Omdat het homos zijn vind jij het prima bedoel jequote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:24 schreef Ambipur het volgende:
Boeie! Er worden elke dag mensen in elkaar geslagen, zonder reden.. Omdat zij homo zijn is het erg ofzo?
Oh, het is niet zo erg om te worden bespuugd, uitgescholden en in je gezicht te worden gekrabd?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is niet zo erg. Wat sneetjes in het gezicht van nageltjes. Goh.
Ik ken ergere gevallen, die media aandacht verdienen.
Het slaat nooit ergens op als iemand zonder geldige reden mishandeld wordt, maar als ze mishandeld waren zonder reden terwijl ze geen homo waren was dit waarschijnlijk niet in het nieuws geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind het niet iets "relatief kleins". Het slaat toch nergens op om iemand gewoon maar te slaan omdat hij homo is ??? Of vind jij dat wel normaal ? Je hoort gewoon je tengels thuis te houden.
Nu hebben ze alleen klappen gehad. Maar voor hetzelfde geld hadden ze een mes tussen hun ribben gehad.
Bij homo's zijn er over het algemeen twee mannen in een relatie. Hetero-stellen doen het met één man.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het mannetje in de relatie is gespot
nu.nlquote:Vrouw aangehouden voor mishandeling homo's
In Leeuwarden is een vrouw opgepakt voor het mishandelen van twee homoseksuele mannen in een trein op het station van Sneek.
De vrouw van 19 werd thuis aangehouden. Dat heeft de politie zaterdag gemeld. Ze verwacht een tweede verdachte, ook een vrouw, binnenkort aan te houden. De politie weet wie zij is.
De mannen werden dinsdagavond op het station en in de trein door de vrouwen uitgescholden vanwege hun geaardheid. Ook werden ze geschopt, gekrabd en geslagen.
De vrouwen gingen ervandoor vlak voordat de treindeuren dichtgingen en de trein zou vertrekken.
Zelf vaak meegemaakt, in alle gevallen marokanen met name als mijn vriend erbij was (die er duidelijk homo uit ziet). Gelukkig hebben wij allebei vechters achtergrond, dus dat was altijd fun.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:01 schreef Homofront het volgende:
Van alle gay volwassenen krijgt 70% ooit te maken met fysiek geweld vanwege hun geaardheid. De helft past zijn gedrag in het openbaar aan uit angst. Per jaar zijn er meer dan 600 aangiftes van homodiscriminatie: schelden, spugen en/of fysiek geweld.
Ik liep eens met mijn toenmalige vriend snachts naar huis, kwamen een stel meiden tegen waarvan eentje tegen mijn vriend begon, vond hem leuk, wilde hem meenemen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zelf vaak meegemaakt, in alle gevallen marokanen met name als mijn vriend erbij was (die er duidelijk homo uit ziet). Gelukkig hebben wij allebei vechters achtergrond, dus dat was altijd fun.
quote:
Dit gedeelte is volgens mij wel belangrijk in de discussie. Maar benieuwd wat ze er aan gaan doen.quote:De mannen werden dinsdagavond op het station en in de trein door de vrouwen uitgescholden vanwege hun geaardheid. Ook werden ze geschopt, gekrabd en geslagen.
Die was vast dronken ofzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik liep eens met mijn toenmalige vriend snachts naar huis, kwamen een stel meiden tegen waarvan eentje tegen mijn vriend begon, vond hem leuk, wilde hem meenemen.
Waarom hij zei dat ie met mij was.
Ze werd pissig en gaf mij een lel.
Heb haar uit staan lachen.
Absoluut, zo blauw als een konijn.quote:
vind ook dat veel homo's zichzelf moeten leren beschermenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zelf vaak meegemaakt, in alle gevallen marokanen met name als mijn vriend erbij was (die er duidelijk homo uit ziet). Gelukkig hebben wij allebei vechters achtergrond, dus dat was altijd fun.
Wat groeien ze snel he..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:59 schreef Adelante het volgende:
Ze is wel drie haar ouder geworden in drie dagen, 19 ipv 16
Ze hebben volkomen juist gehandeld.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
Jengelmietjes, sissy's, daar hebben we het hier over! 2 Kerels, Homo of Hetero slaan twee van die tokkiebitches toch op een gegeven moment gewoon op hun bek, schop voor hun kut na en oprotten, kom nou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |