abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:10:57 #1
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_108550071
Steeds meer vakantieplaatsen in het buitenland hebben schoon genoeg van de overlast die jonge Nederlandse bezoekers veroorzaken. In Oostenrijk en Spanje wordt gewerkt aan harde maatregelen om het wangedrag tegen te gaan.

Dat schrijft het AD vandaag. Vorige week vielen gewonden bij twee grootscheepse vechtpartijen tussen Brabantse wintersporters in het Zillertal in Tirol. De plaats Gerlos, waar woensdag de eerste knokpartij plaatsvond, zet vanaf volgende winter veiligheidsbeambten in die 's avonds toezicht moeten houden in bars en op straat.

Onder invloed
Nederlandse jongeren 'denken dat alles mag en dat hun niets kan gebeuren', is de indruk die in Oostenrijk steeds vaker wordt gewekt. De politie veronderstelt dat Nederlanders meer en meer onder invloed verkeren van alcohol en drugs.

Ook in Spanje bezinnen lokale overheden zich op maatregelen tegen Nederlandse veroorzakers van overlast. Vorig jaar zomer vonden geregeld rellen plaats in Lloret de Mar. Bij één vechtpartij richtten ongeveer 400 jongeren hun agressie op de politie.

Verbod op kroegentochten
Gisteren besloot de Spaanse badplaats dat vanaf dit voorjaar een verbod komt op georganiseerde kroegen- en discotochten. Ook mogen bars niet langer drankjes aanbieden met korting. Overtreders wacht een boete tot 3000 euro. (Redactie)

Bron

Een nieuwe wet aannemen (die van kracht is in de zomerse maanden) die specifiek alleen gericht is op Nederlandse relschoppers. Deze wet laat toe om relschoppers keihard aan te pakken door middel van doodknuppelen ^O^ probleem opgelost
Schijt aan iedereen
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:13:43 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_108550152
quote:
0s.gif
Deze wet laat toe om relschoppers keihard aan te pakken door middel van doodknuppelen ^O^ probleem opgelost
Diskwalificeer jezelf nou niet al in de OP.
pi_108550195
En een meldpunt jonge Nederlandse overlastgevers.
I´m back.
pi_108550316
Dat van die discotheken en kroegen tochten is echt belachelijk. Meerdere malen gedaan en nog nooit gezeik gezien tijdens of na zo'n tocht. Daarnaast zijn veel discotheken in Lloret blijer met de Nederlanders dan met de Italianen, Duitsers en Engelse.
Domo Arigato!
pi_108550371
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:10 schreef Deadre het volgende:
Een nieuwe wet aannemen (die van kracht is in de zomerse maanden) die specifiek alleen gericht is op Nederlandse relschoppers. Deze wet laat toe om relschoppers keihard aan te pakken door middel van doodknuppelen ^O^ probleem opgelost
Waarom zou men volgens jou een wet moeten aannemen die specifiek van kracht is op Nederlandse relschoppers?
Krekker is de bom!
pi_108550559
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:19 schreef Black_Ninja het volgende:
Dat van die discotheken en kroegen tochten is echt belachelijk. Meerdere malen gedaan en nog nooit gezeik gezien tijdens of na zo'n tocht. Daarnaast zijn veel discotheken in Lloret blijer met de Nederlanders dan met de Italianen, Duitsers en Engelse.
Ik wilde net te zeggen, ik kan me herinneren dat Engelsen, Duitsers en ook Scandinaviërs enorme relschoppers zijn.
pi_108550975
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:19 schreef Black_Ninja het volgende:
TS wil horen dat alle Nederlandse autochtonen klootzakken zijn er erger dan allochtonen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_108551056
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik wilde net te zeggen, ik kan me herinneren dat Engelsen, Duitsers en ook Scandinaviërs enorme relschoppers zijn.
Met Nederlandse relschoppers worden gewoon alle inwoners van Nederland bedoeld. Dus iedereen met een Nederlandse Nationaliteit. (ongeacht achtergrond)

Nu vind ik doodknuppelen weer zoiets wat ik als normaal mens niet goed keur. (voel mij dus ook ver verheven boven een dergelijke uitspraak) Ik zou me alleen van die landen heel goed voor kunnen stellen dat ze daar een speciaal vliegtuig voor inzetten die ze alaminuut terug sturen naar huis. Of in ieder geval ze de rest van de vakantie vast zetten zodat de inwoners daar geen last meer van hebben.

En een dikke boete uiteraard, wat dat vliegtuig of de zorg in het gevang is ook niet gratis.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_108551271
En het bericht is er echt niet zomaar hoor.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 17:49:49 #10
137949 Disana
pi_108551394
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:40 schreef paddy het volgende:

Met Nederlandse relschoppers worden gewoon alle inwoners van Nederland bedoeld. Dus iedereen met een Nederlandse Nationaliteit. (ongeacht achtergrond)
Ik denk niet dat ze ons allemaal bedoelen hoor paddy ;)
pi_108551424
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:49 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze ons allemaal bedoelen hoor paddy ;)
Ik bedoel dus elke relschopper met een Nederlandse Nationaliteit hè :P
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 17:52:31 #12
137949 Disana
pi_108551526
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik bedoel dus elke relschopper met een Nederlandse Nationaliteit hè :P
Oef, dus wij kunnen nog met een gerust hart gaan skiën :D
pi_108551580
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Oef, dus wij kunnen nog met een gerust hart gaan skiën :D
Zolang je niet gaat relschoppen is er niets aan de hand *)
pi_108551664
Ik zou me wel weer echt kapotlachen wanneer zo'n wet dan toch echt wordt aangenomen en we een week later op het nieuws te zien krijgen dat de eerste Nederlander, die toevallig het broertje van Deadre blijkt te zijn, is neergeknuppeld. Dit nadat hij zich samen met een groep autochtone en allochtone landgenoten in het buitenland misdroeg _O-
Krekker is de bom!
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 17:56:12 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108551679
relschoppers moet je sowieso aanpakken, nationaliteit en locatie kunnen me weinig schelen eerlijk gezegd!

als je op straat voor de lol dingen gaat lopen mollen dan mag de politie je best een paar keer op je hoofd slaan wmb
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_108551821
Dat krijg je met low budget vakantiebestemmingen. Prijzen omhoog dan komt het tuig vanzelf niet meer.
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:00:55 #17
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_108551848
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:56 schreef sp3c het volgende:
relschoppers moet je sowieso aanpakken, nationaliteit en locatie kunnen me weinig schelen eerlijk gezegd!

als je op straat voor de lol dingen gaat lopen mollen dan mag de politie je best een paar keer op je hoofd slaan wmb
Daar heb je in Spanje de Guardia voor en geloof me, die weten wat slaan is ;)

Ik ben het helemaal met je eens en heb ook nooit een reden tot rellen gevonden maar ik heb wel gezien hoe de Guardia te werk gaat en dat mogen ze van mij overal ter wereld door voeren.
Domo Arigato!
pi_108551914
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:00 schreef Chadi het volgende:
Dat krijg je met low budget vakantiebestemmingen. Prijzen omhoog dan komt het tuig vanzelf niet meer.
Ja goede oplossing! Of beter nog; gewoon helemaal onmogelijk maken voor nederlanders om naar het buitenland te gaan. Dan komt het tuig vanzelf niet meer!
Conscience do cost.
  † In Memoriam † woensdag 29 februari 2012 @ 18:06:17 #19
137949 Disana
pi_108552041
quote:
6s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:53 schreef paddy het volgende:

[..]

Zolang je niet gaat relschoppen is er niets aan de hand *)
Verdikkie -O-
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:11:05 #20
111528 Viajero
Who dares wins
pi_108552196
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:00 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens en heb ook nooit een reden tot rellen gevonden maar ik heb wel gezien hoe de Guardia te werk gaat en dat mogen ze van mij overal ter wereld door voeren.
Van mij niet. Zoals bij alle groepen die je dat soort macht geeft gaan ze voor de zwakkeren, of die nou schuldig zijn of niet. En straattuig uit Noord Afrika, die wat agressiever terugvechten, laten ze volledig met rust.

Het klinkt leuk, maar in de praktijk leidt het tot willekeur en onrecht.

Gewoon netjes oppakken en in de bak zetten. Aanklagen en daarhouden voor minstens een week, en ook alle schade vergoeden. Dan houdt het snel op.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_108552223
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja goede oplossing! Of beter nog; gewoon helemaal onmogelijk maken voor nederlanders om naar het buitenland te gaan. Dan komt het tuig vanzelf niet meer!
Zo zou je het ook kunnen doen.
pi_108552258
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:11 schreef Viajero het volgende:

[..]

Van mij niet. Zoals bij alle groepen die je dat soort macht geeft gaan ze voor de zwakkeren, of die nou schuldig zijn of niet. En straattuig uit Noord Afrika, die wat agressiever terugvechten, laten ze volledig met rust.

Het klinkt leuk, maar in de praktijk leidt het tot willekeur en onrecht.

Gewoon netjes oppakken en in de bak zetten. Aanklagen en daarhouden voor minstens een week, en ook alle schade vergoeden. Dan houdt het snel op.
aaah Gossie
pi_108552271
quote:
Tuig weet altijid aan geld te komen
pi_108552331
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:40 schreef paddy het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn Engelsen, Duitsers en Scandinaviërs mensen met een Nederlandse nationaliteit? :') Daar had ik het dus niet over.
pi_108552356
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:12 schreef paddy het volgende:

[..]

Tuig weet altijid aan geld te komen
Een gedeelte wel maar een hoop echt niet.

Wat wil je doen discrimerende wetten maken voor hollandse jongeren???
pi_108552691
Waar is TS eigenlijk?
Krekker is de bom!
pi_108552694
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:15 schreef Chadi het volgende:

[..]

Een gedeelte wel maar een hoop echt niet.

Wat wil je doen discrimerende wetten maken voor hollandse jongeren???
Nee, maar zou er wel heel erg voor zijn ze de schade te laten vergoeden en ze vast te zetten tot hun vakantie voorbij is. Ze begeleiden zodat ze echt het land uitgaan naar het land waar ze vandaan komen en in overleg met Nederland ervoor zorgen dat elke cent vergoed gaat worden. Desnoods ze in Nederland daarvoor maar laten werken. Niets doen is al helemaal geen optie wat mij betreft. Mensen in Spanje hebben het al zwaar genoeg. Dat relschoppende jeugd uit andere landen het je nog zwaarder gaan maken door je spullen te vernielen? Zou keihard aangepakt moeten worden. Laat ze maar dokken.

De prijzen verhogen lijken me geen optie want dan boeten heel veel gezinnen voor dit besluit.
pi_108552853
Voor sommige maatregelen heb je medewerking van de Nederlandse autoriteiten nodig. Moet dat nog zien . Maar je idee is niet slecht.
pi_108553284
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:23 schreef KreKkeR het volgende:
Waar is TS eigenlijk?
Spanje.
And remember, respect is everything!
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:42:02 #30
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_108553473
quote:
1928 belde, je maatschappelijke visie wordt per direct teruggeroepen. Te verouderd om nog mee over straat te kunnen. Anno 1928.
'Cos boys don't cry.
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:42:58 #31
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_108553520
quote:

[..]

In 1996 rende ik achter de Guardia Civil aan in Lloret, met nog enkele honderden anderen.

Maar doe gerust of je weet wat je praat. Immers, dit roept iedereen altijd, dus zit je altijd veilig.

Hollandse bla.
'Cos boys don't cry.
pi_108553712
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

In 1996 rende ik achter de Guardia Civil aan in Lloret, met nog enkele honderden anderen.

.
4000 jaar geleden belde :')
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:50:46 #33
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_108553793
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:48 schreef Chadi het volgende:

[..]

4000 jaar geleden belde :')
In 1996 was de Guardia Civil hetzelfde restant van het oude fascistische Spanje als anno 2012 hoor.

Misdragingen (met name onder invloed van alcohol en wellicht ook wat dope) zijn al lang en breed niet meer het exclusieve domein van de onderklassse.
'Cos boys don't cry.
pi_108553807
oeps
pi_108553825
right
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:52:06 #36
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_108553845
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:51 schreef Chadi het volgende:
right
Jup :)

Fijn dat we het eens konden worden!
'Cos boys don't cry.
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:53:24 #37
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_108553874
Nederlanders die uitgerekend in het buitenland drugs gaan gebruiken. :')

Laat me raden onderzoek en artikel door de telegraftakketyfus.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:53:45 #38
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_108553886
Wow.. het AD. Toe maar
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:12:17 #39
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_108554616
Altijd weer die klote autochtonen :(
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:51:59 #40
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_108556524
dit komt er nooit door

want zodra je in de politiek gaat praten over aan pakken van Marokkanen of dat soort mensen dan is de wereld te klein.

Dus als het nu in eens wel kan bij Nederlanders dan is dit discriminatie PUUR sang.
En die daar aan mee gaat doen mag van mij opgeknoopt worden inc die mensen die altijd maar roepen als er weer eens wat tegen moe landers en allochtonen gedaan wordt , als ze het nu wel in een keer de mond houden vind ik het persoonlijk een NSB er.
En NSb ers zijn in mijn ogen niet gewenst in dit land dus ruimte op de Noordzee voor hun .

Zo dit was mijn mening :)
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_108557896
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef YazooW het volgende:
Altijd weer die klote autochtonen :(
Probleem is dat je met dit soort oneliners de plank redelijk misslaat en daarnaast ook totaal niet bijdraagt aan een constructieve discussie.

Ook wanneer we rekening houden met de verhoudingen, zul je zien dat het percentage Marokkaanse jongeren dat zich misdraagt in Nederland, een stuk groter is dan het percentage autochtone Nederlandse jongeren, dat zich misdraagt wanneer zij in het buitenland op vakantie zijn.

Met een dergelijke onliner, waarmee je waarschijnlijk een punt probeert te maken mbt de manier waarop men hier met de 'allochtonenproblematiek' omgaat, bagatelisseer je de problematiek in Nederland alleen maar.

Wees eens volwassen en leg gewoon duidelijk uit wat het punt precies is dat je probeerde te maken.
Krekker is de bom!
  Overall beste user 2022 woensdag 29 februari 2012 @ 20:20:28 #42
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_108558029
quote:
14s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:15 schreef Ryan3 het volgende:
En een meldpunt jonge Nederlandse overlastgevers.
Ja, want dit moeten we met z'n allen niet willen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_108558036
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:51 schreef RAVW het volgende:
dit komt er nooit door

want zodra je in de politiek gaat praten over aan pakken van Marokkanen of dat soort mensen dan is de wereld te klein.

Dus als het nu in eens wel kan bij Nederlanders dan is dit discriminatie PUUR sang.

Je bedoelt als men er in de Nederlandse politiek over gaat praten? Waarover? En hoezo zou dan dan discriminatie zijn? En van wie dan precies?

Of scheer je nu voor het gemak het politiek beleid in Nederland en dat in het buitenland over 1 kam? :?
Krekker is de bom!
pi_108559796
TS= :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:56:35 #45
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_108560149
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:20 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Je bedoelt als men er in de Nederlandse politiek over gaat praten? Waarover? En hoezo zou dan dan discriminatie zijn? En van wie dan precies?

Of scheer je nu voor het gemak het politiek beleid in Nederland en dat in het buitenland over 1 kam? :?
kijk eens hoe veel:
Er over de site die over polen gaat gezegt en geschreven is ....
Er diverse groepen opstaan als een marrokaan negatief in het dacht licht gezet wordt....
Er weer eens uitgehaald wordt over ontwikkelings hulp .....

maar als het weer om de normale burger gaat , dan zijn ze niet thuis ..
want waar is nu de tegen stem van mensen dat onze Nederlanders daar anders worden behandeld dan de andere mensen .

maar zo als ik al jaren zie en ook zegt, een Nederlander kan niet gediscrimineerd worden, maar als er 1 land is waar de mensen elke dag gediscrimineerd worden dan is de Nederlander zelf wel.

Kan je zo veel voorbeelden geven waar wij als gewoon Nederlander dagelijks mee worden gediscrimineerd, maar owee als het eens een ander kleurtje heeft dan is de wereld te klein.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_108560952
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef RAVW het volgende:

[..]

kijk eens hoe veel:
Er over de site die over polen gaat gezegt en geschreven is ....
Er diverse groepen opstaan als een marrokaan negatief in het dacht licht gezet wordt....
Er weer eens uitgehaald wordt over ontwikkelings hulp .....
Deze voorbeelden hebben betrekking op binnenlands beleid en maatregelen genomen door Nederlandse politici, partijen of groepen.

quote:
maar als het weer om de normale burger gaat , dan zijn ze niet thuis ..
want waar is nu de tegen stem van mensen dat onze Nederlanders daar anders worden behandeld dan de andere mensen .
En nu heb je het blijkbaar opeens over maatregelen genomen in het buitenland, oftewel beleid van andere landen/overheden. Je snapt toch zelf ook wel dat wij Nederlanders daar niet of nauwelijks inspraak op hebben, aangezien het niet onze politici zijn die het beleid daar maken en voeren.

Vrij logisch dat het binnenlands beleid in Nederland veel nauwlettender wordt gevolgd dan binnenlands beleid in andere landen.

En misschien nog belangrijker: worden onze Nederlanders daar nu dan al anders behandeld???

quote:
maar zo als ik al jaren zie en ook zegt, een Nederlander kan niet gediscrimineerd worden, maar als er 1 land is waar de mensen elke dag gediscrimineerd worden dan is de Nederlander zelf wel.

Kan je zo veel voorbeelden geven waar wij als gewoon Nederlander dagelijks mee worden gediscrimineerd, maar owee als het eens een ander kleurtje heeft dan is de wereld te klein.
STEL dat men daar maatregelen zou nemen tegen Nederlandse jongeren, dan zouden natuurlijk ook allochtone Nederlanders daaronder vallen hoor... Zou in dat geval verder weinig te maken hebben met een ander kleurtje.
Krekker is de bom!
pi_108561172
quote:

[..]

Er valt alleen zo weinig sneeuw in spanje.
  woensdag 29 februari 2012 @ 21:20:10 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_108561568
Best wel cool trouwens. Dat er iemand is met als werkomschrijving alle landen ter wereld te vertegenwoordigen behalve Nederland. En dan het dan zijn taak is om ons te melden wat iedereen van ons vind.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 11:59:59 #49
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_108659241
Ook in het expat wereldje zijn Nederlanders niet populair> Alvast de meerderheid, die hun slechte gewoonte van neerbuigend hun gastland te bekritiseren als typische eigenschap uit hun moederland hebben meegebracht... Altijd in combinatie met een misplaatste trots hoe geweldig alles wel niet in HUN holland geregeld is. Ik werk al een tijdje in een heel internationale omgeving, en het valt echt op dat de NL community veel slechter absorbeert met andere EUexpats dan bvb fransen, belgen of scandinaven...
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_108664448
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:59 schreef misteriks het volgende:
Ook in het expat wereldje zijn Nederlanders niet populair> Alvast de meerderheid, die hun slechte gewoonte van neerbuigend hun gastland te bekritiseren als typische eigenschap uit hun moederland hebben meegebracht... Altijd in combinatie met een misplaatste trots hoe geweldig alles wel niet in HUN holland geregeld is. Ik werk al een tijdje in een heel internationale omgeving, en het valt echt op dat de NL community veel slechter absorbeert met andere EUexpats dan bvb fransen, belgen of scandinaven...
Heb je het nu over het zakenleven of het uitgaansleven in andere landen.

En wat mij betreft mag je best trots zijn op je land , Al heb ik juist dat idee van niet bij veel burgers. Maar ik vind het net zo belachelijk om elke Nederlander over een kam te scheren als elke Iraniër of Turk Duitser etc etc. Afhankelijk van het bedrijfsleven of politicussen je mening vormen i.p.v van ze met tegenargumenten bestoken. En nog erger...elke burger daarvan verdenken is net zo idioot als doen alsof een extreem nationalistische Amerikaan (of welke inwoner van welk land dan ook) staat voor elke Amerikaan.

Moe word ik van dit soort topics. Het gaat om jeugd wat zich niet weet te gedragen. Prima, pak die jeugd aan en zet ze de rest van de vakantie tot dag van vertrek gewoon vast en laat ze de schade betalen. TS is blijkbaar helemaal voor discriminatie op achtergrond, maar ik dus niet. Gelijke monniken gelijke kappen.

quote:
. Bij één vechtpartij richtten ongeveer 400 jongeren hun agressie op de politie.
Dit is natuurlijk ook te gek voor woorden. Aanpakken die hap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')