quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:54 schreef Eindbaas_ het volgende:
Waarom is dit nieuws? Als ze hetero waren mogen ze mishandeld worden?
Wat doet de geaardheid eigenlijk toe in zo'n bericht?
Stemmingmakerij en collectieve woede proberen te zoeken omdat het om een bepaalde bevolkingsgroep gaat? Triest...
Ik betwijfel het. Niemand slaat een ander zomaar neer in Nederland vanwege de geaardheid.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:17 schreef ems. het volgende:
[..]Ze kregen klappen -omdat- het homo's waren. Op dat moment is de geaardheid van de slachtoffers relevant ja.
Als toevallig een homo een hoek had gekregen op het station was het een heel ander verhaal, natuurlijk. Niet alles is meteen stemmingmakerij.
Ben je nou aan het suggereren dat ze het uitgelokt hebben?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Niemand slaat een ander zomaar neer in Nederland vanwege de geaardheid.
Het slachtoffer vertelt niet het hele verhaal.
Bedankt voor de update. Wat een fijn type, deze S. Maar wel goed dat duidelijk is dat het niet om homohaat ging.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)andeld_worden__.html
Niemand? Dat is wat te stellig hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Niemand slaat een ander zomaar neer in Nederland vanwege de geaardheid.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blaming-the-victimquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Heb je de update wel gelezen van dit oude bericht? Het lijkt mij waarschijnlijk dat het slachtoffer wel het hele verhaal heeft verteld, want de vrouwelijke dader spoort niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Ik suggereer niks, ik zeg dat we de waarheid moeten achterhalen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je nou aan het suggereren dat ze het uitgelokt hebben?
Oké, het overgroot merendeel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niemand? Dat is wat te stellig hoor.
Door eerst maar het slachtoffer de schuld te gevenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:50 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Ik suggereer niks, ik zeg dat we de waarheid moeten achterhalen.
Dat het slachtoffer schuldig is een van de mogelijkheden ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Door eerst maar het slachtoffer de schuld te geven
Lees de update eens!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Dat het slachtoffer schuldig is een van de mogelijkheden ja.
De link werkt prima. Hij gaat gewoon naar een post in dit topic.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:57 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Jouw link werkt niet kun je hier de tekst plakken?
Oke.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
De link werkt prima. Hij gaat gewoon naar een post in dit topic.
NWS / Homo's mishandeld in de trein
Dat zie ik niet. Jouw artikel zegt alleen maar dat ze schuldig gepleit heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en hoe zie je het nu je weet dat ze gestoord is?
En jij weet het nog steeds beter, nietwaar?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Dat zie ik niet. Jouw artikel zegt alleen maar dat ze schuldig gepleit heeft.
Dan heb je niet goed gelezen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Dat zie ik niet. Jouw artikel zegt alleen maar dat ze schuldig gepleit heeft.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Kom 'ns van je zolderkamertje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:44 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
quote:Het slachtoffer vertelt niet het hele verhaal.
Wie doet zoiets dan? Ik heb het nog nooit gezien met eigen ogen hoe zo iemand mishandeld werd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef 2dope het volgende:
[..]Dude, kom eens buiten. Niets nieuws onder de zon hier.
Of je trollt gewoon natuurlijk.
Ik wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:10 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Wie doet zoiets dan? Ik heb het nog nooit gezien met eigen ogen hoe zo iemand mishandeld werd.
Gekken heb je overal. Niet alleen in Nederland. En niet alleen tegen homo's.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Een gek. Maar dat heb jij zogenaamd niet gelezen in de update.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |