Denk alleen wel dat hij de schijn tegen heeft nadat hij eerder dit soort dingen over Somali's gezegd heeft:quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die redenen zijn onbekend maar blijkbaar zorgwekkend genoeg om hem te weren. Somalië staat nu eenmaal op de lijst van verdachte landen en met goede reden natuurlijk, ik snap best dat dit vreemd overkomt omdat wij in een continent leven waar iedereen welkom is.
Overigens zal het niet lang duren voordat we dit soort toestanden ook in Europa zien gezien de ontwikkelingen in west Europa.
De correctie zal komen en die zal extreem zijn juist omdat extreem beleid gecorrigeerd moet worden.
Misschien belangrijk toe te voegen trouwens, deze man heeft een diplomatiek paspoort. Dat is (normaal gesproken) iets waard.quote:Donald Trump on Tuesday called Somali immigrants “garbage” and said they should be sent back home in a rant that came as the administration is reportedly increasing immigration enforcement against undocumented Somalis in Minnesota.
In a xenophobic rant during a cabinet meeting, Trump went off on Somalis and Ilhan Omar, the congressional representative who is from Somalia and is a US citizen. He said Somalia “stinks” and is “no good for a reason”.
“They contribute nothing. I don’t want them in our country, I’ll be honest with you,” he said. He called Omar “garbage” and said “we’re going to go the wrong way if we keep taking in garbage into our country”.
11 uur ondervraagd, nog een paar uur in een cel gezet en toen op een vliegtuig terug naar Istanboel gezet zonder opgaaf van redenen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:34 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Denk alleen wel dat hij de schijn tegen heeft nadat hij eerder dit soort dingen over Somali's gezegd heeft:
[..]
Misschien belangrijk toe te voegen trouwens, deze man heeft een diplomatiek paspoort. Dat is (normaal gesproken) iets waard.
quote:"I had the right papers and everything. I had the right visa," Mr. Artan said, adding that he had also showed documentation from FIFA as well as photographs of his career of over a decade as a professional referee. Border officials also checked online material detailing Mr. Artan's career, he said. He was named referee of the year in 2025 by the Confederation of African Football, which governs soccer in Africa.
The immigration interview ended after 11 hours, Mr. Artan said, and he was then taken to a separate holding cell where he was detained for several further hours before being put on a flight back to Istanbul. He said that officials did not give him a reason for refusing him entry.
U.S. Customs and Border Protection said in a statement that decisions were made on a case-by-case basis and did not provide details about why Mr. Artan had been denied entry.
"The traveler underwent additional inspection, a routine part of C.B.P.'s inspection process when officers need to verify information or determine admissibility," the statement said. "Following inspection, the traveler, a referee for the FIFA World Cup, was determined to be inadmissible due to vetting concerns and was denied entry."
Mr. Artan said, "I think that they have a problem with my country," adding that he would return to the Somali capital, Mogadishu, on Wednesday. He said that he had been preparing for the World Cup for four years, taking courses with FIFA in Qatar and in the United Arab Emirates.
NYT
quote:Op woensdag 10 juni 2026 00:08 schreef Barbusse het volgende:
Als ze al zo met een internationaal erkende scheidsrechter omgaan, gaat het een feest worden voor supporters uit landen die trump niet ziet zitten.
Wat mij betreft trekken we ons terug.quote:With the recent surprising security checks conducted on the Senegal and Uzbekistan teams, fans were also recently made aware of Somalia referee Omar Artan getting denied entry into the USA for the World Cup. Iraq's striker Aymen Hussein was also held at the airport and questioned for nearly seven hours. And now, reports have emerged that FIFA has revoked the ticket allocation for Iranian fans at their team's three World Cup games taking place in the United States.bron
Ik zou als supporter alleen maar naar wedstrijden gaan die in Mexico of Canada gespeeld worden. Maar die keus heb je niet altijd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 00:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Wat mij betreft trekken we ons terug.
Volgens CNN 37 keer ...quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben even de tel kwijt, hoe vaak hebben we dit nu al gehoord?
OBLIBERATEDtmquote:Op woensdag 10 juni 2026 01:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Volgens CNN 37 keer ...
How many times has Trump claimed an Iran deal is around the corner?
[ afbeelding ]
Geloof me, de maga crowd gaat tijdens en na de midterms massaal fraude claimen/framen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
Video
[ afbeelding ]
Helemaal niet racistisch hoor want het heeft niets met hun huidskleur te maken!
Dat is niets nieuws.quote:Op woensdag 10 juni 2026 02:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geloof me, de maga crowd gaat tijdens en na de midterms massaal fraude claimen/framen.
En nu wel volledig achter hem gaan staan, domme Dems! De kans om Maine te flippen.quote:
Waarom is de opinie van deze loser van belang? Waarom geven ze deze loser nog steeds een stem?quote:
Die overwinning is wel heel ruim. Ik dacht dat het als close voorspeld was?quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:58 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
En nu wel volledig achter hem gaan staan, domme Dems! De kans om Maine te flippen.
En daar gaat het gewoon om, winnen en beleid doordrukken...pack the courts, tax the billionaires en alle corrupte gekken in de bak.
Voor Amerika geldt momenteel: ethiek en een beschaafdheid zijn voor na de uitroeiing van het Trumpisme. Nu in '26 en '28 is het maar één ding...winnen! En Platner is iemand die voor je wint
Het Dem Establishment hoopte dat het close zou zijn...quote:Op woensdag 10 juni 2026 08:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Die overwinning is wel heel ruim. Ik dacht dat het als close voorspeld was?
Ik zag wel veel bots op internet over zijn tattoo.
Misschien moeten die bots even over de tattoos van Hegseth beginnenquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Die overwinning is wel heel ruim. Ik dacht dat het als close voorspeld was?
Ik zag wel veel bots op internet over zijn tattoo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |