abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 7 maart 2013 @ 08:53:48 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_123734785
In het Duitse Düsseldorf is een 12-jarige jongen omgekomen bij een vreselijk gezinsdrama. De 16-jarige Ali Can en zijn broertje Baran (12) kregen ruzie toen ze thuis kwamen van school. De ruzie liep compleet uit de hand waarna Ali Can zijn broertje wurgde. Vervolgens dumpte hij het lijk in de berging.

De moeder van de twee tieners ontdekte enkele uren na haar thuiskomst tot haar grote ontzetting het lijk van haar zoontje. De dolgedraaide Ali Can wilde vervolgens ook zijn moeder doodslaan, maar de vrouw kon net op tijd vluchten. Ze ligt zwaargewond in het ziekenhuis.

Meteen na de moord verstopte Ali Can het lijk van zijn broertje in de berging. Toen zijn moeder thuiskwam, maakte hij haar wijs dat Baran bij een vriendje was. Twee uur lang zat ze nietsvermoedend met haar zoon Ali Can en het lijk van zijn broertje in het huis. Pas 's avonds trof de moeder in de berging haar dode zoontje aan.

De politie heeft de jonge dader gearresteerd die al snel tot volledige bekentenissen overging. Mogelijk ligt de oorzaak voor het familiedrama bij de zelfmoord van de vader van Ali Can. Die maakte anderhalf jaar geleden een einde aan zijn leven. Hij werd gevonden door Ali Can. Sindsdien kreeg de jongen therapeutische begeleiding.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ijk-in-berging.dhtml

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_123734822
Wtf.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_123734894
Tjah, erg sneu allemaal. De dader in dit geval zal al genoeg psychische klachten gehad hebben. En nu krijgt hij en mama de publieke opinie over zich heen waar het ook allemaal niet beter van zal worden
pi_123734895
quote:
In het Duitse
Daar stopte ik met lezen.

Bizar gewoon :O
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
  donderdag 7 maart 2013 @ 09:04:54 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_123734982
Ali en Baran...
Ik weet genoeg.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_123734983
Bizar kind, opsluiten lijkt me toepasselijk hier :r
pi_123735069
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:04 schreef Xeor het volgende:
Bizar kind, opsluiten lijkt me toepasselijk hier :r
Dat bedoel ik inderdaad :')
  donderdag 7 maart 2013 @ 09:08:58 #8
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_123735092
Yes, we Can!

Absurd verhaal :{ .
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  donderdag 7 maart 2013 @ 09:13:38 #9
14505 OProg
A Life in Music
pi_123735189
Bizar verhaal. :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_123735727
Triest. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_123735952
Therapeutische begeleiding maakt meer kapot dan je lief is.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:36:16 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123737463
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ali en Baran...
Ik weet genoeg.
wat weet je genoeg :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_123737797
quote:
15s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:36 schreef Re het volgende:

[..]

Dat de kinderen hun naam te danken hebben aan Ali B. ;(
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:18:05 #14
358523 IkStampOpTacos
pi_123738776
quote:
15s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:36 schreef Re het volgende:

[..]

Met wat voor volk we weer eens te maken hebben hier. :')
-
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:18:46 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123738800
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

welk volk? en waarom weer?
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:27:18 #16
358523 IkStampOpTacos
pi_123739085
quote:
3s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:18 schreef Re het volgende:

[..]

welk volk? en waarom weer?
Met Ali's, Basans en Ahmeds. Allemaal tuig dat op jonge leeftijd al voor problemen zorgt. OVERAL
-
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:29:37 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123739154
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Met Ali's, Basans en Ahmeds. Allemaal tuig dat op jonge leeftijd al voor problemen zorgt. OVERAL
och arm... wat een ellende he... het is een conspiracy zeg ik je
pi_123739874
quote:

[..]

Juist. Valt moeilijk te ontkennen. Er zullen hier zeker een aantal Fokkers weer reageren dat je ze over één kam scheert en dat het discriminatie is. *Ooooh je disrimineert* Jullie hebben allemaal gelijk hóór en ben het het zeker met jullie eens, maar ze doen het zelf ook (zelfdiscriminatie is nog erger) + de ouders zijn hier net zo schuldig aan. Die ontkennen elke ontsporing van kinderen en hebben een plaat voor hun kop. "Dat doet mijn kind niet..."

Als je door achterstandwijken rijdt zoals Overvecht of Kanaleneiland zie je al die jonge ventjes op straat hangen, of je ziet ze in de supermarkt rondhangen bij hun werkende vriendjes. De één kijkt nog gemener uit zijn doppen dan de ander en dat al bij een jaar of 8 (geschatte leeftijd) Er zit niets anders dan rottigheid en ellende in die ogen en je krijgt gelijk er een ongemakkelijk gevoel bij. Totdat ze een jaar of 25/30 zijn, dan begint die grijze massa weer te werken en doen ze weer wat normaler.

Ik heb echt geen problemen met mensen uit Marokko, Turkije of waar dan ook. Zolang ze maar normaal doen. Maar de grootste groep jongeren uit die landen zitten vol met agressie/haat en vernielzucht. Als we dit blijven ontkennen krijgen we over een jaar of 10 ook van die bendes zoals in Engeland of Frankrijk. En ik vraag mij af of er vanuit de Moskee wel eens gepraat word over dit onderwerp? De term 'kutmarokkanen' zal vele andere Marokkanen, Egyptenaren en Turken ook weer enorm dwars zitten in hun acceptatie en integratie?
pi_123739921
quote:
3s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:29 schreef Re het volgende:

[..]

och arm... wat een ellende he... het is een conspiracy zeg ik je
Jij ontkent het dus.... Vervelend voor jou en mij, maar hij heeft wel gelijk.
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:53:36 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123740005
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:51 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Jij ontkent het dus.... Vervelend voor jou en mij, maar hij heeft wel gelijk.
hij heeft helemaal geen gelijk dom wicht :D...

en boofuckinghoo ... ik heb geen problemen als ze normaal doen.. heb je wel problemen met kaaskoppen als ze niet normaal doen dan?

en knap dat je dit als een religieus probleem ziet adhv een naam... je zou bij de recherche moeten
pi_123740090
quote:

[..]

Dit soort dingen komen overal voor helaas. En ik kan he garanderen dat de ouders er even kapot van zijn als de ouders van Daan en Eva.
pi_123740148
quote:

[..]

Idiote reactie. Je leest zo enorm vaak dit soort nieuwsberichten en nu is het een keer een Ali en jij komt bijna klaar van geluk.

Triest mannetje.
pi_123740186
quote:
3s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:53 schreef Re het volgende:

[..]
en knap dat je dit als een religieus probleem ziet adhv een naam... je zou bij de recherche moeten
Want Ali Can en Baran zijn typische Duitse namen natuurlijk. De namen Uwe, Ralf en Jorg zijn allemaal zo 1998
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:59:14 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123740198
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:58 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Want Ali Can en Baran zijn typische Duitse namen natuurlijk. De namen Uwe, Ralf en Jorg zijn allemaal zo 1998 [ afbeelding ]
oke, je bent nog dommer dan ik dacht dan, excuses
pi_123740264
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:49 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Juist. Valt moeilijk te ontkennen. Er zullen hier zeker een aantal Fokkers weer reageren dat je ze over één kam scheert en dat het discriminatie is. *Ooooh je disrimineert* Jullie hebben allemaal gelijk hóór en ben het het zeker met jullie eens, maar ze doen het zelf ook (zelfdiscriminatie is nog erger) + de ouders zijn hier net zo schuldig aan. Die ontkennen elke ontsporing van kinderen en hebben een plaat voor hun kop. "Dat doet mijn kind niet..."

Als je door achterstandwijken rijdt zoals Overvecht of Kanaleneiland zie je al die jonge ventjes op straat hangen, of je ziet ze in de supermarkt rondhangen bij hun werkende vriendjes. De één kijkt nog gemener uit zijn doppen dan de ander en dat al bij een jaar of 8 (geschatte leeftijd) Er zit niets anders dan rottigheid en ellende in die ogen en je krijgt gelijk er een ongemakkelijk gevoel bij. Totdat ze een jaar of 25/30 zijn, dan begint die grijze massa weer te werken en doen ze weer wat normaler.

Ik heb echt geen problemen met mensen uit Marokko, Turkije of waar dan ook. Zolang ze maar normaal doen. Maar de grootste groep jongeren uit die landen zitten vol met agressie/haat en vernielzucht. Als we dit blijven ontkennen krijgen we over een jaar of 10 ook van die bendes zoals in Engeland of Frankrijk. En ik vraag mij af of er vanuit de Moskee wel eens gepraat word over dit onderwerp? De term 'kutmarokkanen' zal vele andere Marokkanen, Egyptenaren en Turken ook weer enorm dwars zitten in hun acceptatie en integratie?
Je hebt er geen probleem mee en dan plaats je zo de absurde reactie dat de grootste groep vol haat zou zitten?
Geloofwaardig much?

En bron?

Verder zitten er amper Turken in Frankijk en GB en hebben die weinig met jouw bendes te maken.
pi_123740387
Och jee, de 2 extremistische moraalridders zijn hier weer eens klaarkomend aan het fulmineren.
pi_123740408
quote:
15s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:56 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dit soort dingen komen overal voor helaas. En ik kan he garanderen dat de ouders er even kapot van zijn als de ouders van Daan en Eva.
Zeker, 100%, dat zal elke ouder zijn. En ik zeg ook niet met mijn eerdere reacties dat ik het minder erg vind dan dat het over een Nederlander, Duitser of Belg zou gaan. Maar aan de namen kan je toch wel aflezen dat het 99% zeker gaat om mensen uit Marokko, Turkije (Baran is meer Turks gok ik zo) of ander Islamitisch land ergens aan de rand van de Middellandse Zee. Niets mis mee. Zeker niet.
Maar het is wel de jeugd uit die landen die vaak buiten de deur van paps en mams zich heel anders gedragen en frustraties uiten in agressie, vernielzucht en zelfdiscriminatie, op zoek naar opstootjes, ruzies enzovoort.

Heeft ook deels met temperament te maken denk ik. Italianen en Spanjaarden zijn ook heel temperamentvol, meer dan een Zweed of Nederlander. Zou met Evenaar te maken kunnen hebben ?
pi_123740956
Liever binnen de familie dan een buitenstaander dan maar.
pi_123741075
quote:

[..]

dit is niet bepaald een misdrijf dat in het rijtje past hoor :')
Lekker
pi_123741169
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 12:06 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Zeker, 100%, dat zal elke ouder zijn. En ik zeg ook niet met mijn eerdere reacties dat ik het minder erg vind dan dat het over een Nederlander, Duitser of Belg zou gaan. Maar aan de namen kan je toch wel aflezen dat het 99% zeker gaat om mensen uit Marokko, Turkije (Baran is meer Turks gok ik zo) of ander Islamitisch land ergens aan de rand van de Middellandse Zee. Niets mis mee. Zeker niet.
Maar het is wel de jeugd uit die landen die vaak buiten de deur van paps en mams zich heel anders gedragen en frustraties uiten in agressie, vernielzucht en zelfdiscriminatie, op zoek naar opstootjes, ruzies enzovoort.

Heeft ook deels met temperament te maken denk ik. Italianen en Spanjaarden zijn ook heel temperamentvol, meer dan een Zweed of Nederlander. Zou met Evenaar te maken kunnen hebben ?
Wat heeft dit gezwets nu te maken met dit geval?
Zijn vader had zelfmoord gepleegd en die jongen had hem gevonden, misschien moeten ze het in die hoek zoeken ipv in jouw gezwam over frustraties, agressie en zelfdiscriminatie.
Dit had net zo goed bij een Duits gezin kunnen gebeuren.

En anders kom je maar met feiten en cijfers dat onder Turken en Marokkanen het vaker voorkomt dat jongens hun broertje doden.,

Je leest buitenlandse namen en hebt je conclusie al vaststaan, dat is in ieder geval wel een feit.
pi_123741759
Toegegeven, mijn 'gezwets' is offtopic en heeft niets met dit voorval te maken. Dit had inderdaad ook bij elk ander gezin, ongeacht nationaliteit, kunnen gebeuren.

Echter was ik het wel eens met IkStampOpTacos, wat ook al offtopic was. Niet dat ik mijn conclusie had klaar staan wat betreft buitenlandse jongeren, maar toen Re reageerde met "Wat weet je genoeg" is het ontkennen dat IkStampOpTacos (net zoals ik) niet bepaald Duitse namen te lezen krijgen. Daar heeft Re zo zijn mening over, ISOT ook en ik nam het hier deels op voor de mening van ISOT dat we een beetje te moralistisch bezig zijn om alle problemen van marokkanen maar weg te wuiven want "oh jee" we zijn weer aan het discrimineren en halen een hele bevolkingsgroep over een kam.

Ik ben totaal niet racistisch, als je in Nederland woont ben je Nederlander, als je in Duitsland woont, ben je een Duitser. Maar dat ISOT de link maakte met dit nieuws bericht en de vele problemen die turkjes, marrokkaantjes enz enz veroorzaken, kan ik wel begrijpen ! Heeft niets met het familiedrama te maken, maar een punt heeft ie.
  donderdag 7 maart 2013 @ 12:58:14 #32
236046 NotYou
tigerblood
pi_123742103
quote:

[..]

De ogen strak dichtknijpen en zich niet meer begeven op straat, in de supermarkt en in gezelschap van vriendjes dus? :D _O- :W
Je suis Charlie Sheen
pi_123742181
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2013 12:58 schreef NotYou het volgende:

[..]

De ogen strak dichtknijpen en zich niet meer begeven op straat, in de supermarkt en in gezelschap van vriendjes dus? :D _O- :W
Geen idee of je het nu over mij hebt, of over de jongeren ? :@ ;)
  donderdag 7 maart 2013 @ 13:03:32 #34
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  donderdag 7 maart 2013 @ 13:05:21 #35
236046 NotYou
tigerblood
pi_123742368
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:00 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Geen idee of je het nu over mij hebt, of over de jongeren ? :@ ;)
Ik maak een inschatting van wat jij onder "normaal doen" verstaat. ^O^
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 7 maart 2013 @ 13:11:07 #36
236046 NotYou
tigerblood
pi_123742581
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 12:47 schreef Meike26 het volgende:
Toegegeven, mijn 'gezwets' is offtopic en heeft niets met dit voorval te maken. Dit had inderdaad ook bij elk ander gezin, ongeacht nationaliteit, kunnen gebeuren.

Echter was ik het wel eens met IkStampOpTacos, wat ook al offtopic was. Niet dat ik mijn conclusie had klaar staan wat betreft buitenlandse jongeren, maar toen Re reageerde met "Wat weet je genoeg" is het ontkennen dat IkStampOpTacos (net zoals ik) niet bepaald Duitse namen te lezen krijgen. Daar heeft Re zo zijn mening over, ISOT ook en ik nam het hier deels op voor de mening van ISOT dat we een beetje te moralistisch bezig zijn om alle problemen van marokkanen maar weg te wuiven want "oh jee" we zijn weer aan het discrimineren en halen een hele bevolkingsgroep over een kam.

Ik ben totaal niet racistisch
, als je in Nederland woont ben je Nederlander, als je in Duitsland woont, ben je een Duitser. Maar dat ISOT de link maakte met dit nieuws bericht en de vele problemen die turkjes, marrokkaantjes enz enz veroorzaken, kan ik wel begrijpen ! Heeft niets met het familiedrama te maken, maar een punt heeft ie.
quote:

Als je door achterstandwijken rijdt zoals Overvecht of Kanaleneiland zie je al die jonge ventjes op straat hangen, of je ziet ze in de supermarkt rondhangen bij hun werkende vriendjes. De één kijkt nog gemener uit zijn doppen dan de ander en dat al bij een jaar of 8 (geschatte leeftijd) Er zit niets anders dan rottigheid en ellende in die ogen en je krijgt gelijk er een ongemakkelijk gevoel bij.
:') _O-

Verder:

quote:
CDA-politicus Herma Boom slachtoffer van relatiedrama

door Servaas van der Laan 2 mrt 2013
Herma Boom stond in september 15e op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen

CDA-politicus Herma Boom is om het leven gebracht door haar man. Boom stond in september op de vijftiende plaats op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen.

De 51-jarige bewoner en eigenaar van de bed & breakfast Broodje Buurse in Haaksbergen, Gerard van Emous, heeft zijn echtgenote om het leven gebracht en vervolgens zichzelf gedood.

Dat blijkt uit onderzoek van de politie.
Levensgenieter

Herma Boom was oud-fractievoorzitter van het CDA in Amersfoort en runde naast de bed & breakfast een eigen adviesbureau. Met haar vijftiende plek op de kandidatenlijst kwam ze in september net niet in de Tweede Kamer.

Haar man was hoofd communicatie van de Universiteit Twente en oud-voorlichter namens het CDA.
Levensgenieter

De CDA'er, die zichzelf op haar Twitteraccount omschrijft als 'levensgenieter', verstuurde op 25 februari haar laatste Tweet.

Het betrof een automatisch doorgestuurd bericht van FourSquare dat aangaf dat ze zich bij een bijeenkomst over woonservicegebieden in Haaksbergen bevond.
Gerard en Herma..
Ik weet genoeg.
Je suis Charlie Sheen
pi_123742654
Ура для россии
  donderdag 7 maart 2013 @ 14:00:01 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_123744730
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 12:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
Och jee, de 2 extremistische moraalridders zijn hier weer eens klaarkomend aan het fulmineren.
ja zolang we maar die ene stinkende paprikavreter kunnen entertainen is onze dag weer goed :Y)
  donderdag 7 maart 2013 @ 14:23:43 #39
3542 Gia
User under construction
pi_123745739
Het zijn Turkse namen, maar het geloof, welk dan ook, heeft hier niets mee te maken.
Broers die vechten, heb je in alle culturen. Waarom deze jongen flipte en daardoor zijn broertje doodde, daar kunnen we alleen maar naar gissen.
Dat hij zijn vader dood vond, kan, bijvoorbeeld, geleid hebben tot drugsgebruik.

Ik leef mee met de moeder, die gaat door een hel. Je ene kind dood, het andere toch willen steunen, want het blijft toch je kind.
pi_123792125
Wat afschuwelijk. :{ Mijn zusje en ik hebben ook wel eens met een mes tegenover elkaar in de keuken gestaan. :o Hysterisch gedoe natuurlijk, maar stel dat zoiets uit de hand loopt? :'( Die arme moeder...

Doet me denken aan dit verhaal: http://www.theellafoundation.com/biography/charity-lee/

Hoeveel narigheid kan een mens verdragen? -O-
pi_123792817
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 12:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Liever binnen de familie dan een buitenstaander dan maar.
Waar waren die dan aan schuldig? :')
  vrijdag 8 maart 2013 @ 15:28:27 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123793111
Triest, als een 14/15-jarige zijn ouder vindt die zelfmoord gepleegd heeft dan gaat er behoorlijk wat kapot.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123793458
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:28 schreef Leandra het volgende:
Triest, als een 14/15-jarige zijn ouder vindt die zelfmoord gepleegd heeft dan gaat er behoorlijk wat kapot.
Zorg dan in elk geval dat het niet je kinderen of je vrouw zijn die je vinden. -O-
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 maart 2013 @ 15:58:07 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_123794381
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:36 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Zorg dan in elk geval dat het niet je kinderen of je vrouw zijn die je vinden. -O-
Ja netjes ophangen in de wasserette.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_123795250
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja netjes ophangen in de wasserette.

:P
Nou, een hotel ofzo. Of in je auto. Ergens waar je niet door je geliefden wordt gevonden. Maar ja, voor een voorbijganger of kamermeisje is het ook niet echt tof.
pi_123795313
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:18 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nou, een hotel ofzo. Of in je auto. Ergens waar je niet door je geliefden wordt gevonden. Maar ja, voor een voorbijganger of kamermeisje is het ook niet echt tof.
Mensen die zelfmoord willen plegen denken daar meestal niet zo rationeel over na.
pi_123795603
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mensen die zelfmoord willen plegen denken daar meestal niet zo rationeel over na.
Heel vaak ook wel. Hangt er vermoedelijk een beetje vanaf wat de psychische achtergrond is en of het weloverwogen is.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 16:42:52 #48
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
  vrijdag 8 maart 2013 @ 16:55:59 #49
236046 NotYou
tigerblood
pi_123796749
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:28 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Heel vaak ook wel. Hangt er vermoedelijk een beetje vanaf wat de psychische achtergrond is en of het weloverwogen is.
No shit! :D
Je suis Charlie Sheen
pi_123797121
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 16:55 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

No shit! :D
Ja, whatever, het is vrijdag. :')
pi_123798513
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:38 schreef Ferdo het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik triester vind, dit drama of sommige reacties hier.
Hoe f*cking laag ben je gezonken als je zelfs zo'n familiedrama aanpakt om de diverse islamitische minderheden in Europa te gaan bashen ..
pleased to meet you
pi_123798647
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 17:42 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik triester vind, dit drama of sommige reacties hier.
Hoe f*cking laag ben je gezonken als je zelfs zo'n familiedrama aanpakt om de diverse islamitische minderheden in Europa te gaan bashen ..
Dat.
pi_123809568
quote:

[..]

Zoek hulp!
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:13:34 #54
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123810258
quote:
3s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:53 schreef Re het volgende:

[..]

hij heeft helemaal geen gelijk dom wicht :D...

en boofuckinghoo ... ik heb geen problemen als ze normaal doen.. heb je wel problemen met kaaskoppen als ze niet normaal doen dan?

Oh re de boze huismoeder heeft weer last van pms hoor :')

je haalt zelf religie erbij, dat snap je wel he?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 23:42:20 #55
397507 spacechinees2
Ban me niet! ... KLOONCEPTION
pi_123814292
quote:

[..]

O EN JIJ HEBT NATUURLIJK LAST VAN HET FEIT DAT DIT EEN FAMILIE DRAMA IS EN JOUW REET GEEN SCHEET AANGAAT?

:') x(99999999999999999
NEE NEE NEE!!!! EVIL... EVIIIILLLL
  zaterdag 9 maart 2013 @ 20:13:55 #56
358523 IkStampOpTacos
pi_123839194
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:42 schreef spacechinees2 het volgende:

[..]

O EN JIJ HEBT NATUURLIJK LAST VAN HET FEIT DAT DIT EEN FAMILIE DRAMA IS EN JOUW REET GEEN SCHEET AANGAAT?

:') x(99999999999999999
Met capslock typen en boos worden achter je pc.. :')
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')