X-Men.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:30 schreef de_boswachter het volgende:
Wat iedereen wel eens zou willen doen voert deze gemuteerde gewoon uit.
quote:South African journalist Kalay Maistry told Sky News: 'It is alleged that he thought his girlfriend, who’d come in to try to surprise him for Valentine's Day, was an intruder. It’s alleged that he shot her in the arm and head.
Of nog even heel snel als ze nog warm is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:50 schreef Karina het volgende:
Uit de Daily Mail:
[..]Stel dat het zo gebeurd is, vreselijk. Je vriendin per ongeluk doodschieten. Daar kom je nooit meer overheen.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 08:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of nog even heel snel als ze nog warm is.
twitter:wltrrr twitterde op donderdag 14-02-2013 om 09:08:29Gelukkig, er is weer een menselijk drama waarover we vol overgave en enthousiasme kunnen speculeren en roddelen #r1j #pistorius reageer retweet
quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:27 schreef Luigi het volgende:
twitter:wltrrr twitterde op donderdag 14-02-2013 om 09:08:29Gelukkig, er is weer een menselijk drama waarover we vol overgave en enthousiasme kunnen speculeren en roddelen #r1j #pistorius reageer retweet
quote:
Ik denk het niet, vandaar dat pistool onder z'n kussen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:50 schreef Re het volgende:
wat ik me trouwens afvraag, zal hij slapen met zijn blades aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |