Diskwalificeer jezelf nou niet al in de OP.quote:
Deze wet laat toe om relschoppers keihard aan te pakken door middel van doodknuppelenprobleem opgelost
Waarom zou men volgens jou een wet moeten aannemen die specifiek van kracht is op Nederlandse relschoppers?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:10 schreef Deadre het volgende:
Een nieuwe wet aannemen (die van kracht is in de zomerse maanden) die specifiek alleen gericht is op Nederlandse relschoppers. Deze wet laat toe om relschoppers keihard aan te pakken door middel van doodknuppelenprobleem opgelost
Ik wilde net te zeggen, ik kan me herinneren dat Engelsen, Duitsers en ook Scandinaviërs enorme relschoppers zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:19 schreef Black_Ninja het volgende:
Dat van die discotheken en kroegen tochten is echt belachelijk. Meerdere malen gedaan en nog nooit gezeik gezien tijdens of na zo'n tocht. Daarnaast zijn veel discotheken in Lloret blijer met de Nederlanders dan met de Italianen, Duitsers en Engelse.
TS wil horen dat alle Nederlandse autochtonen klootzakken zijn er erger dan allochtonen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:19 schreef Black_Ninja het volgende:
Dat van die discotheken en kroegen tochten is echt belachelijk. Meerdere malen gedaan en nog nooit gezeik gezien tijdens of na zo'n tocht. Daarnaast zijn veel discotheken in Lloret blijer met de Nederlanders dan met de Italianen, Duitsers en Engelse.
Met Nederlandse relschoppers worden gewoon alle inwoners van Nederland bedoeld. Dus iedereen met een Nederlandse Nationaliteit. (ongeacht achtergrond)quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wilde net te zeggen, ik kan me herinneren dat Engelsen, Duitsers en ook Scandinaviërs enorme relschoppers zijn.
Ik denk niet dat ze ons allemaal bedoelen hoor paddyquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:40 schreef paddy het volgende:
Met Nederlandse relschoppers worden gewoon alle inwoners van Nederland bedoeld. Dus iedereen met een Nederlandse Nationaliteit. (ongeacht achtergrond)
Ik bedoel dus elke relschopper met een Nederlandse Nationaliteit hèquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze ons allemaal bedoelen hoor paddy
Oef, dus wij kunnen nog met een gerust hart gaan skiënquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik bedoel dus elke relschopper met een Nederlandse Nationaliteit hè
Zolang je niet gaat relschoppen is er niets aan de handquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oef, dus wij kunnen nog met een gerust hart gaan skiën
Daar heb je in Spanje de Guardia voor en geloof me, die weten wat slaan isquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:56 schreef sp3c het volgende:
relschoppers moet je sowieso aanpakken, nationaliteit en locatie kunnen me weinig schelen eerlijk gezegd!
als je op straat voor de lol dingen gaat lopen mollen dan mag de politie je best een paar keer op je hoofd slaan wmb
Ja goede oplossing! Of beter nog; gewoon helemaal onmogelijk maken voor nederlanders om naar het buitenland te gaan. Dan komt het tuig vanzelf niet meer!quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:00 schreef Chadi het volgende:
Dat krijg je met low budget vakantiebestemmingen. Prijzen omhoog dan komt het tuig vanzelf niet meer.
Verdikkiequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Zolang je niet gaat relschoppen is er niets aan de hand
Van mij niet. Zoals bij alle groepen die je dat soort macht geeft gaan ze voor de zwakkeren, of die nou schuldig zijn of niet. En straattuig uit Noord Afrika, die wat agressiever terugvechten, laten ze volledig met rust.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:00 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Daar heb je in Spanje de Guardia voor en geloof me, die weten wat slaan is
Ik ben het helemaal met je eens en heb ook nooit een reden tot rellen gevonden maar ik heb wel gezien hoe de Guardia te werk gaat en dat mogen ze van mij overal ter wereld door voeren.
Zo zou je het ook kunnen doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja goede oplossing! Of beter nog; gewoon helemaal onmogelijk maken voor nederlanders om naar het buitenland te gaan. Dan komt het tuig vanzelf niet meer!
aaah Gossiequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:11 schreef Viajero het volgende:
[..]
Van mij niet. Zoals bij alle groepen die je dat soort macht geeft gaan ze voor de zwakkeren, of die nou schuldig zijn of niet. En straattuig uit Noord Afrika, die wat agressiever terugvechten, laten ze volledig met rust.
Het klinkt leuk, maar in de praktijk leidt het tot willekeur en onrecht.
Gewoon netjes oppakken en in de bak zetten. Aanklagen en daarhouden voor minstens een week, en ook alle schade vergoeden. Dan houdt het snel op.
Tuig weet altijid aan geld te komenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:00 schreef Chadi het volgende:
Dat krijg je met low budget vakantiebestemmingen. Prijzen omhoog dan komt het tuig vanzelf niet meer.
Sinds wanneer zijn Engelsen, Duitsers en Scandinaviërs mensen met een Nederlandse nationaliteit?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Met Nederlandse relschoppers worden gewoon alle inwoners van Nederland bedoeld. Dus iedereen met een Nederlandse Nationaliteit. (ongeacht achtergrond)
Een gedeelte wel maar een hoop echt niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Tuig weet altijid aan geld te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |