quote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
One of the protesters to NileNews: There was war left and right of the bridge and you were showing an empty bridge. #Egypt #Jan25 #Tahrir
En dat zonden ze uit?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
One of the protesters to NileNews: There was war left and right of the bridge and you were showing an empty bridge. #Egypt #Jan25 #Tahrir
IN YOUR FACE!quote:Op maandag 7 februari 2011 00:06 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
quote:Army tried to cut off the street along side of museum from #Tahrir square with barbed wire. They were blocked by protesters #jan25 #egypt
Ja maar dat was hetzelfde stukje waarin zo vervolgens volop inzoomden op een anti-spandoek.quote:
huhquote:Op maandag 7 februari 2011 00:10 schreef RvLaak het volgende:
Zei die gozer @ AJE nou dat vandaag de drukste dag op Tahrir was tot nu toe?
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef yavanna het volgende:
Ik ga mijn ogen een paar uur rust geven.
G;night all.
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef yavanna het volgende:
G'night all.
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:16 schreef yavanna het volgende:
G'night all.
Ik kan je duiken zeer aanraden btwquote:Op maandag 7 februari 2011 00:22 schreef RvLaak het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat we in Juli idd naar El Gouna trekken. Er zal dan zeker een tripje naar Tahrir komen.
Ben benieuwd hoe dat plein er live bij staat dan.
Mooiquote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef -jos- het volgende:
http://www.arabawy.org/2011/02/07/protest_25jan/
Professioneel gemonteerd filmpje van beelden op Tahrir plein.
Ik heb mn open-water... Mijn vrouw Dive Master... Gok eens wat we ook gaan doenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:23 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ik kan je duiken zeer aanraden btw
Mooie video.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:14 schreef -jos- het volgende:
http://www.arabawy.org/2011/02/07/protest_25jan/
Professioneel gemonteerd filmpje van beelden op Tahrir plein.
Maak dan wel een fotoreportage hequote:Op maandag 7 februari 2011 00:22 schreef RvLaak het volgende:
Het ziet er trouwens naar uit dat we in Juli idd naar El Gouna trekken. Er zal dan zeker een tripje naar Tahrir komen.
Ben benieuwd hoe dat plein er live bij staat dan.
Ah hier ook open-water, mijn vrouw wil echter geen brevet halenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb mn open-water... Mijn vrouw Dive Master... Gok eens wat we ook gaan doen
Als ik het niet vergeet.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maak dan wel een fotoreportage he
Gewoon meenemen naar een Egypte-achtige-Aruba... Wil ze binnen no-timequote:Op maandag 7 februari 2011 00:25 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ah hier ook open-water, mijn vrouw wil echter geen brevet halen
Een paar foto's van op/rond Tahrir hier posten is al afdoendequote:Op maandag 7 februari 2011 00:25 schreef RvLaak het volgende:
Als ik het niet vergeet.
We hebben het (momenteel) gepland van 9-7 tot 20-7... Maw: help me denken tegen die tijd
kan het niet laten....quote:Op maandag 7 februari 2011 00:27 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
{off-topic]
In de nacht van vrijdag 21 januari op zaterdag 22 januari is om 0.00 uur de Britse identiteitskaart afgeschaft. Op korte termijn zal ook het National Identity Register vernietigd worden: de overheidsdatabase waarin persoonsgegevens en vingerafdrukken opgeslagen zijn
[/off-topic]
Nu hier nog
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gewoon meenemen naar een Egypte-achtige-Aruba... Wil ze binnen no-time
Schandalen met datalekken, inbreuk op de privacy van burgers en een kostenbesparing van honderden miljoenen zijn belangrijke redenen geweest om te stoppen met deze overheidscontrole.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
kan het niet laten....
En wat was de reden?
Zucht... Sommige vrouwenquote:Op maandag 7 februari 2011 00:28 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
vorig jaar Egypte wilde ze ook niet
ze houd het bij die 7 Mtr duikjes (is opzig ook mooi zat in Egypte)
Mooie redenering, ben het er grotendeels mee eens.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:29 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Schandalen met datalekken, inbreuk op de privacy van burgers en een kostenbesparing van honderden miljoenen zijn belangrijke redenen geweest om te stoppen met deze overheidscontrole.
Home Office Minister Damian Green over de biometrische ID card: "Het was opdringerig, intimiderend, niet effectief en duur en het toonbeeld van het slechtste wat de overheid kan doen. De regering moet de macht van de staat verkleinen en burgervrijheden herstellen. Dit is pas de eerste stap."
quote:Op maandag 7 februari 2011 00:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooie redenering, ben het er grotendeels mee eens.
Jammer dat het niet vanuit de EU kwam, dan hadden we in NL meer kans op afschaffing gehad
Anyway, nu weer on-topic?
quote:Jan25voices Eyes on Egyptian Nat'l TV:Multiple Ch's: appearances by people who are 'speaking' for the #Jan25 protesters, but say contradictory things.
half a minute ago via web
[nog ff off-topic] Nee nee, Nederland wordt momenteel ook onder de loep gehouden door de EU, met dank aan die griet van D66[/nog ff off-topic]..quote:Op maandag 7 februari 2011 00:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooie redenering, ben het er grotendeels mee eens.
Jammer dat het niet vanuit de EU kwam, dan hadden we in NL meer kans op afschaffing gehad
Anyway, nu weer on-topic?
Wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op maandag 7 februari 2011 00:35 schreef RvLaak het volgende:
Een Amerikaan die (gematigd) positief is over de MB... Wow...
Idd & hij zegt ook dat moebie nu op moet rotten. Wel op een eervolle manier (ivm cultuur gok ik), maar wel nu.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:36 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Wonderen zijn de wereld nog niet uit
Is ook heel interessant (& relevant)... Als iemand hier meer info over heeft?quote:Op maandag 7 februari 2011 00:37 schreef MangoTree het volgende:
Nog even over dat Vodafone-verhaal, als het hoofdkantoor (UK?) het weet, dan is het interessant of de autoriteiten hierover ingelicht zijn. Met het oog op het standpunt wat ze naar buiten brengen en de snelheid waarmee ze dat doen bijv. Eerst doen ze een gematigde uitspraak, vervolgens pas een strengere etc.
Ik ben daar dus gewoon nieuwsgierig naar, sorry als ik doordraaf
over een tijdje, de wiki leaksquote:Op maandag 7 februari 2011 00:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is ook heel interessant (& relevant)... Als iemand hier meer info over heeft?
quote:Ameen
Dream with Me
Hamza Namira
Dream with me,
Of a tomorrow thats coming,
And if it doesnt come,
Well bring it ourselves.
Well stride upon this path,
Our many footsteps will lead us to our dream.
Dream with me,
Of a tomorrow thats coming,
And if it doesnt come,
Well bring it ourselves.
Well stride upon this path,
Our many footsteps will lead us to our dream.
No matter how many times we fall,
Well be able to rise again,
Find the way through, challenge and defy the dark clouds,
Well find our night transformed into a thousand days,
Only if we dream.
No matter how many times we fall,
Well be able to rise again,
Find the way through, challenge and defy the dark clouds,
Well find our night transformed into a thousand days,
Only if we dream.
Dream with me my friend,
Our footsteps will shorten the distance
I care about my innocent dream
Whatever it may be
It will stand beside us
No matter how long our journey becomes
Even if we become lost, my friend,
Our reunion will rally us toward our dream,
Towards our dream,
Towards our dream,
Towards our dream.
Towards our dream,
Towards our dream,
Towards our dream,
Towards our dream,
Only if we dream.
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef RvLaak het volgende:
Anyway, ook voor mij is het tijd om de ogen dicht te doen...& tot morgen
Mooie tekst.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:39 schreef -jos- het volgende:
non official video - 25 Jan Revolution - Dream With Me - Hamza Namira
[..]
*geeft zichzelf een klapquote:Op maandag 7 februari 2011 00:45 schreef MangoTree het volgende:
[..]
volgens mij is die tekst erbij een vertaling
lol, nou er staat genoeg zinnigs en genoeg kopieen van teksten, dus echt slecht zal het opstel niet worden.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:49 schreef MangoTree het volgende:
Over 15 jaar moet zo'n rotjochie een opstel schrijven over de opstand in Egypte, zoekt wat op Google en komt hier terecht!
opstel egipte voor de zoekmachinequote:Op maandag 7 februari 2011 00:50 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
lol, nou er staat genoeg zinnigs en genoeg kopieen van teksten, dus echt slecht zal het opstel niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |