Waarom? Haat je zwakke mensen altijd? Of mogen alleen vrouwen zwak zijn en haat je zwakke dames niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:27 schreef Confetti het volgende:
Met zulke mensen kan ik dus echt geen medelijden hebben. Wat een zwakkelingen.
Ik vind het niet iets "relatief kleins". Het slaat toch nergens op om iemand gewoon maar te slaan omdat hij homo is ??? Of vind jij dat wel normaal ? Je hoort gewoon je tengels thuis te houden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:30 schreef UpsideDown het volgende:
Even een kritische reactie: vind wel dat deze knapen zich wel een klein beetje aanstellen. Tuurlijk zijn het zeer trieste wijven, maar dit is wel weer veel ophef om iets relatief kleins. Ik bedoel, we houden allemaal wel eens wat blauwe plekken en schrammen over na een handgemeen. En ik heb ook wel eens vrouwen geslagen nadat ze mij met de vlakke hand er voor langs gaven, ook wel 's avonds laat in de trein. Dit vind ik redelijk normale gebeurtenissen waar ik een dag later wel om kan lachen. Kwestie van op het verkeerde moment op de verkeerde plaats, kan gebeuren. Je hoeft niet om elk voorvalletje gelijk alle toeters en bellen in te schakelen als je niet durft terug te meppen.
Vanwege hun geaardheidquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:39 schreef Godshand het volgende:
We hebben natuurlijk ook maar het halve verhaal gehoord. Werden ze nu aangevallen om hun geaardheid, of omdat die gastjes gewoon zwaar irritant deden?
Blijft het feit dat achtervolgen in de trein zwaar overdreven is.
Ja vernederd om hun geaardheid. Niet netjes. Maar begonnen ze vanwege hun geaardheid hen aan te vallen, of haalden ze hun geaardheid in een boze bui erbij? Wie weet ergerden de dames zich vanwege gedrag van de homo's (welk gedrag dan ook, van op hun tenen staan tot boeren in hun oor laten). Ik was er niet bij, jij wel?quote:
Ja, bepaald gedrag rechtvaardigd het te worden uitgescholden, bespuugd en in je gezicht te worden gekrabt...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja vernederd om hun geaardheid. Niet netjes. Maar begonnen ze vanwege hun geaardheid hen aan te vallen, of haalden ze hun geaardheid in een boze bui erbij? Wie weet ergerden de dames zich vanwege gedrag van de homo's (welk gedrag dan ook, van op hun tenen staan tot boeren in hun oor laten). Ik was er niet bij, jij wel?
Nounou, als je overal huilie huilie om gaat doen zul je de oorlog niet winnen hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zo zie je maar weer dat het ook onder de Nederlandse bevolking triest gesteld is met de homo-tolerantie. Jee, wat een treurigheid.
Niemand verdiend het om uitgescholden, gekrabd of bespuugd te worden. En als je dat wordt, betekent het nog niet dat je je belagers moet slaan, en dat je het anders verdiend hebt. Hulde aan deze jongemannen dat ze zich niet verlagen tot lichamelijk geweld. En verstandig ook, want anders is de vrouw natuurlijk het zwakke geslacht en de man (homo of hetero) altijd de schuldige. Zeer verstandig! En wat een domme fokkertjes hier.
Ik ben zelf homo, en ik vind 't moeilijk te geloven dat 2 mannen het fysiek afleggen tegen 2 vrouwen, zal vast wel, maar kop op en wees een vent en sla die vrouwen gewoon in elkaar. Ik mag dan wel homo zijn, maar in een hoekje kruipen en maar janken om discriminatie is niet m'n ding. Tegenover 5 Marokkaanse jongeren kan ik nog begrijpen dat je weinig in te brengen hebt, maar 2 mannen tegenover 2 vrouwen, kom op zeg, dat is bijna fysiek al onmogelijk het daar van te verliezen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, bepaald gedrag rechtvaardigd het te worden uitgescholden, bespuugd en in je gezicht te worden gekrabt...
Ben je nu helemaal?
En o wee als de daders moslim-jongeren waren, dan had iedereen weer de mond vol over de homo-haat onder allochtonen en dat het voor homo's alleen maar onveiliger wordt in NL.
Echt, zum kotsen.
.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:24 schreef Ambipur het volgende:
Boeie! Er worden elke dag mensen in elkaar geslagen, zonder reden.. Omdat zij homo zijn is het erg ofzo?
Ah, gewoon een homobashtopic dus. Move along...quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:51 schreef Deadre het volgende:
Twee 20-jarige homoseksuele mannen uit Leeuwarden zijn dinsdagnacht in de trein naar Sneek beledigd en mishandeld door twee meisjes. Ze werden door de vrouwen geschopt, gekrabd, geslagen en uitgescholden. De daders stapten in Sneek uit de trein en zijn nog niet gevonden.
Een paar duizend mensen hebben op Facebook inmiddels hun afschuw uitgesproken over de mishandeling. De mannen vragen via de sociale netwerksite met succes aandacht voor hun zaak.
Op de site staat een foto van de mannen, met het bijschrift:'Vannacht werden wij door twee personen aangevallen op station Sneek. Wij werden volledig vernederd op grond van onze geaardheid. Bespuugd en uitgescholden, achtervolgd tot in de trein. Daar zochten de daders opnieuw de confrontatie op. We werden aangevallen, bespuugd en gediscrimineerd. De politie is inmiddels bezig met deze zaak, tips zijn welkom! Laat dit in hemelsnaam afgelopen zijn!'
Signalementen van de daders:
Dader 1:
Blanke vrouw
Leeftijd ongeveer 16 à 17 jaar
Blond lang haar (staart)
Lengte 1.60 m
Zwarte jas
Zwarte (strakke) broek
Dader 2:
Blanke vrouw
Leeftijd ongeveer 16 à 17 jaar
Donker lang haar (staart)
Lengte 1.60 m.
Zwarte jas
Blauwe spijkerbroek
bron
Trieste voorval, maar ook deze 2 gasten zijn triest dat ze zichzelf niet kunnen verweren tegen het zwakste geslacht
Je snapt mij niet of ik leg het verkeerd uit. Er worden elke dag mensen geslagen. Zonder reden, met reden, what ever. Waarom moet dit weer breed en al de media ingebracht worden. Omdat ze homo zijn?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:49 schreef Peunage het volgende:
Sommige soorten gedrag lokken dit soort dingen aan.
Nee ik begrijp je wel en ben het met je eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je snapt mij niet of ik leg het verkeerd uit. Er worden elke dag mensen geslagen. Zonder reden, met reden, what ever. Waarom moet dit weer breed en al de media ingebracht worden. Omdat ze homo zijn?
Weer een kiss-in doen dan maar?
Ik vind het toch wel verstandig dat ze niet teruggeslagen hebben. Voor je het weet ben je dan zelf degene die vastzit omdat je minderjarige meisjes slaat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben zelf homo, en ik vind 't moeilijk te geloven dat 2 mannen het fysiek afleggen tegen 2 vrouwen, zal vast wel, maar kop op en wees een vent en sla die vrouwen gewoon in elkaar. Ik mag dan wel homo zijn, maar in een hoekje kruipen en maar janken om discriminatie is niet m'n ding. Tegenover 5 Marokkaanse jongeren kan ik nog begrijpen dat je weinig in te brengen hebt, maar 2 mannen tegenover 2 vrouwen, kom op zeg, dat is bijna fysiek al onmogelijk het daar van te verliezen.
Tenzij het toevallig twee kickboxing dames waren, maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Desalniettemin wel ernstig wat er gebeurd is natuurlijk.
Het zijn net moslims. Kijk ons dan zielig zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Met een beetje homo heb ik geen moeite maar die overdreven nichten en hun zucht naar aandacht van de media kunnen mij ontvreemd worden.
Dat dagelijks mensen in elkaar worden geslagen, betekent niet dat het niet erg is, of dat het niet in de media mag komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je snapt mij niet of ik leg het verkeerd uit. Er worden elke dag mensen geslagen. Zonder reden, met reden, what ever. Waarom moet dit weer breed en al de media ingebracht worden. Omdat ze homo zijn?
Weer een kiss-in doen dan maar?
Dit is niet zo erg. Wat sneetjes in het gezicht van nageltjes. Goh.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat dagelijks mensen in elkaar worden geslagen, betekent niet dat het niet erg is, of dat het niet in de media mag komen.
Eh, ja? Afnemende tolerantie en toenemend geweld tegen minderheden begint structureel te worden. Het is heel erg om in elkaar geslagen te worden omdat je toevallig een keer een aggressieve idioot tegen het lijf loopt. Het is nog veel erger om continu met aggressieve idioten geconfronteerd te worden puur omdat ze je geaardheid, geloof of whatever niet mogen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:24 schreef Ambipur het volgende:
Boeie! Er worden elke dag mensen in elkaar geslagen, zonder reden.. Omdat zij homo zijn is het erg ofzo?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:24 schreef Ambipur het volgende:
Zou je dat ook zeggen als de slachtoffers marokaanse vrouwen waren en de daders skinheads?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:24 schreef Ambipur het volgende:
Ligt aan de verwondingen, die zij hebben opgelopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:33 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
[..]
Zou je dat ook zeggen als de slachtoffers marokaanse vrouwen waren en de daders skinheads?
Als de verwondingen de ernst van de situatie weergeven snap je het hele punt niet... Als een skinhead een vrouwelijke moslim een blauw oog sloeg of desnoods haar gezicht openkrabte OMDAT ze moslima is, zou je dat dan ook zeggen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ligt aan de verwondingen, die zij hebben opgelopen.
Ah, dan zijn er dus wél factoren waardoor het wel erg zou kunnen zijn. Maar ja, nu gaat het maar over homo's, hé. Dan "boeit het niet".quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ligt aan de verwondingen, die zij hebben opgelopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |