Het is goed dat hij waarschuwt - ik zie het punt van de reportage wel. Maar daarbuiten zijn de twee situaties natuurlijk niet te vergelijken. Je moet in elk geval altijd zorgvuldig blijven met een machtsomgang, dat punt klopt.quote:
Hij heeft trauma's omdat ie als 13 jarige midden in de Iraanse revolutie stond. Dus de Egyptenaren moeten zich laten onderdrukken omdat hij anders nachtmerries krijgt.quote:
quote:
Dat was dapper: recht de frontlinie inquote:Op zondag 6 februari 2011 22:42 schreef MangoTree het volgende:
Goede Brandpunt docu, kijken! Ik kreeg de rillingen bij dag 1, het begin. En ze zaten er echt middenin. In beide kampen. Toen ze zagen dat het te onveilig was moesten ze wel stoppen en dan evengoed nog in het donker proberen...
Navend en truste alvastquote:Op zondag 6 februari 2011 22:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ik moet zeggen ik vind em tegenvallen de docu ( of ben ik nu ver/ gewend geraakt door al de andere goede docu's )
ik ga i.i.g. de hondjes doen en een x op tijd naar bed !! fijne Aaf iedereen !
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ik moet zeggen ik vind em tegenvallen de docu ( of ben ik nu ver/ gewend geraakt door al de andere goede docu's )
ik ga i.i.g. de hondjes doen en een x op tijd naar bed !! fijne Aaf iedereen !
quote:
thnx jullie ook truZZzzte voor straxquote:Op zondag 6 februari 2011 22:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
truste! Heb alleen laatste stukje ervan meegekregen dus kan er niks overzeggen.Morgen maar eens terug kijken.
Ja verbaasde me ook al. Zat er eindelijk in met een livestreamquote:
Same here, blijkbaar hebben we wat gemist... A well, uitzending gemist dan maarquote:Op zondag 6 februari 2011 22:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja verbaasde me ook al. Zat er eindelijk in met een livestream
Ja was niet lang maar gewoon terugkijken op uitzendinggemist. Het was ook gewoon meer een reportage dan docu.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja verbaasde me ook al. Zat er eindelijk in met een livestream
Vind het ook flink tegenvallen die docu. niet het stukje wat ze hebben laten zien maar meer het feit dat ze er sinds gister wel zo reclame voor maakte had ik er toch meer van verwacht.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef -jos- het volgende:
hmm, tegenvallende documentaire in Cairo... alleen beelden van bedreigingen van pro-mubaraks gezien
Die Iraniër? Ergens ook wel logisch. Hun revolutie is volledig mislukt.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:48 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Tering wat is die ellian een pessimist zeg
Het is net als een moeder die een vriendin heeft verloren aan een motorongeluk en vervolgens hoort dat d'r zoon motor wil gaan rijden. Ze heeft het al eens mis zien gaan en is bang dat het nog eens gebeurt.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:48 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Tering wat is die ellian een pessimist zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |