abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 maart 2013 @ 13:51:33 #51
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_123864228
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 04:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Deze man wou werk van Salman Rushdie verbieden, Wilders veroordelen en tijdens de Kristallnachtherdenking vergeleek hij de Jodenvervolging in de 2e WW met de discriminatie van moslims in Nederland. Deze man is zelfs vanwege zijn uitspraken door GroenLinks verwijderd.
En dan moet je het wel héél bont gemaakt hebben, gezien de langjarige allochtonenknuffelarij die die club altijd heeft voorgestaan.

Groen Links :')
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 10 maart 2013 @ 13:53:58 #52
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_123864314
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 11:49 schreef HiZ het volgende:

[..]

Niet dat het wat uitmaakt, maar ik ken zat Marokkanen die niet van die halve debielen zijn als Rabbae.
Ik schat toch minstens wel 90% van de totale bevolking van Marokkaanse afkomst in NL.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_123864967
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 07:08 schreef IntensiveGary het volgende:
Ohhhh, Mohamed Rabbae. Die spreekt niet voor alle Marokkaanse Nederlanders, hoor.

Rabbae, querulant en intrigant. Overal uitgekotst. En terecht. Storm in een glas water.
Ja, maar deze ex-GroenLinkser weet het spel wél zo te spelen dat de PvdA de hoon over zich heen krijgt. En zo wordt de indruk gewekt dat de PvdA in sterke mate afhankelijk is van de Marokkaanse stem.
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 14:09:25 #54
249559 crew  Lavenderr
pi_123865036
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ja, maar deze ex-GroenLinkser weet het spel wél zo te spelen dat de PvdA de hoon over zich heen krijgt. En zo wordt de indruk gewekt dat de PvdA in sterke mate afhankelijk is van de Marokkaanse stem.
Wat natuurlijk ook het geval is. Zeker in de grote steden.
pi_123865194
Rabae. Niemand neemt die gozert serieus. Behalve TS en Janneke.
Allah Al Watan Al Malik
pi_123865217
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb jij daar ook bewijs voor?
Allah Al Watan Al Malik
pi_123865437
Zolang er geen sollicitatieplicht vastzit aan een uitkering vind ik het onzin om die in het buitenland stop te zetten.
Als ik zo'n uitkering krijg en ik wil in een land gaan wonen waar alles wat goedkoper is dan is dat mijn goed recht, ik mag zelf bepalen waar ik mijn geld aan uitgeef.

Als er een sollicitatieplicht aan vast zit dan kan dat niet, dan moet ik aan mijn plicht voldoen en zo snel mogelijk een baan vinden, maar uitkeringen waar die plicht niet aan zit is het anders voor vind ik.

En waarom alleen die naar marokko stopzetten, er zitten aardig wat mensen in spanje e.d. met ook zulke uitkeringen, ouwe dags voorziening en andere zaken, waarom mag dat wel en niet naar marokko als je ook een marokkaans paspoort hebt? Beetje raar en krom, maar ach, het doet de onderbuik goed bij velen, dat die nare marokkanen aangepakt worden, ook al is het onzinnig.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_123865463
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ach, ook in steden waar minder allochtonen wonen, is de PvdA sterk. Bovendien gaat dit verhaal over landelijk beleid, niet over lokaal beleid.
pi_123865493
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
Rabae. Niemand neemt die gozert serieus. Behalve TS en Janneke.
Ben ik nou werkelijk de enige die het vreemd vindt dat de enige bron een nogal dubieuze blog is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_123865565
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ben ik nou werkelijk de enige die het vreemd vindt dat de enige bron een nogal dubieuze blog is?
Nee uiteraard niet, maar ook al zou het kloppen, dan nog klopt het niet zegmaar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_123865750
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee uiteraard niet, maar ook al zou het kloppen, dan nog klopt het niet zegmaar.
Ja, maar er wordt hier gediscussieerd alsof die brief ook daadwerkelijk is verstuurd.
pi_123866421
Ik heb overal gezocht maar kan nergens een bron vinden dat er door 2 Marokkaanse opganisaties een brief is opgesteld. Ik ga er eens achteraan. Tot die tijd gooi ik deze dicht. De bron lijkt me nogal vaag.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 14:28:57 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_123911012
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik heb begrip voor je reden. Op de site van het landelijk beraad marokkanen staat het bericht ook. De oproep is vanuit hun facebookpagina gedaan namens de samenwerkende organisaties.
https://www.facebook.com/LandelijkBeraadMarokkanen

Graag slotje eraf :)
slotje er weer af!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_123911096
Game on!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_123912719
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

slotje er weer af!
Het is en blijft een enkele bron. Verbaast het je niet dat dit zelfs door Geenstijl niet is opgepakt?
pi_123913212
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is en blijft een enkele bron. Verbaast het je niet dat dit zelfs door Geenstijl niet is opgepakt?
Dat was het wel; http://www.geenstijl.nl/m(...)an_gee.html#comments
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_123913346
No Guts, No Glory
pi_123913348
quote:
Het blijft bij die ene bron. Dat dubieuze blogje.
  maandag 11 maart 2013 @ 15:23:26 #69
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_123913501
quote:
En waarom alleen die naar marokko stopzetten
Dat heeft ermee te maken dat de Marokkaanse overheid geen openheid van zaken geeft geloof ik.
Andere landen die wel meewerken hebben daar dan geen last van.
pi_123913892
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:17 schreef erodome het volgende:
Zolang er geen sollicitatieplicht vastzit aan een uitkering vind ik het onzin om die in het buitenland stop te zetten.
Als ik zo'n uitkering krijg en ik wil in een land gaan wonen waar alles wat goedkoper is dan is dat mijn goed recht, ik mag zelf bepalen waar ik mijn geld aan uitgeef.

Als er een sollicitatieplicht aan vast zit dan kan dat niet, dan moet ik aan mijn plicht voldoen en zo snel mogelijk een baan vinden, maar uitkeringen waar die plicht niet aan zit is het anders voor vind ik.

En waarom alleen die naar marokko stopzetten, er zitten aardig wat mensen in spanje e.d. met ook zulke uitkeringen, ouwe dags voorziening en andere zaken, waarom mag dat wel en niet naar marokko als je ook een marokkaans paspoort hebt? Beetje raar en krom, maar ach, het doet de onderbuik goed bij velen, dat die nare marokkanen aangepakt worden, ook al is het onzinnig.
Eh, nee dus. Marokko is wel degelijk een speciaal geval. Het heeft zich verplicht onderzoeken voor het UWV uit te laten voeren door het CNSS, maar in de praktijk doen ze dat niet of zo slecht dat de honden er geen brood van lusten. Rechtstreekse onderzoeken zijn onmogelijk gemaakt en aangezien nagenoeg iedereen die met een uitkering in Marokko zit wel een doktersverklaring kan kopen dat hij onder geen enkele voorwaarde naar het buitenland mag reizen is er wel degelijk een echt probleem.

Met Turkije zijn er soms wel wat gevalsgebonden problemen, maar het is niet endemisch zoals met Marokko.

Spanje zit in de EU en die werken prima samen.
  Moderator maandag 11 maart 2013 @ 15:59:33 #71
249559 crew  Lavenderr
pi_123914808
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:35 schreef HiZ het volgende:

[..]

Eh, nee dus. Marokko is wel degelijk een speciaal geval. Het heeft zich verplicht onderzoeken voor het UWV uit te laten voeren door het CNSS, maar in de praktijk doen ze dat niet of zo slecht dat de honden er geen brood van lusten. Rechtstreekse onderzoeken zijn onmogelijk gemaakt en aangezien nagenoeg iedereen die met een uitkering in Marokko zit wel een doktersverklaring kan kopen dat hij onder geen enkele voorwaarde naar het buitenland mag reizen is er wel degelijk een echt probleem.

Met Turkije zijn er soms wel wat gevalsgebonden problemen, maar het is niet endemisch zoals met Marokko.

Spanje zit in de EU en die werken prima samen.
Dat is op zich al voldoende om niets meer te betalen. Eerst meewerken. Zoals iedereen. Begrijp niet dat daar niet meer druk achter zit.
pi_123916905
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het blijft bij die ene bron. Dat dubieuze blogje.
Het is zeker niet de enige bron. Het is wel ingewikkeld.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 11 maart 2013 @ 16:53:30 #73
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_123917263
De Marokkaanse overheid zal niet mee werken en haar administratie open en bloot geven zodat wat Nederlandse bobo's naar believen kunnen snuffelen. We zijn geen knechtje en nergens toe verplicht. Heel simpel.
pi_123917491
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef Jellereppe het volgende:
De Marokkaanse overheid zal niet mee werken en haar administratie open en bloot geven zodat wat Nederlandse bobo's naar believen kunnen snuffelen. We zijn geen knechtje en nergens toe verplicht. Heel simpel.
Tja, en die houding maakt dus dat de Nederlandse zijde zich ook gaat realiseren dat ze alleen maar 'verplicht' zijn doordat ze zichzelf allerlei dingen opleggen. Zonder de arrogantie van Marokko zouden de uitkeringen van duizenden van haar burgers niet op de tocht staan.
  maandag 11 maart 2013 @ 17:00:02 #75
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_123917563
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:58 schreef HiZ het volgende:

[..]

Tja, en die houding maakt dus dat de Nederlandse zijde zich ook gaat realiseren dat ze alleen maar 'verplicht' zijn doordat ze zichzelf allerlei dingen opleggen. Zonder de arrogantie van Marokko zouden de uitkeringen van duizenden van haar burgers niet op de tocht staan.
Schaf het verdrag maar af. We willen niet onder de Nederlandse juk zitten. De arrogantie komt van Nederland, om te eisen dat Rabat haar register opent voor de Nederlandse ambtenaren. Dat laatste is een privé-aangelegenheid. Privacy telt heel zwaar in het land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')