quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De winter komt er weer aan, dus Sno komt wel weer aan de bak.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef Sked het volgende:
waarom zenden ze Ajax uit? er zijn toch veel leukere potjes
Dat bedrag is voor iedereen gelijk, ook voor mensen die geen voetbalverleden hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 22:53 schreef alors het volgende:
Aaaah die arme ex-profs toch... Wat een bedrag zeg, straks verdienen ze het niet in een halfjaar terug, stel je voor.
Zonder profverleden kun je daar toch niet eens tussen komen?quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bedrag is voor iedereen gelijk, ook voor mensen die geen voetbalverleden hebben.
Hij heeft er al twee keer gespeeld dus dat ontwijken zal niet meer gaan.quote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ontwijkt de fietsenstalling met een grote boog.
Pizzageit.quote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ben ook uitgenodigd voor het congres trouwens. Nog meer mensen hier?
Davy.quote:Op zondag 7 december 2014 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ben ook uitgenodigd voor het congres trouwens. Nog meer mensen hier?
Die profs klagen tochquote:Op zondag 7 december 2014 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bedrag is voor iedereen gelijk, ook voor mensen die geen voetbalverleden hebben.
Belachelijk hoog voor een opleiding. Zie niet in waarom dat zo hoog hoeft te zijn omdat het toevallig voornamelijk ex-profs zijn.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
Terug naar de roots. Alle Amsterdammers op een trein naar het oosten zetten.
Godverdommequote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
Wist je dat hij eigenlijk Dirk_Kuyt is? Dat mag alleen niet verteld worden vanwege zijn werkgever.quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sunri5e is te druk bezig om te fappen op Ajax.
Ik heb Davy sowieso nog nooit op een voetbal-inhoudelijke mening kunnen betrappen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy.
Toen iemand beargumenteerde waarom PSV geen goeie jeugdspelers had zei hij 'mad' en 'jelly'.
Hahahaha.quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
Ik wist dat allang. Ik heb zelfs direct bewijs.quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wist je dat hij eigenlijk Dirk_Kuyt is? Dat mag alleen niet verteld worden vanwege zijn werkgever.
Hier, heb je de een van de eerste posts over Sherlock. Geen zin om verder voor je te zoeken: FB / Sherlock kaput?quote:Op zondag 7 december 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar trappen Caland en ik niet in.
3 jaar geleden heeft hij in het Davy Klaassen topic gezegd:quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
Ik heb Davy sowieso nog nooit op een voetbal-inhoudelijke mening kunnen betrappen.
Ik vind het van veel lef getuigen dat je op elke post gewoon reageert, ook al was die 20 minuten geleden gepost.quote:Op zondag 7 december 2014 22:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hier, heb je de een van de eerste posts over Sherlock. Geen zin om verder voor je te zoeken: FB / Sherlock kaput?
Nee, hoogste team mag niet in dezelfde divisie spelen.quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef OverRated het volgende:
Kan je nu als beloftenteam in theorie je 1e team voorbij?
Nee.quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef OverRated het volgende:
Kan je nu als beloftenteam in theorie je 1e team voorbij?
Bedankt, dit is erg lief van je.quote:Op zondag 7 december 2014 22:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hier, heb je de een van de eerste posts over Sherlock. Geen zin om verder voor je te zoeken: FB / Sherlock kaput?
Ik had er al eerder op gereageerd en heb gezegd dat ik voor hem zou zoeken. Dit was niet die post, maar een eerdere. Komt op hetzelfde neer, onderwerp van die posts was hetzelfdequote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vind het van veel lef getuigen dat je op elke post gewoon reageert, ook al was die 20 minuten geleden gepost.
Wat gebeurt er dan als (moge god het verbieden) Ajax degradeert?quote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, hoogste team mag niet in dezelfde divisie spelen.
Hij bedoelt wss als het eerste degradeert uit de ere en het tweede promoveert uit de juup.quote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, hoogste team mag niet in dezelfde divisie spelen.
Dat was doubleplainquote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 jaar geleden heeft hij in het Davy Klaassen topic gezegd:
"over 2 jaar voetbalt deze gozer bij NAC en hoor je er niks meer van".
Gezien die mening begrijp ik waarom hij zeer terughoudend is meer van zijn gedachtegoed te delen.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Over 5 jaar is hij een basisspeler van de graafschap ofzo
Dan mag heel VBL komen pilzen bij mij thuis.quote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als (moge god het verbieden) Ajax degradeert?
Ja en Jong Ajax dan eerste in hetzelfde seizoen. Dat bedoelde ik. Wisselen ze dan?quote:Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als (moge god het verbieden) Ajax degradeert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |