Dat bedoel ik inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:04 schreef Xeor het volgende:
Bizar kind, opsluiten lijkt me toepasselijk hier
Dat de kinderen hun naam te danken hebben aan Ali B.quote:
Met wat voor volk we weer eens te maken hebben hier.quote:
welk volk? en waarom weer?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Met wat voor volk we weer eens te maken hebben hier.
Met Ali's, Basans en Ahmeds. Allemaal tuig dat op jonge leeftijd al voor problemen zorgt. OVERALquote:
och arm... wat een ellende he... het is een conspiracy zeg ik jequote:Op donderdag 7 maart 2013 11:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Met Ali's, Basans en Ahmeds. Allemaal tuig dat op jonge leeftijd al voor problemen zorgt. OVERAL
Juist. Valt moeilijk te ontkennen. Er zullen hier zeker een aantal Fokkers weer reageren dat je ze over één kam scheert en dat het discriminatie is. *Ooooh je disrimineert* Jullie hebben allemaal gelijk hóór en ben het het zeker met jullie eens, maar ze doen het zelf ook (zelfdiscriminatie is nog erger) + de ouders zijn hier net zo schuldig aan. Die ontkennen elke ontsporing van kinderen en hebben een plaat voor hun kop. "Dat doet mijn kind niet..."quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Met Ali's, Basans en Ahmeds. Allemaal tuig dat op jonge leeftijd al voor problemen zorgt. OVERAL
Jij ontkent het dus.... Vervelend voor jou en mij, maar hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:29 schreef Re het volgende:
[..]
och arm... wat een ellende he... het is een conspiracy zeg ik je
hij heeft helemaal geen gelijk dom wichtquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jij ontkent het dus.... Vervelend voor jou en mij, maar hij heeft wel gelijk.
Dit soort dingen komen overal voor helaas. En ik kan he garanderen dat de ouders er even kapot van zijn als de ouders van Daan en Eva.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Met wat voor volk we weer eens te maken hebben hier.
Idiote reactie. Je leest zo enorm vaak dit soort nieuwsberichten en nu is het een keer een Ali en jij komt bijna klaar van geluk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Want Ali Can en Baran zijn typische Duitse namen natuurlijk. De namen Uwe, Ralf en Jorg zijn allemaal zo 1998quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:53 schreef Re het volgende:
[..]
en knap dat je dit als een religieus probleem ziet adhv een naam... je zou bij de recherche moeten
oke, je bent nog dommer dan ik dacht dan, excusesquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:58 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Want Ali Can en Baran zijn typische Duitse namen natuurlijk. De namen Uwe, Ralf en Jorg zijn allemaal zo 1998 [ afbeelding ]
Je hebt er geen probleem mee en dan plaats je zo de absurde reactie dat de grootste groep vol haat zou zitten?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:49 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Juist. Valt moeilijk te ontkennen. Er zullen hier zeker een aantal Fokkers weer reageren dat je ze over één kam scheert en dat het discriminatie is. *Ooooh je disrimineert* Jullie hebben allemaal gelijk hóór en ben het het zeker met jullie eens, maar ze doen het zelf ook (zelfdiscriminatie is nog erger) + de ouders zijn hier net zo schuldig aan. Die ontkennen elke ontsporing van kinderen en hebben een plaat voor hun kop. "Dat doet mijn kind niet..."
Als je door achterstandwijken rijdt zoals Overvecht of Kanaleneiland zie je al die jonge ventjes op straat hangen, of je ziet ze in de supermarkt rondhangen bij hun werkende vriendjes. De één kijkt nog gemener uit zijn doppen dan de ander en dat al bij een jaar of 8 (geschatte leeftijd) Er zit niets anders dan rottigheid en ellende in die ogen en je krijgt gelijk er een ongemakkelijk gevoel bij. Totdat ze een jaar of 25/30 zijn, dan begint die grijze massa weer te werken en doen ze weer wat normaler.
Ik heb echt geen problemen met mensen uit Marokko, Turkije of waar dan ook. Zolang ze maar normaal doen. Maar de grootste groep jongeren uit die landen zitten vol met agressie/haat en vernielzucht. Als we dit blijven ontkennen krijgen we over een jaar of 10 ook van die bendes zoals in Engeland of Frankrijk. En ik vraag mij af of er vanuit de Moskee wel eens gepraat word over dit onderwerp? De term 'kutmarokkanen' zal vele andere Marokkanen, Egyptenaren en Turken ook weer enorm dwars zitten in hun acceptatie en integratie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |