Nét iets uit een van die slasher-horrorfilms of zo.quote:Baby geboren na fataal ongeluk
ouders
Een baby kwam zondag in New York ter
wereld, nadat zijn 21-jarige ouders waren omgekomen door een fataal
verkeersongeluk.
Het stel was per auto onderweg naar het ziekenhuis om hun eerste kind te krijgen, toen een andere auto op een kruispunt op hen inreed. De aanstaande ouders raakten hierdoor zo ernstig gewond dat ze het ongeval niet overleefden.
Hulpverleners lieten de zoon van het stel ter wereld komen op de plek waar het ongeluk was gebeurd. De baby is met ernstige verwondingen naar het ziekenhuis gebracht, meldden Amerikaanse media zondag.
Agenten onderzoeken nog hoe het ongeluk gebeurde. Een van de automobilisten die bij het ongeval was betrokken, zou zijn gevlucht. Ook zouden andere mensen gewond zijn geraakt.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-ongeluk-ouders.html
gemerkt al. en toch is mijn OP icm de reactie toch beter dan dat van die andere TS.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
NWS / Baby geboren na fataal ongeluk ouders
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef NL_kijker het volgende:
[..]
gemerkt al. en toch is mijn OP icm de reactie toch beter dan dat van die andere TS.
Geen lay-out, 1 zin op 3 regels. Lelijk.quote:Baby geboren na fataal ongeluk
ouders
Een baby kwam zondag in New York ter
wereld, nadat zijn 21-jarige ouders waren omgekomen door een fataal
verkeersongeluk.
ben je zo slim, ontwerp een beter mobiel formaat voor Fok dan.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar je OP.
[..]
Geen lay-out, 1 zin op 3 regels. Lelijk.
Maak dan geen topic.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:58 schreef NL_kijker het volgende:
[..]
ben je zo slim, ontwerp een beter mobiel formaat voor Fok dan.
Post dan geen reactie.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Maak dan geen topic.
PS: we kunnen die nieuwsberichten ook gewoon zelf op nu.nl lezen.
haha dan kun je NWS bij Fok! helemaal in de prullenbak gooienquote:Op zondag 3 maart 2013 15:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Maak dan geen topic.
PS: we kunnen die nieuwsberichten ook gewoon zelf op nu.nl lezen.
Een forum is er idd voor discussie, en dubbeltopics worden verwijderd/gemerged. Aangezien die van Amaranta eerder was lijkt het mij dat deze gesloten hoort te worden. Kan je stampvoeten wat je wil maar zo gaat het op dit forumquote:Op zondag 3 maart 2013 16:01 schreef NL_kijker het volgende:
[..]
Post dan geen reactie.
En vertel mij niet wat ik moet doen.
Een forum is voor discussie, daarom onstaan topics. Als je dat niet begrijpt, ga weg.
Daar ging het eindelijk niet om want kerel maakte een andere puntquote:Op zondag 3 maart 2013 18:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Een forum is er idd voor discussie, en dubbeltopics worden verwijderd/gemerged. Aangezien die van Amaranta eerder was lijkt het mij dat deze gesloten hoort te worden. Kan je stampvoeten wat je wil maar zo gaat het op dit forum
nee, want die baby zou ook geboren zijn als dat ongeluk niet plaats had gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |