www.gelderlander.nl/sport(...)eyfan-aan-1.3672556#quote:EINDHOVEN - De ijshockeywedstrijd in de eerste divisie tussen Eindhoven High Techs en Nijmegen Devils is zaterdagavond gestaakt nadat de (autochtone- de_guidance) hoofdscheidsrechter een supporter aanviel.
Direct na de tweede periode stormde Almerenaar Juri de Wit (van autochtone afkomst- de_guidance ) met zijn schaatsen nog aan de tribune van het Eindhovense IJssportcentrum op en ging daar het gevecht aan met een Nijmeegse fan.
Na een worsteling, waarbij beide (autochtone- de_guidance) kemphanen een paar treden naar beneden vielen, haalden supporters ze uit elkaar. De scheidsrechters besloten na kort overleg het duel te staken. De stand was toen 2-2.
De Wit zelf bood zondagavond schriftelijk zijn excuses aan. De Nederlandse ijshockeybond onderzoekt het voorval en komt daarna met een officiële verklaring. De Nijmeegse supporter heeft aangifte gedaan.
Ter compensatie van dat andere bericht.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom moet het zo nadrukkelijk benadrukt worden dat het om autochtonen gaat?
Dat is heel belangrijk heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Kleine aanpassing, nu is het wel duidelijker van wie de aanpassingen zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:39 schreef cerebella het volgende:
Heb je aan de schrijver van het artikel toestemming gevraagd om het te bewerken?
IJshockey he, lees het bericht.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:54 schreef FredvZ het volgende:
Lekker boeien waar ze vandaan komen.
Voetballiefhebbers zijn gewoon per definitie hooligans geworden.
Maakt niet uit uit welk land.
gefixtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
IJshockey he, lees het bericht.
Is toch niks nieuws, dat bijzonderheden worden vermeld in een bericht?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat boeit dat? Doe niet zo moeilijk.quote:
Vast wel. TS is immers niet van de aannames of vooroordelen, maar van de feiten.quote:
Het maakt dit soort zaken niet minder asociaal, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat boeit dat? Doe niet zo moeilijk.
Dan vraag ik me op op basis van welke kennis hij het nieuwsbericht aangepast heeft.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vast wel. TS is immers niet van de aannames of vooroordelen, maar van de feiten.
Inderdaad... lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Een typisch gevolg van de ijzige cultuur.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:13 schreef Gewas het volgende:
De enige keer dat ik een ijshockeywedstrijd bezocht heb was er ook een massale vechtpartij. Schijnt daar heel normaal te zijn heb ik begrepen.
Bron voor de feiten? Of mogen we nieuwsberichten hier zelf aanpassen om een discussie op gang te brengen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vast wel. TS is immers niet van de aannames of vooroordelen, maar van de feiten.
Huilie huile, voel jij je aangesproken ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bron voor de feiten? Of mogen we nieuwsberichten hier zelf aanpassen om een discussie op gang te brengen?
Ik heb een keer of drie naar ijshockey gekeken in Allochtonië, en daar ging het er heel beschaafd aan toe. Als pauzeprogramma hadden ze zelfs een keer een kunstrijdschaatster en die werd door het publiek ook toegejuichd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:13 schreef Gewas het volgende:
De enige keer dat ik een ijshockeywedstrijd bezocht heb was er ook een massale vechtpartij. Schijnt daar heel normaal te zijn heb ik begrepen.
Nah, afkomst fixatie werkt niet een kant op.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:55 schreef Red_85 het volgende:
Wat een kutstukje. Policor ten top omdat het bewerkt is. Maar daar tegen over staat het gevalletje zts afgelopen weekend.
Dus doe geen moeite.
Joh, het gebrek aan respect komt aan alle kanten voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:28 schreef IntensiveGary het volgende:
Hey, wat leuk. Een nieuwe Deadre. Maar dan Turks. Nou, ga maar lekker stukkies zoeken, hoor. Werkt tenslotte altijd; "Maar hunnie doen het oohook!". Gefeliciteerd met je radicalisering.
Radicalisering nog wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:28 schreef IntensiveGary het volgende:
Hey, wat leuk. Een nieuwe Deadre. Maar dan Turks. Nou, ga maar lekker stukkies zoeken, hoor. Werkt tenslotte altijd; "Maar hunnie doen het oohook!". Gefeliciteerd met je radicalisering.
Ook vooral lekker mee doorgaan, joh. Daar wordt echt alles beter van. Gewoon lekker geforceerd allemaal dingetjes gaan opzoeken waarbij autochtonen zich misdragen en dan stampvoetend zeggen: "Zie je wel, jullie doen het ook!". Gefeliciteerd nogmaals. Je bent nu onderdeel van het probleem. De Turkse Deadre. Altijd leuk, een nieuwe clown.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Radicalisering nog wel.
Zoals ik al zei, fixatie op afkomst is een keuze, maar het werkt wel twee richtingen op.
Ach, laat hem. Dat hij dit soort dingen erbij zet zonder bronnen van de toegevoegde feiten erbij te vermelden moet je al genoeg zeggen. Moet wel lachen dat hij een Turk team + supporters gelijk stelt aan 1 blanke scheids. Dus 11+ Turken staan gelijk aan 1 blanke ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:39 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ook vooral lekker mee doorgaan, joh. Daar wordt echt alles beter van. Gewoon lekker geforceerd allemaal dingetjes gaan opzoeken waarbij autochtonen zich misdragen en dan stampvoetend zeggen: "Zie je wel, jullie doen het ook!". Gefeliciteerd nogmaals. Je bent nu onderdeel van het probleem. De Turkse Deadre. Altijd leuk, een nieuwe clown.
Hij heeft dit niet opgezocht.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:39 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ook vooral lekker mee doorgaan, joh. Daar wordt echt alles beter van. Gewoon lekker geforceerd allemaal dingetjes gaan opzoeken waarbij autochtonen zich misdragen en dan stampvoetend zeggen: "Zie je wel, jullie doen het ook!". Gefeliciteerd nogmaals. Je bent nu onderdeel van het probleem. De Turkse Deadre. Altijd leuk, een nieuwe clown.
Ja, dat vraag ik me ook af. Mensen willen immers alleen maar het probleem benoemen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Nee, het zit gewoon in onze aard. En er wordt steeds moeilijker over gedaan als mensen eens besluiten een robbertje te gaan vechten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:25 schreef Luigi het volgende:
Tsja, al die drukte, haast, stress en angst moet er toch een keer uitkomen. We zijn met z'n allen steeds gefrustreerder, steeds gehaaster en steeds angstiger, vandaar dat we hier met een paar miljoen extreem korte lontjes rondlopen. Kijk maar eens om je heen in het verkeer, in de supermarkt op zaterdagmiddag, op de sportvelden, in het uitgaansleven...
Mensen als ik? Je hebt geen idee waar je het over hebt. Maar goed, dat is geen nieuws. Je begint een beetje het spoor bijster te raken op je ouwe dag.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hij heeft dit niet opgezocht.
Dit bericht werd gisteren door een user bij het "Team valt scheidsrechter aan" bericht gepost, en er werd nauwelijks op gereageerd. Nogal logisch, aangezien mensen als jij enkel de ene kant willen zien, om weer lekker op allochtonen te kunnen afgeven.
Ga eens op mijn post in, in plaats van te beledigen. Niet dat me dat kan schelen, van een jochie.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:50 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Mensen als ik? Je hebt geen idee waar je het over hebt. Maar goed, dat is geen nieuws. Je begint een beetje het spoor bijster te raken op je ouwe dag.
Radicalisering. Nu ineens radicalisering noemen. Andersom aan de orde van de dag, maar dan is IG nergens te vindenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:28 schreef IntensiveGary het volgende:
Is dat niet juist een hardnekkig stereotype, een ijshockeywedstrijd met knokkende spelers, al dan niet met supporters?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb een keer of drie naar ijshockey gekeken in Allochtonië, en daar ging het er heel beschaafd aan toe. Als pauzeprogramma hadden ze zelfs een keer een kunstrijdschaatster en die werd door het publiek ook toegejuichd.
Ligt dus misschien toch eerder aan de autochtoonse cultuur dan aan de sport.
Toen ik las dat de OP van jou was had ik al zon idee dat het autochtonen waren. Anders boeid het je toch niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
www.gelderlander.nl/sport(...)eyfan-aan-1.3672556#
Agressieprobleem in Nederland..
Dat deed ik al (voorzover mogelijk dan. om ergens écht op in te kunnen gaan moet het inhoud hebben. da's bij jou niet het geval), maar dat is je ontgaan. Zoals jou wel meer ontgaat. Maar dan even iets minder subtiel, misschien dringt het dan door: definieer mensen zoals ik eens? Je slaat de plank nogal mis, namelijk. Je zet me voor het gemak maar even weg als racistje. Mooie oudwijverigzuurlinkse reflex is dat. Je kunt er echter niet verder naast zitten. Ik hak even hard op allochtoon als autochtoon. En het meest op oud & zuur. Gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ga eens op mijn post in, in plaats van te beledigen. Niet dat me dat kan schelen, van een jochie.
Nog een keer. Ik zei al, dat de_Guidance het niet opgezocht had. Maar dat het door een user gepost is gisteren. Daar ga je niet op in.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:59 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dat deed ik al (voorzover mogelijk dan. om ergens écht op in te kunnen gaan moet het inhoud hebben. da's bij jou niet het geval), maar dat is je ontgaan. Zoals jou wel meer ontgaat. Maar dan even iets minder subtiel, misschien dringt het dan door: definieer mensen zoals ik eens? Je slaat de plank nogal mis, namelijk. Je zet me voor het gemak maar even weg als racistje. Mooie oudwijverigzuurlinkse reflex is dat. Je kunt er echter niet verder naast zitten. Ik hak even hard op allochtoon als autochtoon. En het meest op oud & zuur. Gewoon omdat het kan.
In dit geval absoluut. Hij gaat blijkbaar de kant van Deadre op. Dan mag dat best gezegd worden. En inderdaad ben ik meestal niet te vinden in de reltopics. Heb ik helemaal geen zin in. Dom geschreeuw over en weer is me teveel moeite. Ben hier ook zo weer weg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Radicalisering. Nu ineens radicalisering noemen. Andersom aan de orde van de dag, maar dan is IG nergens te vinden
Dat is toch helemaal niet aan de orde? Hij neemt de moeite er speciaal een topic over aan te maken en lekker te gaan stampvoeten. Daar gaat het om.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nog een keer. Ik zei al, dat de_Guidance het niet opgezocht had. Maar dat het door een user gepost is gisteren. Daar ga je niet op in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |