Dat geloof ik graag... maar het is NWS, geen KLB waar nuance de presentatrice van Lingo is, toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Neuh, jij staat gewoon op ignore bij hem, dus snuit je neus maar eens lekker.
Echt constructief is het niet nee, maar om nou iedereen die enkel een smilie post te gaan aanspreken is ook al zowat. Hoe de user in kwestie het aanpakt vind ik prima.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:44 schreef Elfletterig het volgende:
Bijval voor deze user: NWS / Laf drietal berooft bejaarde man
Ik maak het de laatste tijd ook wel vaker mee. Mensen die op de post van een ander reageren met slechts een smilie. En dat is dan doorgaans deze:![]()
Echt wenselijk lijkt zulk postgedrag me niet. Kan er wat vaker op gestuurd worden?
Je vriendin wil niet meer dat je staand pist?quote:
Doe ik al jaren niet meer. Moet zelf de WC schoonmaken weet je...quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je vriendin wil niet meer dat je staand pist?
shootquote:
Dat was 'm.quote:
Met jou kan ik door 2 deuren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef sp3c het volgende:
ik weet niet of ik bij machte ben om het te fixen maar ik ga mijn best voor je doen
Vrouwenquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe ik al jaren niet meer. Moet zelf de WC schoonmaken weet je...
Fucking lekkere massage gehad. Mezelf ff op getrakteerd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Heb je wel genoten van dat het vandaag steak&BJ day is?
Sorry, ik wist niet dat het verboden is om op Fok! een bepaalde bevolkingsgroep te verdedigen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |