mij meer dan duidelijk dat de dames randdebielen zijn. Dat is al vaak gezegd, ik hoef het zelf niet te herhalen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh temper temper.
Je geeft ze wellicht de schuld niet je bedoelde het allemaal zo subtiel kennelijk, maar geeft wel aan dat ze het zelf wellicht hebben uitgelokt. Ipv direct aan te geven dat de dames in dit verhaal rand-debielig zijn, moet je via een omweg wel even aangeven dat het ergens toch ook aan het gedrag van die twee jongens lag. Want tja...waar twee ruzie maken hebben er twee schuld, zoiets?
Volgens mij zeurt ook niemand over dat de dames er straf voor krijgen. Als je je fiets zonder slot in 1 of andere buurt zet die bekend staat om zijn criminaliteit, diefstal etc, dan kun je gewoon verwachten dat hij binnen 10 minuten weg is.quote:En toch, als de fietsendief betrapt wordt en de fietsen-eigenaar een paar klappen geeft gaan we toch ook niet zeuren over het feit dat de eigenaar zijn fiets niet op slot had gezet?
als je je laat slaan door een vrouw ben je gewoon een wijf.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:51 schreef Deadre het volgende:
Twee 20-jarige homoseksuele mannen uit Leeuwarden zijn dinsdagnacht in de trein naar Sneek beledigd en mishandeld door twee meisjes. Ze werden door de vrouwen geschopt, gekrabd, geslagen en uitgescholden. De daders stapten in Sneek uit de trein en zijn nog niet gevonden.
Een paar duizend mensen hebben op Facebook inmiddels hun afschuw uitgesproken over de mishandeling. De mannen vragen via de sociale netwerksite met succes aandacht voor hun zaak.
Op de site staat een foto van de mannen, met het bijschrift:'Vannacht werden wij door twee personen aangevallen op station Sneek. Wij werden volledig vernederd op grond van onze geaardheid. Bespuugd en uitgescholden, achtervolgd tot in de trein. Daar zochten de daders opnieuw de confrontatie op. We werden aangevallen, bespuugd en gediscrimineerd. De politie is inmiddels bezig met deze zaak, tips zijn welkom! Laat dit in hemelsnaam afgelopen zijn!'
Dader 1:
Blanke vrouw
Blond lang haar (staart)
Lengte 1.60 m
Zwarte jas
Zwarte (strakke) broek
Dader 2:
Blanke vrouw
Lengte 1.60 m.
Zwarte jas
Blauwe spijkerbroek
bron
Trieste voorval, maar ook deze 2 gasten zijn triest dat ze zichzelf niet kunnen verweren tegen het zwakste geslacht
Da's het probleem: vrouwen mag je niet slaan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:04 schreef Nielsch het volgende:
Echt, het eerste krankzinnige wijf dat het in haar hoofd zou halen om mij in m'n gezicht te krabben kan echt wel een dreun op d'r neus verwachten.
Onzin. Als het zelfverdediging is mag het prima.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's het probleem: vrouwen mag je niet slaan.
Ik reageer op jou, niet op anderen en ik vond jouw opmerking redelijk typisch.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het lijkt mij meer dan duidelijk dat de dames randdebielen zijn. Dat is al vaak gezegd, ik hoef het zelf niet te herhalen.
Er wordt in het hele artikel geen woord over het eventuele gedrag van die jongens gerept, maar de conclusie is dat het daaraan wel gelegen moet hebben? Dat is dus de gehele definitie van victim-blaming.quote:Maar geweld tegen homo’s is niet echt nieuw of ongewoon. Het komt best vaak voor. Blijkbaar is het nog niet volledig geïntegreerd. Dat betekent dat homo's zelf ook verantwoordelijk zijn voor hun veiligheid. Dan kun je wel heel koppig doen en denken dat je wel beschermd wordt, omdat je in Nederland bent, maar dat voorkomt zulke aanvallen niet.
Niet relevant wat die jongens deden of wat de staat was van de meisjes...die laatste hebben, net als de fietsendief, de wet overtredenquote:Volgens mij zeurt ook niemand over dat de dames er straf voor krijgen. Als je je fiets zonder slot in 1 of andere buurt zet die bekend staat om zijn criminaliteit, diefstal etc, dan kun je gewoon verwachten dat hij binnen 10 minuten weg is.
Nou weet iedereen dat de dief hier fout zit, hij overtreed namelijk een wet, dus daar ga je geen tijd aan verspillen. Het slachtoffer is dan wel gewoon dom geweest, en dat mag gezegd worden. Had hij zijn fiets ergens anders neergezet, dan had hij hem nog.
Ik ken de precieze achtergrond van het verhaal niet. Dus misschien waren de meisjes dronken en zochten ze ruzie en kwamen ze toevallig 2 homo's tegen. Of misschien waren de 2 homo's intiem met elkaar bezig, weet ik veel, daarom vroeg ik het ook.
Waar leid jij uit af dat ze aandacht liepen te trekken? Ik kan dat nergens terugvinden in de OP.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik niet. Er zijn mensen die dat blijkbaar wel doen.
En als je je zelf niet kunt verdedigen moet je gewoon geen aandacht trekken.
Voor wat klapjes? Daar ga je echt niet de bak voor in hoor, en al helemaal niet in Nederland.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:44 schreef DjinN het volgende:
Ik heb bewondering en respect voor het feit dat ze niet teruggeslagen hebben. Nu hopen dat de asociale kutwijven snel gevonden worden, en achter slot en grendel worden gegooid
Dat zou dan ook aardig absurd zijn. Afhankelijk van de ernst van de verwondingen kun je een taakstraf en/of een geldboete krijgen, maar het is natuurlijk logisch dat je niet 3 maanden de bak indraait wanneer je iemand een blauw oog slaat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor wat klapjes? Daar ga je echt niet de bak voor in hoor, en al helemaal niet in Nederland.
Dat zijn broers, hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus genomen wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
Bwehe, in elkaar geslagen worden door 2 vrouwen, dan vraag je er ook om niet serieus genomen te worden.
Als homo wel lekker, mits je bottom bent.quote:
In elkaar slaan niet, maar dat zijn vaak wel de agressievelingen inderdaad.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:30 schreef arjan1212 het volgende:
Hm. ik had begrepen dat als homo's uitgaan, en het tot vechten komt het altijd van die dikke lelijke lesbienne's zijn die lieve homo-tjes in elkaar slaan.
Waarom? Haat je zwakke mensen altijd? Of mogen alleen vrouwen zwak zijn en haat je zwakke dames niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:27 schreef Confetti het volgende:
Met zulke mensen kan ik dus echt geen medelijden hebben. Wat een zwakkelingen.
Ik vind het niet iets "relatief kleins". Het slaat toch nergens op om iemand gewoon maar te slaan omdat hij homo is ??? Of vind jij dat wel normaal ? Je hoort gewoon je tengels thuis te houden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:30 schreef UpsideDown het volgende:
Even een kritische reactie: vind wel dat deze knapen zich wel een klein beetje aanstellen. Tuurlijk zijn het zeer trieste wijven, maar dit is wel weer veel ophef om iets relatief kleins. Ik bedoel, we houden allemaal wel eens wat blauwe plekken en schrammen over na een handgemeen. En ik heb ook wel eens vrouwen geslagen nadat ze mij met de vlakke hand er voor langs gaven, ook wel 's avonds laat in de trein. Dit vind ik redelijk normale gebeurtenissen waar ik een dag later wel om kan lachen. Kwestie van op het verkeerde moment op de verkeerde plaats, kan gebeuren. Je hoeft niet om elk voorvalletje gelijk alle toeters en bellen in te schakelen als je niet durft terug te meppen.
Vanwege hun geaardheidquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:39 schreef Godshand het volgende:
We hebben natuurlijk ook maar het halve verhaal gehoord. Werden ze nu aangevallen om hun geaardheid, of omdat die gastjes gewoon zwaar irritant deden?
Blijft het feit dat achtervolgen in de trein zwaar overdreven is.
Ja vernederd om hun geaardheid. Niet netjes. Maar begonnen ze vanwege hun geaardheid hen aan te vallen, of haalden ze hun geaardheid in een boze bui erbij? Wie weet ergerden de dames zich vanwege gedrag van de homo's (welk gedrag dan ook, van op hun tenen staan tot boeren in hun oor laten). Ik was er niet bij, jij wel?quote:
Ja, bepaald gedrag rechtvaardigd het te worden uitgescholden, bespuugd en in je gezicht te worden gekrabt...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja vernederd om hun geaardheid. Niet netjes. Maar begonnen ze vanwege hun geaardheid hen aan te vallen, of haalden ze hun geaardheid in een boze bui erbij? Wie weet ergerden de dames zich vanwege gedrag van de homo's (welk gedrag dan ook, van op hun tenen staan tot boeren in hun oor laten). Ik was er niet bij, jij wel?
Nounou, als je overal huilie huilie om gaat doen zul je de oorlog niet winnen hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zo zie je maar weer dat het ook onder de Nederlandse bevolking triest gesteld is met de homo-tolerantie. Jee, wat een treurigheid.
Niemand verdiend het om uitgescholden, gekrabd of bespuugd te worden. En als je dat wordt, betekent het nog niet dat je je belagers moet slaan, en dat je het anders verdiend hebt. Hulde aan deze jongemannen dat ze zich niet verlagen tot lichamelijk geweld. En verstandig ook, want anders is de vrouw natuurlijk het zwakke geslacht en de man (homo of hetero) altijd de schuldige. Zeer verstandig! En wat een domme fokkertjes hier.
Ik ben zelf homo, en ik vind 't moeilijk te geloven dat 2 mannen het fysiek afleggen tegen 2 vrouwen, zal vast wel, maar kop op en wees een vent en sla die vrouwen gewoon in elkaar. Ik mag dan wel homo zijn, maar in een hoekje kruipen en maar janken om discriminatie is niet m'n ding. Tegenover 5 Marokkaanse jongeren kan ik nog begrijpen dat je weinig in te brengen hebt, maar 2 mannen tegenover 2 vrouwen, kom op zeg, dat is bijna fysiek al onmogelijk het daar van te verliezen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, bepaald gedrag rechtvaardigd het te worden uitgescholden, bespuugd en in je gezicht te worden gekrabt...
Ben je nu helemaal?
En o wee als de daders moslim-jongeren waren, dan had iedereen weer de mond vol over de homo-haat onder allochtonen en dat het voor homo's alleen maar onveiliger wordt in NL.
Echt, zum kotsen.
.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:24 schreef Ambipur het volgende:
Boeie! Er worden elke dag mensen in elkaar geslagen, zonder reden.. Omdat zij homo zijn is het erg ofzo?
Ah, gewoon een homobashtopic dus. Move along...quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:51 schreef Deadre het volgende:
Dader 1:
Blanke vrouw
Blond lang haar (staart)
Lengte 1.60 m
Zwarte jas
Zwarte (strakke) broek
Dader 2:
Blanke vrouw
Lengte 1.60 m.
Zwarte jas
Blauwe spijkerbroek
bron
Je snapt mij niet of ik leg het verkeerd uit. Er worden elke dag mensen geslagen. Zonder reden, met reden, what ever. Waarom moet dit weer breed en al de media ingebracht worden. Omdat ze homo zijn?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:49 schreef Peunage het volgende:
Sommige soorten gedrag lokken dit soort dingen aan.
Nee ik begrijp je wel en ben het met je eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je snapt mij niet of ik leg het verkeerd uit. Er worden elke dag mensen geslagen. Zonder reden, met reden, what ever. Waarom moet dit weer breed en al de media ingebracht worden. Omdat ze homo zijn?
Weer een kiss-in doen dan maar?
Ik vind het toch wel verstandig dat ze niet teruggeslagen hebben. Voor je het weet ben je dan zelf degene die vastzit omdat je minderjarige meisjes slaat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben zelf homo, en ik vind 't moeilijk te geloven dat 2 mannen het fysiek afleggen tegen 2 vrouwen, zal vast wel, maar kop op en wees een vent en sla die vrouwen gewoon in elkaar. Ik mag dan wel homo zijn, maar in een hoekje kruipen en maar janken om discriminatie is niet m'n ding. Tegenover 5 Marokkaanse jongeren kan ik nog begrijpen dat je weinig in te brengen hebt, maar 2 mannen tegenover 2 vrouwen, kom op zeg, dat is bijna fysiek al onmogelijk het daar van te verliezen.
Tenzij het toevallig twee kickboxing dames waren, maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Desalniettemin wel ernstig wat er gebeurd is natuurlijk.
Het zijn net moslims. Kijk ons dan zielig zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met een beetje homo heb ik geen moeite maar die overdreven nichten en hun zucht naar aandacht van de media kunnen mij ontvreemd worden.
Dat dagelijks mensen in elkaar worden geslagen, betekent niet dat het niet erg is, of dat het niet in de media mag komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je snapt mij niet of ik leg het verkeerd uit. Er worden elke dag mensen geslagen. Zonder reden, met reden, what ever. Waarom moet dit weer breed en al de media ingebracht worden. Omdat ze homo zijn?
Weer een kiss-in doen dan maar?
Dit is niet zo erg. Wat sneetjes in het gezicht van nageltjes. Goh.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat dagelijks mensen in elkaar worden geslagen, betekent niet dat het niet erg is, of dat het niet in de media mag komen.
Eh, ja? Afnemende tolerantie en toenemend geweld tegen minderheden begint structureel te worden. Het is heel erg om in elkaar geslagen te worden omdat je toevallig een keer een aggressieve idioot tegen het lijf loopt. Het is nog veel erger om continu met aggressieve idioten geconfronteerd te worden puur omdat ze je geaardheid, geloof of whatever niet mogen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:24 schreef Ambipur het volgende:
Boeie! Er worden elke dag mensen in elkaar geslagen, zonder reden.. Omdat zij homo zijn is het erg ofzo?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:24 schreef Ambipur het volgende:
Zou je dat ook zeggen als de slachtoffers marokaanse vrouwen waren en de daders skinheads?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:24 schreef Ambipur het volgende:
Ligt aan de verwondingen, die zij hebben opgelopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:33 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
[..]
Zou je dat ook zeggen als de slachtoffers marokaanse vrouwen waren en de daders skinheads?
Als de verwondingen de ernst van de situatie weergeven snap je het hele punt niet... Als een skinhead een vrouwelijke moslim een blauw oog sloeg of desnoods haar gezicht openkrabte OMDAT ze moslima is, zou je dat dan ook zeggen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ligt aan de verwondingen, die zij hebben opgelopen.
Ah, dan zijn er dus wél factoren waardoor het wel erg zou kunnen zijn. Maar ja, nu gaat het maar over homo's, hé. Dan "boeit het niet".quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ligt aan de verwondingen, die zij hebben opgelopen.
Omdat het homos zijn vind jij het prima bedoel jequote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:24 schreef Ambipur het volgende:
Oh, het is niet zo erg om te worden bespuugd, uitgescholden en in je gezicht te worden gekrabd?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is niet zo erg. Wat sneetjes in het gezicht van nageltjes. Goh.
Ik ken ergere gevallen, die media aandacht verdienen.
Het slaat nooit ergens op als iemand zonder geldige reden mishandeld wordt, maar als ze mishandeld waren zonder reden terwijl ze geen homo waren was dit waarschijnlijk niet in het nieuws geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind het niet iets "relatief kleins". Het slaat toch nergens op om iemand gewoon maar te slaan omdat hij homo is ??? Of vind jij dat wel normaal ? Je hoort gewoon je tengels thuis te houden.
Nu hebben ze alleen klappen gehad. Maar voor hetzelfde geld hadden ze een mes tussen hun ribben gehad.
Bij homo's zijn er over het algemeen twee mannen in een relatie. Hetero-stellen doen het met één man.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het mannetje in de relatie is gespot
nu.nlquote:Vrouw aangehouden voor mishandeling homo's
In Leeuwarden is een vrouw opgepakt voor het mishandelen van twee homoseksuele mannen in een trein op het station van Sneek.
De vrouw van 19 werd thuis aangehouden. Dat heeft de politie zaterdag gemeld. Ze verwacht een tweede verdachte, ook een vrouw, binnenkort aan te houden. De politie weet wie zij is.
De mannen werden dinsdagavond op het station en in de trein door de vrouwen uitgescholden vanwege hun geaardheid. Ook werden ze geschopt, gekrabd en geslagen.
De vrouwen gingen ervandoor vlak voordat de treindeuren dichtgingen en de trein zou vertrekken.
Zelf vaak meegemaakt, in alle gevallen marokanen met name als mijn vriend erbij was (die er duidelijk homo uit ziet). Gelukkig hebben wij allebei vechters achtergrond, dus dat was altijd fun.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:01 schreef Homofront het volgende:
Van alle gay volwassenen krijgt 70% ooit te maken met fysiek geweld vanwege hun geaardheid. De helft past zijn gedrag in het openbaar aan uit angst. Per jaar zijn er meer dan 600 aangiftes van homodiscriminatie: schelden, spugen en/of fysiek geweld.
Ik liep eens met mijn toenmalige vriend snachts naar huis, kwamen een stel meiden tegen waarvan eentje tegen mijn vriend begon, vond hem leuk, wilde hem meenemen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zelf vaak meegemaakt, in alle gevallen marokanen met name als mijn vriend erbij was (die er duidelijk homo uit ziet). Gelukkig hebben wij allebei vechters achtergrond, dus dat was altijd fun.
quote:
Dit gedeelte is volgens mij wel belangrijk in de discussie. Maar benieuwd wat ze er aan gaan doen.quote:De mannen werden dinsdagavond op het station en in de trein door de vrouwen uitgescholden vanwege hun geaardheid. Ook werden ze geschopt, gekrabd en geslagen.
Die was vast dronken ofzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik liep eens met mijn toenmalige vriend snachts naar huis, kwamen een stel meiden tegen waarvan eentje tegen mijn vriend begon, vond hem leuk, wilde hem meenemen.
Waarom hij zei dat ie met mij was.
Ze werd pissig en gaf mij een lel.
Heb haar uit staan lachen.
Absoluut, zo blauw als een konijn.quote:
vind ook dat veel homo's zichzelf moeten leren beschermenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zelf vaak meegemaakt, in alle gevallen marokanen met name als mijn vriend erbij was (die er duidelijk homo uit ziet). Gelukkig hebben wij allebei vechters achtergrond, dus dat was altijd fun.
Wat groeien ze snel he..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:59 schreef Adelante het volgende:
Ze is wel drie haar ouder geworden in drie dagen, 19 ipv 16
Ze hebben volkomen juist gehandeld.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
Jengelmietjes, sissy's, daar hebben we het hier over! 2 Kerels, Homo of Hetero slaan twee van die tokkiebitches toch op een gegeven moment gewoon op hun bek, schop voor hun kut na en oprotten, kom nou.
Ja hoor, je lekker laten vernederen en je kop open laten krabben en slaan door een paar losgeslagen tokkiebitches, nou echt niet! Wat ik al zei gewoon meteen afstraffen en dacht je nu echt dat ik daarna ging zitten wachten op de politie "Oh jongens klapjes gekregen van een paar meiden, tjonge" Nou, laat ze maar lekker aangifte doen dan, dan zien we wel weer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze hebben volkomen juist gehandeld.
Als zij een uppercut geland hadden zaten zij nu vast
Wat denk jij dat er gebeurd was als jij zon tokkiemeid haar tanden ingeslagen had?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoor, je lekker laten vernederen en je kop open laten krabben en slaan door een paar losgeslagen tokkiebitches, nou echt niet! Wat ik al zei gewoon meteen afstraffen en dacht je nu echt dat ik daarna ging zitten wachten op de politie "Oh jongens klapjes gekregen van een paar meiden, tjonge" Nou, laat ze maar lekker aangifte doen dan, dan zien we wel weer.
Die 2 pré-pubertjes?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De verdachten zien er trouwens niet eens heel erg kampsjaak uit
Niks. A. ik ben niet het type waar dit soort bitches op los gaat. B. mochten ze het wel doen, dan heb ik net verteld wat er dan gebeurt, waarbij ik zo'n doos echt niet meteen de tanden hoef in te slaan hoor, een keiharde klap met een open hand vol op haar poezelige wangetje, waardoor haar hoofd na 10 min nog tolt en waaraan ze de volgende dag en komende week een rood/blauwe gezwollen wang overhoudt, is ruim voldoende om dat slag jankend te doen afdruipen. En daarna wacht ik nergens op en ga gewoon naar huis.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat denk jij dat er gebeurd was als jij zon tokkiemeid haar tanden ingeslagen had?
Verdraai mijn woorden niet, wil je?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat het homos zijn vind jij het prima bedoel je
Waar zeg ik dit? Of leg ook jij woorden in m'n mondquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, dan zijn er dus wél factoren waardoor het wel erg zou kunnen zijn. Maar ja, nu gaat het maar over homo's, hé. Dan "boeit het niet".
Nee hoor, waarom zou ik.. Is op basis van jouw oeuvre hier sowieso compleet overbodig. De homohaat druipt doorgaans van jouw reacties af.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar zeg ik dit? Of leg ook jij woorden in m'n mond
Kun je mij svp één reactie laten lezen, waarin ik serieus homo's haat?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom zou ik.. Is op basis van jouw oeuvre hier sowieso compleet overbodig. De homohaat druipt doorgaans van jouw reacties af.
Dat is idd wel typisch fok gedrag.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:07 schreef Peunage het volgende:
Je hoeft niet letterlijk te zeggen dat je homo's haat in dit topic. Als je iets zegt wat afwijkt van de 'norm' in dit topic ben je meteen een homohater en spreek je het gedrag van de tokkiemeisjes goed.
Precies en tevens exactly.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:07 schreef Peunage het volgende:
Je hoeft niet letterlijk te zeggen dat je homo's haat in dit topic. Als je iets zegt wat afwijkt van de 'norm' in dit topic ben je meteen een homohater en spreek je het gedrag van de tokkiemeisjes goed.
Handbags at dawn....quote:Trieste voorval, maar ook deze 2 gasten zijn triest dat ze zichzelf niet kunnen verweren tegen het zwakste geslacht
Ik snap dit hele argument niet echt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:36 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Handbags at dawn....
Inderdaad mietjes als je je niet tegen twee dozen kunt verweren
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]
Je snapt het verschil tussen een argument en een opmerking niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap dit hele argument niet echt.
Niet teruggeslagen met zijn tasje?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou een quatro voorstellenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik liep eens met mijn toenmalige vriend snachts naar huis, kwamen een stel meiden tegen waarvan eentje tegen mijn vriend begon, vond hem leuk, wilde hem meenemen.
Waarom hij zei dat ie met mij was.
Ze werd pissig en gaf mij een lel.
Heb haar uit staan lachen.
Het is natuurlijk wel relevant wanneer ze belaagt zijn omdat ze homo zijn, uiteraard is geweld tegen alles af te keuren, ik ben laatst ook opgekomen omdat een oudere moslim mevrouw uitgescholden werd door tokkies.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe relevant is het dat de slachtoffers homo's waren? M.a.w.: Zijn ze geschopt en geslagen omdat ze homo waren of...?²
Krijgen ze wel strafvermindering. Alhoewel...quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:04 schreef DutchMan0211 het volgende:
Ondanks dat het niks oplost ben ik er toch voorstander van dat dit soort tuig publiekelijk aan de schandpaal genageld wordt. (Met naam en toenaam).
Nou niet meteen woorden gaan verdraaien zodat je lekker in de slachtofferrol kan duiken he.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nou niet meteen woorden gaan verdraaien zodat je lekker in de slachtofferrol kan duiken he.
Iets niet boeiend vinden omdat het elke dag gebeurt is nog altijd totaal iets anders dan iets prima vinden omdat het homo's zijn.
'Niet boeiend' is namelijk totaal wat anders dan 'prima'.
en
'Omdat het elke dag gebeurt' is totaal wat anders dan 'omdat het homo's zijn'.
Jij vind zinloos geweld niet meer 'boeiend' omdat het aan de orde van de dag is, wat een kneus ben je dan.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nou niet meteen woorden gaan verdraaien zodat je lekker in de slachtofferrol kan duiken he.
Iets niet boeiend vinden omdat het elke dag gebeurt is nog altijd totaal iets anders dan iets prima vinden omdat het homo's zijn.
'Niet boeiend' is namelijk totaal wat anders dan 'prima'.
en
'Omdat het elke dag gebeurt' is totaal wat anders dan 'omdat het homo's zijn'.
Waar zeg ik dat ik zinloos geweld niet meer 'boeiend' vind omdat het aan de orde van de dag is?quote:Op zondag 10 maart 2013 01:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij vind zinloos geweld niet meer 'boeiend' omdat het aan de orde van de dag is, wat een kneus ben je dan.
Ja fucking kansloos. En als de personen in kwestie voor hun ogen tot in de trein worden achtervolgd doen ze massaal of hun neus bloedt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat lost altijd alles op toch? Helpt ook tegen kanker en aids, dus dat zal het nu ook wel oplossen
Ik niet. Ik snap ook niet hoe je een hele groep (waarvan je niet alle leden kent) 'lief' kan vindenquote:
Dan krijg je een proces aan je broek. Daders worden door justitie behoorlijk vaak als slachtoffers behandeld.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:08 schreef Tamashii het volgende:
Ik begrijp werkelijk waar niet hoe dit kan, je verweert jezelf toch op zo'n moment?
quote:Een tweede vrouw is opgepakt voor het mishandelen van twee homoseksuele mannen in een trein op het station van Sneek. De 18-jarige vrouw uit Heerenveen heeft zich woensdag gemeld op het politiebureau. Dat meldde de politie in Friesland. Afgelopen zaterdag was al een 19-jarige vrouw uit Leeuwarden aangehouden.
De slachtoffers zijn twee mannen uit Leeuwarden. Vorige week waren ze geschopt, gekrabd, en geslagen in de trein van Leeuwarden naar Sneek. Ook werden ze uitgescholden en beledigd om hun geaardheid.
Ik ben goodwill aan het kweken hier.quote:Op zondag 10 maart 2013 02:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik niet. Ik snap ook niet hoe je een hele groep (waarvan je niet alle leden kent) 'lief' kan vinden.
200 uur huishoudelijke hulp in een homo bejaarden centrum lijkt me wel wat voor zequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:55 schreef Shreyas het volgende:
Deze twee dames 80 uur taakstraf, een jaar onvoorwaardelijke gevangenisstraf.
Betekent dat dat ze van school moeten, studievertraging oplopen, maatschappelijk in de problemen komen is dat hun probleem
Te lichte straf, ze moeten een jaar uit de maatschappijquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
200 uur huishoudelijke hulp in een homo bejaarden centrum lijkt me wel wat voor ze
Lijkt me een nogal buitenproportionele straf.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Te lichte straf, ze moeten een jaar uit de maatschappij
Wellicht komen ze weg met een geldboete van 100e ja, die de sletjes met een uurtje op de rug liggen weer terug verdienenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me een nogal buitenproportionele straf.
200 uur darkroom's schoonmaken, dat zal ze leren!quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
200 uur huishoudelijke hulp in een homo bejaarden centrum lijkt me wel wat voor ze
wahahahquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
200 uur darkroom's schoonmaken, dat zal ze leren!
Waarbij ze dan en passant die bejaarden nog even beroven.. geen goed idee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Niet erger in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je krijgt voor verkrachting van een minderjarige bijkans minder.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Verplicht 2 weken gekleed als een leernicht over straat lopen ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:01 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Je krijgt voor verkrachting van een minderjarige bijkans minder.
3 uur handtasjes winkellen met de slachtoffers lijkt me wel genoeg
Denk dat ze dat al wetenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:07 schreef desiredbard het volgende:
Verplicht anale sex voor die twee meiden... weten ze ook eens hoe dat voelt...
Altijd al geweten dat "Jury, Judge en executioner" jou wel wat leek.quote:
Noem mij maar Godquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat "Jury, Judge en executioner" jou wel wat leek.
Zeiden ze dat; "Oh God"?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
quote:Friese vrouwen mishandelen opnieuw op station Sneek
Twee jonge vrouwen die ruim een week geleden twee homo's mishandelden op het station van Sneek, zijn opnieuw de fout ingegaan.
Maandagavond werden de 18-jarige vrouw uit Sneek en haar vriendin van 19 opgepakt omdat ze opnieuw twee mensen lastigvielen. Dat meldde de politie dinsdag. Dit keer waren de slachtoffers twee vrouwen van 21 en 24 jaar uit Sneek.
''Ze werden rond zeven uur 's avonds op een perron in Sneek zonder enige aanleiding aangevallen en mishandeld'', aldus een politiewoordvoerder. Een van de slachtoffers is met hoofdletsel opgenomen in een ziekenhuis. De verdachten zitten vast.
Oh we hebben het dus gewoon over twee agressieve Tokkies... heeft helemaal niks met Homohaat te maken. Die nichten zijn met zo behandeld als zij ieder ander behandellenquote:
Of Judge Juliequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat "Jury, Judge en executioner" jou wel wat leek.
80's en harig als ik de cover zo ziequote:
nineties of zelfs na eeuwwisselingquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:22 schreef desiredbard het volgende:
[..]
80's en harig als ik de cover zo zie
Slimme zet van deze dames. Nu hebben ze bewezen dat de vorige mishandeling geen 'hatecrime' was (er vanuit gaande dat de mishandelde dames niet lesbisch waren), maar dat het gewoon willekeur is en dat ze dus een lagere straf moeten krijgen.quote:
Lieve meisjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef arjan1212 het volgende:
Friese feeks op vrije voeten
HEERENVEEN - Een van de twee Friese meisjes die worden verdacht van twee ernstige mishandelingen op station Sneek, is weer op vrije voeten. Ze is nog wel verdachte, maar de rechter-commissaris vond het niet nodig haar langer vast te houden. Het voorarrest van haar metgezel is met ten minste twee weken verlengd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_vrije_voeten__.html
whehe 'friese feeks'
Deze snollen zijn gewoon een gevaar voor de maatschappij als ze blijkbaar zomaar uit het niets mensen aanvallen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
2 weken in voorarrest, da's niet kinderachtig. Doen ze niet zomaar.
Zo doen we dat. Eerst mishandel je vanuit het niets twee jongens. Je wordt opgepakt en kort daarna weer vrijgelaten. Vervolgens mishandel je wéér zonder enige aanleiding twee mensen. En wat doen we? In plaats van die geschifte wijven een tijdje op te sluiten, staat er eentje na een paar dagen weer op straat. Zulk volk hoort in een gesticht.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef arjan1212 het volgende:
Friese feeks op vrije voeten
HEERENVEEN - Een van de twee Friese meisjes die worden verdacht van twee ernstige mishandelingen op station Sneek, is weer op vrije voeten. Ze is nog wel verdachte, maar de rechter-commissaris vond het niet nodig haar langer vast te houden. Het voorarrest van haar metgezel is met ten minste twee weken verlengd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_vrije_voeten__.html
whehe 'friese feeks'
En waarom zit de ander nog wel vast? Er zal wel een verschil zitten in betrokkenheid tussen beide, denk je niet? Leg mij even uit wat de precieze situatie is als je het allemaal zo veel beter weet dan rechter-commissaris...quote:Op maandag 25 maart 2013 01:25 schreef Boldface het volgende:
[..]
Zo doen we dat. Eerst mishandel je vanuit het niets twee jongens. Je wordt opgepakt en kort daarna weer vrijgelaten. Vervolgens mishandel je wéér zonder enige aanleiding twee mensen. En wat doen we? In plaats van die geschifte wijven een tijdje op te sluiten, staat er eentje na een paar dagen weer op straat. Zulk volk hoort in een gesticht.
Omdat ze als duo handelden? Beide keren pleegden ze hun daden samen; bewust ook nog eens, niet toevallig. Ze zijn allebei even betrokken.quote:Op maandag 25 maart 2013 01:58 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En waarom zit de ander nog wel vast? Er zal wel een verschil zitten in betrokkenheid tussen beide, denk je niet? Leg mij even uit wat de precieze situatie is als je het allemaal zo veel beter weet dan rechter-commissaris...
Ze zijn vast nog niet veroordeeld voor die eerdere mishandeling. Dus nee, dan is het niet mogelijk iemand op grond daarvan vast te houden. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is, en terecht.quote:Op maandag 25 maart 2013 02:09 schreef Boldface het volgende:
[..]
Omdat ze als duo handelden? Beide keren pleegden ze hun daden samen; bewust ook nog eens, niet toevallig. Ze zijn allebei even betrokken.
Het ging er mij trouwens niet om dat ze verschillend worden behandeld (wat ik evengoed ook absurd vind), het ging er mij om dat één van deze meiden andermaal op vrije voeten is. De vorige keer nadat ze op vrije voeten kwam, ging ze binnen no-time opnieuw de fout in. Dan moet het toch mogelijk zijn om zo'n persoon een poosje langer in de cel te houden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)andeld_worden__.htmlquote:'Friese Feeks' moet behandeld worden
LEEUWARDEN -
De 19-jarige Elena S. uit Leeuwarden, die bekend werd als 'Friese Feeks' omdat ze in maart dit jaar twee jonge homo's beledigde en mishandelde op station Sneek-noord, moet psychisch behandeld worden. De officier van justitie eiste donderdag bij de rechtbank in Leeuwarden celstraf voor de tijd dat de vrouw in voorarrest heeft gezeten en behandeling in een forensische kliniek.
De zaak kreeg bekendheid omdat het in eerste instantie leek te gaan om gerichte acties tegen homo's. Maar daar is volgens de officier van justitie geen sprake van. S. stond ook terecht voor een poging tot doodslag, 2 weken na het homo-incident.
S. en haar vriendin kregen binnen twee weken ruzie met de 2 homo's en met 2 jonge vrouwen. Bij de eerste ruzie bleef het incident beperkt tot schelden, spugen en enkele klappen. Voor haar aandeel in de ruzie met de twee vrouwen wordt S. beschuldigd van poging tot doodslag. S. zou een van de slachtoffers 5 tot 6 keer tegen het hoofd hebben geschopt. Het slachtoffer liep een hersenschudding, een lichte bloeding en een gekneusde oogkas op.
Uit onderzoek is gebleken dat S. lijdt aan een persoonlijkheidsstoornis en dat ze tijdens de incidenten verminderd toerekeningsvatbaar was. Behandeling in een forensische kliniek vindt de officier van justitie van groot belang voor S. zelf en de samenleving
Ik wel hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit zijn nu niet bepaald meisjes die je van zulke mishandelingen zou verdenken.
Foto's zijn zo te zien van elkaar gemaakt en ook terwijl ze er plezier in hebben.
Op welke bevolkingsgroep doel je?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:54 schreef Eindbaas_ het volgende:
Stemmingmakerij en collectieve woede proberen te zoeken omdat het om een bepaalde bevolkingsgroep gaat? Triest...
Homofielen dan wel seksuelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Op welke bevolkingsgroep doel je?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:54 schreef Eindbaas_ het volgende:
Waarom is dit nieuws? Als ze hetero waren mogen ze mishandeld worden?
Wat doet de geaardheid eigenlijk toe in zo'n bericht?
Stemmingmakerij en collectieve woede proberen te zoeken omdat het om een bepaalde bevolkingsgroep gaat? Triest...
Ik betwijfel het. Niemand slaat een ander zomaar neer in Nederland vanwege de geaardheid.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:17 schreef ems. het volgende:
[..]Ze kregen klappen -omdat- het homo's waren. Op dat moment is de geaardheid van de slachtoffers relevant ja.
Als toevallig een homo een hoek had gekregen op het station was het een heel ander verhaal, natuurlijk. Niet alles is meteen stemmingmakerij.
Ben je nou aan het suggereren dat ze het uitgelokt hebben?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Niemand slaat een ander zomaar neer in Nederland vanwege de geaardheid.
Het slachtoffer vertelt niet het hele verhaal.
Bedankt voor de update. Wat een fijn type, deze S. Maar wel goed dat duidelijk is dat het niet om homohaat ging.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)andeld_worden__.html
Niemand? Dat is wat te stellig hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Niemand slaat een ander zomaar neer in Nederland vanwege de geaardheid.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blaming-the-victimquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Heb je de update wel gelezen van dit oude bericht? Het lijkt mij waarschijnlijk dat het slachtoffer wel het hele verhaal heeft verteld, want de vrouwelijke dader spoort niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Ik suggereer niks, ik zeg dat we de waarheid moeten achterhalen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je nou aan het suggereren dat ze het uitgelokt hebben?
Oké, het overgroot merendeel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niemand? Dat is wat te stellig hoor.
Door eerst maar het slachtoffer de schuld te gevenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:50 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Ik suggereer niks, ik zeg dat we de waarheid moeten achterhalen.
Dat het slachtoffer schuldig is een van de mogelijkheden ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Door eerst maar het slachtoffer de schuld te geven
Lees de update eens!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Dat het slachtoffer schuldig is een van de mogelijkheden ja.
De link werkt prima. Hij gaat gewoon naar een post in dit topic.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Jouw link werkt niet kun je hier de tekst plakken?
Oke.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
De link werkt prima. Hij gaat gewoon naar een post in dit topic.
NWS / Homo's mishandeld in de trein
Dat zie ik niet. Jouw artikel zegt alleen maar dat ze schuldig gepleit heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en hoe zie je het nu je weet dat ze gestoord is?
En jij weet het nog steeds beter, nietwaar?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Dat zie ik niet. Jouw artikel zegt alleen maar dat ze schuldig gepleit heeft.
Dan heb je niet goed gelezen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Dat zie ik niet. Jouw artikel zegt alleen maar dat ze schuldig gepleit heeft.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Kom 'ns van je zolderkamertje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
quote:Het slachtoffer vertelt niet het hele verhaal.
Wie doet zoiets dan? Ik heb het nog nooit gezien met eigen ogen hoe zo iemand mishandeld werd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef 2dope het volgende:
[..]Dude, kom eens buiten. Niets nieuws onder de zon hier.
Of je trollt gewoon natuurlijk.
Ik wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:10 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Wie doet zoiets dan? Ik heb het nog nooit gezien met eigen ogen hoe zo iemand mishandeld werd.
Gekken heb je overal. Niet alleen in Nederland. En niet alleen tegen homo's.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Een gek. Maar dat heb jij zogenaamd niet gelezen in de update.
Wat loop je nu te jankzakken, kan je het niet hebben dat het slachtoffer niet fout zatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Gekken heb je overal. Niet alleen in Nederland. En niet alleen tegen homo's.
Wauw, bedankt voor deze compleet willekeurige informatie!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Gekken heb je overal. Niet alleen in Nederland. En niet alleen tegen homo's.
Geen hoax misschien maar ik vind het sterk dat ze aangepakt werden alleen vanwege hun geaardheid. Ze dragen toch geen bord op hun hoofd waarp staat 'ik ben homo'?quote:
Nou ja al die keiharde pogingen om de genderroles om te keren zijn goed gelukt dan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:01 schreef porsche1 het volgende:
Waarom moeten homo's altijd zo de aandacht op zichzelf vestigen?
Als dit bij een hetero was gebeurt had je niemand gehoord.
Zijn nare aandachtshoeren die homo's.
En sowieso, je in elkaar laten slaan door twee zestien jarige meisjes die één meter en zestig centimeter zijn, kansloos.
Nou ze deden naar verluidt het accent van de dader (zij komt uit Rusland) na, dat kan natuurlijk opgevat worden als beledigend.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat loop je nu te jankzakken, kan je het niet hebben dat het slachtoffer niet fout zat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |