Motiveer je beslissing tot het sluiten dan.quote:
Pik dan de mensen eruit die zo doen, dit is een enorm maatschappelijk probleem.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:48 schreef sp3c het volgende:
ik vind het een walgelijk topic
smerigste reacties die ik in lange tijd gezien heb en ik wil ze niet in NWS
Ik reageer maar even om aan te geven dat Trouw vervangen is door de FP. Thanks!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:27 schreef moussie het volgende:
NWS / Prostitutieverbod naar Zweeds model iets dichterbij in Nederland
trouw als bron
Krijg een foutmelding dus zal wel verwijderd zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1937357
http://forum.fok.nl/topic/1937359
Wil iemand deze trieste topics uit hun lijden verlossen?
Geen nieuw draadje, hooguit in dichtvorm laten staanquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:21 schreef RAVW het volgende:
kreeg net ook een berichtje over de FAQ onderin
in al die tijd dat ik hier rond loopt niet 1 keer gezien dat het omhoog kwam
Maar er zijn dus weer nieuwe dingen op genomen in de FAQ begrijp ik hier uit dit draadje ?
RAWV doelt op de nieuwe algemene voorwaarden, denk ik. Niet op de FAQ van NWS-FB...quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:12 schreef paddy het volgende:
Geen nieuw draadje, hooguit in dichtvorm laten staan
Wat is er nieuw aan volgens jou?
Ja, was top gedaan, elf en de toevoeging idemquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
RAWV doelt op de nieuwe algemene voorwaarden, denk ik. Niet op de FAQ van NWS-FB...
Is trouwens wel een uitdaging voor iemand met te veel tijd: de algemene voorwaarden in dichtvorm zetten...
ach gus, dat je je daar aan ergert.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:27 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / Werkloosheid loopt hard op.
Volgens mij werkt die Cempexo op de Deense ambassade ofzo. Hij laat geen mogelijkheid onbenut om te pas en te onpas te hameren op de voordelen van emigratie naar Denemarken. Het begint nu echt een beetje irritant te worden.
Ik lig er niet wakker van, maar bij elk Cempexo-topic over de misstanden in Nederland denk je: hij zal wel weer over Denemarken beginnen. En ja hoor, daar is -ie weer met z'n goedkope huizen. Het is gewoon lichtelijk irritant aan het worden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ach gus, dat je je daar aan ergert.
quote:Tuurlijk. Je weet nu alweer waar dit topic heengaat. Robijn1928 gaat straks klagen in feedback en dreigen het hoger op te zoeken, terwijl jij Weltschmerzesque verhandelingen gaat houden over dat het allemaal wel meevalt en D-G gaat metsmilies strooien. De andere kant gaat schelden en dan komt spec die het topic dichtgooit. Wordt een beetje saai.
Ik vind de wijze waarop daar gepost wordt ook relevant en daar ben je zelf ook goed mee bezig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:27 schreef Robijn48 het volgende:
Hoi Frutsel, waarom wordt het topic NWS / Alweer gevecht waarbij scheidsrechter is betrokken gesloten?
Ik vind dat topic wel degelijk relevant. Of mag enkel allochtonen bashen open blijven?
Je bent zelf anders niet veel beter.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:32 schreef IntensiveGary het volgende:
Hahaha, daar is ze al![]()
ik wilde dit nog posten in het topic, maar de realiteit was me voor. ik zat er niet ver naast
[..]
Ze heeft een punt. De wijze waarop gepost wordt is erg netjes vergeleken met soortgelijke topics waarbij allochtonen het hoofdonderwerp zijn. Dat terwijl die topics net zo goed open blijven staan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vind de wijze waarop daar gepost wordt ook relevant en daar ben je zelf ook goed mee bezig.
Open maar een nieuwe met de juiste OP en zonder gesneer, gesar of getroll
Wat bedoel je precies met: "en daar ben je zelf ook goed mee bezig" ?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vind de wijze waarop daar gepost wordt ook relevant en daar ben je zelf ook goed mee bezig.
Open maar een nieuwe met de juiste OP en zonder gesneer, gesar of getroll
Klopt, heerlijk om dat ouwe lijk op de kast te jagenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je bent zelf anders niet veel beter.
Ah, een ware extremist dus. Geen wonder dat je zo aanvallend reageerde t.a.v. D_G en Deadre.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:40 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Klopt, heerlijk om dat ouwe lijk op de kast te jagen
Je jaagt me niet op de kast. Jammer he? Je ziet aan de posts gelijk al de leeftijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:40 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Je denigrerende en betweterige toontje waar je je vaker schuldig aan maakt, net als enkele andere gasten uit dat topic.quote:
Open dus een nieuwe met de juiste OP en we doen een nieuwe poging.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze heeft een punt. De wijze waarop gepost wordt is erg netjes vergeleken met soortgelijke topics waarbij allochtonen het hoofdonderwerp zijn. Dat terwijl die topics net zo goed open blijven staan.
En het feit dat er nu soortgelijke topics openstaan waarin gekankerd wordt op buitenlanders...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je denigrerende en betweterige toontje waar je je vaker schuldig aan maakt, net als enkele andere gasten uit dat topic.
[..]
Open dus een nieuwe met de juiste OP en we doen een nieuwe poging.
Overigens was het nieuwsbericht uit de OP gisteren ook al gemeld in het andere topic dus de hele discussie kan je ook daar voeren eigenlijk. En natuurlijk komt er commentaar op de reden "waarom" het een eigen topic verdiend en de gedachte van de TS, maar ja, so be it... maar echt ontopic ging het niet meer.
Niet aanvallend, hoor. Constaterend. De ware extremisten zijn vooral jij en Deadre. Jij iets minder agressief. Aan de oppervlakte dan, he. D_G valt op zich wel mee. Die ergert zich vooral en ten dele begrijp ik dat best.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, een ware extremist dus. Geen wonder dat je zo aanvallend reageerde t.a.v. D_G en Deadre.
Okee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je denigrerende en betweterige toontje waar je je vaker schuldig aan maakt, net als enkele andere gasten uit dat topic.
[..]
Open dus een nieuwe met de juiste OP en we doen een nieuwe poging.
Overigens was het nieuwsbericht uit de OP gisteren ook al gemeld in het andere topic dus de hele discussie kan je ook daar voeren eigenlijk. En natuurlijk komt er commentaar op de reden "waarom" het een eigen topic verdiend en de gedachte van de TS, maar ja, so be it... maar echt ontopic ging het niet meer.
Bedankt voor de bevestiging, misschien tot binnenkort ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:40 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik me er geen bal van aan trek.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:44 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Niet aanvallend, hoor. Constaterend. De ware extremisten zijn vooral jij en Deadre. Jij iets minder agressief. Aan de oppervlakte dan, he. D_G valt op zich wel mee. Die ergert zich vooral en ten dele begrijp ik dat best.
Robijn fokken is gewoon leuk omdat ze zo lekker hapt.
ja, zo sta je wel bekend iddquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik me er geen bal van aan trek.
Ach kom op, zeg. Met dat hooghartige toontje van d'r en het in iedere post hameren op haar leeftijd verdient ze toch niet beter? Zonder reden word ik weggezet als racist en daar wordt door haar verder niet op ingegaan. Waar Robijn komt is de discussie verdwenen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging, misschien tot binnenkort ofzo
Moet jij niet even wat moslims gaan bashen?quote:
nee, vandaag is het oude vrouwen bashdag, moslims volgende week weer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet jij niet even wat moslims gaan bashen?
En dat gaat naar andere wijzen...
Nu niet veel denk ik... opruimen als ik kan of als er klachten/meldingen zijn ze bekijken en verhelpen...?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En het feit dat er nu soortgelijke topics openstaan waarin gekankerd wordt op buitenlanders...
Wat ga jij daar nu aan doen?
Wat een ware held ben je toch. Je zal je vast thuis voelen op de SFP.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, vandaag is het oude vrouwen bashdag, moslims volgende week weer.
Hoe is het in je Al Quada jihaadkamp vandaag?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een ware held ben je toch. Je zal je vast thuis voelen op de SFP.
Ik heb het over postings van users in topics (die nu gewoon open zijn en waarvan de posts ook gewoon nog staan). Niet de overgenomen berichten van de telegraaf.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nu niet veel denk ik... opruimen als ik kan of als er klachten/meldingen zijn ze bekijken en verhelpen...?
Ik zeg toch ook niet dat het niet mag M? Maar laat dan in elk geval de OP in zijn waarde en kom gewoon met feiten en argumenten, juist door het veranderen van de OP krijg je kritiek. En mede daardoor wordt de TS en het bericht verbaggerd en dus het topic. Ik snap je punt wel, maar je hebt wat dat betreft gewoon ' pech ' dat een site als de Telegraaf afkomst belangrijk schijnt te vinden, dat staat nou eenmaal in de nieuwsberichten. Laat nou aub de OP in waarde dan kan ik de mensen die hun onderbuik willen laten spreken richting de TS of het waarom hij zijn topic opent ook gewoon aanspreken of aanpakken, op deze manier werkt hij het zelf in de hand en kan je het beter in ONZ, KLB of GC zetten ?
Gewoon TR's zetten of hier komen aub en we kijken er naar. En de mod in kwestie zal daarna handelen al zal dat niet altijd in iedereen zijn straatje passen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee.
Lijkt me nogal logisch, als er weer gediscrimineerd wordt, racistisch gedaan wordt, en dingen genegeerd zoals ik al meerdere malen in het topic aangegeven heb zoals jij nu ook doet: het is idd al genoemd gisteren.
Erg lastig he, die buitenlandse namen. Buitenlanders, blegh! Moslims, eeuw!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe is het in je Al Quada jihaadkamp vandaag?.
Ga eens weg ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe is het in je Al Quada jihaadkamp vandaag?.
Niets mis met buitenlanders, wel met types als jij, en de bontkraagjes die je verdedigtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Erg lastig he, die buitenlandse namen. Buitenlanders, blegh! Moslims, eeuw!
Tja, ik schaar mij liever achter de bontkraagjes. Jij schaart je liever achter fascisten. Moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis met buitenlanders, wel met types als jij, en de bontkraagjes die je verdedigt.
maar goed, we komen elkaar wel weer ergens anders tegen, Fruts heeft het al zwaar genoeg hier zonder ons.
Ik sta liever bekend als iemand die strijdt tegen racisme en discriminatie dan als iemand-een mod, notabene!- die dat niet doet.quote:
Hoe nobel. Wat een goed mens ben jij, zeg! Maar wel anderen ongefundeerd wegzetten als racist. Collateral damage zeker?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik sta liever bekend als iemand die strijdt tegen racisme en discriminatie dan als iemand-een mod, notabene!- die dat niet doet.
En dat terwijl het verboden is, mocht je het nog niet weten
Ventje,quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:56 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Hoe nobel. Wat een goed mens ben jij, zeg! Maar wel anderen ongefundeerd wegzetten als racist. Collateral damage zeker?
Zoals andere mensen wegzetten als extremist en radicaal bedoel je.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:56 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Hoe nobel. Wat een goed mens ben jij, zeg! Maar wel anderen ongefundeerd wegzetten als racist. Collateral damage zeker?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ventje,
Waar heb ik gezegd dat je een racist bent? Wijs maar aan.
quote:mensen als jij enkel de ene kant willen zien, om weer lekker op allochtonen te kunnen afgeven.
Als je nou gewoon eens even dat mod gedeelte vergeet, komop vergeten moet geen probleem zijn voor je.. Dat is namelijk totaal irrelevant.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik sta liever bekend als iemand die strijdt tegen racisme en discriminatie dan als iemand-een mod, notabene!- die dat niet doet.
En dat terwijl het verboden is, mocht je het nog niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |