quote:
Gaat ie Rusland dan ook helpen met het bombarderen van hulpgoederen in Syrië?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Het voordeel van trump is dat de koude oorlog met Rusland misschien weer wat af neemt.
DBS topshow dit weekend + trumpquote:
Ik ben helemaal voor Bernie, maar over vier jaar vind ik hem toch echt te oud worden. Die moet dan meteen zijn eigen vice-vice-president aanwijzen, voor de zekerheid.quote:
In het goud gegoten oostblokhoertjequote:Op woensdag 9 november 2016 05:57 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
first lady of the united states
Had je niet voor iets lekkerders kunnen wedden?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik krijg een fles whiskey van onlogisch
quote:
barney.gifquote:Op woensdag 9 november 2016 06:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft GGMM ooit een inhoudelijke mening gegeven?
DBS?quote:Op woensdag 9 november 2016 06:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
DBS topshow dit weekend + trump
dit is een van mijn beste weken ooit
Iemand krijgt ook 10.000 euro geloof ikquote:Op woensdag 9 november 2016 06:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik krijg een fles whiskey van onlogisch
quote:Op woensdag 9 november 2016 06:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mitt Romney was toch een stuk acceptabeler.
Dit smaakt primaquote:Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had je niet voor iets lekkerders kunnen wedden?
Gewoon helemaal stoppen daar met oorlog voerenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat ie Rusland dan ook helpen met het bombarderen van hulpgoederen in Syrië?
Heb je twee uur geslapen? Je moet in je slaapcyclus wakker worden, dus na 2 of 4 uur.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:01 schreef richolio het volgende:
Moet zeggen dat zo'n powernap vrij weinig zin heeft gvd
Helaas kunnen we nu beter niet naar het verleden kijken.. en ook niet naar de toekomst.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:57 schreef KingRoland het volgende:
Sanders / Warren zou een hele goede keuze zijn, maar de democraten moesten dit verpesten.
Zeg dat maar tegen Poetin.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gewoon helemaal stoppen daar met oorlog voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |