Jij vind zinloos geweld niet meer 'boeiend' omdat het aan de orde van de dag is, wat een kneus ben je dan.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nou niet meteen woorden gaan verdraaien zodat je lekker in de slachtofferrol kan duiken he.
Iets niet boeiend vinden omdat het elke dag gebeurt is nog altijd totaal iets anders dan iets prima vinden omdat het homo's zijn.
'Niet boeiend' is namelijk totaal wat anders dan 'prima'.
en
'Omdat het elke dag gebeurt' is totaal wat anders dan 'omdat het homo's zijn'.
Waar zeg ik dat ik zinloos geweld niet meer 'boeiend' vind omdat het aan de orde van de dag is?quote:Op zondag 10 maart 2013 01:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij vind zinloos geweld niet meer 'boeiend' omdat het aan de orde van de dag is, wat een kneus ben je dan.
Ja fucking kansloos. En als de personen in kwestie voor hun ogen tot in de trein worden achtervolgd doen ze massaal of hun neus bloedt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat lost altijd alles op toch? Helpt ook tegen kanker en aids, dus dat zal het nu ook wel oplossen
Ik niet. Ik snap ook niet hoe je een hele groep (waarvan je niet alle leden kent) 'lief' kan vindenquote:
Dan krijg je een proces aan je broek. Daders worden door justitie behoorlijk vaak als slachtoffers behandeld.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:08 schreef Tamashii het volgende:
Ik begrijp werkelijk waar niet hoe dit kan, je verweert jezelf toch op zo'n moment?
quote:Een tweede vrouw is opgepakt voor het mishandelen van twee homoseksuele mannen in een trein op het station van Sneek. De 18-jarige vrouw uit Heerenveen heeft zich woensdag gemeld op het politiebureau. Dat meldde de politie in Friesland. Afgelopen zaterdag was al een 19-jarige vrouw uit Leeuwarden aangehouden.
De slachtoffers zijn twee mannen uit Leeuwarden. Vorige week waren ze geschopt, gekrabd, en geslagen in de trein van Leeuwarden naar Sneek. Ook werden ze uitgescholden en beledigd om hun geaardheid.
Ik ben goodwill aan het kweken hier.quote:Op zondag 10 maart 2013 02:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik niet. Ik snap ook niet hoe je een hele groep (waarvan je niet alle leden kent) 'lief' kan vinden.
200 uur huishoudelijke hulp in een homo bejaarden centrum lijkt me wel wat voor zequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:55 schreef Shreyas het volgende:
Deze twee dames 80 uur taakstraf, een jaar onvoorwaardelijke gevangenisstraf.
Betekent dat dat ze van school moeten, studievertraging oplopen, maatschappelijk in de problemen komen is dat hun probleem
Te lichte straf, ze moeten een jaar uit de maatschappijquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
200 uur huishoudelijke hulp in een homo bejaarden centrum lijkt me wel wat voor ze
Lijkt me een nogal buitenproportionele straf.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Te lichte straf, ze moeten een jaar uit de maatschappij
Wellicht komen ze weg met een geldboete van 100e ja, die de sletjes met een uurtje op de rug liggen weer terug verdienenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lijkt me een nogal buitenproportionele straf.
200 uur darkroom's schoonmaken, dat zal ze leren!quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
200 uur huishoudelijke hulp in een homo bejaarden centrum lijkt me wel wat voor ze
wahahahquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
200 uur darkroom's schoonmaken, dat zal ze leren!
Waarbij ze dan en passant die bejaarden nog even beroven.. geen goed idee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Niet erger in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat het homos zijn vind jij het prima bedoel je
Je krijgt voor verkrachting van een minderjarige bijkans minder.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Verplicht 2 weken gekleed als een leernicht over straat lopen ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:01 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Je krijgt voor verkrachting van een minderjarige bijkans minder.
3 uur handtasjes winkellen met de slachtoffers lijkt me wel genoeg
Denk dat ze dat al wetenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:07 schreef desiredbard het volgende:
Verplicht anale sex voor die twee meiden... weten ze ook eens hoe dat voelt...
Altijd al geweten dat "Jury, Judge en executioner" jou wel wat leek.quote:
Noem mij maar Godquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat "Jury, Judge en executioner" jou wel wat leek.
Zeiden ze dat; "Oh God"?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |