Ja hoor, je lekker laten vernederen en je kop open laten krabben en slaan door een paar losgeslagen tokkiebitches, nou echt niet! Wat ik al zei gewoon meteen afstraffen en dacht je nu echt dat ik daarna ging zitten wachten op de politie "Oh jongens klapjes gekregen van een paar meiden, tjonge" Nou, laat ze maar lekker aangifte doen dan, dan zien we wel weer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze hebben volkomen juist gehandeld.
Als zij een uppercut geland hadden zaten zij nu vast
Wat denk jij dat er gebeurd was als jij zon tokkiemeid haar tanden ingeslagen had?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoor, je lekker laten vernederen en je kop open laten krabben en slaan door een paar losgeslagen tokkiebitches, nou echt niet! Wat ik al zei gewoon meteen afstraffen en dacht je nu echt dat ik daarna ging zitten wachten op de politie "Oh jongens klapjes gekregen van een paar meiden, tjonge" Nou, laat ze maar lekker aangifte doen dan, dan zien we wel weer.
Die 2 pré-pubertjes?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:18 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De verdachten zien er trouwens niet eens heel erg kampsjaak uit
Niks. A. ik ben niet het type waar dit soort bitches op los gaat. B. mochten ze het wel doen, dan heb ik net verteld wat er dan gebeurt, waarbij ik zo'n doos echt niet meteen de tanden hoef in te slaan hoor, een keiharde klap met een open hand vol op haar poezelige wangetje, waardoor haar hoofd na 10 min nog tolt en waaraan ze de volgende dag en komende week een rood/blauwe gezwollen wang overhoudt, is ruim voldoende om dat slag jankend te doen afdruipen. En daarna wacht ik nergens op en ga gewoon naar huis.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat denk jij dat er gebeurd was als jij zon tokkiemeid haar tanden ingeslagen had?
Verdraai mijn woorden niet, wil je?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat het homos zijn vind jij het prima bedoel je
Waar zeg ik dit? Of leg ook jij woorden in m'n mondquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, dan zijn er dus wél factoren waardoor het wel erg zou kunnen zijn. Maar ja, nu gaat het maar over homo's, hé. Dan "boeit het niet".
Nee hoor, waarom zou ik.. Is op basis van jouw oeuvre hier sowieso compleet overbodig. De homohaat druipt doorgaans van jouw reacties af.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar zeg ik dit? Of leg ook jij woorden in m'n mond
Kun je mij svp één reactie laten lezen, waarin ik serieus homo's haat?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom zou ik.. Is op basis van jouw oeuvre hier sowieso compleet overbodig. De homohaat druipt doorgaans van jouw reacties af.
Dat is idd wel typisch fok gedrag.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:07 schreef Peunage het volgende:
Je hoeft niet letterlijk te zeggen dat je homo's haat in dit topic. Als je iets zegt wat afwijkt van de 'norm' in dit topic ben je meteen een homohater en spreek je het gedrag van de tokkiemeisjes goed.
Precies en tevens exactly.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:07 schreef Peunage het volgende:
Je hoeft niet letterlijk te zeggen dat je homo's haat in dit topic. Als je iets zegt wat afwijkt van de 'norm' in dit topic ben je meteen een homohater en spreek je het gedrag van de tokkiemeisjes goed.
Handbags at dawn....quote:Trieste voorval, maar ook deze 2 gasten zijn triest dat ze zichzelf niet kunnen verweren tegen het zwakste geslacht
Ik snap dit hele argument niet echt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:36 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Handbags at dawn....
Inderdaad mietjes als je je niet tegen twee dozen kunt verweren
quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef Plantagehouder het volgende:
Dit zijn onze vechtersbazen
[ afbeelding ]
Je snapt het verschil tussen een argument en een opmerking niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap dit hele argument niet echt.
Niet teruggeslagen met zijn tasje?quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:02 schreef Plantagehouder het volgende:
Dit zijn onze vechtersbazen
[ afbeelding ]
Ik zou een quatro voorstellenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik liep eens met mijn toenmalige vriend snachts naar huis, kwamen een stel meiden tegen waarvan eentje tegen mijn vriend begon, vond hem leuk, wilde hem meenemen.
Waarom hij zei dat ie met mij was.
Ze werd pissig en gaf mij een lel.
Heb haar uit staan lachen.
Het is natuurlijk wel relevant wanneer ze belaagt zijn omdat ze homo zijn, uiteraard is geweld tegen alles af te keuren, ik ben laatst ook opgekomen omdat een oudere moslim mevrouw uitgescholden werd door tokkies.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe relevant is het dat de slachtoffers homo's waren? M.a.w.: Zijn ze geschopt en geslagen omdat ze homo waren of...?²
Krijgen ze wel strafvermindering. Alhoewel...quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:04 schreef DutchMan0211 het volgende:
Ondanks dat het niks oplost ben ik er toch voorstander van dat dit soort tuig publiekelijk aan de schandpaal genageld wordt. (Met naam en toenaam).
Nou niet meteen woorden gaan verdraaien zodat je lekker in de slachtofferrol kan duiken he.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat het homos zijn vind jij het prima bedoel je
Dit dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nou niet meteen woorden gaan verdraaien zodat je lekker in de slachtofferrol kan duiken he.
Iets niet boeiend vinden omdat het elke dag gebeurt is nog altijd totaal iets anders dan iets prima vinden omdat het homo's zijn.
'Niet boeiend' is namelijk totaal wat anders dan 'prima'.
en
'Omdat het elke dag gebeurt' is totaal wat anders dan 'omdat het homo's zijn'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |