quote:
Gaat ie Rusland dan ook helpen met het bombarderen van hulpgoederen in Syrië?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Het voordeel van trump is dat de koude oorlog met Rusland misschien weer wat af neemt.
Ik ben helemaal voor Bernie, maar over vier jaar vind ik hem toch echt te oud worden. Die moet dan meteen zijn eigen vice-vice-president aanwijzen, voor de zekerheid.quote:
In het goud gegoten oostblokhoertjequote:Op woensdag 9 november 2016 05:57 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
first lady of the united states
Had je niet voor iets lekkerders kunnen wedden?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik krijg een fles whiskey van onlogisch![]()
![]()
quote:
barney.gifquote:Op woensdag 9 november 2016 06:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft GGMM ooit een inhoudelijke mening gegeven?
DBS?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
DBS topshow dit weekend + trump![]()
dit is een van mijn beste weken ooit
Iemand krijgt ook 10.000 euro geloof ikquote:Op woensdag 9 november 2016 06:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik krijg een fles whiskey van onlogisch![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mitt Romney was toch een stuk acceptabeler.
Dit smaakt primaquote:Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had je niet voor iets lekkerders kunnen wedden?
Gewoon helemaal stoppen daar met oorlog voerenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat ie Rusland dan ook helpen met het bombarderen van hulpgoederen in Syrië?
Heb je twee uur geslapen? Je moet in je slaapcyclus wakker worden, dus na 2 of 4 uur.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:01 schreef richolio het volgende:
Moet zeggen dat zo'n powernap vrij weinig zin heeft gvd
Helaas kunnen we nu beter niet naar het verleden kijken.. en ook niet naar de toekomst.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:57 schreef KingRoland het volgende:
Sanders / Warren zou een hele goede keuze zijn, maar de democraten moesten dit verpesten.
Zeg dat maar tegen Poetin.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gewoon helemaal stoppen daar met oorlog voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |