abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123193495
quote:
EINDHOVEN - De ijshockeywedstrijd in de eerste divisie tussen Eindhoven High Techs en Nijmegen Devils is zaterdagavond gestaakt nadat de (autochtone- de_guidance) hoofdscheidsrechter een supporter aanviel.

Direct na de tweede periode stormde Almerenaar Juri de Wit (van autochtone afkomst- de_guidance ) met zijn schaatsen nog aan de tribune van het Eindhovense IJssportcentrum op en ging daar het gevecht aan met een Nijmeegse fan.

Na een worsteling, waarbij beide (autochtone- de_guidance) kemphanen een paar treden naar beneden vielen, haalden supporters ze uit elkaar. De scheidsrechters besloten na kort overleg het duel te staken. De stand was toen 2-2.

De Wit zelf bood zondagavond schriftelijk zijn excuses aan. De Nederlandse ijshockeybond onderzoekt het voorval en komt daarna met een officiële verklaring. De Nijmeegse supporter heeft aangifte gedaan.

www.gelderlander.nl/sport(...)eyfan-aan-1.3672556#

Agressieprobleem in Nederland..

[ Bericht 1% gewijzigd door De_Guidance op 22-02-2013 07:53:02 ]
pi_123193511
Heb je aan de schrijver van het artikel toestemming gevraagd om het te bewerken? :')
pi_123193518
Waarom moet het zo nadrukkelijk benadrukt worden dat het om autochtonen gaat? :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 22 februari 2013 @ 07:44:14 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123193532
Staat wel vast dat het om autochtonen ging?
Als een van twee een buitenlandse (groot)
ouder heeft klopt het al niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123193557
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 07:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom moet het zo nadrukkelijk benadrukt worden dat het om autochtonen gaat? :')
Ter compensatie van dat andere bericht.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_123193589
quote:
Dat is heel belangrijk heb ik begrepen.
pi_123193616
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 07:39 schreef cerebella het volgende:
Heb je aan de schrijver van het artikel toestemming gevraagd om het te bewerken? :')
Kleine aanpassing, nu is het wel duidelijker van wie de aanpassingen zijn.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 07:54:49 #8
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_123193622
Lekker boeien waar ze vandaan komen.

Sportliefhebbers zijn gewoon per definitie hooligans geworden.
Maakt niet uit uit welk land.
So we just called him Fred
pi_123193646
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 07:54 schreef FredvZ het volgende:
Lekker boeien waar ze vandaan komen.

Voetballiefhebbers zijn gewoon per definitie hooligans geworden.
Maakt niet uit uit welk land.
IJshockey he, lees het bericht. :P
  vrijdag 22 februari 2013 @ 07:58:13 #10
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_123193657
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 07:56 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

IJshockey he, lees het bericht. :P
gefixt
So we just called him Fred
pi_123193659
Dan dacht je dat het niet triester kon... Lees je de toevoegingen in de OP. Wat kinderachtig en speculatie. Jammer zit.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_123193660
quote:
Is toch niks nieuws, dat bijzonderheden worden vermeld in een bericht? :?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 22 februari 2013 @ 08:04:07 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123193697
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 07:58 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Is toch niks nieuws, dat bijzonderheden worden vermeld in een bericht? :?
Maar klopt het wel?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123193707
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar klopt het wel?
Wat boeit dat? Doe niet zo moeilijk.

Ik vraag het me ook al af :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_123193715
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar klopt het wel?
Vast wel. TS is immers niet van de aannames of vooroordelen, maar van de feiten.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_123193719
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat boeit dat? Doe niet zo moeilijk.
Het maakt dit soort zaken niet minder asociaal, inderdaad.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 08:07:18 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123193728
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:05 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Vast wel. TS is immers niet van de aannames of vooroordelen, maar van de feiten.
Dan vraag ik me op op basis van welke kennis hij het nieuwsbericht aangepast heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123193760
quote:
Inderdaad... lekker belangrijk.

Ik denk dat de TS een discussie wil uitlokken.
pi_123193788
De enige keer dat ik een ijshockeywedstrijd bezocht heb was er ook een massale vechtpartij. Schijnt daar heel normaal te zijn heb ik begrepen.
pi_123193838
Dus de_guidance is een hoofdscheidsrechter bij ijshockey en valt supporters aan?
pi_123193842
En nog autochtoon ook! :(
pi_123193925
Tsja, al die drukte, haast, stress en angst moet er toch een keer uitkomen. We zijn met z'n allen steeds gefrustreerder, steeds gehaaster en steeds angstiger, vandaar dat we hier met een paar miljoen extreem korte lontjes rondlopen. Kijk maar eens om je heen in het verkeer, in de supermarkt op zaterdagmiddag, op de sportvelden, in het uitgaansleven...
pi_123193948
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:13 schreef Gewas het volgende:
De enige keer dat ik een ijshockeywedstrijd bezocht heb was er ook een massale vechtpartij. Schijnt daar heel normaal te zijn heb ik begrepen.
Een typisch gevolg van de ijzige cultuur.
pi_123193981
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:05 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Bron voor de feiten? Of mogen we nieuwsberichten hier zelf aanpassen om een discussie op gang te brengen? :)
pi_123193988
Tja, autochtonen he. Het zal weer eens niet. Wat een addergebroed.
Allah Al Watan Al Malik
pi_123193990
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Bron voor de feiten? Of mogen we nieuwsberichten hier zelf aanpassen om een discussie op gang te brengen? :)
Huilie huile, voel jij je aangesproken ofzo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_123194937
Ze zijn vast opgejut door Marokkanen.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_123195291
Tss, afschaffen die scheidsrechters! Ze zorgen enkel voor problemen. :(
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_123195739
Wat een kutstukje. Policor ten top omdat het bewerkt is. Maar daar tegen over staat het gevalletje zts afgelopen weekend.
Dus doe geen moeite.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_123195967
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:13 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een keer of drie naar ijshockey gekeken in Allochtonië, en daar ging het er heel beschaafd aan toe. Als pauzeprogramma hadden ze zelfs een keer een kunstrijdschaatster en die werd door het publiek ook toegejuichd.

Ligt dus misschien toch eerder aan de autochtoonse cultuur dan aan de sport. :P
pi_123196281
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 09:55 schreef Red_85 het volgende:
Wat een kutstukje. Policor ten top omdat het bewerkt is. Maar daar tegen over staat het gevalletje zts afgelopen weekend.
Dus doe geen moeite.
Nah, afkomst fixatie werkt niet een kant op.

Blijkbaar is het enorm relevant in Zaandam, dus dan hier ook.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:27:39 #32
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_123196591

[ Bericht 100% gewijzigd door Robijn48 op 22-02-2013 10:28:50 ]
Leef en Laten Leven
pi_123196628
Hey, wat leuk. Een nieuwe Deadre. Maar dan Turks. Nou, ga maar lekker stukkies zoeken, hoor. Werkt tenslotte altijd; "Maar hunnie doen het oohook!". Gefeliciteerd met je radicalisering.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:31:22 #34
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_123196726
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:28 schreef IntensiveGary het volgende:
Hey, wat leuk. Een nieuwe Deadre. Maar dan Turks. Nou, ga maar lekker stukkies zoeken, hoor. Werkt tenslotte altijd; "Maar hunnie doen het oohook!". Gefeliciteerd met je radicalisering.
Joh, het gebrek aan respect komt aan alle kanten voor.
Leef en Laten Leven
pi_123196792
quote:
Radicalisering nog wel. :')

Zoals ik al zei, fixatie op afkomst is een keuze, maar het werkt wel twee richtingen op.
pi_123197001
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:33 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Radicalisering nog wel. :')

Zoals ik al zei, fixatie op afkomst is een keuze, maar het werkt wel twee richtingen op.
Ook vooral lekker mee doorgaan, joh. Daar wordt echt alles beter van. Gewoon lekker geforceerd allemaal dingetjes gaan opzoeken waarbij autochtonen zich misdragen en dan stampvoetend zeggen: "Zie je wel, jullie doen het ook!". Gefeliciteerd nogmaals. Je bent nu onderdeel van het probleem. De Turkse Deadre. Altijd leuk, een nieuwe clown.
pi_123197118
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:39 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ook vooral lekker mee doorgaan, joh. Daar wordt echt alles beter van. Gewoon lekker geforceerd allemaal dingetjes gaan opzoeken waarbij autochtonen zich misdragen en dan stampvoetend zeggen: "Zie je wel, jullie doen het ook!". Gefeliciteerd nogmaals. Je bent nu onderdeel van het probleem. De Turkse Deadre. Altijd leuk, een nieuwe clown.
Ach, laat hem. Dat hij dit soort dingen erbij zet zonder bronnen van de toegevoegde feiten erbij te vermelden moet je al genoeg zeggen. Moet wel lachen dat hij een Turk team + supporters gelijk stelt aan 1 blanke scheids. Dus 11+ Turken staan gelijk aan 1 blanke ofzo :D
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:45:48 #38
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_123197207
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:39 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Hij heeft dit niet opgezocht.
Dit bericht werd gisteren door een user bij het "Team valt scheidsrechter aan" bericht gepost, en er werd nauwelijks op gereageerd. Nogal logisch, aangezien mensen als jij enkel de ene kant willen zien, om weer lekker op allochtonen te kunnen afgeven.
Leef en Laten Leven
pi_123197262
quote:
Ja, dat vraag ik me ook af. Mensen willen immers alleen maar het probleem benoemen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:50:00 #40
351780 Piye
King of Kush
pi_123197363
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:25 schreef Luigi het volgende:
Tsja, al die drukte, haast, stress en angst moet er toch een keer uitkomen. We zijn met z'n allen steeds gefrustreerder, steeds gehaaster en steeds angstiger, vandaar dat we hier met een paar miljoen extreem korte lontjes rondlopen. Kijk maar eens om je heen in het verkeer, in de supermarkt op zaterdagmiddag, op de sportvelden, in het uitgaansleven...
Nee, het zit gewoon in onze aard. En er wordt steeds moeilijker over gedaan als mensen eens besluiten een robbertje te gaan vechten. :N
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_123197374
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:45 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Hij heeft dit niet opgezocht.
Dit bericht werd gisteren door een user bij het "Team valt scheidsrechter aan" bericht gepost, en er werd nauwelijks op gereageerd. Nogal logisch, aangezien mensen als jij enkel de ene kant willen zien, om weer lekker op allochtonen te kunnen afgeven.
Mensen als ik? Je hebt geen idee waar je het over hebt. Maar goed, dat is geen nieuws. Je begint een beetje het spoor bijster te raken op je ouwe dag.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:51:35 #42
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_123197432
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:50 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Mensen als ik? Je hebt geen idee waar je het over hebt. Maar goed, dat is geen nieuws. Je begint een beetje het spoor bijster te raken op je ouwe dag.
Ga eens op mijn post in, in plaats van te beledigen. Niet dat me dat kan schelen, van een jochie.
Leef en Laten Leven
pi_123197534
quote:
Radicalisering. Nu ineens radicalisering noemen. Andersom aan de orde van de dag, maar dan is IG nergens te vinden
Allah Al Watan Al Malik
pi_123197610
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:05 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik heb een keer of drie naar ijshockey gekeken in Allochtonië, en daar ging het er heel beschaafd aan toe. Als pauzeprogramma hadden ze zelfs een keer een kunstrijdschaatster en die werd door het publiek ook toegejuichd.

Ligt dus misschien toch eerder aan de autochtoonse cultuur dan aan de sport. :P
Is dat niet juist een hardnekkig stereotype, een ijshockeywedstrijd met knokkende spelers, al dan niet met supporters? :P
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 10:57:57 #45
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_123197646
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 07:36 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

www.gelderlander.nl/sport(...)eyfan-aan-1.3672556#

Agressieprobleem in Nederland..
Toen ik las dat de OP van jou was had ik al zon idee dat het autochtonen waren. Anders boeid het je toch niet.
Blijkt dat je nog de nadruk erop legt ook.

Wat een kleuter blijf je toch ook :')
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:59:03 #46
351780 Piye
King of Kush
pi_123197698
Selectieve verontwaardiging in dit topic. :')
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_123197729
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:51 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ga eens op mijn post in, in plaats van te beledigen. Niet dat me dat kan schelen, van een jochie.
Dat deed ik al (voorzover mogelijk dan. om ergens écht op in te kunnen gaan moet het inhoud hebben. da's bij jou niet het geval), maar dat is je ontgaan. Zoals jou wel meer ontgaat. Maar dan even iets minder subtiel, misschien dringt het dan door: definieer mensen zoals ik eens? Je slaat de plank nogal mis, namelijk. Je zet me voor het gemak maar even weg als racistje. Mooie oudwijverigzuurlinkse reflex is dat. Je kunt er echter niet verder naast zitten. Ik hak even hard op allochtoon als autochtoon. En het meest op oud & zuur. Gewoon omdat het kan.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:04:07 #48
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_123197887
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:59 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Dat deed ik al (voorzover mogelijk dan. om ergens écht op in te kunnen gaan moet het inhoud hebben. da's bij jou niet het geval), maar dat is je ontgaan. Zoals jou wel meer ontgaat. Maar dan even iets minder subtiel, misschien dringt het dan door: definieer mensen zoals ik eens? Je slaat de plank nogal mis, namelijk. Je zet me voor het gemak maar even weg als racistje. Mooie oudwijverigzuurlinkse reflex is dat. Je kunt er echter niet verder naast zitten. Ik hak even hard op allochtoon als autochtoon. En het meest op oud & zuur. Gewoon omdat het kan.
Nog een keer. Ik zei al, dat de_Guidance het niet opgezocht had. Maar dat het door een user gepost is gisteren. Daar ga je niet op in.
Leef en Laten Leven
pi_123197922
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Radicalisering. Nu ineens radicalisering noemen. Andersom aan de orde van de dag, maar dan is IG nergens te vinden
In dit geval absoluut. Hij gaat blijkbaar de kant van Deadre op. Dan mag dat best gezegd worden. En inderdaad ben ik meestal niet te vinden in de reltopics. Heb ik helemaal geen zin in. Dom geschreeuw over en weer is me teveel moeite. Ben hier ook zo weer weg.
pi_123198003
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:04 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nog een keer. Ik zei al, dat de_Guidance het niet opgezocht had. Maar dat het door een user gepost is gisteren. Daar ga je niet op in.
Dat is toch helemaal niet aan de orde? Hij neemt de moeite er speciaal een topic over aan te maken en lekker te gaan stampvoeten. Daar gaat het om.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')