Zeg eens, als het jouw kind was, zou je je dan kostelijk vermaken bij het lezen van dit topic?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:01 schreef Karina het volgende:
Er was zoveel werk, hij werd compleet ondergesneeuwd.
Zou Trix op FOK! zitten? Ik denk het eigenlijk wel. Volgens mij is Gia stiekem Trix.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zeg eens, als het jouw kind was, zou je je dan kostelijk vermaken bij het lezen van dit topic?
Dat de opmerking wansmakelijk is ben ik met je eens, maar je moet als familie commentaren op het internet niet lezen als je lichtgeraakt bent. Wansmaak regeert op het internet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:29 schreef eriksd het volgende:
Zeg eens, als het jouw kind was, zou je je dan kostelijk vermaken bij het lezen van dit topic?
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:55 schreef eriksd het volgende:
Het gaat mij niet zozeer om die opmerking, vind het eerder typisch dat de reacties in een topic over de facto een vader van twee kinderen die in coma ligt, louter bestaan uit dit soort grappen. Wansmaak regeert inderdaad, maargoed: laten we het maar op internethelden houden.
Ach, hij zal er niet wakker van liggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:55 schreef eriksd het volgende:
Het gaat mij niet zozeer om die opmerking, vind het eerder typisch dat de reacties in een topic over de facto een vader van twee kinderen die in coma ligt, louter bestaan uit dit soort grappen. Wansmaak regeert inderdaad, maargoed: laten we het maar op internethelden houden.
(...)quote:
Wat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dat is wel een heel idiote manier van het uitdrukken zeg
bewuste terugtreding, dus, had niets met jouw opmerking te maken verder.quote:
Ik had dat al uitgelegd:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
bewuste terugtreding, dus, had niets met jouw opmerking te maken verder.
Spuit 11 enzo, ik weet het
Het is misschien gelet op het publiek een ongelukkige woordkeuze, daar het door de meesten niet begrepen zal worden, maar dat zegt meer over de journalist.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:09 schreef DS4 het volgende:
Inderdaad een bewuste terugtreding. Zijn familie bepaalt dat nu voor hem en heeft zulks kennelijk beslist. In die zin is het dus een bewuste terugtreding.
TS lijkt de term 'bewuste terugtreding' zelf verzonnen te hebben. Noch het Telegraafbericht dat hij als bron noemt, als het persbericht van Telenet zelf, gebruikt die term. Er zijn welgeteld 2 Google-hits op "bewuste terugtreding", waarbij dit topic 1 van de 2 is (en de andere heeft niets met Friso te maken).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:48 schreef DS4 het volgende:
Het is misschien gelet op het publiek een ongelukkige woordkeuze, daar het door de meesten niet begrepen zal worden, maar dat zegt meer over de journalist.
Ik ben het volledig met je eens. Het ontgaat mij ook volledig wat er zo leuk is aan dit soort trieste berichten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:55 schreef eriksd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |