www.gelderlander.nl/sport(...)eyfan-aan-1.3672556#quote:EINDHOVEN - De ijshockeywedstrijd in de eerste divisie tussen Eindhoven High Techs en Nijmegen Devils is zaterdagavond gestaakt nadat de (autochtone- de_guidance) hoofdscheidsrechter een supporter aanviel.
Direct na de tweede periode stormde Almerenaar Juri de Wit (van autochtone afkomst- de_guidance ) met zijn schaatsen nog aan de tribune van het Eindhovense IJssportcentrum op en ging daar het gevecht aan met een Nijmeegse fan.
Na een worsteling, waarbij beide (autochtone- de_guidance) kemphanen een paar treden naar beneden vielen, haalden supporters ze uit elkaar. De scheidsrechters besloten na kort overleg het duel te staken. De stand was toen 2-2.
De Wit zelf bood zondagavond schriftelijk zijn excuses aan. De Nederlandse ijshockeybond onderzoekt het voorval en komt daarna met een officiële verklaring. De Nijmeegse supporter heeft aangifte gedaan.
Ter compensatie van dat andere bericht.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom moet het zo nadrukkelijk benadrukt worden dat het om autochtonen gaat?
Dat is heel belangrijk heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Kleine aanpassing, nu is het wel duidelijker van wie de aanpassingen zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:39 schreef cerebella het volgende:
Heb je aan de schrijver van het artikel toestemming gevraagd om het te bewerken?
IJshockey he, lees het bericht.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:54 schreef FredvZ het volgende:
Lekker boeien waar ze vandaan komen.
Voetballiefhebbers zijn gewoon per definitie hooligans geworden.
Maakt niet uit uit welk land.
gefixtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
IJshockey he, lees het bericht.
Is toch niks nieuws, dat bijzonderheden worden vermeld in een bericht?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat boeit dat? Doe niet zo moeilijk.quote:
Vast wel. TS is immers niet van de aannames of vooroordelen, maar van de feiten.quote:
Het maakt dit soort zaken niet minder asociaal, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat boeit dat? Doe niet zo moeilijk.
Dan vraag ik me op op basis van welke kennis hij het nieuwsbericht aangepast heeft.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vast wel. TS is immers niet van de aannames of vooroordelen, maar van de feiten.
Inderdaad... lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Een typisch gevolg van de ijzige cultuur.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:13 schreef Gewas het volgende:
De enige keer dat ik een ijshockeywedstrijd bezocht heb was er ook een massale vechtpartij. Schijnt daar heel normaal te zijn heb ik begrepen.
Bron voor de feiten? Of mogen we nieuwsberichten hier zelf aanpassen om een discussie op gang te brengen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vast wel. TS is immers niet van de aannames of vooroordelen, maar van de feiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |