hmmmm ik kreeg even een mental image van Ayman geblindoektquote:ashrafkhalil ashraf khalil
Just spoke with @aymanm. He's fine and in good spirits. Sore shoulder from having hands tied behind back and blindfolded for hours #egypt
1 minute ago
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef Mr_Memory het volgende:
Daarom ben ik als de dood om de LaPo te posten, zal echt niet weten hoe je de OP moet maken.
Vrij makkelijk, gisteren was mijn ontmaagdingquote:Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef Mr_Memory het volgende:
Daarom ben ik als de dood om de LaPo te posten, zal echt niet weten hoe je de OP moet maken.
Klinkt simpel, thanksquote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon f5'en op het oude topic, dan staat erboven een knop met 'open nieuw deel' daar klik je op, dan hoef je alleen het topicnummer en de titel aan te passen en het is klaar.
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/ nu ook egypte maar is niet brandpunt volgens mij (edit al weer weg )quote:Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Wat was die URL voor livestream van ned2 ookal weer ?
en je kan oefenen op een gesloten topic, en dan previewen (dus niet invoeren)quote:Op zondag 6 februari 2011 22:16 schreef Mr_Memory het volgende:
als ik het had geweten had ik ook ff gewacht met postenquote:Op zondag 6 februari 2011 22:17 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Vrij makkelijk, gisteren was mijn ontmaagding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Misstique op 06-02-2011 22:26:30 ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Filmpje is al talloze malen geplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die jongen schijnt het trouwens overleefd te hebben las ik in één van de voorgaande topics.
Is dat trouwens ook al bevestigd?
[ Bericht 6% gewijzigd door Misstique op 06-02-2011 22:26:53 ]Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ja jammer, ben al aan het zoeken geslagen maar kan geen andere vinden.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Werkt niet in OSX, heb je ook een andere link?
Solly!quote:Op zondag 6 februari 2011 22:27 schreef Misstique het volgende:
Nogmaals het verzoek om filmpjes met martelingen en/of moorden in spoilertags te plaatsen..
Zit een kern van waarheid in, Amerika heeft en wil een hele dikke vinger in de pap houden.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
FromJoanne Warning! Must read; The danger to Egypt's revolution comes from Washington, http://electronicintifada.net/v2/article11781.shtml #Jan25
live Stream Brandpuntquote:Op zondag 6 februari 2011 22:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Werkt niet in OSX, heb je ook een andere link?
Ik vond het de dreiging wel goed weergeven andersquote:Op zondag 6 februari 2011 22:34 schreef -jos- het volgende:
hmm, tegenvallende documentaire... alleen beelden van bedreigingen van pro-mubaraks gezien
Ik hou het niet zo bij. Ik kreeg 'm van een vriend en dacht hem even te delen.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Filmpje is al talloze malen geplaatst.
Die jongen schijnt het trouwens overleefd te hebben las ik in één van de voorgaande topics.
Is dat trouwens ook al bevestigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |