Heeft vaak wel te maken met een verneukte jeugd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is er IEMAND die mij kan uitleggen hoe je tot zo'n daad komt?
En kom niet met slechte opvoeding enzo
Welnee. Sommige mensen zijn gewoon door en door slecht. Niets met opvoeding te maken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
Heeft vaak wel te maken met een verneukte jeugd.
De serie 'Most Evil' is wel een aanrader als je nieuwsgierig bent naar de beweegredenen van dergelijke mafketels.
misschien zijn ze fan van kwaliteit tv series als Jackass, daar is ook niets te bizar, daar past dit prima in (niet de moord, maar wel het lijk neuken) en zou het nog een hit zijn op tv en in de bioscoopquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is er IEMAND die mij kan uitleggen hoe je tot zo'n daad komt?
En kom niet met slechte opvoeding enzo
Een stoornis in combinatie met een verneukte jeugd wil ook wel eens helpen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welnee. Sommige mensen zijn gewoon door en door slecht. Niets met opvoeding te maken.
Deadgirlquote:
Leuke woordspeling in dit geval.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een stoornis in combinatie met een verneukte jeugd wil ook wel eens helpen.
Misschien iets met een trauma en/of een vreselijke jeugd. Ik weet niet. Hier moet je wel redelijk verknipt voor zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welnee. Sommige mensen zijn gewoon door en door slecht. Niets met opvoeding te maken.
Je krijgt je genen natuurlijk meestal van dezelfde mensen die je opvoeden. Als die mensen (dankzij eenzelfde combi van biologische en omgevingsfactoren) dom, impulsief, verslavingsgevoelig, etc. zijn, ben je gewoon best wel genaaid.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
Genoeg mensen die met zulke opvoeders alsnog goed terecht komen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:44 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Je krijgt je genen natuurlijk meestal van dezelfde mensen die je opvoeden. Als die mensen (dankzij eenzelfde combi van biologische en omgevingsfactoren) dom, impulsief, verslavingsgevoelig, etc. zijn, ben je gewoon best wel genaaid.
precies, net als die leraressen die een leerling geneukt hebben en dat iedere man op de forum , kijkend naar haar chagrijnige politie foto, zegt dat ze niet snappen wat een jong met haar wil. zet dan een foto online waarin ze in hun normale doen zijn, voor een objectieve verslaggevingquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:09 schreef regiliopeace het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom daders er altijd uitzien alsof ze een nachtje door hebben gehaald? Waarom mag die dame zich niet even opmaken, en lachen, zoals ieder normaal mens doet. Je bent nu geneigd om de halfbakken looks mee te nemen in je oordeel, hetgeen voor dit trio slecht uitpakt.
Sommigen... Verreweg de meesten die ik in series als "Most Evil" voorbij heb ik zien komen hebben best wel een verneukte jeugd/opvoeding gehad (Gelly lees je meequote:Op woensdag 27 februari 2013 17:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
Systeemtheorie, valt wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:11 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Sommigen... Verreweg de meesten die ik in series als "Most Evil" voorbij heb ik zien komen hebben best wel een verneukte jeugsd/opvoeding gehad (Gelly lees je mee?)
Welke zender ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |