Altijd gaat niet op of die 0-0 moest een ware topshow geweest zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt het publiek in Utrecht altijd vermaakt?
2-4
1-3
3-1
1-5
2-3
0-0
2-1
----+
27 goals in 7 wedstrijden
Net geen 4 goals per wedstrijd.
Ik ken hem niet, maar het lijkt mij echt een verschrikkelijke persoonlijkheid.quote:Op zondag 7 december 2014 22:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Perez praat alsof hij zichzelf heel belangrijk vindt.
Twente kampioenquote:Op zondag 7 december 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente speelt het meest weerzinwekkende voetbal van de Eredivisie. Dat mensen durfden te roepen dat ze titelkandidaat zouden zijn, terwijl ze een walgelijke selectie hebben die niet echt in balans is.
Schijnt dat hij het ook niet zo op negers heeft.quote:Op zondag 7 december 2014 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar het lijkt mij echt een verschrikkelijke persoonlijkheid.
Even een leuk feitje voor de mensen hier.quote:
Kankerverwekkend zelfs volgens sommigenquote:Op zondag 7 december 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente speelt het meest weerzinwekkende voetbal van de Eredivisie. Dat mensen durfden te roepen dat ze titelkandidaat zouden zijn, terwijl ze een walgelijke selectie hebben die niet echt in balans is. Alfred Schreuder is een ziekte.
Drizzt wil het liever anders geformuleerd hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 22:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kankerverwekkend zelfs volgens sommigen
Is dat Kenneth Vermeergod in je UIquote:Op zondag 7 december 2014 22:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Even een leuk feitje voor de mensen hier.
Engelaar is aangetrokken om te dienen als link tussen de trainer en de jongens uit het westen. Engelaar spreekt namelijk wél de taal van de straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |