In de VS is de zorg voor veel mensen al nauwelijks te betalen en dan moet je als Joe en Karen Average zijnde ook nog eens op je hoede zijn of je arts wel echt een arts is. Wat een land...quote:Op dinsdag 30 juni 2026 03:21 schreef Kijkertje het volgende:
Nog zo'n door Trump benoemde charlatan:
Video
[ afbeelding ]
Simpele MAGA-logica!
De meeste mensen maken geen gebruik van hun zorgverzekering dus gebruikers van Obamacare doen dat ook niet.
Conclusie: FRAUDE!
Gewoon zorgen dat je niet ziek wordt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:45 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
In de VS is de zorg voor veel mensen al nauwelijks te betalen en dan moet je als Joe en Karen Average zijnde ook nog eens op je hoede zijn of je arts wel echt een arts is. Wat een land...
Kan niet. Dan gebruik je je zorgverzekering niet en pleeg je dus FRAUDE, volgens het stabiele genie. Ik weet niet, hoor, maar ik ben juist blij als ik een verzekering niet nodig heb.quote:
Hier een interessant stuk over het ingrijpen op de maximale prijs die een dokter mag vragen voor een bepaalde behandeling. Waardoor de organisaties maar de prijzen van hulpjes tot bizarre hoogtes omhoog schroeven.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:45 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
In de VS is de zorg voor veel mensen al nauwelijks te betalen en dan moet je als Joe en Karen Average zijnde ook nog eens op je hoede zijn of je arts wel echt een arts is. Wat een land...
De allerbeste komt alleen niet tot uitdrukking in de statistieken van bijvoorbeeld levensverwachting en geboortesterfte van de gehele Amerikaanse populatie.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:37 schreef kladderadatsch het volgende:
De grap is dat de VS in principe de allerbeste gezondheidszorg van de wereld heeft.
Nee, daarom zei ik ook 'in principe'.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De allerbeste komt alleen niet tot uitdrukking in de statistieken van bijvoorbeeld levensverwachting en geboortesterfte van de gehele Amerikaanse populatie.
Dat komt doordat de gezondheidszorg voor een significant deel van de Amerikanen te duur is.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 10:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De allerbeste komt alleen niet tot uitdrukking in de statistieken van bijvoorbeeld levensverwachting en geboortesterfte van de gehele Amerikaanse populatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |