Heb je wel een fijn weekend gehad?quote:
Kijk eens aan, dan moet je je toch helemaal niet bezig houden met dit soort dingen?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Een bovengemiddeld leuk weekend.
En jij houdt je weer bezig met mijn nutteloze bezigheden. Zo hebben we allemaal wat geks.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dan moet je je toch helemaal niet bezig houden met dit soort dingen?
Coolstory dit.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:59 schreef Daarnaast het volgende:
Pakistanen zijn echt gay, een keer zat ik cricket te spelen op mijn dak in pakistan, ik sloeg de bal van het dak. Toen ik naar beneden ging om het toe zoeken werd ik omringd door een groep pakistanen die mij vast grepen en telkens in mijn broek keken. Gelukkig was ik te sterk voor ze en heb ze van me af kunnen slaan. Ben zelf Afghaans en was 6 jaar tijdens dit voorval.
Weet ik man, er was ook een man in de buurt die mij altijd vastgreep en op een dakje zette die net te hoog was voor mij om weer van af te kunnen springen. Ik moest daar wachten totdat iemand me weer naar beneden bracht.quote:
Stond opeens in m'n AT. En aangezien ik nu niks beters te doen heb...quote:Op zondag 3 maart 2013 21:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En jij houdt je weer bezig met mijn nutteloze bezigheden. Zo hebben we allemaal wat geks.
In Ierland vechten al jaren Christenen tegen elkaar.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zie mensen die eenzelfde geloof belijden elkaar naar het leven staan. Het zijn toch allemaal moslims? Als ze naar Mekka gaan op bedevaart zijn ze toch ook gelijk? Of gaan ze daar ook apart van elkaar naartoe?
Toen Genghis Khan Afghanistan binnendrong gingen zijn handlangers een massaverkrachting uitvoeren, zo zijn Hazara's ontstaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:43 schreef o.us2.0 het volgende:
Zijn Hazara's geen Afghanen..? Of is dat een volk dat verspreid is over meerdere landen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |