Als het meisje 20 jaar ouder zou zijn dan zou ik reageren op die vacature.quote:Man gezocht voor onzedelijk betasten 4-jarig meisje
Het eerste hoop ik ook, alleen vraag ik me af of het tweede, wat voor het meisje een traject van verdachte aanwijzen, verklaringen afleggen etc. wordt, voor het meisje wel het beste uitpakt. Als het betasten niet al te 'diepgaand' was, zal ik maar zeggen, is het misschien beter af te doen als 'vervelende zaken die gebeuren'.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef Deadre het volgende:
Op FP: Meisje (4) betast in restaurant
[...]
Ik hoop dat het meisje goed maakt en de dader zo snel mogelijk opgepakt wordt.
Precies mijn gedachte! Ik vind 4 jaar wel een beetje jong, paar jaar ouder en ik heb zeker interesse!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Als het meisje 20 jaar ouder zou zijn dan zou ik reageren op die vacature.
misschien een aai over haar bolquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef deedeetee het volgende:
Onzedelijk betastZolang als ik niet weet wat er precies is gebeurd schort ik mijn oordeel nog ff op.
Ik vind het niet echt geloofwaardig dat een man zijn hand in het onderbroekje van een kleuter steekt - of iets dergelijks- midden in een restaurant. Wie doet nou zo dom ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
misschien een aai over haar boldat kan natuurlijk niet hè?
Hehe.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Als het meisje 20 jaar ouder zou zijn dan zou ik reageren op die vacature.
Dit. Nooit op het verhaal van kinderen alleen afgaan, krijg je ellende van. Kinderen liegen dat ze barsten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Maar dan nog: hoe kan een 4-jarige weten wat 'onzedelijk betasten' is? Ze weten niet eens hun vingers of de dagen van de week te benoemen.
Allemaal de schuld van Robert M.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:05 schreef Sneezeechu het volgende:
Maar ja als man zijnde een kind een aai over de bol geef dan ben je al pedofiel tegenwoordig
Dat was daarvoor ook al hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Robert M.
Terwijl het meestal nog bekenden van de ouders zijn ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:23 schreef deedeetee het volgende:
Natuurlijk kán de man zich best wél misdragen hebben, maar pedofielen zijn over het algemeen stiekemerds. Die grijpen een kind als niemand het kan zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |