abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122941332
Ik zag zonet (een herhaling van) een interview met 1 van mishandelaars in Eindhoven. Het gaat om de kopstootgever. Nu is zijn naam "Brett S" en ik had in het begin overal op het internet van Nederlands gelezen dat het "weer Marokkanen" zijn. Hoe zit dat nu? Zitten daar ook Marokkanen bij of niet? Brett S is dat al niet.

:?
pi_122941355
Ismail Bouziane klinkt anders niet erg Nederlands
pi_122941371
De namen van de daders zijn al wekenlang bekend... Het gaat overwegend om Vlaamse en Nederlandse jongens.
pi_122941375
Hier nog enkele namen hier op Fok gevonden;

Tom Kantelberg, Stefano Bruggink, Jordy Moeskops, Ismail Bouziane en Bob Sloots
pi_122941385
Hoeveel Marokkanen zaten er tussen? Ik heb de namen nog niet allemaal gevonden.
pi_122941387
Waaruit we kunnen afleiden dat het eigenlijk een groepje onschuldige jongens is dat zich mee heeft laten sleuren door Ismail Bouziane en zijn wangedrag.
pi_122941400
Die met zijn witte trui (wordt online "Hoodie" genoemd ofzo) blijkt een Vlaming te zijn. Het is die persoon die het slachtoffer een hersenschudding heeft geschopt.
pi_122941406
Een vlaming dus weer een kut buitenlander.
pi_122941429
Ik vind dat al die mensen die online onmiddelijk "Marokkanen hebben het gedaan!" hebben geroepen voor de rechtbank moeten verschijnen. Het waren vooral PVVers op nujij.nl. Ik vind het verschrikkelijk! Hoeveel nepbeschuldigingen zijn er wel niet op het internet, en hoeveel werden er niet uitgezocht zoals ik nu doe?
pi_122941436
In Belgie was er ook die mp3-moord, bleek het een Europeaan te zijn.
pi_122941452
Naast het feit dat die jongens zich vooral hebben laten beinvloeden door de gewelddadige Marokkaan Ismail Bouziane, schijnt Bouziane ondanks dat hij er geen Islamitische leefwijze op nahoudt wel geinspireerd te zijn door de Koran. Men heeft op zijn telefoon naast o.a. een aantal foto's van ontblootte jonge dames ook een Koran-recitatie gevonden waarop te horen is hoe ongelovigen bestreden moeten worden.

We kunnen dus constateren dat de jongens niet alleen door een Marokkaan zijn beinvloed, maar dat ook de Islam er direct voor verantwoordelijk is. De fatale Islamitische klappen gedurende de mishandeling kwamen dus uit Koranische hoek.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zaterdag 16 februari 2013 @ 02:21:43 #12
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_122941543
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 02:04 schreef nick2010 het volgende:
In Belgie was er ook die mp3-moord, bleek het een Europeaan te zijn.
Europeaan? :')
Waarom ben je er zo op gefixeerd dat er geen marokkanen tussen zit? Ben jij een mocro die zich in zijn eer aangetast voelt? :{
pi_122941560
Neen. Maar merk wel op dat men het vaak mis heeft. Vooral bij onduidelijke beelden. Ik vind dat wanneer men nog niets weet, het strafbaar is om bepaalde rassen aan te wijzen.

In het geval van Eindhoven is het opeens erg stil geworden van de kant van PVVers op nujij.nl. Dat heet dan schaamte.
pi_122941563
NUjij.nl, wie gaat daar dan ook lezen..
  zaterdag 16 februari 2013 @ 02:25:48 #15
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_122941569
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 02:25 schreef DrDentz het volgende:
NUjij.nl, wie gaat daar dan ook lezen..
Dit. :')
TS fixeert zich teveel op uitlatingen van anderen, maar als hij ondertussen 1x het nieuws had gekeken had hij geweten dat hij al een maand achterloopt met dit topic.
pi_122941723
Die Ismail Bouziane was de leider van dat groepje en heeft die jongens in negatieve zin beïnvloed. Hij moet heel hard worden aangepakt. Kutvolk.
pi_122941787
jezus zeg hoe ver loop jij achter
pi_122941805
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 02:05 schreef Aloulou het volgende:
Naast het feit dat die jongens zich vooral hebben laten beinvloeden door de gewelddadige Marokkaan Ismail Bouziane, schijnt Bouziane ondanks dat hij er geen Islamitische leefwijze op nahoudt wel geinspireerd te zijn door de Koran. Men heeft op zijn telefoon naast o.a. een aantal foto's van ontblootte jonge dames ook een Koran-recitatie gevonden waarop te horen is hoe ongelovigen bestreden moeten worden.

We kunnen dus constateren dat de jongens niet alleen door een Marokkaan zijn beinvloed, maar dat ook de Islam er direct voor verantwoordelijk is. De fatale Islamitische klappen gedurende de mishandeling kwamen dus uit Koranische hoek.
#freefrederike
pi_122941811
Dus 1 Marokkaan maar?

Voor mij zijn Marokkanen geen "kutvolk" meer, eerder Nederlanders die aangepakt moeten worden! Hoe moeten buitenlanders integreren als het Nederlandse kutvolk crimineel gedrag vertoont? Waar is Wilders als je hem nodig hebt? Juist, in Australië, aan de andere kant van de wereld. -O-
pi_122941948
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 03:21 schreef nick2010 het volgende:
Dus 1 Marokkaan maar?

Voor mij zijn Marokkanen geen "kutvolk" meer, eerder Nederlanders die aangepakt moeten worden! Hoe moeten buitenlanders integreren als het Nederlandse kutvolk crimineel gedrag vertoont? Waar is Wilders als je hem nodig hebt? Juist, in Australië, aan de andere kant van de wereld. -O-
Ok, now you've lost me 8)7
Krekker is de bom!
pi_122943840
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 02:24 schreef nick2010 het volgende:
Dat heet dan schaamte.
Klopt. Nederlanders zijn er wat beter in. Men vindt ook nog steeds collectief dat die jochies aan hun ballen opgeknoopt moeten worden ipv ineens te roepen dat het eigenlijk hele lieve jongens waren en dat het slachtoffer het uitgelokt zou hebben.
pi_122943921
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 02:05 schreef Aloulou het volgende:

:+ 8)7

Het schijnt dat die Islamiet ook mannen lastigvalt op naaktstranden en in homobars.
pi_122944373
Dude...serieus???
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:36:48 #24
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_122944843
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 03:21 schreef nick2010 het volgende:
Dus 1 Marokkaan maar?

Nee de problemen met de Nederlanders zijn slechts incidenten, een klein groepje verpest het voor de rest :')
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')