Donder toch op met die debielen retoriek. Als als als. Bek houden. Die wijven zijn gewoon oerdom en niets meer dan menselijk afval.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:04 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als jouw zus en vriendinnen van je slachtoffer waren had je het niet in je hoofd durven halen.
Ga je nou schelden omdat je de discussie niet kan winnen? Sneu.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:41 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Niets inhoudelijks te melden? Pisventje.
Ik heb medelijden met je vanwege beperkte denkvermogen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Donder toch op met die debielen retoriek. Als als als. Bek houden. Die wijven zijn gewoon oerdom en niets meer dan menselijk afval.
Ik ken nog iets dommers: wiet gedogen maar de teelt streng verbieden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:46 schreef Killaht het volgende:
Loverboys bestrijden = Verbod prostitutie.Lekker kort door de bocht ook.
Welke discussie? Die kleuteropmerking van jou? Maak jezelf toch geen illusies jongen. Laat me raden, je domme zusje is een slachtoffer? Dat moet bijna wel, haar broer is ook niet al te snugger.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:45 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ga je nou schelden omdat je de discussie niet kan winnen? Sneu.
+ er wel belasting over opstrijken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:47 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik ken nog iets dommers: wiet gedogen maar de teelt streng verbieden.
Jij begint te schelden en nu ben ik de kleuter?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Welke discussie? Die kleuteropmerking van jou? Maak jezelf toch geen illusies jongen.
Dat en behoorlijk dom.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:48 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jij begint te schelden en nu ben ik de kleuter?
Wat moet jij een kutleven hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 03:14 schreef HyperViper het volgende:
Meisjes moeten maar eens leren na te denken. En ouders moeten leren hun kinderen op te voeden. Onzekere gedrochten die nog in deze streken trappen verdienen niets minder dan een wisse dood. Dom varkenskind, leer denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |