Echt!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:40 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Eerder een onbewuste terugtreding.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:40 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Eerder een onbewuste terugtreding.
Deze leverde me een eersterangs kaartje voor de hel op.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef karton2 het volgende:
Ai, verliest meneer zijn baan in deze moeilijke tijden. Al denk ik niet dat hij er wakker van zal liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef karton2 het volgende:
Ai, verliest meneer zijn baan in deze moeilijke tijden. Al denk ik niet dat hij er wakker van zal liggen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef karton2 het volgende:
Het artikel had hier gewoon kunnen stoppen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:37 schreef Sjabbes het volgende:
Prins Friso treedt terug als lid van de raad van bestuur van het Belgische telecombedrijf Telenet. Volgens Telenet is er geen sprake van ontslag, maar van een 'bewuste terugtreding'.
De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) heeft de terugtreding van Friso bevestigd, maar benadrukt dat er geen informatieplicht geldt ten aanzien van private aangelegenheden. De RVD wil verder geen commentaar geven. Friso liep door een ski-ongeval in 2012 ernstige hersenbeschadiging op en komt mogelijk nooit meer bij bewustzijn.
... is overwegend speculatie. Vooral de laatste zin is storend. Ten eerste is het een privé-aangelegenheid, ten tweede is het kwetsend voor betrokkenen.quote:De kans is groot dat een deel van zijn hersenen volkomen gedegenereerd is door letale beschadigingen. Ook vermoeden deskundigen dat Friso een gebroken hersenstam heeft, aangezien zijn hoofd 'meer dan 90 graden naar achteren geklapt' zat toen reddingswerkers hem aantroffen. Dat zou betekenen dat Friso's hartslag en ademhaling machinaal op gang worden gehouden.
Friso werd begin maart 2012 vervoerd naar een Londens ziekenhuis. Friso (44) wordt sindsdien behandeld in het ziekenhuis in zijn woonplaats. In november maakte de familie via de Rijksvoorlichtingsdienst bekend dat er 'af en toe' sprake is van 'minimaal bewustzijn'. De prognose blijft echter erg onzeker en het medisch team is nog altijd 'zeer bezorgd'.
Critici vermoeden dat de RvD de toestand van de prins flink verbloemt en dat er inmiddels euthanasie is gepleegd op Friso. De RvD spreekt dit tot op de dag van vandaag tegen.
Bron: Telefriso
Bewust terugtreden inderdaad. Ze hebben hem in het ziekenhuis gevraagd of hij terug wilde treden als lid van de raad van bestuur en hij gaf geen antwoord. En zwijgen is toestemmen.quote:
Het artikel uit de Telegraaf dat als bron wordt genoemd, komt nauwelijks overeen met de OP:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het artikel had hier gewoon kunnen stoppen.
Wat volgt....
[..]
... is overwegend speculatie. Vooral de laatste zin is storend. Ten eerste is het een privé-aangelegenheid, ten tweede is het kwetsend voor betrokkenen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)g_bij_Telenet__.htmlquote:Prins Friso weg als bestuurder bij Telenet
BRUSSEL - Prins Friso treedt terug als lid van de raad van bestuur van het Belgische telecombedrijf Telenet. Dat heeft het bedrijf donderdag laten weten. Het terugtreden gebeurt op verzoek van de familie van Friso.
Op 17 februari vorig jaar raakte de prins bedolven onder een lawine in het Oostenrijkse Lech. Friso liep door het ski-ongeval ernstige hersenbeschadiging op en komt mogelijk nooit meer bij bewustzijn. Hij werd begin maart vervoerd naar een Londens ziekenhuis. Friso (44) wordt sindsdien behandeld in het ziekenhuis in zijn woonplaats. In november maakte de familie via de Rijksvoorlichtingsdienst bekend dat er 'af en toe' sprake is van 'minimaal bewustzijn'. De prognose blijft echter erg onzeker en het medisch team is nog altijd 'zeer bezorgd'.
Friso was sinds 2004 onafhankelijk bestuurder bij Telenet. Hij zal op 24 april formeel terugtreden, tijdens de algemene aandeelhoudersvergadering van het bedrijf. De raad van bestuur heeft „met spijt het terugtreden aanvaard”, zo liet het bedrijf weten.
Inderdaad een bewuste terugtreding. Zijn familie bepaalt dat nu voor hem en heeft zulks kennelijk beslist. In die zin is het dus een bewuste terugtreding.quote:
Zeg eens, als het jouw kind was, zou je je dan kostelijk vermaken bij het lezen van dit topic?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:01 schreef Karina het volgende:
Er was zoveel werk, hij werd compleet ondergesneeuwd.
Zou Trix op FOK! zitten? Ik denk het eigenlijk wel. Volgens mij is Gia stiekem Trix.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zeg eens, als het jouw kind was, zou je je dan kostelijk vermaken bij het lezen van dit topic?
Dat de opmerking wansmakelijk is ben ik met je eens, maar je moet als familie commentaren op het internet niet lezen als je lichtgeraakt bent. Wansmaak regeert op het internet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:29 schreef eriksd het volgende:
Zeg eens, als het jouw kind was, zou je je dan kostelijk vermaken bij het lezen van dit topic?
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:55 schreef eriksd het volgende:
Het gaat mij niet zozeer om die opmerking, vind het eerder typisch dat de reacties in een topic over de facto een vader van twee kinderen die in coma ligt, louter bestaan uit dit soort grappen. Wansmaak regeert inderdaad, maargoed: laten we het maar op internethelden houden.
Ach, hij zal er niet wakker van liggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:55 schreef eriksd het volgende:
Het gaat mij niet zozeer om die opmerking, vind het eerder typisch dat de reacties in een topic over de facto een vader van twee kinderen die in coma ligt, louter bestaan uit dit soort grappen. Wansmaak regeert inderdaad, maargoed: laten we het maar op internethelden houden.
(...)quote:
Wat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dat is wel een heel idiote manier van het uitdrukken zeg
bewuste terugtreding, dus, had niets met jouw opmerking te maken verder.quote:
Ik had dat al uitgelegd:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
bewuste terugtreding, dus, had niets met jouw opmerking te maken verder.
Spuit 11 enzo, ik weet het
Het is misschien gelet op het publiek een ongelukkige woordkeuze, daar het door de meesten niet begrepen zal worden, maar dat zegt meer over de journalist.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:09 schreef DS4 het volgende:
Inderdaad een bewuste terugtreding. Zijn familie bepaalt dat nu voor hem en heeft zulks kennelijk beslist. In die zin is het dus een bewuste terugtreding.
TS lijkt de term 'bewuste terugtreding' zelf verzonnen te hebben. Noch het Telegraafbericht dat hij als bron noemt, als het persbericht van Telenet zelf, gebruikt die term. Er zijn welgeteld 2 Google-hits op "bewuste terugtreding", waarbij dit topic 1 van de 2 is (en de andere heeft niets met Friso te maken).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:48 schreef DS4 het volgende:
Het is misschien gelet op het publiek een ongelukkige woordkeuze, daar het door de meesten niet begrepen zal worden, maar dat zegt meer over de journalist.
Ik ben het volledig met je eens. Het ontgaat mij ook volledig wat er zo leuk is aan dit soort trieste berichten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:55 schreef eriksd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |