Wat loop je nu te jankzakken, kan je het niet hebben dat het slachtoffer niet fout zatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Gekken heb je overal. Niet alleen in Nederland. En niet alleen tegen homo's.
Wauw, bedankt voor deze compleet willekeurige informatie!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Gekken heb je overal. Niet alleen in Nederland. En niet alleen tegen homo's.
Geen hoax misschien maar ik vind het sterk dat ze aangepakt werden alleen vanwege hun geaardheid. Ze dragen toch geen bord op hun hoofd waarp staat 'ik ben homo'?quote:
Nou ja al die keiharde pogingen om de genderroles om te keren zijn goed gelukt dan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:01 schreef porsche1 het volgende:
Waarom moeten homo's altijd zo de aandacht op zichzelf vestigen?
Als dit bij een hetero was gebeurt had je niemand gehoord.
Zijn nare aandachtshoeren die homo's.
En sowieso, je in elkaar laten slaan door twee zestien jarige meisjes die één meter en zestig centimeter zijn, kansloos.
Nou ze deden naar verluidt het accent van de dader (zij komt uit Rusland) na, dat kan natuurlijk opgevat worden als beledigend.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat loop je nu te jankzakken, kan je het niet hebben dat het slachtoffer niet fout zat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |