De PvdA en vrienden hebben jaar in en jaar uit de 100.000den misbruikers willens en wetens de hand boven het hoofd gehouden.quote:Op zondag 10 maart 2013 03:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vind dat de werkwijze van de achterban van de PvdA op deze wijze pijnlijk duidelijk wordt.
Hans Spekman wordt op onaangename wijze voor een moeilijke keuze geplaatst.
En die zegt :goede reis terug naar Nederlandquote:Op zondag 10 maart 2013 11:04 schreef Woestijnvos het volgende:
Dat ze dan een uitkering aanvragen bij de koning van Marokko.
Dat is inderdaad een gigantische idioot, ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 04:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een gotspe dat die man ooit volksvertegenwoordiger heeft kunnen zijn in dit land. Verder moet het voorstel natuurlijk gewoon worden doorgezet. Uiteraard met steun van de PvdA in de Eerste Kamer.
Generaal KoosVogels probeert voor de zoveelste keer de boodschapper van een thema om te brengen.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
Republiek Allochtonie? Kom op TS, ben je nou zo echt zo simpel?
Aha, nee een of ander obscuur blogje heeft natuurlijk de primeur.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:18 schreef cempexo het volgende:
[..]
Generaal KoosVogels probeert voor de zoveelste keer de boodschapper van een thema om te brengen.
Excellentie... dat deden ze 2000 jaar voor christus ook al.
bestudeer eens de geschiedenis...analyseer eens mensen...maak je los van je leiders en neem een eigen standpunt in, ontwikkel je eigen vrijheid van nadenkenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, nee een of ander obscuur blogje heeft natuurlijk de primeur.
Is iedereen zo goedgelovig in Denemarken?
Natuurlijk is die brief satire, maar dat maakt eigenlijk niets uit. Net zoals de dominee in Staphorst de volgelingen vertelt dat ze SGP moeten stemmen, zo geven de Marokkaanse buurtwerkers een PvdA-stemadvies. De meeste mensen stemmen in eigen belang, deze groep is daar geen uitzondering in, maar vergeet ook niet dat de PvdA zich daar bijzonder bewust van is en dat echt wel in gedachten houdt bij het bepalen van de partijvisie. De stempopulatie moet natuurlijk wel een beetje intact blijven.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aha, nee een of ander obscuur blogje heeft natuurlijk de primeur.
Is iedereen zo goedgelovig in Denemarken?
Neem niet alles voor waar aan, enkel omdat het in jouw straatje past.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:27 schreef cempexo het volgende:
[..]
bestudeer eens de geschiedenis...analyseer eens mensen...maak je los van je leiders en neem een eigen standpunt in, ontwikkel je eigen vrijheid van nadenken
Mooi geschreven meid, een aai over je bolletje van mijquote:Op zondag 10 maart 2013 11:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Natuurlijk is die brief satire, maar dat maakt eigenlijk niets uit. Net zoals de dominee in Staphorst de volgelingen vertelt dat ze SGP moeten stemmen, zo geven de Marokkaanse buurtwerkers een PvdA-stemadvies. De meeste mensen stemmen in eigen belang, deze groep is daar geen uitzondering in, maar vergeet ook niet dat de PvdA zich daar bijzonder bewust van is en dat echt wel in gedachten houdt bij het bepalen van de partijvisie. De stempopulatie moet natuurlijk wel een beetje intact blijven.
Natuurlijk maakt het wel uit of de brief satire is. Je kunt toch niet zomaar iets verzinnen, het vervolgens aanduiden als nieuws en een discussie starten?quote:Op zondag 10 maart 2013 11:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Natuurlijk is die brief satire, maar dat maakt eigenlijk niets uit. Net zoals de dominee in Staphorst de volgelingen vertelt dat ze SGP moeten stemmen, zo geven de Marokkaanse buurtwerkers een PvdA-stemadvies. De meeste mensen stemmen in eigen belang, deze groep is daar geen uitzondering in, maar vergeet ook niet dat de PvdA zich daar bijzonder bewust van is en dat echt wel in gedachten houdt bij het bepalen van de partijvisie. De stempopulatie moet natuurlijk wel een beetje intact blijven.
Voor de legitimiteit van dit topic, misschien. Voor de inhoud van de discussie maakt het natuurlijk niets uit.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt het wel uit of de brief satire is. Je kunt toch niet zomaar iets verzinnen, het vervolgens aanduiden als nieuws en een discussie starten?
Natuurlijk wel. Het is immers nogal een houding die de Marokkaanse clubs zich aanmeten in dat stuk.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor de legitimiteit van dit topic, misschien. Voor de inhoud van de discussie maakt het natuurlijk niets uit.
Niet dat het wat uitmaakt, maar ik ken zat Marokkanen die niet van die halve debielen zijn als Rabbae.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:28 schreef wickedmen het volgende:
Eigenlijk schaam ik mij nooit voor de acties van mijn mede Marokkanen puur omdat ik niet kijk naar een groep of ras maar mensen beoordeel per individu.
Maar hier wil ik toch effe mijn hand voor m'n gezicht voor plaatsen.
Tering wat een idioot en het zal de Marokkaanse gemeenschap ook nog negatief in het nieuws zetten.
het geeft de gedachte van de kiezer weer tov de actualiteit van de dag, het is bv zijn portemonnee die hij voelt van een maatregel van een x periode terug.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:44 schreef Janneke141 het volgende:
Als er in de afgelopen tien jaar iets duidelijk is geworden, is het wel dat peilingen tussen verkiezingen in totaal nietszeggend zijn. Het is slechts de waan van de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |