Ga even lekker in BNW rondhangen anders.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onder te lijden? In welk opzicht? Die zogenaamde kampen waar mensen te pas en te onpas in worden gezet en vermoord, maar waar de CIA helaas geen bewijs van heeft kunnen vinden?
Ook naar mannen? iewww, woke!quote:Op donderdag 25 september 2025 14:59 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Tijdens Mardi Gras schiet je toch kralenkettingen?
Volgens mij snap je je eigen linkse idealen niet helemaal. De enige kant die je hoeft te kiezen is die van vrijheid en welzijn voor iedereen, dat je dat niet bij het kapitalisme of het Westen gaat vinden maakt niet dat je dan maar de vijanden van het Westen moet vereren. Autoritaire regimes zijn altijd fout, linksom of rechtsom.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onder te lijden? In welk opzicht? Die zogenaamde kampen waar mensen te pas en te onpas in worden gezet en vermoord, maar waar de CIA helaas geen bewijs van heeft kunnen vinden?
Zeker als je bedenkt dat Trump zelf ook de autopen gebruikt.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:48 schreef Gunner het volgende:
Zucht die hele autopen-kruistocht van Trump begint wel een beetje triest te worden.
Dan weet ik de respons al "Ja maar de cogniteve staat van Biden staat daarmee ter discussie"quote:Op donderdag 25 september 2025 16:35 schreef V. het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat Trump zelf ook de autopen gebruikt.
Dan bied ik over met 1500% prijsverlaging van medicijnen, 300 miljoen Amerikaanse drugsdoden en "President Japan".quote:Op donderdag 25 september 2025 16:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dan weet ik de respons al "Ja maar de cogniteve staat van Biden staat daarmee ter discussie"
Ik roep maar iets over de oorlog tussen Cambodja en armenie.
Oh gaan ze Venezuela democratie en vrijheid brengen?quote:Op donderdag 25 september 2025 16:10 schreef Perrin het volgende:
Hij heet niet voor niets de Secretary of War.
[ x ]
De oorlog tussen Ghana en Paraguay stoppen, denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2025 17:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oh gaan ze Venezuela democratie en vrijheid brengen?
Ja, zo kun je je zin ook doordrukken natuurlijk.quote:White House budget office threatens mass firings if government shuts down
The White House budget office is telling federal agencies to prepare plans for mass firings in the event of a government shutdown – an apparent threat by the Trump administration amid a standoff with congressional Democrats over federal funding.
The directive, outlined in an Office of Management and Budget memo to agencies and obtained by CNN, represents a sharp break from the government’s handling of past shutdown scenarios.
In the memo, OMB directs agencies to identify programs whose funds will lapse if Congress fails to meet the September 30 funding deadline and that have no alternative source of funding. Those programs should then be targeted for sweeping reductions in force that could permanently eliminate jobs that are deemed “not consistent” with President Donald Trump’s priorities.
Dat was met Doge al een succesquote:Op donderdag 25 september 2025 17:58 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja, zo kun je je zin ook doordrukken natuurlijk.
Wel een gejojo met al die lui die bij de overheid werk(t)en, want dit was van een dag of 2 geleden;quote:Op donderdag 25 september 2025 17:58 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja, zo kun je je zin ook doordrukken natuurlijk.
https://apnews.com/articl(...)bf5816ec2fd491d79b78quote:Trump administration rehires hundreds of federal employees laid off by DOGE
MIAMI (AP) — Hundreds of federal employees who lost their jobs in Elon Musk’s cost-cutting blitz are being asked to return to work.
The General Services Administration has given the employees — who managed government workspaces — until the end of the week to accept or decline reinstatement, according to an internal memo obtained by The Associated Press. Those who accept must report for duty on Oct. 6 after what amounts to a seven-month paid vacation, during which time the GSA in some cases racked up high costs — passed along to taxpayers — to stay in dozens of properties whose leases it had slated for termination or were allowed to expire.
“Ultimately, the outcome was the agency was left broken and understaffed,” said Chad Becker, a former GSA real estate official. “They didn’t have the people they needed to carry out basic functions.”
Nintendo en Pokemon Company zijn niet zo van ‘t gebruik van hun beelden, lijkt me hilarisch als ze het Witte Huis aanklagenquote:
I've heard that a certain person called "Fuckface" is waging a horrible horrible war in the commonwealth. A war that started under Sleepy Joe's administration. Sad! Under the sleepy eyes of Biden, top secret weapons like the "fat man" have been shipped to this awul place causing many many deaths. Horrible!quote:Op donderdag 25 september 2025 17:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De oorlog tussen Ghana en Paraguay stoppen, denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |