hmmmm ik kreeg even een mental image van Ayman geblindoektquote:ashrafkhalil ashraf khalil
Just spoke with @aymanm. He's fine and in good spirits. Sore shoulder from having hands tied behind back and blindfolded for hours #egypt
1 minute ago
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef Mr_Memory het volgende:
Daarom ben ik als de dood om de LaPo te posten, zal echt niet weten hoe je de OP moet maken.
Vrij makkelijk, gisteren was mijn ontmaagdingquote:Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef Mr_Memory het volgende:
Daarom ben ik als de dood om de LaPo te posten, zal echt niet weten hoe je de OP moet maken.
Klinkt simpel, thanksquote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon f5'en op het oude topic, dan staat erboven een knop met 'open nieuw deel' daar klik je op, dan hoef je alleen het topicnummer en de titel aan te passen en het is klaar.
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/ nu ook egypte maar is niet brandpunt volgens mij (edit al weer weg )quote:Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Wat was die URL voor livestream van ned2 ookal weer ?
en je kan oefenen op een gesloten topic, en dan previewen (dus niet invoeren)quote:Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef Mr_Memory het volgende:
als ik het had geweten had ik ook ff gewacht met postenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Vrij makkelijk, gisteren was mijn ontmaagding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Misstique op 06-02-2011 22:26:30 ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Filmpje is al talloze malen geplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die jongen schijnt het trouwens overleefd te hebben las ik in n van de voorgaande topics.
Is dat trouwens ook al bevestigd?
[ Bericht 6% gewijzigd door Misstique op 06-02-2011 22:26:53 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ja jammer, ben al aan het zoeken geslagen maar kan geen andere vinden.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Werkt niet in OSX, heb je ook een andere link?
Solly!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:27 schreef Misstique het volgende:
Nogmaals het verzoek om filmpjes met martelingen en/of moorden in spoilertags te plaatsen..
Zit een kern van waarheid in, Amerika heeft en wil een hele dikke vinger in de pap houden.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
FromJoanne Warning! Must read; The danger to Egypt's revolution comes from Washington, http://electronicintifada.net/v2/article11781.shtml #Jan25
live Stream Brandpuntquote:Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Werkt niet in OSX, heb je ook een andere link?
Ik vond het de dreiging wel goed weergeven andersquote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef -jos- het volgende:
hmm, tegenvallende documentaire... alleen beelden van bedreigingen van pro-mubaraks gezien
Ik hou het niet zo bij. Ik kreeg 'm van een vriend en dacht hem even te delen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Filmpje is al talloze malen geplaatst.
Die jongen schijnt het trouwens overleefd te hebben las ik in n van de voorgaande topics.
Is dat trouwens ook al bevestigd?
Het is goed dat hij waarschuwt - ik zie het punt van de reportage wel. Maar daarbuiten zijn de twee situaties natuurlijk niet te vergelijken. Je moet in elk geval altijd zorgvuldig blijven met een machtsomgang, dat punt klopt.quote:
Hij heeft trauma's omdat ie als 13 jarige midden in de Iraanse revolutie stond. Dus de Egyptenaren moeten zich laten onderdrukken omdat hij anders nachtmerries krijgt.quote:
quote:
Dat was dapper: recht de frontlinie inquote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef MangoTree het volgende:
Goede Brandpunt docu, kijken! Ik kreeg de rillingen bij dag 1, het begin. En ze zaten er echt middenin. In beide kampen. Toen ze zagen dat het te onveilig was moesten ze wel stoppen en dan evengoed nog in het donker proberen...
Navend en truste alvastquote:Op zondag 6 februari 2011 22:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ik moet zeggen ik vind em tegenvallen de docu ( of ben ik nu ver/ gewend geraakt door al de andere goede docu's )
ik ga i.i.g. de hondjes doen en een x op tijd naar bed !! fijne Aaf iedereen !
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ik moet zeggen ik vind em tegenvallen de docu ( of ben ik nu ver/ gewend geraakt door al de andere goede docu's )
ik ga i.i.g. de hondjes doen en een x op tijd naar bed !! fijne Aaf iedereen !
quote:
thnx jullie ook truZZzzte voor straxquote:Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
truste! Heb alleen laatste stukje ervan meegekregen dus kan er niks overzeggen.Morgen maar eens terug kijken.
Ja verbaasde me ook al. Zat er eindelijk in met een livestreamquote:
Same here, blijkbaar hebben we wat gemist... A well, uitzending gemist dan maarquote:Op zondag 6 februari 2011 22:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja verbaasde me ook al. Zat er eindelijk in met een livestream
Ja was niet lang maar gewoon terugkijken op uitzendinggemist. Het was ook gewoon meer een reportage dan docu.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja verbaasde me ook al. Zat er eindelijk in met een livestream
Vind het ook flink tegenvallen die docu. niet het stukje wat ze hebben laten zien maar meer het feit dat ze er sinds gister wel zo reclame voor maakte had ik er toch meer van verwacht.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef -jos- het volgende:
hmm, tegenvallende documentaire in Cairo... alleen beelden van bedreigingen van pro-mubaraks gezien
Die Iranir? Ergens ook wel logisch. Hun revolutie is volledig mislukt.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:48 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Tering wat is die ellian een pessimist zeg
Het is net als een moeder die een vriendin heeft verloren aan een motorongeluk en vervolgens hoort dat d'r zoon motor wil gaan rijden. Ze heeft het al eens mis zien gaan en is bang dat het nog eens gebeurt.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:48 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Tering wat is die ellian een pessimist zeg
Ja maar de vergelijkingen die hij maakt slaan nergens op.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die Iranir? Ergens ook wel logisch. Hun revolutie is volledig mislukt.
Beetje jammer dat hij dat nu moet projecteren op de mensen @ Tahrir
Eensch, ik ergerde me ook al aan die manquote:Op zondag 6 februari 2011 22:51 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja maar de vergelijkingen die hij maakt slaan nergens op.
De informatie voorziening in tegenwoordig nogal veranderd zeg maar sinds 1979 om n iets te noemen.
Zo geslaagd bleek de revolutie in Iran al heel snel niet te zijn. Hij spreekt zijn ongerustheid uit over wat de Egyptenaren te wachten staat. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij heeft trauma's omdat ie als 13 jarige midden in de Iraanse revolutie stond. Dus de Egyptenaren moeten zich laten onderdrukken omdat hij anders nachtmerries krijgt.
Nou verdomd schrijf ik net zoiets.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:51 schreef yavanna het volgende:
Ook weer een mooie tactiek van het regime btw, om met het gevreesde en veelal ongewenste MB te gaan praten ipv met ElB. Er zit echt overal iets achter.
quote:Dostor: Reuters: Leaked documents: Omar Suliman tried scare the USA of the Muslim brotherhood.#jan25 #egypt
Hij spreekt er niet alleen maar zijn ongerustheid over uit. Hij zegt dat de revolutie moet stoppen omdat er anders een Iraans regime komt.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Zo geslaagd bleek de revolutie in Iran al heel snel niet te zijn. Hij spreekt zijn ongerustheid uit over wat de Egyptenaren te wachten staat. Wat is daar mis mee?
Daar heb je het al.......quote:Op zondag 6 februari 2011 22:51 schreef yavanna het volgende:
Ook weer een mooie tactiek van het regime btw, om met het gevreesde en veelal ongewenste MB te gaan praten ipv met ElB. Er zit echt overal iets achter.
Simpel, in het gedeelte wat ik zag, stelde hij het als een feit dat de revolutie zal mislukken. Dat kan hij helemaal niet weten. We zijn 32 jaar verder & Egypte != Iranquote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Zo geslaagd bleek de revolutie in Iran al heel snel niet te zijn. Hij spreekt zijn ongerustheid uit over wat de Egyptenaren te wachten staat. Wat is daar mis mee?
quote::In Tahrir there are reps delegations from every other protest in #Egypt to work out together how to move forward #jan25
De situatie is niet geheel vergelijkbaar omdat het toevallig allebei landen zijn met moslims. Zo wordt het een beetje gebracht namelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
O.A. de beargumentering dat je een revolutie niet moet doen omdat je niet weet wat je terug krijgt, en dat je het toch eigenlijk niet zo slecht hadquote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij spreekt niet alleen maar zijn ongerustheid over. Hij zegt dat de revolutie moet stoppen omdat er anders een Iraans regime komt.
Overleg dus; goede zaak. Hopelijk toont dat echt vooruitgang.quote:
Stuk van sandmonkey gelezen denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 22:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wow, gaan ze georganiseerd worden... Ben benieuwd welke kant dat op gaat.
Sandmonkey Sandmonkeyquote:Op zondag 6 februari 2011 22:59 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Stuk van sandmonkey gelezen denk ik
Denk dat ze zelf ook wel logisch kunnen nadenken.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:59 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Stuk van sandmonkey gelezen denk ik
quote:I asked an old friend here in Cairo, a woman with Western tastes that include an occasional glass of whiskey, whether the Muslim Brotherhood might be bad for peace. She thought for a moment and said: Yes, possibly. But, from my point of view, in America the Republican Party is bad for peace as well.
Het is precies de stap die je had kunnen verwachten... genoeg vooruitdenkende mensen op dat pleinquote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef yavanna het volgende:
[..]
Denk dat ze zelf ook wel logisch kunnen nadenken.So far doen ze absoluut geen domme dingen.
Hij blijft goedquote:Op zondag 6 februari 2011 23:03 schreef -jos- het volgende:
NickKristof Nicholas Kristof
Cairo friend says Mus Brothers not ideal in Egypt democracy. Just as Republicans not ideal in U.S. http://nyti.ms/hfDOUk
met de beroemde quote:
[..]
Is de christelijke 'kerkdienst' die ze vandaag hielden. Zo'n openbare uiting is onder Mubarak niet mogelijk.quote:
Had ik al in de reeks gepost... Had je het bericht niet gekregen?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:10 schreef Dekatria het volgende:
Stukske van paar dagen terug nu op FP
http://frontpage.fok.nl/c(...)b-je-er-familie.html
Ah (jouw?) colum is geplaatstquote:Op zondag 6 februari 2011 23:10 schreef Dekatria het volgende:
Stukske van paar dagen terug nu op FP
http://frontpage.fok.nl/c(...)b-je-er-familie.html
Nee, maar maakt niet uitquote:Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef RvLaak het volgende:
Had ik al in de reeks gepost... Had je het bericht niet gekregen?
Maaruh, Het is verdiend.
Gegeven het feit dat hij dus niet veel zijn hotelkamer uit kon, was dit het meeste wat hij kon doen denk ik. Het gaf wel aardig de sfeer van die dagen weer.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:10 schreef Toad het volgende:
Die repo van Wouter Kurpershoek viel dus tegen? Ik kijk zo even terug. Maar ik was er nieuwsgierig naar.
Dat stuk op/nabij Tahrir was erg indrukwekkend, ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gegeven het feit dat hij dus niet veel zijn hotelkamer uit kon, was dit het meeste wat hij kon doen denk ik. Het gaf wel aardig de sfeer van die dagen weer.
Als de staats-tv het niet doet, doen de mensen @ Tahrir het wel. Ze willen hem niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef -jos- het volgende:
De Egyptische staats TV zorgt ervoor dat ElBaradei niet veel invloed krijgt:
JoeKubrick Joseph Fahim
And now he's dissing El Baradei, saying that he has a "psychological problem." I'm turning this off. DIE STATE TV, DIE. #jan25
Ja ze zitten niet echt op hem te wachten.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de staats-tv het niet doet, doen de mensen @ Tahrir het wel. Ze willen hem niet.
Weet je wat grappig is, het vrijheidsbeeld is voor de Egyptenaren gemaakt, het moest bij de ingang van het Suez kanaal komen te staan geloof ik. Toen kreeg Frankrijk ruzie met Egypte en toen hebben ze het beeld om / afgebouwd tot het vrijheidsbeeld en maar aan de USA gegeven.quote:
Toch denk ik dat hij wel een geschikt iemand, diplomatiek, onafhankelijk, is om de huidige oppositiepartijen te verenigen en de overgangsregering te leiden, mocht die er komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de staats-tv het niet doet, doen de mensen @ Tahrir het wel. Ze willen hem niet.
proM's of antiM's?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:30 schreef -jos- het volgende:
Breaking News: 40 Additional Names...
Egyptian media is reporting that it is anticipated that 40 additional names will be released today who will have their assets frozen pending further investigations.
Misschien is hij wel competent & de juiste persoon, dat weet ik niet. Is momenteel ook totaal niet relevant, aangezien de mensen @ Tahrir hem niet willen als leider.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij wel een geschikt iemand, diplomatiek, onafhankelijk, is om de huidige oppositiepartijen te verenigen en de overgangsregering te leiden, mocht die er komen.
Er is nu gewoon geen leider, alleen allemaal kleine partijen/organisaties en daar kom je gewoon niet verder mee op dit moment.
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:32 schreef -jos- het volgende:
Protestors Remove Mubarak Billboard in Alexandria
Ook echt met Vodafone ernaast, hoe 'toevallig'.
Die kan beter verandert worden naar "Power to the government"... Aangezien ze acuut deden wat moebie eistte...quote:
bron?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die kan beter verandert worden naar "Power to the government"... Aangezien ze acuut deden wat moebie eistte...
Meer dat acuutquote:Op zondag 6 februari 2011 23:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De SMS'jes die ze verzenden paar dagen terug & hun verklaring daarvoor.
Technisch kan dat binnen een paar minuten. Er zal wel wat overleg aan vooraf gaan, maar ik geloof nooit dat er meer dan 24 uur tussen bevel & sturen zat. Voor een multi-national is dat redelijk "acuut"quote:Op zondag 6 februari 2011 23:43 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Meer dat acuutJe weet niet hoe zoiets gaat.
Briljantquote:Op zondag 6 februari 2011 23:41 schreef -jos- het volgende:
On the way out of Tahrir square, this is how goodbyes are said.
Geweldig
Da's met 1 telefoontje geregeld. Dus er zal vast overleg geweest zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef MangoTree het volgende:
Mee eens maar interessant is om te weten of ze tijd hebben gehad om te overleggen met het hoofdkantoor om maar wat te noemen.
Tja als internationale onderneming verkoopt het natuurlijk slecht dat je aan de leiband loopt van zo'n regime.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:51 schreef -jos- het volgende:
Als je die 50 meter hoge poster van Mubarak naast dat Vodafone logo ziet kan je alleen maar concluderen dat ze vuistdiep in elkaar zitten d.m.v. massa promotoe contract en dan is het verzenden van een paar smsjes een simpele vriendendienst. En je kunt dus ook concluderen dat de verklaring van Vodafone dat ze de sms'jes wel moesten opsturen waarschijnlijk bullshit is
Telecommunicatie is in Egypte ook niet geprivatiseerd volgens mij. Mubarak kan dat dus makkelijk gebruiken.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:51 schreef -jos- het volgende:
Als je die 50 meter hoge poster van Mubarak naast dat Vodafone logo ziet kan je alleen maar concluderen dat ze vuistdiep in elkaar zitten d.m.v. massa promotie contract en dan is het verzenden van een paar smsjes een simpele vriendendienst. En je kunt dus ook concluderen dat de verklaring van Vodafone dat ze de sms'jes wel moesten opsturen waarschijnlijk bullshit is
Wat op dit moment wel duidelijk is geworden.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Tja als internationale onderneming verkoopt het natuurlijk slecht dat je aan de leiband loopt van zo'n regime.
Bewijs dat het regime gevangen in Cairo heeft gedropt!quote:There was a lot of shooting going on around the prison cells, he said, recalling that the masked gunmen who released them had also used tear gas. Who else in Egypt has tear gas except for the state security forces?
...
Alaa got into one of the several cars that was waiting outside the prison and was dropped off in Cairo's northern Al-Marg district. I was sitting between the masked men, but they didn't speak to me," he said. "They just dropped me off.
Zijn beelden van "earlier" zeiden ze net... Heb nu het geluid weer uit staanquote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef Dekatria het volgende:
Wat is het druk op Tahrir voor 1 uur snachts@AJE
Was een tijdje terug toch ook al, een gevangen genomen pro die zei dat hij was vrijgelaten en geld kreeg om pro te zijn. Kwamen dit soort verhalen meer meer, hoger, in de media.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:55 schreef -jos- het volgende:
ianinegypt Ian Lee
Interesting accounts from freed prisoners in Egypt http://bit.ly/h7K4Pp #egypt #jan25
http://www.almasryalyoum.(...)freed-prison-inmates
[..]
Bewijs dat het regime gevangen in Cairo heeft gedropt!
Meestal hoor je allerlei achtergrondgeluiden, dit viel even op zo clear.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
One of the protesters to NileNews: There was war left and right of the bridge and you were showing an empty bridge. #Egypt #Jan25 #Tahrir
En dat zonden ze uit?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
One of the protesters to NileNews: There was war left and right of the bridge and you were showing an empty bridge. #Egypt #Jan25 #Tahrir
IN YOUR FACE!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
quote:Army tried to cut off the street along side of museum from #Tahrir square with barbed wire. They were blocked by protesters #jan25 #egypt
Ja maar dat was hetzelfde stukje waarin zo vervolgens volop inzoomden op een anti-spandoek.quote:
huhquote:Op maandag 7 februari 2011 00:10 schreef RvLaak het volgende:
Zei die gozer @ AJE nou dat vandaag de drukste dag op Tahrir was tot nu toe?
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef yavanna het volgende:
Ik ga mijn ogen een paar uur rust geven.
G;night all.
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef yavanna het volgende:
G'night all.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef yavanna het volgende:
G'night all.
Ik kan je duiken zeer aanraden btwquote:Op maandag 7 februari 2011 00:22 schreef RvLaak het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat we in Juli idd naar El Gouna trekken. Er zal dan zeker een tripje naar Tahrir komen.
Ben benieuwd hoe dat plein er live bij staat dan.
Mooiquote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef -jos- het volgende:
http://www.arabawy.org/2011/02/07/protest_25jan/
Professioneel gemonteerd filmpje van beelden op Tahrir plein.
Ik heb mn open-water... Mijn vrouw Dive Master... Gok eens wat we ook gaan doenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:23 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik kan je duiken zeer aanraden btw
Mooie video.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef -jos- het volgende:
http://www.arabawy.org/2011/02/07/protest_25jan/
Professioneel gemonteerd filmpje van beelden op Tahrir plein.
Maak dan wel een fotoreportage hequote:Op maandag 7 februari 2011 00:22 schreef RvLaak het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat we in Juli idd naar El Gouna trekken. Er zal dan zeker een tripje naar Tahrir komen.
Ben benieuwd hoe dat plein er live bij staat dan.
Ah hier ook open-water, mijn vrouw wil echter geen brevet halenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb mn open-water... Mijn vrouw Dive Master... Gok eens wat we ook gaan doen
Als ik het niet vergeet.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maak dan wel een fotoreportage he
Gewoon meenemen naar een Egypte-achtige-Aruba... Wil ze binnen no-timequote:Op maandag 7 februari 2011 00:25 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ah hier ook open-water, mijn vrouw wil echter geen brevet halen
Een paar foto's van op/rond Tahrir hier posten is al afdoendequote:Op maandag 7 februari 2011 00:25 schreef RvLaak het volgende:
Als ik het niet vergeet.
We hebben het (momenteel) gepland van 9-7 tot 20-7... Maw: help me denken tegen die tijd
kan het niet laten....quote:Op maandag 7 februari 2011 00:27 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
{off-topic]
In de nacht van vrijdag 21 januari op zaterdag 22 januari is om 0.00 uur de Britse identiteitskaart afgeschaft. Op korte termijn zal ook het National Identity Register vernietigd worden: de overheidsdatabase waarin persoonsgegevens en vingerafdrukken opgeslagen zijn
[/off-topic]
Nu hier nog
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gewoon meenemen naar een Egypte-achtige-Aruba... Wil ze binnen no-time
Schandalen met datalekken, inbreuk op de privacy van burgers en een kostenbesparing van honderden miljoenen zijn belangrijke redenen geweest om te stoppen met deze overheidscontrole.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
kan het niet laten....
En wat was de reden?
Zucht... Sommige vrouwenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:28 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
vorig jaar Egypte wilde ze ook niet
ze houd het bij die 7 Mtr duikjes (is opzig ook mooi zat in Egypte)
Mooie redenering, ben het er grotendeels mee eens.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:29 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Schandalen met datalekken, inbreuk op de privacy van burgers en een kostenbesparing van honderden miljoenen zijn belangrijke redenen geweest om te stoppen met deze overheidscontrole.
Home Office Minister Damian Green over de biometrische ID card: "Het was opdringerig, intimiderend, niet effectief en duur en het toonbeeld van het slechtste wat de overheid kan doen. De regering moet de macht van de staat verkleinen en burgervrijheden herstellen. Dit is pas de eerste stap."
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooie redenering, ben het er grotendeels mee eens.
Jammer dat het niet vanuit de EU kwam, dan hadden we in NL meer kans op afschaffing gehad
Anyway, nu weer on-topic?
quote:Jan25voices Eyes on Egyptian Nat'l TV:Multiple Ch's: appearances by people who are 'speaking' for the #Jan25 protesters, but say contradictory things.
half a minute ago via web
[nog ff off-topic] Nee nee, Nederland wordt momenteel ook onder de loep gehouden door de EU, met dank aan die griet van D66[/nog ff off-topic]..quote:Op maandag 7 februari 2011 00:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooie redenering, ben het er grotendeels mee eens.
Jammer dat het niet vanuit de EU kwam, dan hadden we in NL meer kans op afschaffing gehad
Anyway, nu weer on-topic?
Wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op maandag 7 februari 2011 00:35 schreef RvLaak het volgende:
Een Amerikaan die (gematigd) positief is over de MB... Wow...
Idd & hij zegt ook dat moebie nu op moet rotten. Wel op een eervolle manier (ivm cultuur gok ik), maar wel nu.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:36 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Wonderen zijn de wereld nog niet uit
Is ook heel interessant (& relevant)... Als iemand hier meer info over heeft?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:37 schreef MangoTree het volgende:
Nog even over dat Vodafone-verhaal, als het hoofdkantoor (UK?) het weet, dan is het interessant of de autoriteiten hierover ingelicht zijn. Met het oog op het standpunt wat ze naar buiten brengen en de snelheid waarmee ze dat doen bijv. Eerst doen ze een gematigde uitspraak, vervolgens pas een strengere etc.
Ik ben daar dus gewoon nieuwsgierig naar, sorry als ik doordraaf
over een tijdje, de wiki leaksquote:Op maandag 7 februari 2011 00:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is ook heel interessant (& relevant)... Als iemand hier meer info over heeft?
quote:Ameen
Dream with Me
Hamza Namira
Dream with me,
Of a tomorrow thats coming,
And if it doesnt come,
Well bring it ourselves.
Well stride upon this path,
Our many footsteps will lead us to our dream.
Dream with me,
Of a tomorrow thats coming,
And if it doesnt come,
Well bring it ourselves.
Well stride upon this path,
Our many footsteps will lead us to our dream.
No matter how many times we fall,
Well be able to rise again,
Find the way through, challenge and defy the dark clouds,
Well find our night transformed into a thousand days,
Only if we dream.
No matter how many times we fall,
Well be able to rise again,
Find the way through, challenge and defy the dark clouds,
Well find our night transformed into a thousand days,
Only if we dream.
Dream with me my friend,
Our footsteps will shorten the distance
I care about my innocent dream
Whatever it may be
It will stand beside us
No matter how long our journey becomes
Even if we become lost, my friend,
Our reunion will rally us toward our dream,
Towards our dream,
Towards our dream,
Towards our dream.
Towards our dream,
Towards our dream,
Towards our dream,
Towards our dream,
Only if we dream.
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef RvLaak het volgende:
Anyway, ook voor mij is het tijd om de ogen dicht te doen...& tot morgen
Mooie tekst.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef -jos- het volgende:
non official video - 25 Jan Revolution - Dream With Me - Hamza Namira
[..]
*geeft zichzelf een klapquote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef MangoTree het volgende:
[..]
volgens mij is die tekst erbij een vertaling
lol, nou er staat genoeg zinnigs en genoeg kopieen van teksten, dus echt slecht zal het opstel niet worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:49 schreef MangoTree het volgende:
Over 15 jaar moet zo'n rotjochie een opstel schrijven over de opstand in Egypte, zoekt wat op Google en komt hier terecht!
opstel egipte voor de zoekmachinequote:Op maandag 7 februari 2011 00:50 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
lol, nou er staat genoeg zinnigs en genoeg kopieen van teksten, dus echt slecht zal het opstel niet worden.
40800 posts nu geloof ik (136 x 300)quote:Op maandag 7 februari 2011 00:56 schreef MangoTree het volgende:
[..]
opstel egipte voor de zoekmachine![]()
Maar serieus, een best naslagwerk ja.
Niet dat ik weet, of over zijn toestand.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:06 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Was er eigenlijk al weer wat door Ayman gemeld verder behalve dat hij vrij is?
Denk ook niet dat ze dat zullen doen uit zichzelf, ze weten denk ik dondersgoed dat er dan een grote kans is dat ze verdwijnen.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:06 schreef MangoTree het volgende:
Het ziet er niet naaruit dat ze ergens anders naartoe gaan.Duidelijk.
ja, hopelijk een rustige nacht weer! (ik ook)quote:Op maandag 7 februari 2011 01:11 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Maare ik ga mijn luikjes weer sluiten, morgen er weer om 07:00 uit
quote:Op maandag 7 februari 2011 01:24 schreef -jos- het volgende:
Rouelshimi Rowan El Shimi
Great moment: Seeing the citizen checkpoints searching the police and their cars #Jan25
Ik ben idd geschokt dat iemand gewetenloos misbruik maakt van een dictatuur en bijbehorende martelpraktijken om toeristen te verwennen en vrienden te worden met stierenekken.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef boekenplank het volgende:
iedereen geschrokken waarschijnlijk gezien de weinige reacties?
Welterusten allemaal.
Jij en jullie in dit topic begrijpen er dus helemaal niets van. Ik ga hier ook niet meer posts plaatsen.quote:Op maandag 7 februari 2011 02:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben idd geschokt dat iemand gewetenloos misbruik maakt van een dictatuur en bijbehorende martelpraktijken om toeristen te verwennen en vrienden te worden met stierenekken.
Gast. waarom zeik jij zo? Doe niet zo aandachtsgeil. Je post een of ander kutverhaal om 1 uur s'nachts en verwacht dat mensen het lezen en geschokt zijn?quote:Op maandag 7 februari 2011 02:36 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Jij en jullie in dit topic begrijpen er dus helemaal niets van. Ik ga hier ook niet meer posts plaatsen.
Wat een kortzichtigheid. Deze bekende wiens reactie ik plaatste heeft zich best ingeleefd in de problematiek in Egypte, geloof mij maar.
En jullie zijn er nooit geweest, weten weinig van het land en blijven maar vage tweets plaatsen, vooral de gruwel video's doen het goed hier.
Ik plaatste alleen maar posts van een eerlijke ondernemer die een watersportressort runt en hoe hij het ervaart, door de protesten en stakingen is hij genoodzaakt om mensen te ontslaan. Iets wat hij absoluut niet wil, maar hij kan niet anders. Lees het anders nog eens en probeer het te begrijpen. Misbruiken maken van een dictatuur etc en al die bullshit in je tekst
Het is je vergeven.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:31 schreef raistlin6 het volgende:
Vast wel 1 en ander gebeurd, maar de Egypte-volgers hebben ook nachtrust nodig. Ik heb niet geslapen, maar had geen zin hier voor mezelf tweets en zo te plaatsen.
Vanavond laat pas. Drukke studiedag voor de boeg. Maar gaat geen probleem zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:40 schreef yavanna het volgende:
[..]
Het is je vergeven.![]()
Truste voor straks.
Respect voor het doorgaan!. Succes vandaag!quote:Op maandag 7 februari 2011 07:41 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Vanavond laat pas. Drukke studiedag voor de boeg. Maar gaat geen probleem zijn.Geniet van je dag.
De geest is uit de fles, daar komt het op neer. De VS en Israel willen de status quo handhaven maar dat is onmogelijk. Zelfs als men op korte termijn met geweld de schijn kan wekken dat de rust is weergekeerd. Dit geldt voor de hele Arabische wereld. Het was al een hele tijd de vraag hoeveel de mensen nog konden hebben aan vernedering, gebrek aan toekomstperspectief, onderdrukking , armoede en geweld. Nou,die grens is bereikt.quote:Op maandag 7 februari 2011 04:36 schreef truepositive het volgende:
Een interressant artikel van een amerikaanse veteraan over de nieuwste ontwikkelingen in Egypte:
http://www.veteranstoday.com/2011/02/06/79094/
quote:A new day dawns at #Tahrir Square. Freedom is patient and stronger than the night: Tahrir sq 06:20 - LIVE at http://bambuser.com/v/1392691
occupiedcairo "When they said that he had been shot, the ambulance refused to take him" RIP Ahmed Mahmoud
Noticed that many of the protesters are starting to catch flu from the cold & sleeping under rain with no blankets. #Tahrir
REPORT: senior Marine said the Pentagon will deploy "multiple platoons" to #Egypt over the next few days.
Meet the new (would-be) boss, same as the old boss: Omar Suleiman. Torturer-in-Chief. http://nyr.kr/gIu8Ab
Shorter Omar Suleiman: Leave Tahrir Square, and then I will plan free and fair elections (in which I--not Mubarak--will win by 80%.)
one hilarious sign today guy had: I'm a carpenter and I'd like to know what kind of glue mubarak uses to stick to throne
seriously, just because the super bowl happened doesn't mean the thousands in #tahrir have gone home... why has the coverage stopped
#EGYPT: Two journalists from Radio Free Europe and one from Al Jazeera have been released from police custody. http://ow.ly/3RmB2
Revealed: US envoy Frank Wisner's business links with #Egypt. Robert #Fisk article http://tinyurl.com/4s7wzhu
Naguib Sawiris is a coptic christian, successful businessman close to Mubaraks son Gamal and known playboy
For your info: Sawiris owns Orascom Telecom. His brothers own Orascom Construction and Orascom Resorts.
Who does Sawiris represent? Business community? The coptic christians? Liberal seculars?
Yesterdays talks between Suleiman and opposition included Naguib Sawiris, arguably the richest man of Egypt
Wel een goed stuk, zei het wat chaotisch maar das wel te begrijpen en wordt ook door de schrijver al gemeld.quote:
Gezien het tijdstip denk ik eerder dat 80/90 % wat in dit topic zit op een oor ligt inmiddels dus zo verwonderlijk is het niet dat je geen tot weinig reacties krijgt, heeft geschrokken niks mee te maken denk ikquote:Op maandag 7 februari 2011 01:47 schreef boekenplank het volgende:
iedereen geschrokken waarschijnlijk gezien de weinige reacties?
Welterusten allemaal.
Aan de EU/US hebben ze bar weinig i.d.d.quote:ramadan "In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends." - Martin Luther King Jr. #Jan25
9 minutes ago via web
Ik denk ook dat steeds meer mensen zich er bij neerleggen.quote:Op maandag 7 februari 2011 01:25 schreef boekenplank het volgende:
(vervolg)
of rechtstreeks op de website van de ambassade
via deze link
www.minbuza.nl/nl/Nieuws/(...)ft_u_in_Egypte_Regis
treer_u_dan_bij_de_ambassade
Ik wens u veel sterkte in deze roerige tijd en dank u voor uw
medewerking.
Susan Blankhart
Ambassadeur
Ik heb momenteel geen keus. Mijn bezit en 'kapitaal' zitten versleuteld in een gekocht appartement en in het bedrijfje. Er is weinig verbeelding voor nodig om te bedenken dat zowel de nominale als de waarde in het economische verkeer niet met kometensnelheid is verdubbeld; integendeel.
Ik ben en blijf een rebellerende pionier en vertrek k niet vanwege solidariteit; ik ben namelijk op een missie en draag mede verantwoordelijkheid voor zeven medewerkers, met of zonder gezin. Zakelijk gezien zou ik vandaag twee ervan hebben moeten ontslaan. Onderling hebben de boys echter besloten om salaris in te leveren voor het behoud van hun werkgelegenheid. Reaping the loyal awards om een kleine onderneming niet te leiden als een uitsluitend financieel gedreven platform.
Vandaag kwam de financial controller van de organisatie van welke ik het nu lege strand huur vragen waarom ik nog niet de penningen per 1 februari 2011 had voldaan. Contrast.
Slechts n scenario zou mij wellicht nopen tot een sociale en economische vlucht; nl als n dag na de nieuwe verkiezingen mannen met baarden in jurken op mijn balkon staan; niet als kadastraal medewerkers maar om een en ander van staatswege te confisqueren.
Overigens is er geen directe aanleiding voor dat vooruitzicht; geen enkele oppositiepartij bedient zich momenteel van een radicale agenda.
Voorts:
Ik ga niet beweren dat de vox populi zich massaal aan het keren is tegen de hardnekkige demonstranten op het Tahrir Plein; ik beluister van de man in de straat dat onlustgevoelens langzamerhand wl voorzichtig vorm beginnen te krijgen omdat een paar duizend hardnekkige demonstranten het land gekneveld blijft houden; althans, zo wordt dat aangevoeld door wat misschien de zwijgende meerderheid genoemd mag worden.
Ik vang die geluiden dagelijks op from all walks of life in de Egyptische gemeenschap. Het zou mij niet verbazen als de publieke opinie zich geleidelijk aan gaat keren tegen het epicentrum dat Tahrir heet; ondanks de systematische intimidatie waaraan de Egyptische bevolking jarenlang bloot gesteld is geweest.
Ik probeer mij er een voorstelling van te maken dat Mubarrak zal buigen voor de Tahrir-terreur en dat lukt mij niet goed. Het begint er de schijn van te krijgen dat de voorwaardelijke Tahrir-camping de acceleratie van het democratiseringsproces begint te stagneren.
Voorts, and for something completely different. Wat een verademing dat niet langer sprake is van de verstikkende en verlammende politie-prsence in het straatbeeld.
Zo langzamerhand gaat weer sprake worden van dagelijkse routine. Helaas zijn bij 'mij' de banken nog dicht en is het pinverkeer nog gestremd. Benzine is niet langer op de bon en de supermarkten worden weer bevoorraad. Business as usual gaat helaas niet op voor toerisme, de topbron van inkomsten. Inmiddels zijn enkele duizenden mensen zonder salaris heen gestuurd.
De grote vraag is wanneer een en ander dusdanig genormailseerd is dat toeristen weer vertrouwen krijgen in Egypte als vakantiebestemming.
Ik heb niks voorbij zien komen verder, maar de reden waarom kunnen we invullen denk ikquote:Op maandag 7 februari 2011 08:29 schreef senesta het volgende:
Mooi dat Ayman en andere journalisten weer vrij zijn. Is er al woord van Ayman op twitter of zo over het waarom van zijn arrestatie?
quote:Ayman Mohyeldin
Dear friends, I wanted to thank each and every one of you personally from the bottom of my heart for the overwhelming and heartfelt support you showed over the past 24 hours. My family and I are grateful for your love and support. Please keep those still detained in your hearts and prayers. Now, back to work!! Love Ayman
Now back to workquote:
Wat een ballen heb je danquote:Op maandag 7 februari 2011 08:05 schreef yavanna het volgende:
Wat berichten van de afgelopen uren.
[ link | afbeelding ]
Mja, wat moet de EU doen?quote:Op maandag 7 februari 2011 08:26 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Hmm blijft een mooie uitspraak :
[..]
Aan de EU/US hebben ze bar weinig i.d.d.
Ja volgens mij welquote:Op maandag 7 februari 2011 09:09 schreef RvLaak het volgende:
Dude van AJE zei dat het Salma Tarziz was. net aan de foon... Da's toch onze Salma?
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 7 februari 2011 09:09 schreef RvLaak het volgende:
Dude van AJE zei dat het Salma Tarziz was. net aan de foon... Da's toch onze Salma?
Die heeft misschien een wat gekleurde bril opquote:Op maandag 7 februari 2011 09:06 schreef RvLaak het volgende:
Demonstrante op AJE nu zegt dat ze gisteren meer dan 2 miljoen mensen op Tahrir hadden... Dus toch heul veul mensen
Waarom denk je dat eens per jaar de Nijl uit haar oevers treedt?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:10 schreef wdn het volgende:
Die heeft misschien een wat gekleurde bril op
Heeft niemand het waterpeil van de Nijl genoteerd van toen bekend werd dat Ayman weer vrij was?
Ayman die een groep vrouwen toespreekt?quote:Op maandag 7 februari 2011 09:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Waarom denk je dat eens per jaar de Nijl uit haar oevers treedt?
quote:Op maandag 7 februari 2011 09:11 schreef RvLaak het volgende:
Ayman die een groep vrouwen toespreekt?
quote:In upper class areas people think uprising is dying out. Mubarak will step aside and all remains the same
quote:Robert Fisk's article on Wisner helps explain why he made those "off-the-reservation" comments recently. http://ow.ly/3Rrxl
Infiltrant imo.quote:They are a diverse crowd. Mohammed idolises Gamal Abdel Nasser, the socialist and nationalist hero of modern Egyptian politics, but elsewhere on the rooftop we find Sohail, the son of a wealthy businessman who professes no religious ideology but admires the Muslim Brotherhood's organisational skills.
quote:One man, curiously, nominated himself. Most of the others nominated Mohammed. After it was clear that Mohammed would win, the man grabbed a metal pipe and tried to attack, declaring that he was actually a member of the state security forces. The protesters quickly subdued him and dragged him off to a makeshift prison that had been established at a metro station in the centre of the square.
quote:The owner of the top-floor apartment, which Mohammed's group found unlocked and have been using, told the young men they were free to make themselves at home as long as they did not ruin the place.
Interessant, even lezenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:22 schreef -jos- het volgende:
evanchill Evan Hill
Here's our piece on the young men we interviewed manning the museum barricade rooftops. More translated vids coming. http://ow.ly/3RrMT
Wat een heftig, indrukwekkend en ook triest filmpje/artikel. Laat heel goed zien waarom mensen zijn begonnen met hun protest en tevens waarom ze niet kunnen stoppen.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:22 schreef -jos- het volgende:
evanchill Evan Hill
Here's our piece on the young men we interviewed manning the museum barricade rooftops. More translated vids coming. http://ow.ly/3RrMT
[..]
Infiltrant imo.
Ik heb helemaal gemist wat er met KLFC is dat er steeds opmerkingen over komenquote:Op maandag 7 februari 2011 09:25 schreef -jos- het volgende:
Elazul Elazul
Does no one in the Egyptian Media realize that if people were eating KFC daily, they would all be at home suffering from Diarrhea? #Jan25
Ik denk dat de KFC op Tahrir het symbool is van het kapitalisme ofzo? Het is een soort insiders joke denk ikquote:Op maandag 7 februari 2011 09:35 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik heb helemaal gemist wat er met KLFC is dat er steeds opmerkingen over komen
Men zei dat de Anti's werden omgekocht met maaltijden van KFCquote:Op maandag 7 februari 2011 09:35 schreef yavanna het volgende:
Ik heb helemaal gemist wat er met KLFC is dat er steeds opmerkingen over komen
quote:Egyptian Media Imaginary Agendas
This page is dedicated to the epic fail of the Egyptian media covering the Egyptian Revolution 25 January 2011
The Egyptian national T.V stations and news papers have played a great role in the Egyptian revolution on the 25 January 2011.
The main strategy of the Egyptian national media to cover the historic events was basically what we can call THE GREAT AGENDAS CAMPAIGN.....!!
So, what exactly is the story of THE GREAT AGENDAS CAMPAIGN??.
Basically, the super intelligence minds of Egypt's mubarak regime with the support of the national media decided to utilize to the max the old rusty "Divide to Conquer" war tactic by claiming there's foreign political agendas as well as internal ones to create fear in the population so they can come back to beg for mercy, help and security, which resulted in the most obscure list of "AGENDAS" coming up.
Here's a list of the agendas announced so far:
1-"The foreign governments agendas" which included Iran, Israel, USA, Qatar and much more.
2- "The foreign terrorists agendas": basically all what's above but on a terrorist scenario.
3- "The freedom house agenda": attacking freedom house organization, claiming it being zionist, people claim they were trained on "ADMINISTRATION" & "HOW TO NEGOTIATE WITH GOVERNMENTS", which in real world is called "POLITICAL SCIENCE" studies.
4- "The muslim brotherhood agendas": the titles says it all.
5- "The international media agendas A.K.A iPads": accusing media of attacking the government by covering the events instead of the "The girls in bikinis" on the beach.....WHILE WE'RE IN WINTER!!
6- "The KFC agendas": as KFC is an international chain of restaurants, of course it was so suspected that T.V claimed it's giving away meals for free to continue protesting.
7- "The Cola Zero agendas": same as KFC case, but what do you expect....you'll eat and not drink...it's not really fair.
8- "The non arabic speaking agendas": as per "TAMOORA" (Not sure if he's male or female tbh), people were speaking to him in English in Tahrir, so they definitely do have an agenda too.
9- "The 200 L.E agendas": regardless of who is giving this money, why and how rich this person is being able to pay 200 millions for the 1 million protesters, it is still considered the most "MYSTERIOUS AGENDA"
Expected Future Agendas:
1- "The Aliens Agendas": were Martians, Jupitarians, Pandorans and all their allies come down to Tahrir Sq. and start executing their evil agendas.
2- "The West Coast Agendas": were 2Pac, Suge Knight, Snoop Dogg, Ice Cube and all the evil guys from the WC come to Tahrir and start shooting everyone dead and start rapping in Cairo's city center.
3- "The East Coast Agendas": of course if the WC dudes are in the hood, then EC guys would come to kick their a**.
We'll update the agendas as they are announced on our beloved T.V. (read less)
quote:mar3e Mohammed Maree
RT: @1D4TW: "The Egyptian Revolution: First Impressions from the Field - Mohammed A. Bamyeh" ( http://bit.ly/hdBRB1 ) #jan25 #Egypt
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
Amazing imagry from #Jan25 events http://bit.ly/gHfVkI via @monaletahawy #Jan25 #Egypt
mar3e Mohammed Maree
My flickr sets http://www.flickr.com/photos/mar3e/sets/ #Flickr #Photography #Egypt
ArabVoicesSpeak Samar Dahmash Jarrah
Obama envoy Wisner works for Egypt military, business lobbyists http://t.co/Qz83xPf One rotten system #jan25
occupiedcairo Occupied Cairo
edited video of the Min. of Int. batlte Young men died to combat fascism in Egypt #jan25
blakehounshell Blake Hounshell
Flashback: Many top Egypt opposition figures used to support Omar Suleiman for president http://t.co/WtEiZch
blakehounshell Blake Hounshell
Interesting. Emerging split between Brotherhood leadership and youth wing http://bit.ly/fbF1Gf
Ik had hem nog helemaal niet gezienquote:Op maandag 7 februari 2011 10:31 schreef superworm het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/428469/1/1/500/r-evolutie.html
Stuk over Egypte. Het leeft niet, dat blijkt wel, met 0 reacties en 500 views.
waarom? het gaat hier over de feiten, niet over de mening van superwormquote:Op maandag 7 februari 2011 10:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had hem nog helemaal niet gezien
Misschien ook even hier in de OP zetten?
Of mensen klikken er niet meer op omdat je toch alleen maar kansloze reacties verwacht op de FP. Althans dat heb ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:31 schreef superworm het volgende:
doe maar, want ik lees het wel en misschien dat andere het ook zo sneller lezen, de meeste openen FOK met het betreffende topic waar ze in posten ( denk ik)quote:Op maandag 7 februari 2011 10:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had hem nog helemaal niet gezien
Misschien ook even hier in de OP zetten?
Omdat het gerelateerd is aan het onderwerp?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:38 schreef -jos- het volgende:
[..]
waarom? het gaat hier over de feiten, niet over de mening van superworm
al is het een hele goede column hoor
Ik vind het wel interessant en wel meerdere met mij denk ikquote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe maar, want ik lees het wel en misschien dat andere het ook zo sneller lezen, de meeste openen FOK met het betreffende topic waar ze in posten ( denk ik)
quote:Op maandag 7 februari 2011 10:31 schreef superworm het volgende:
Zolang de tank niet rijdt is er niks aan de handquote:
Klik op de link voor de rest van deze Workshop Oorlogscorrespondent.quote:http://www.volkskrant.nl/vk/nl/4936/VK-Dossier-Onrust-in-het-Midden-Oosten/article/detail/1832221/2011/02/07/De-opstand-in-Cairo-of-zo-eenvoudig-is-international-reporting.dhtml
AMSTERDAM - Ruim een week lang deed Volkskrant-verslaggever Rob Vreeken verslag van de opstand in Egypte. 'Er blijken twee Egyptes te bestaan. Aan mij de mooie taak de kloof te dichten.'
Mijn notitieboekjes. Het tuig dat door duistere krachten in het regime-Mubarak de straat op is gestuurd om chaos te scheppen in Caro, mag mijn geld en goed roven. Ze mogen me een hengst met een knuppel geven of desnoods 24 uur vastzetten, gekneveld en geblinddoekt, maar van mijn bloknootjes blijven ze af. Die zal ik met mijn leven verdedigen. Drie donkerblauwe kleine boekjes van het merk Staples voor de waarnemingen, een groter blok, merk Spiral, voor de interviews.
De hele Egyptische volksopstand staat erin.
Les 1: de veelnoteerder
Goed, les 1 dus. Ik ben een veelnoteerder. Van alle gesprekken en waarnemingen maak ik een aantekening, anders ben ik - met dat 57 jaar oude geheugen - alles zo weer vergeten. Het gebeurt in een handschrift dat zelfs de oude Egyptenaren, die toch wel wat gewend waren, niet zouden kunnen ontcijferen.
ja vind ik ook, en dan een paar dingen weer weg laten, dat de OP niet een hele pagina straks beslaat ( vind het een gescroll de laatste tijd met filmpjes enzo kan dat ook niet via een link???quote:Op maandag 7 februari 2011 10:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant en wel meerdere met mij denk ik
Bovendien zou het onder een apart kopje kunnen, er staan wel meer linkjes naar persoonlijke verhalen en meningen in de afgelopen topics die ik erg interessant vond.
dankzij de linkjes indd. ook het "colum" gevonden ; meteen even gereageerdquote:Op maandag 7 februari 2011 10:31 schreef superworm het volgende:
hai haiquote:Op maandag 7 februari 2011 11:03 schreef Toverheks het volgende:
Een foto zegt soms meer dan 1000 woorden!!!!
Plaatsen we af en toe ook een mooie foto in dit Topic, er staan foto`s tussen zo mooi
en Goedemorgen doeterniettoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |