abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:10:57 #1
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_108550071
Steeds meer vakantieplaatsen in het buitenland hebben schoon genoeg van de overlast die jonge Nederlandse bezoekers veroorzaken. In Oostenrijk en Spanje wordt gewerkt aan harde maatregelen om het wangedrag tegen te gaan.

Dat schrijft het AD vandaag. Vorige week vielen gewonden bij twee grootscheepse vechtpartijen tussen Brabantse wintersporters in het Zillertal in Tirol. De plaats Gerlos, waar woensdag de eerste knokpartij plaatsvond, zet vanaf volgende winter veiligheidsbeambten in die 's avonds toezicht moeten houden in bars en op straat.

Onder invloed
Nederlandse jongeren 'denken dat alles mag en dat hun niets kan gebeuren', is de indruk die in Oostenrijk steeds vaker wordt gewekt. De politie veronderstelt dat Nederlanders meer en meer onder invloed verkeren van alcohol en drugs.

Ook in Spanje bezinnen lokale overheden zich op maatregelen tegen Nederlandse veroorzakers van overlast. Vorig jaar zomer vonden geregeld rellen plaats in Lloret de Mar. Bij één vechtpartij richtten ongeveer 400 jongeren hun agressie op de politie.

Verbod op kroegentochten
Gisteren besloot de Spaanse badplaats dat vanaf dit voorjaar een verbod komt op georganiseerde kroegen- en discotochten. Ook mogen bars niet langer drankjes aanbieden met korting. Overtreders wacht een boete tot 3000 euro. (Redactie)

Bron

Een nieuwe wet aannemen (die van kracht is in de zomerse maanden) die specifiek alleen gericht is op Nederlandse relschoppers. Deze wet laat toe om relschoppers keihard aan te pakken door middel van doodknuppelen ^O^ probleem opgelost
Schijt aan iedereen
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:13:43 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_108550152
quote:
0s.gif
Deze wet laat toe om relschoppers keihard aan te pakken door middel van doodknuppelen ^O^ probleem opgelost
Diskwalificeer jezelf nou niet al in de OP.
pi_108550195
En een meldpunt jonge Nederlandse overlastgevers.
I´m back.
pi_108550316
Dat van die discotheken en kroegen tochten is echt belachelijk. Meerdere malen gedaan en nog nooit gezeik gezien tijdens of na zo'n tocht. Daarnaast zijn veel discotheken in Lloret blijer met de Nederlanders dan met de Italianen, Duitsers en Engelse.
Domo Arigato!
pi_108550371
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:10 schreef Deadre het volgende:
Een nieuwe wet aannemen (die van kracht is in de zomerse maanden) die specifiek alleen gericht is op Nederlandse relschoppers. Deze wet laat toe om relschoppers keihard aan te pakken door middel van doodknuppelen ^O^ probleem opgelost
Waarom zou men volgens jou een wet moeten aannemen die specifiek van kracht is op Nederlandse relschoppers?
Krekker is de bom!
pi_108550559
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:19 schreef Black_Ninja het volgende:
Dat van die discotheken en kroegen tochten is echt belachelijk. Meerdere malen gedaan en nog nooit gezeik gezien tijdens of na zo'n tocht. Daarnaast zijn veel discotheken in Lloret blijer met de Nederlanders dan met de Italianen, Duitsers en Engelse.
Ik wilde net te zeggen, ik kan me herinneren dat Engelsen, Duitsers en ook Scandinaviërs enorme relschoppers zijn.
pi_108550975
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:19 schreef Black_Ninja het volgende:
TS wil horen dat alle Nederlandse autochtonen klootzakken zijn er erger dan allochtonen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_108551056
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik wilde net te zeggen, ik kan me herinneren dat Engelsen, Duitsers en ook Scandinaviërs enorme relschoppers zijn.
Met Nederlandse relschoppers worden gewoon alle inwoners van Nederland bedoeld. Dus iedereen met een Nederlandse Nationaliteit. (ongeacht achtergrond)

Nu vind ik doodknuppelen weer zoiets wat ik als normaal mens niet goed keur. (voel mij dus ook ver verheven boven een dergelijke uitspraak) Ik zou me alleen van die landen heel goed voor kunnen stellen dat ze daar een speciaal vliegtuig voor inzetten die ze alaminuut terug sturen naar huis. Of in ieder geval ze de rest van de vakantie vast zetten zodat de inwoners daar geen last meer van hebben.

En een dikke boete uiteraard, wat dat vliegtuig of de zorg in het gevang is ook niet gratis.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_108551271
En het bericht is er echt niet zomaar hoor.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 17:49:49 #10
137949 Disana
pi_108551394
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:40 schreef paddy het volgende:

Met Nederlandse relschoppers worden gewoon alle inwoners van Nederland bedoeld. Dus iedereen met een Nederlandse Nationaliteit. (ongeacht achtergrond)
Ik denk niet dat ze ons allemaal bedoelen hoor paddy ;)
pi_108551424
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze ons allemaal bedoelen hoor paddy ;)
Ik bedoel dus elke relschopper met een Nederlandse Nationaliteit hè :P
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 17:52:31 #12
137949 Disana
pi_108551526
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik bedoel dus elke relschopper met een Nederlandse Nationaliteit hè :P
Oef, dus wij kunnen nog met een gerust hart gaan skiën :D
pi_108551580
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Oef, dus wij kunnen nog met een gerust hart gaan skiën :D
Zolang je niet gaat relschoppen is er niets aan de hand *)
pi_108551664
Ik zou me wel weer echt kapotlachen wanneer zo'n wet dan toch echt wordt aangenomen en we een week later op het nieuws te zien krijgen dat de eerste Nederlander, die toevallig het broertje van Deadre blijkt te zijn, is neergeknuppeld. Dit nadat hij zich samen met een groep autochtone en allochtone landgenoten in het buitenland misdroeg _O-
Krekker is de bom!
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 17:56:12 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108551679
relschoppers moet je sowieso aanpakken, nationaliteit en locatie kunnen me weinig schelen eerlijk gezegd!

als je op straat voor de lol dingen gaat lopen mollen dan mag de politie je best een paar keer op je hoofd slaan wmb
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_108551821
Dat krijg je met low budget vakantiebestemmingen. Prijzen omhoog dan komt het tuig vanzelf niet meer.
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:00:55 #17
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_108551848
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:56 schreef sp3c het volgende:
relschoppers moet je sowieso aanpakken, nationaliteit en locatie kunnen me weinig schelen eerlijk gezegd!

als je op straat voor de lol dingen gaat lopen mollen dan mag de politie je best een paar keer op je hoofd slaan wmb
Daar heb je in Spanje de Guardia voor en geloof me, die weten wat slaan is ;)

Ik ben het helemaal met je eens en heb ook nooit een reden tot rellen gevonden maar ik heb wel gezien hoe de Guardia te werk gaat en dat mogen ze van mij overal ter wereld door voeren.
Domo Arigato!
pi_108551914
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:00 schreef Chadi het volgende:
Dat krijg je met low budget vakantiebestemmingen. Prijzen omhoog dan komt het tuig vanzelf niet meer.
Ja goede oplossing! Of beter nog; gewoon helemaal onmogelijk maken voor nederlanders om naar het buitenland te gaan. Dan komt het tuig vanzelf niet meer!
Conscience do cost.
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 18:06:17 #19
137949 Disana
pi_108552041
quote:
6s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:53 schreef paddy het volgende:

[..]

Zolang je niet gaat relschoppen is er niets aan de hand *)
Verdikkie -O-
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:11:05 #20
111528 Viajero
Who dares wins
pi_108552196
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:00 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Daar heb je in Spanje de Guardia voor en geloof me, die weten wat slaan is ;)

Ik ben het helemaal met je eens en heb ook nooit een reden tot rellen gevonden maar ik heb wel gezien hoe de Guardia te werk gaat en dat mogen ze van mij overal ter wereld door voeren.
Van mij niet. Zoals bij alle groepen die je dat soort macht geeft gaan ze voor de zwakkeren, of die nou schuldig zijn of niet. En straattuig uit Noord Afrika, die wat agressiever terugvechten, laten ze volledig met rust.

Het klinkt leuk, maar in de praktijk leidt het tot willekeur en onrecht.

Gewoon netjes oppakken en in de bak zetten. Aanklagen en daarhouden voor minstens een week, en ook alle schade vergoeden. Dan houdt het snel op.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_108552223
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja goede oplossing! Of beter nog; gewoon helemaal onmogelijk maken voor nederlanders om naar het buitenland te gaan. Dan komt het tuig vanzelf niet meer!
Zo zou je het ook kunnen doen.
pi_108552258
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:11 schreef Viajero het volgende:

[..]

Van mij niet. Zoals bij alle groepen die je dat soort macht geeft gaan ze voor de zwakkeren, of die nou schuldig zijn of niet. En straattuig uit Noord Afrika, die wat agressiever terugvechten, laten ze volledig met rust.

Het klinkt leuk, maar in de praktijk leidt het tot willekeur en onrecht.

Gewoon netjes oppakken en in de bak zetten. Aanklagen en daarhouden voor minstens een week, en ook alle schade vergoeden. Dan houdt het snel op.
aaah Gossie
pi_108552271
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:00 schreef Chadi het volgende:
Tuig weet altijid aan geld te komen
pi_108552331
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:40 schreef paddy het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn Engelsen, Duitsers en Scandinaviërs mensen met een Nederlandse nationaliteit? :') Daar had ik het dus niet over.
pi_108552356
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:12 schreef paddy het volgende:

[..]

Tuig weet altijid aan geld te komen
Een gedeelte wel maar een hoop echt niet.

Wat wil je doen discrimerende wetten maken voor hollandse jongeren???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')