Dat bedoel ik inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:04 schreef Xeor het volgende:
Bizar kind, opsluiten lijkt me toepasselijk hier
Dat de kinderen hun naam te danken hebben aan Ali B.quote:
Met wat voor volk we weer eens te maken hebben hier.quote:
welk volk? en waarom weer?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Met wat voor volk we weer eens te maken hebben hier.
Met Ali's, Basans en Ahmeds. Allemaal tuig dat op jonge leeftijd al voor problemen zorgt. OVERALquote:
och arm... wat een ellende he... het is een conspiracy zeg ik jequote:Op donderdag 7 maart 2013 11:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Met Ali's, Basans en Ahmeds. Allemaal tuig dat op jonge leeftijd al voor problemen zorgt. OVERAL
Juist. Valt moeilijk te ontkennen. Er zullen hier zeker een aantal Fokkers weer reageren dat je ze over één kam scheert en dat het discriminatie is. *Ooooh je disrimineert* Jullie hebben allemaal gelijk hóór en ben het het zeker met jullie eens, maar ze doen het zelf ook (zelfdiscriminatie is nog erger) + de ouders zijn hier net zo schuldig aan. Die ontkennen elke ontsporing van kinderen en hebben een plaat voor hun kop. "Dat doet mijn kind niet..."quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Met Ali's, Basans en Ahmeds. Allemaal tuig dat op jonge leeftijd al voor problemen zorgt. OVERAL
Jij ontkent het dus.... Vervelend voor jou en mij, maar hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:29 schreef Re het volgende:
[..]
och arm... wat een ellende he... het is een conspiracy zeg ik je
hij heeft helemaal geen gelijk dom wichtquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:51 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jij ontkent het dus.... Vervelend voor jou en mij, maar hij heeft wel gelijk.
Dit soort dingen komen overal voor helaas. En ik kan he garanderen dat de ouders er even kapot van zijn als de ouders van Daan en Eva.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Idiote reactie. Je leest zo enorm vaak dit soort nieuwsberichten en nu is het een keer een Ali en jij komt bijna klaar van geluk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Want Ali Can en Baran zijn typische Duitse namen natuurlijk. De namen Uwe, Ralf en Jorg zijn allemaal zo 1998quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:53 schreef Re het volgende:
[..]
en knap dat je dit als een religieus probleem ziet adhv een naam... je zou bij de recherche moeten
oke, je bent nog dommer dan ik dacht dan, excusesquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:58 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Want Ali Can en Baran zijn typische Duitse namen natuurlijk. De namen Uwe, Ralf en Jorg zijn allemaal zo 1998 [ afbeelding ]
Je hebt er geen probleem mee en dan plaats je zo de absurde reactie dat de grootste groep vol haat zou zitten?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:49 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Juist. Valt moeilijk te ontkennen. Er zullen hier zeker een aantal Fokkers weer reageren dat je ze over één kam scheert en dat het discriminatie is. *Ooooh je disrimineert* Jullie hebben allemaal gelijk hóór en ben het het zeker met jullie eens, maar ze doen het zelf ook (zelfdiscriminatie is nog erger) + de ouders zijn hier net zo schuldig aan. Die ontkennen elke ontsporing van kinderen en hebben een plaat voor hun kop. "Dat doet mijn kind niet..."
Als je door achterstandwijken rijdt zoals Overvecht of Kanaleneiland zie je al die jonge ventjes op straat hangen, of je ziet ze in de supermarkt rondhangen bij hun werkende vriendjes. De één kijkt nog gemener uit zijn doppen dan de ander en dat al bij een jaar of 8 (geschatte leeftijd) Er zit niets anders dan rottigheid en ellende in die ogen en je krijgt gelijk er een ongemakkelijk gevoel bij. Totdat ze een jaar of 25/30 zijn, dan begint die grijze massa weer te werken en doen ze weer wat normaler.
Ik heb echt geen problemen met mensen uit Marokko, Turkije of waar dan ook. Zolang ze maar normaal doen. Maar de grootste groep jongeren uit die landen zitten vol met agressie/haat en vernielzucht. Als we dit blijven ontkennen krijgen we over een jaar of 10 ook van die bendes zoals in Engeland of Frankrijk. En ik vraag mij af of er vanuit de Moskee wel eens gepraat word over dit onderwerp? De term 'kutmarokkanen' zal vele andere Marokkanen, Egyptenaren en Turken ook weer enorm dwars zitten in hun acceptatie en integratie?
Zeker, 100%, dat zal elke ouder zijn. En ik zeg ook niet met mijn eerdere reacties dat ik het minder erg vind dan dat het over een Nederlander, Duitser of Belg zou gaan. Maar aan de namen kan je toch wel aflezen dat het 99% zeker gaat om mensen uit Marokko, Turkije (Baran is meer Turks gok ik zo) of ander Islamitisch land ergens aan de rand van de Middellandse Zee. Niets mis mee. Zeker niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit soort dingen komen overal voor helaas. En ik kan he garanderen dat de ouders er even kapot van zijn als de ouders van Daan en Eva.
dit is niet bepaald een misdrijf dat in het rijtje past hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat heeft dit gezwets nu te maken met dit geval?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:06 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zeker, 100%, dat zal elke ouder zijn. En ik zeg ook niet met mijn eerdere reacties dat ik het minder erg vind dan dat het over een Nederlander, Duitser of Belg zou gaan. Maar aan de namen kan je toch wel aflezen dat het 99% zeker gaat om mensen uit Marokko, Turkije (Baran is meer Turks gok ik zo) of ander Islamitisch land ergens aan de rand van de Middellandse Zee. Niets mis mee. Zeker niet.
Maar het is wel de jeugd uit die landen die vaak buiten de deur van paps en mams zich heel anders gedragen en frustraties uiten in agressie, vernielzucht en zelfdiscriminatie, op zoek naar opstootjes, ruzies enzovoort.
Heeft ook deels met temperament te maken denk ik. Italianen en Spanjaarden zijn ook heel temperamentvol, meer dan een Zweed of Nederlander. Zou met Evenaar te maken kunnen hebben ?
De ogen strak dichtknijpen en zich niet meer begeven op straat, in de supermarkt en in gezelschap van vriendjes dus?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:49 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Juist. Valt moeilijk te ontkennen. Er zullen hier zeker een aantal Fokkers weer reageren dat je ze over één kam scheert en dat het discriminatie is. *Ooooh je disrimineert* Jullie hebben allemaal gelijk hóór en ben het het zeker met jullie eens, maar ze doen het zelf ook (zelfdiscriminatie is nog erger) + de ouders zijn hier net zo schuldig aan. Die ontkennen elke ontsporing van kinderen en hebben een plaat voor hun kop. "Dat doet mijn kind niet..."
Als je door achterstandwijken rijdt zoals Overvecht of Kanaleneiland zie je al die jonge ventjes op straat hangen, of je ziet ze in de supermarkt rondhangen bij hun werkende vriendjes. De één kijkt nog gemener uit zijn doppen dan de ander en dat al bij een jaar of 8 (geschatte leeftijd) Er zit niets anders dan rottigheid en ellende in die ogen en je krijgt gelijk er een ongemakkelijk gevoel bij. Totdat ze een jaar of 25/30 zijn, dan begint die grijze massa weer te werken en doen ze weer wat normaler.
Ik heb echt geen problemen met mensen uit Marokko, Turkije of waar dan ook. Zolang ze maar normaal doen. Maar de grootste groep jongeren uit die landen zitten vol met agressie/haat en vernielzucht. Als we dit blijven ontkennen krijgen we over een jaar of 10 ook van die bendes zoals in Engeland of Frankrijk. En ik vraag mij af of er vanuit de Moskee wel eens gepraat word over dit onderwerp? De term 'kutmarokkanen' zal vele andere Marokkanen, Egyptenaren en Turken ook weer enorm dwars zitten in hun acceptatie en integratie?
Geen idee of je het nu over mij hebt, of over de jongeren ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
De ogen strak dichtknijpen en zich niet meer begeven op straat, in de supermarkt en in gezelschap van vriendjes dus?![]()
![]()
Ik maak een inschatting van wat jij onder "normaal doen" verstaat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Geen idee of je het nu over mij hebt, of over de jongeren ?![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:47 schreef Meike26 het volgende:
Toegegeven, mijn 'gezwets' is offtopic en heeft niets met dit voorval te maken. Dit had inderdaad ook bij elk ander gezin, ongeacht nationaliteit, kunnen gebeuren.
Echter was ik het wel eens met IkStampOpTacos, wat ook al offtopic was. Niet dat ik mijn conclusie had klaar staan wat betreft buitenlandse jongeren, maar toen Re reageerde met "Wat weet je genoeg" is het ontkennen dat IkStampOpTacos (net zoals ik) niet bepaald Duitse namen te lezen krijgen. Daar heeft Re zo zijn mening over, ISOT ook en ik nam het hier deels op voor de mening van ISOT dat we een beetje te moralistisch bezig zijn om alle problemen van marokkanen maar weg te wuiven want "oh jee" we zijn weer aan het discrimineren en halen een hele bevolkingsgroep over een kam.
Ik ben totaal niet racistisch, als je in Nederland woont ben je Nederlander, als je in Duitsland woont, ben je een Duitser. Maar dat ISOT de link maakte met dit nieuws bericht en de vele problemen die turkjes, marrokkaantjes enz enz veroorzaken, kan ik wel begrijpen ! Heeft niets met het familiedrama te maken, maar een punt heeft ie.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:49 schreef Meike26 het volgende:
Als je door achterstandwijken rijdt zoals Overvecht of Kanaleneiland zie je al die jonge ventjes op straat hangen, of je ziet ze in de supermarkt rondhangen bij hun werkende vriendjes. De één kijkt nog gemener uit zijn doppen dan de ander en dat al bij een jaar of 8 (geschatte leeftijd) Er zit niets anders dan rottigheid en ellende in die ogen en je krijgt gelijk er een ongemakkelijk gevoel bij.
Gerard en Herma..quote:CDA-politicus Herma Boom slachtoffer van relatiedrama
door Servaas van der Laan 2 mrt 2013
Herma Boom stond in september 15e op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen
CDA-politicus Herma Boom is om het leven gebracht door haar man. Boom stond in september op de vijftiende plaats op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen.
De 51-jarige bewoner en eigenaar van de bed & breakfast Broodje Buurse in Haaksbergen, Gerard van Emous, heeft zijn echtgenote om het leven gebracht en vervolgens zichzelf gedood.
Dat blijkt uit onderzoek van de politie.
Levensgenieter
Herma Boom was oud-fractievoorzitter van het CDA in Amersfoort en runde naast de bed & breakfast een eigen adviesbureau. Met haar vijftiende plek op de kandidatenlijst kwam ze in september net niet in de Tweede Kamer.
Haar man was hoofd communicatie van de Universiteit Twente en oud-voorlichter namens het CDA.
Levensgenieter
De CDA'er, die zichzelf op haar Twitteraccount omschrijft als 'levensgenieter', verstuurde op 25 februari haar laatste Tweet.
Het betrof een automatisch doorgestuurd bericht van FourSquare dat aangaf dat ze zich bij een bijeenkomst over woonservicegebieden in Haaksbergen bevond.
ja zolang we maar die ene stinkende paprikavreter kunnen entertainen is onze dag weer goedquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
Och jee, de 2 extremistische moraalridders zijn hier weer eens klaarkomend aan het fulmineren.
Waar waren die dan aan schuldig?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Liever binnen de familie dan een buitenstaander dan maar.
Zorg dan in elk geval dat het niet je kinderen of je vrouw zijn die je vinden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:28 schreef Leandra het volgende:
Triest, als een 14/15-jarige zijn ouder vindt die zelfmoord gepleegd heeft dan gaat er behoorlijk wat kapot.
Ja netjes ophangen in de wasserette.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zorg dan in elk geval dat het niet je kinderen of je vrouw zijn die je vinden.
Nou, een hotel ofzo. Of in je auto. Ergens waar je niet door je geliefden wordt gevonden. Maar ja, voor een voorbijganger of kamermeisje is het ook niet echt tof.quote:
Mensen die zelfmoord willen plegen denken daar meestal niet zo rationeel over na.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, een hotel ofzo. Of in je auto. Ergens waar je niet door je geliefden wordt gevonden. Maar ja, voor een voorbijganger of kamermeisje is het ook niet echt tof.
Heel vaak ook wel. Hangt er vermoedelijk een beetje vanaf wat de psychische achtergrond is en of het weloverwogen is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mensen die zelfmoord willen plegen denken daar meestal niet zo rationeel over na.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mensen die zelfmoord willen plegen denken daar meestal niet zo rationeel over na.
No shit!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heel vaak ook wel. Hangt er vermoedelijk een beetje vanaf wat de psychische achtergrond is en of het weloverwogen is.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik triester vind, dit drama of sommige reacties hier.quote:
Dat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:42 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik triester vind, dit drama of sommige reacties hier.
Hoe f*cking laag ben je gezonken als je zelfs zo'n familiedrama aanpakt om de diverse islamitische minderheden in Europa te gaan bashen ..
Zoek hulp!quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh re de boze huismoeder heeft weer last van pms hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:53 schreef Re het volgende:
[..]
hij heeft helemaal geen gelijk dom wicht...
en boofuckinghoo ... ik heb geen problemen als ze normaal doen.. heb je wel problemen met kaaskoppen als ze niet normaal doen dan?
en knap dat je dit als een religieus probleem ziet adhv een naam... je zou bij de recherche moeten
O EN JIJ HEBT NATUURLIJK LAST VAN HET FEIT DAT DIT EEN FAMILIE DRAMA IS EN JOUW REET GEEN SCHEET AANGAAT?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Met capslock typen en boos worden achter je pc..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:42 schreef spacechinees2 het volgende:
[..]
O EN JIJ HEBT NATUURLIJK LAST VAN HET FEIT DAT DIT EEN FAMILIE DRAMA IS EN JOUW REET GEEN SCHEET AANGAAT?x(99999999999999999
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |