Dan weet je ook niet wat je mist.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Verder vind ik het zelf wel een gruwelijke gedachte..Meteen vanaf het moment dat je geboren bent ben je wees
Niet raar bedoeld, maar ik denk dat dat minder erg is dan dat je op je 6e ofzo wees wordt. Overigens hoop ik dat de baby er zonder blijvende schade vanaf komt, gruwelijk verhaal.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Verder vind ik het zelf wel een gruwelijke gedachte..Meteen vanaf het moment dat je geboren bent ben je wees
Die baby zat nog in de buik van de overleden moeder. Dat is helemaal een gruwelijke gedachte.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie een goed punt, zat ik zelf ook aan te denken (of die het red etc.) en idd je punt over meteen of een paar jaar later is ook goed maar vind het nog steeds een zielige gedachte.. zie je als verpleging een baby liggen waar de ouders allebei van verongelukt zijn.
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef NL_kijker het volgende:
[..]
Nét iets uit een van die slasher-horrorfilms of zo.
Wat voor lafaard ben je dan als je na zo'n ongeluk voor je verantwoordelijkheid vlucht?
Jepquote:Op zondag 3 maart 2013 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die baby zat nog in de buik van de overleden moeder. Dat is helemaal een gruwelijke gedachte.
Ik zelf zou liever gestorven zijn dan geboren worden zonder levende ouders.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jepdat is ook wat ik bedoelde met mijn laatste zin. Bah, hoop dat het kindje het in ieder geval red en goeie ouders krijgt!
Maar als je niet beter weet? Zoals hier boven door iemand anders gezegd werdquote:Op zondag 3 maart 2013 15:53 schreef NL_kijker het volgende:
[..]
Ik zelf zou liever gestorven zijn dan geboren worden zonder levende ouders.
evt kom je wel achter. De unieke persoonseigenschappen beginnen zwaar af te wijken vanaf je 16e levensjaar (oftewel je hebt er door wie wel of niet je ouders kunnen zijn),quote:Op zondag 3 maart 2013 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar als je niet beter weet? Zoals hier boven door iemand anders gezegd werd
Kijk als mij zoiets zou overkomen en ik ben tot mijn 16de (of 18de) altijd met veel liefde behandeld en met veel liefde opgegroeid dan is zoiets een stuk makkelijker. Het blijft vreselijk en zoiets moet je dan zeker nog wel een plek geven maar ik denk dat je met goeie pleegouders al een heel eind komtquote:Op zondag 3 maart 2013 15:56 schreef NL_kijker het volgende:
[..]
evt kom je wel achter. De unieke persoonseigenschappen beginnen zwaar af te wijken vanaf je 16e levensjaar (oftewel je hebt er door wie wel of niet je ouders kunnen zijn),
Wat een onzin.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet wat je mist.
Tenminste, als het kind de ernstige verwondingen weet te overleven, zonder verdere complicaties.
er zijn geen goeie pleegouders. Die zullen het kind nooit dezelfde liefde voor voelen als een echte ouder.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kijk als mij zoiets zou overkomen en ik ben tot mijn 16de (of 18de) altijd met veel liefde behandeld en met veel liefde opgegroeid dan is zoiets een stuk makkelijker. Het blijft vreselijk en zoiets moet je dan zeker nog wel een plek geven maar ik denk dat je met goeie pleegouders al een heel eind komt
Ja, als papa al in de bak zit is die kans vrij groot.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Dat argument zou je ook kunnen gebruiken voor jongeren die geboren worden zonder papa. Maar ondertussen gaan dat soort jongeren wel vaak de criminaliteit in.
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, als papa al in de bak zit is die kans vrij groot.
Goh... wat een orginele opmerking weer.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Speculatie. Maak dat eens hard.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik wil dat theunderdog eerst fijn zelf met bronnen komt.quote:
Het kind kan geadopteerd worden door, bijvoorbeeld, een kinderloos stel.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:59 schreef NL_kijker het volgende:
er zijn geen goeie pleegouders. Die zullen het kind nooit dezelfde liefde voor voelen als een echte ouder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |