Het is wel degelijk relevant. Er gaat een voorbeeldfunctie van uit.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens even dat mod gedeelte vergeet, komop vergeten moet geen probleem zijn voor je.. Dat is namelijk totaal irrelevant.
En alleen JOUW opvattingen zijn voorbeeldwaardig dus? Andere opvattingen zijn per definitie fout.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is wel degelijk relevant. Er gaat een voorbeeldfunctie van uit.
Ik ben een USER.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En alleen JOUW opvattingen zijn voorbeeldwaardig dus? Andere opvattingen zijn per definitie fout.
Uhuh.
Heb ik je dan letterlijk een racist genoemd? Nee. Maar wel iemand die het heerlijk vindt tweedracht te zaaien. En iemand een radicalist te noemen. Terwijl de-Guidance enkel laat zien, en terecht, dat het niet enkel de allochtonen zijn.quote:
Nee, het is niet irrelevant dat jij een mod bent. Jij hoort het goede voorbeeld te geven, ipv te stoken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je nou gewoon eens even dat mod gedeelte vergeet, komop vergeten moet geen probleem zijn voor je.. Dat is namelijk totaal irrelevant.
ja, dus? Ik geef in mijn ogen prima het goeie voorbeeld, jij bent het er alleen niet mee eensquote:
Welnee. Ik snap heel goed waarom je deed zoals je deed.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:02 schreef De_Guidance het volgende:
Het was niet echt mijn bedoeling om een rel uit te lokken ofzo.
Dat topic opnieuw zonder mijn aanpassingen dan maar?
En buigen voor de politieke correctheid? De slachtofferrol van autochtonen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:02 schreef De_Guidance het volgende:
Dat magquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:02 schreef De_Guidance het volgende:
Frutsel, jij bent ook niet erg onbevooroordeeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat mag
Als de rest is uitgepoept
Jij geeft het goede voorbeeld door te stoken in feedback, aan de lopende band users persoonlijk aan te vallen en alles wat een bepaalde religie heeft tot op het bot te bashen. Erg goed voorbeeld inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:
ja, dus? Ik geef in mijn ogen prima het goeie voorbeeld, jij bent het er alleen niet mee eens.
Je GEDRAG staat niet los van je mod zijn. Je bent een FOK!-moderator en daar dien jij je naar te gedragen. Je hoort de policy uit je hoofd te kennen en je derhalve aan te conformeren. Het zijn namelijk de normen die jij zelf ook aan anderen oplegt.quote:Dat is dus het punt, mijn mening staat los van mijn mod zijn. Ik ben in NWS geen mod, maar user met een kleurtje (ja, racist, het komt dus door mijn kleurtje?!).
Dui-de-lijk?
Dat stond hier al ergens tussen volgens mij heb ik je dat al uitgelegd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Frutsel, jij bent ook niet erg onbevooroordeeld.
Waarom sluit jij het topic van de-Guidance?
Ja, en wordt het niet eens tijd dat daar een einde aan komt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:07 schreef Peunage het volgende:
Wel grappig dat er nu een rel ontstaat
Hoeveel topics met allochtonen- en moslimbashing ik wel niet gelezen heb op fok...
Ah nog een poepertquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:07 schreef Peunage het volgende:
Wel grappig dat er nu een rel ontstaat
Hoeveel topics met allochtonen- en moslimbashing ik wel niet gelezen heb op fok...
Je kan uitleggen wat je wil.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat stond hier al ergens tussen volgens mij heb ik je dat al uitgelegd.
Gelukkig zijn daar FA's voor om mij evt te "straffen", als ik me als mod moet gedragen moet jij je als user gedragen en niet denken de regels te kunnen bepalenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij geeft het goede voorbeeld door te stoken in feedback, aan de lopende band users persoonlijk aan te vallen en alles wat een bepaalde religie heeft tot op het bot te bashen. Erg goed voorbeeld inderdaad.
[..]
Je GEDRAG staat niet los van je mod zijn. Je bent een FOK!-moderator en daar dien jij je naar te gedragen. Je hoort de policy uit je hoofd te kennen en je derhalve aan te conformeren. Het zijn namelijk de normen die jij zelf ook aan anderen oplegt.
Nja Frutsel lijkt het topic te hebben gesloten omdat het één grote ruzie geworden was en een nieuwe deel mag, dus dat kan op zich.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En buigen voor de politieke correctheid? De slachtofferrol van autochtonen?
Nee, daar heb je de ballen niet voor. Maar wel 'racisme, discriminatie' om je heen schreeuwen in feedbacktopicsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heb ik je dan letterlijk een racist genoemd?
Veroordeel je me alweerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:01 schreef Robijn48 het volgende:
Nee. Maar wel iemand die het heerlijk vindt tweedracht te zaaien. En iemand een radicalist te noemen. Terwijl de-Guidance enkel laat zien, en terecht, dat het niet enkel de allochtonen zijn.
Ik bepaal niet de regels, ik word derhalve gebanned als ik een regel overtreed. De FA's zijn voor hun werk afhankelijk van de mods en de mods onderling gaan elkaar zelf niet verklikken als ze de regels overtreden. Leer mij dat bolwerkje kennen zeg.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Gelukkig zijn daar FA's voor om mij evt te "straffen", als ik me als mod moet gedragen moet jij je als user gedragen en niet denken de regels te kunnen bepalen.
Volgens mij heb jij geen idee dat er inmiddels meerder mods zijn die jouw gedrag gewoon schijtziek zijn. Maar goed, ze zullen het nooit naar buiten brengen omdat het gewoon een dikke shitstorm zal veroorzaken. Ergens wel jammer dat ze het lef niet hebben.quote:Crew zit hier niet om naar de pijpen van de users te dansen en geen mening te hebben, of heb je nou echt totaal geen idee hoe FOK! in elkaar zit na al die jaren?
Dichterlijke overdrijving. Het blijft fokquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:10 schreef De_Guidance het volgende:
Mutant is ook niet ver heen hoor. Deadre ken ik niet.
Stemmingmakerij, op basis van ongefundeerde aannames, nee zo werkt het allemaal wel goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik bepaal niet de regels, ik word derhalve gebanned als ik een regel overtreed. De FA's zijn voor hun werk afhankelijk van de mods en de mods onderling gaan elkaar zelf niet verklikken als ze de regels overtreden. Leer mij dat bolwerkje kennen zeg.
[..]
Volgens mij heb jij geen idee dat er inmiddels meerder mods zijn die jouw gedrag gewoon schijtziek zijn. Maar goed, ze zullen het nooit naar buiten brengen omdat het gewoon een dikke shitstorm zal veroorzaken.
Niks ervan. Je gedraagt je bepaald niet als een mod.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stemmingmakerij, op basis van ongefundeerde aannames, nee zo werkt het allemaal wel goed.
Zolang het je geweten maar niet aantast. Vooral niet even hand in eigen boezem steken en gewoon erkennen dat je er vaak te hard als een soort van peroxidehoofd in gaat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stemmingmakerij, op basis van ongefundeerde aannames, nee zo werkt het allemaal wel goed.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:15 schreef De_Guidance het volgende:
En nu weer lief zijn allemaal, ik ben ook aan het werk.
NWS / Werkloosheid loopt hard op.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:27 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / Werkloosheid loopt hard op.
Volgens mij werkt die Cempexo op de Deense ambassade ofzo. Hij laat geen mogelijkheid onbenut om te pas en te onpas te hameren op de voordelen van emigratie naar Denemarken. Het begint nu echt een beetje irritant te worden.
Waar bemoei jij je toch steeds mee, zeiksnor! Laat de modjes hun werk nu maar doen zonder dat jij ze nog eens extra lastig valt met je gezeur en gezever, en je moralistische geblaat telkens. De modjes doen prima werk zonder dat jij ze onder de neus komt wrijven dat ze niet aan JOUW verwachtingen voldoen. Want meer is het namelijk niet, en dat is pas irrelevant, hoe jij erover denkt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:19 schreef Robijn48 het volgende:
Zo. En nu allemaal koppen dicht.
Racisme en discriminatie is verboden bij de wet.
Het wordt tijd dat bepaalde mods dit te weten komen.
Waarom mag er geen commentaar gegeven worden op mods? Zijn die heilig? Perfect? Goden? We zijn niet in Noord-Korea.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:00 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je toch steeds mee, zeiksnor! Laat de modjes hun werk nu maar doen zonder dat jij ze nog eens extra lastig valt met je gezeur en gezever, en je moralistische geblaat telkens. De modjes doen prima werk zonder dat jij ze onder de neus komt wrijven dat ze niet aan JOUW verwachtingen voldoen. Want meer is het namelijk niet, en dat is pas irrelevant, hoe jij erover denkt.
Begin je eigen forum, dan kun je daar precies zeggen wat je wilt, en iedereen fijn terecht wijzen die niet volgens jouw regeltjes post.
Dat mag uiteraard wel, maar als je niets beters in je leven te doen hebt dan constant mods lastig vallen, en het steeds maar 'hogerop' zoekt om je gelijk te krijgen, dan ben je dus gewoon een zeiksnor. Het gaat in dit geval om de kwantiteit, niet om de kwaliteit.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom mag er geen commentaar gegeven worden op mods?
Het is een actief forum, er is een actief clubje mensen met een extreem uitgesproken mening over bepaalde zaken. Daarom zijn er ook vaak 'incidentjes'. Het is goed dat er af en toe aan de bel wordt getrokken, als het niet gebeurt wordt extremisme de norm.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard wel, maar als je niets beters in je leven te doen hebt dan constant mods lastig vallen, en het steeds maar 'hogerop' zoekt om je gelijk te krijgen, dan ben je dus gewoon een zeiksnor. Het gaat in dit geval om de kwantiteit, niet om de kwaliteit.
Je beschrijft het mechanisme prima. En verder gaat het hier prima in NWS, op de gebruikelijke brandjes ma. De mods doen het goed, er is weinig gezeik. Dat is in het verleden echt wel eens anders geweest.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is een actief forum, er is een actief clubje mensen met een extreem uitgesproken mening over bepaalde zaken. Daarom zijn er ook vaak 'incidentjes'. Het is goed dat er af en toe aan de bel wordt getrokken, als het niet gebeurt wordt extremisme de norm.
Was te proberen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:41 schreef sp3c het volgende:
euroshopper bier is viez
krijg je hoofdpijn van
1x ja en op het moment ishet leuk, bier goedkoper dan water maar de catch komt de volgende ochtend!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |