In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Geen idee, ik doe altijd mijn oren dicht als Mulder aan het woord is.quote:Op zondag 7 december 2014 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dat zei Mulder toch, dat ze derde staan?
Co wordt oud.quote:Op zondag 7 december 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Mokthar een goede buitenspeler noemen.
Börven een goede spits noemen.
Ai.
Die is hier pas morgen weer.quote:Op zondag 7 december 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drizzt wil het liever anders geformuleerd hebben.
Engelaar heeft swagquote:Op zondag 7 december 2014 22:27 schreef Pizzakoppo het volgende: [..] Even een leuk feitje voor de mensen hier. Engelaar is aangetrokken om te dienen als link tussen de trainer en de jongens uit het westen. Engelaar spreekt namelijk wél de taal van de straat.
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 22:30 schreef Caland het volgende:
Ik vind het bijzonder jammer dat John van den Brom nog steeds niet is overleden.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:30 schreef Caland het volgende:
Ik vind het bijzonder jammer dat John van den Brom nog steeds niet is overleden.
Nee, Karina is met sp3c bezig.quote:Op zondag 7 december 2014 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Geen modjes vanavond op VBL?
[ afbeelding ]
Zijn toch allemaal opgestapt?quote:Op zondag 7 december 2014 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hopelijk deed ie de Humba wel.quote:Op zondag 7 december 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Jelle ten Rouwelaar durft weer eens voor de camera te komen bij winst. Vorige week vluchtte hij als een Jood de catacomben in en liep hij niet de ereronde of kwam hij voor de camera.
Zonder TR geen moderatiequote:Op zondag 7 december 2014 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een bedje van kapsalon.quote:Op zondag 7 december 2014 22:31 schreef Sked het volgende:
Ten Rouwelaar drinkt ook biertjes als ze verliezen
De Humba is een dieptepunt in onze samenleving. Het staat grenzeloos hoog op de tokkieranking, ver van plek 2: WAAR IS DAT FEESTJE.quote:Op zondag 7 december 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk deed ie de Humba wel.
Dat is de stem van godquote:Op zondag 7 december 2014 22:32 schreef Paxcon het volgende:
Is Arno er niet, hoor ik hem alsnog continu
Humba in Duitsland is wel leuk. Alleen deden ze het daar 10 jaar geleden al.quote:Op zondag 7 december 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Humba is een dieptepunt in onze samenleving. Het staat grenzeloos hoog op de tokkieranking, ver van plek 2: WAAR IS DAT FEESTJE.
Waarom geen MichaelgodUI, Pax?quote:Op zondag 7 december 2014 22:32 schreef Paxcon het volgende:
Is Arno er niet, hoor ik hem alsnog continu
Al deden ze het er 70 jaar geleden al, dat maakt het nog steeds niet goed.quote:Op zondag 7 december 2014 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Humba in Duitsland is wel leuk. Alleen deden ze het daar 10 jaar geleden al.
70 jaar geleden deden ze andere dingen in Duitsland.quote:Op zondag 7 december 2014 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Al deden ze het er 70 jaar geleden al, dat maakt het nog steeds niet goed.
Ik mag toch hopen dat het iets eerder is, er is immers weer een hoop te bespreken rondom Oranje.quote:Op zondag 7 december 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer valt de naam van Guus Hiddink in deze uitzending?
Ik voorspel rond 22:45
Nietquote:Op zondag 7 december 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, zijn naam valt niet.quote:Op zondag 7 december 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de Humba eigenlijk?quote:Op zondag 7 december 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Humba is een dieptepunt in onze samenleving. Het staat grenzeloos hoog op de tokkieranking, ver van plek 2: WAAR IS DAT FEESTJE.
Pierre is er niet om Oranje te duidenquote:Op zondag 7 december 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
What the FUCK.quote:Op zondag 7 december 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook na een thuiswedstrijd tegen Jong Ajax.
Een opmerkelijk incident bij Roda JC maandagavond. Daar heeft het weigeren van de traditionele 'humba' tot flink wat ophef geleid. Enkele supporters kwamen zelfs naar de ingang van het stadion om verhaal te halen.quote:
Dit zijn volwassen mensen...quote:Op zondag 7 december 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook na een thuiswedstrijd tegen Jong Ajax.
Dat heb ik vernomen jaquote:Op zondag 7 december 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een opmerkelijk incident bij Roda JC maandagavond. Daar heeft het weigeren van de traditionele 'humba' tot flink wat ophef geleid. Enkele supporters kwamen zelfs naar de ingang van het stadion om verhaal te halen.
Het is bij Roda JC gebruikelijk dat een overwinning wordt gevierd met de humba, een overwinningsdans met spelers en fans. Een aantal spelers had zich tijdens het duel met FC Oss (4-3) echter zo aan de in hun ogen negatieve reacties geërgerd dat zij de humba achterwege lieten.
Dat leidde tot woede van de fans, die de selectie met een striemend fluitconcert van het veld begeleidde. Enkele supporters kwamen daarna naar de ingang van het stadion om verhaal te halen en daar kan hoofdcoach René Trost wel begrip voor opbrengen.
Toen Trost hoorde wat er was gebeurd, stuurde hij de selectie terug het veld op. "Wat de groep heeft gedaan, kan gewoon niet", zegt de oefenmeester tegen het Limburgs Dagblad. "Ik bied dan ook de excuses aan. Wij komen hier in de groep op terug. Dit dient rechtgezet te worden."
Ook via de clubsite volgde een officieel excuses. 'Na afloop van het duel heeft de spelersgroep het publiek niet op de juiste manier bedankt. Tijdens de ereronde besloten de spelers in hun emotie de 'humba' niet uit te voeren, hetgeen gebruikelijk is na een overwinning van de club. Roda JC Kerkrade wil hiervoor haar welgemeende excuses aanbieden.'
'Roda JC Kerkrade wil nogmaals benadrukken dat de fantastische steun van de supporters enorm wordt gewaardeerd. Het voorval dat na de wedstrijd plaatsvond valt op geen enkele manier goed te praten', verklaart men.
Ja Stijn, nu weten we het wel.quote:Op zondag 7 december 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een opmerkelijk incident bij Roda JC maandagavond. Daar heeft het weigeren van de traditionele 'humba' tot flink wat ophef geleid. Enkele supporters kwamen zelfs naar de ingang van het stadion om verhaal te halen.
Het is bij Roda JC gebruikelijk dat een overwinning wordt gevierd met de humba, een overwinningsdans met spelers en fans. Een aantal spelers had zich tijdens het duel met FC Oss (4-3) echter zo aan de in hun ogen negatieve reacties geërgerd dat zij de humba achterwege lieten.
Dat leidde tot woede van de fans, die de selectie met een striemend fluitconcert van het veld begeleidde. Enkele supporters kwamen daarna naar de ingang van het stadion om verhaal te halen en daar kan hoofdcoach René Trost wel begrip voor opbrengen.
Toen Trost hoorde wat er was gebeurd, stuurde hij de selectie terug het veld op. "Wat de groep heeft gedaan, kan gewoon niet", zegt de oefenmeester tegen het Limburgs Dagblad. "Ik bied dan ook de excuses aan. Wij komen hier in de groep op terug. Dit dient rechtgezet te worden."
Ook via de clubsite volgde een officieel excuses. 'Na afloop van het duel heeft de spelersgroep het publiek niet op de juiste manier bedankt. Tijdens de ereronde besloten de spelers in hun emotie de 'humba' niet uit te voeren, hetgeen gebruikelijk is na een overwinning van de club. Roda JC Kerkrade wil hiervoor haar welgemeende excuses aanbieden.'
'Roda JC Kerkrade wil nogmaals benadrukken dat de fantastische steun van de supporters enorm wordt gewaardeerd. Het voorval dat na de wedstrijd plaatsvond valt op geen enkele manier goed te praten', verklaart men.
Ik vind de KPN-reclame kankerverwekkend. Die jongen op die mobiel in die klas: ''HALLO''quote:Op zondag 7 december 2014 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja Stijn, nu weten we het wel.
Je maakt je wel druk om die humba zeg.
Maak je liever druk om die nieuwe jumbo reclame. Die is kankerverwekkend.
Nah, doe maar nietquote:Op zondag 7 december 2014 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, verdomme zeg. Hoe krijgen ze het voor mekaar?quote:Op zondag 7 december 2014 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
Worden veel Denen geboren in Amsterdam.
ja hier ben ik , halloquote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de KPN-reclame kankerverwekkend. Die jongen op die mobiel in die klas: ''HALLO''
Die duurt lang he wtf, ik dacht er komt geen einde aanquote:Op zondag 7 december 2014 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zap meteen , ook dat liedje erbijquote:Op zondag 7 december 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij walgt van die reclame.
Veel neuken.quote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, verdomme zeg. Hoe krijgen ze het voor mekaar?
quote:Op zondag 7 december 2014 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zap meteen , ook dat liedje erbij
nog erger dan kanker
Ik dacht altijd dat GGMM een kutmod was, totdat hij weg ging.quote:Op zondag 7 december 2014 22:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik weet nog goed toen jij dat kon corrigeren.
'Geel + penalty max.' toch wel iets meer.quote:Op zondag 7 december 2014 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
Dit fragment met van Basten is echt plaatsvervangende schaamte.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 7 december 2014 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
Dit fragment met van Basten is echt plaatsvervangende schaamte.
Ik vond hem altijd al geweldig #firstquote:Op zondag 7 december 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat GGMM een kutmod was, totdat hij weg ging.
#neverforget
Dit is een heel belangrijke wedstrijd voor ons.quote:Op zondag 7 december 2014 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
'Geel + penalty max.' toch wel iets meer.
Klootzak. Nooit gewaardeerd en nu achteraf lopen janken.quote:Op zondag 7 december 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat GGMM een kutmod was, totdat hij weg ging.
#neverforget
Je aantal notes bekijkenquote:Op zondag 7 december 2014 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Net als de FOKshop.
Al snap ik niet wat iemand die zichzelf ook maar een beetje respecteert in de FOKshop te zoeken heeft.
Ik stel me jou chagrijnig voor zoals een klein lammetje die je probeert te bijten.quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
Ik heb overigens maar 3 uur geslapen vannacht. Ik ben al de hele dag strontchagrijnig
quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php - Is alternatief voor Sherlock
thanksquote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php - Is alternatief voor Sherlock
Als je toegang hebt tot https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/ heb je ook toegang tot die sherlockquote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar trappen Caland en ik niet in.
Danny houdt zich vooral bezig met zwarte piet.quote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
weet niet waar danny allemaal mee bezig is maar echt alles is kut aan deze site tegenwoordig
Die pieten zijn weg.quote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
weet niet waar danny allemaal mee bezig is maar echt alles is kut aan deze site tegenwoordig
Ik heb daar wel toegang toe, maar niet tot die sherlock.quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je toegang hebt tot https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/ heb je ook toegang tot die sherlock
"leuke" zwarte piet icoontjes bij elke username.quote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik wss toegang gevraagd. Kan wel ergens gefixt worden, maar ben te lui om het voor je op te zoekenquote:Op zondag 7 december 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb daar wel toegang toe, maar niet tot die sherlock.
Feyenoord 1-2 Willem II.quote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax speelde geweldig, ik heb enorm van Ajax genoten. Ze speelde als vanouds.
Tegen Willem 2.
Prima, dan wacht ik wel tot je wat meer energie hebt.quote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik wss toegang gevraagd. Kan wel ergens gefixt worden, maar ben te lui om het voor je op te zoeken
Dé ploeg in vorm. Totaal weggespeeld.quote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax speelde geweldig, ik heb enorm van Ajax genoten. Ze speelde als vanouds.
Tegen Willem 2.
Primaquote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, dan wacht ik wel tot je wat meer energie hebt.
Hopelijk is dat nog deze avond, want het heeft best wel haast.
Ze gunnen ons een paar extra wedstrijden aan het eind van het seizoen. Niks mis mee.quote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat goed hé met ons cluppie
Daarbij staan ze gewoon in het linkerrijtje.quote:
Meeeehhh... we gaan er gewoon keihard uit op deze manierquote:Op zondag 7 december 2014 22:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze gunnen ons een paar extra wedstrijden aan het eind van het seizoen. Niks mis mee.
Dat is inderdaad een verrassing als hij dat zegt.quote:Op zondag 7 december 2014 22:45 schreef Sked het volgende:
Van Gelder vindt Ajax leuk om te zien, wat een verrassing. Houd je bek, Jack.
Voetbal is een mannensportquote:
Voetbal is allang geen mannensport meer man.quote:Op zondag 7 december 2014 22:47 schreef Sked het volgende:
Bullshit om hier rood voor te geven. Ga voor de lol eens Premier League kijken. Waar voetbal nog een mannensport is.
Aaaahquote:Op zondag 7 december 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sigthorsson had zijn enkel kunnen breken.
Maakt niet uit, het is maar een ajaxied...quote:Op zondag 7 december 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dat een criterium is kan je per wedstrijd drie keer rood geven.quote:Op zondag 7 december 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tweede spits van ons derde is nog beter dan Kazim Kazim.quote:Op zondag 7 december 2014 22:47 schreef GGMM het volgende:
Onze 2e spits is beter dan Feyenoords eerste spits
Mwah, hij is nu toch al 3 weken eruit dus waarom zou je.quote:Op zondag 7 december 2014 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Als dat een criterium is kan je per wedstrijd drie keer rood geven.
3e spits ook.quote:Op zondag 7 december 2014 22:47 schreef GGMM het volgende:
Onze 2e spits is beter dan Feyenoords eerste spits
Co had wat moeite donkere spelers uit elkaar te houden.quote:Op zondag 7 december 2014 22:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jaap heeft wat moeite met de klassikale lessen
Theo Reitsma ookquote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Co had wat moeite donkere spelers uit elkaar te houden.
Ja, als elke speler rood kreeg voor een tackle op Leonardo waarbij hij geblesseerd zou raken had je elke wedstrijd geëindigd met 2 manquote:Op zondag 7 december 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, hij is nu toch al 3 weken eruit dus waarom zou je.
Die smoes had ik moeten weten toenquote:Op zondag 7 december 2014 22:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik had ook klaslokaalangst, vooral in de puberteit.
Dat was altijd genieten als bij Feyenoord spelers Fer, Biseswar, Wijnaldum, Leerdam, Slory en BMI opgesteld werden.quote:
Echt he, zo verwendquote:Op zondag 7 december 2014 22:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Het is wat, je zal godverdomme een paar dagen naar school moeten om een diploma te halen
De winter komt er weer aan, dus Sno komt wel weer aan de bak.quote:Op zondag 7 december 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Evander Sno is weer clubloos. De middenvelder tekende in de zomer bij Westerlo, maar in België kwam hij nauwelijks aan de bak. Na 67 speelminuten is zijn contract ontbonden
quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef Sked het volgende:
waarom zenden ze Ajax uit? er zijn toch veel leukere potjes
Studio Voetbal.quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jack heeft straks niets meer te doen bij de NOS
Dat is juist een mooie wedstrijd. Alles of nietsquote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan dinsdag dus iets anders gaan doen.
Terug naar RKCquote:Op zondag 7 december 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Evander Sno is weer clubloos. De middenvelder tekende in de zomer bij Westerlo, maar in België kwam hij nauwelijks aan de bak. Na 67 speelminuten is zijn contract ontbonden
quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De winter komt er weer aan, dus Sno komt wel weer aan de bak.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef Sked het volgende:
waarom zenden ze Ajax uit? er zijn toch veel leukere potjes
Dat bedrag is voor iedereen gelijk, ook voor mensen die geen voetbalverleden hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 22:53 schreef alors het volgende:
Aaaah die arme ex-profs toch... Wat een bedrag zeg, straks verdienen ze het niet in een halfjaar terug, stel je voor.
Zonder profverleden kun je daar toch niet eens tussen komen?quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bedrag is voor iedereen gelijk, ook voor mensen die geen voetbalverleden hebben.
Hij heeft er al twee keer gespeeld dus dat ontwijken zal niet meer gaan.quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ontwijkt de fietsenstalling met een grote boog.
Pizzageit.quote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ben ook uitgenodigd voor het congres trouwens. Nog meer mensen hier?
Davy.quote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ben ook uitgenodigd voor het congres trouwens. Nog meer mensen hier?
Die profs klagen tochquote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bedrag is voor iedereen gelijk, ook voor mensen die geen voetbalverleden hebben.
Belachelijk hoog voor een opleiding. Zie niet in waarom dat zo hoog hoeft te zijn omdat het toevallig voornamelijk ex-profs zijn.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
Terug naar de roots. Alle Amsterdammers op een trein naar het oosten zetten.
Godverdommequote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
Wist je dat hij eigenlijk Dirk_Kuyt is? Dat mag alleen niet verteld worden vanwege zijn werkgever.quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sunri5e is te druk bezig om te fappen op Ajax.
Ik heb Davy sowieso nog nooit op een voetbal-inhoudelijke mening kunnen betrappen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy.
Toen iemand beargumenteerde waarom PSV geen goeie jeugdspelers had zei hij 'mad' en 'jelly'.
Hahahaha.quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
Ik wist dat allang. Ik heb zelfs direct bewijs.quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wist je dat hij eigenlijk Dirk_Kuyt is? Dat mag alleen niet verteld worden vanwege zijn werkgever.
Hier, heb je de een van de eerste posts over Sherlock. Geen zin om verder voor je te zoeken: FB / Sherlock kaput?quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar trappen Caland en ik niet in.
3 jaar geleden heeft hij in het Davy Klaassen topic gezegd:quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
Ik heb Davy sowieso nog nooit op een voetbal-inhoudelijke mening kunnen betrappen.
Ik vind het van veel lef getuigen dat je op elke post gewoon reageert, ook al was die 20 minuten geleden gepost.quote:Op zondag 7 december 2014 22:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hier, heb je de een van de eerste posts over Sherlock. Geen zin om verder voor je te zoeken: FB / Sherlock kaput?
Nee, hoogste team mag niet in dezelfde divisie spelen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef OverRated het volgende:
Kan je nu als beloftenteam in theorie je 1e team voorbij?
Nee.quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef OverRated het volgende:
Kan je nu als beloftenteam in theorie je 1e team voorbij?
Bedankt, dit is erg lief van je.quote:Op zondag 7 december 2014 22:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hier, heb je de een van de eerste posts over Sherlock. Geen zin om verder voor je te zoeken: FB / Sherlock kaput?
Ik had er al eerder op gereageerd en heb gezegd dat ik voor hem zou zoeken. Dit was niet die post, maar een eerdere. Komt op hetzelfde neer, onderwerp van die posts was hetzelfdequote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vind het van veel lef getuigen dat je op elke post gewoon reageert, ook al was die 20 minuten geleden gepost.
Wat gebeurt er dan als (moge god het verbieden) Ajax degradeert?quote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, hoogste team mag niet in dezelfde divisie spelen.
Hij bedoelt wss als het eerste degradeert uit de ere en het tweede promoveert uit de juup.quote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, hoogste team mag niet in dezelfde divisie spelen.
Dat was doubleplainquote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 jaar geleden heeft hij in het Davy Klaassen topic gezegd:
"over 2 jaar voetbalt deze gozer bij NAC en hoor je er niks meer van".
Gezien die mening begrijp ik waarom hij zeer terughoudend is meer van zijn gedachtegoed te delen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Over 5 jaar is hij een basisspeler van de graafschap ofzo
Dan mag heel VBL komen pilzen bij mij thuis.quote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als (moge god het verbieden) Ajax degradeert?
Ja en Jong Ajax dan eerste in hetzelfde seizoen. Dat bedoelde ik. Wisselen ze dan?quote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 13:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ach jongens, over 2 jaar lezen we dit topic terug, als hij bij NAC ofzo zit, en dan lachen we erom.
Ja.quote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij bedoelt wss als het eerste degradeert uit de ere en het tweede promoveert uit de juup.
Dan degradeert het beloftenelftal automatisch mee.quote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Handtekeningwaardig, nu moet ik dat nog even zien te regelenquote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, dit is erg lief van je.Ik maakte maar een grapje toen ik zei dat je dan later maar even meost zoeken en je doet het toch.
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Okéquote:Op zondag 7 december 2014 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het beloftenteam moet altijd lager spelen volgens mij.
Boel de Roes.twitter:SanderBerends1 twitterde op zondag 07-12-2014 om 22:59:30Feitje. Khalid Boulahrouz pakte in laatste 4 duels als basisspeler Eredivisie telkens geel. 3x RKC, 1x #Feyenoord. #excfey #opta reageer retweet
Je moeder, teringjong.quote:Op zondag 7 december 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Nicki Minaj is een lelijke teringhoer.
Dan moet je makkelijk beginnen.quote:Op zondag 7 december 2014 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga kijken, misschien leer ik dan liplezen
Willem Vissers.quote:Op zondag 7 december 2014 23:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waarom moeten we ineens aandacht besteden aan vrouwenvoetbal.
Niemand vindt dat interessant.
quote:Op zondag 7 december 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Boel de Roes.twitter:SanderBerends1 twitterde op zondag 07-12-2014 om 22:59:30Feitje. Khalid Boulahrouz pakte in laatste 4 duels als basisspeler Eredivisie telkens geel. 3x RKC, 1x #Feyenoord. #excfey #opta reageer retweet
ach komt niet in de buurt van MvBquote:Op zondag 7 december 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet je makkelijk beginnen.
Bij Micheal Reiziger.
Alle oude voetballers waren wereldtoppers.quote:Op zondag 7 december 2014 23:04 schreef superniger het volgende:
Nu gaan ze weer een matige voetballer ophemelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |