Had ik al in de reeks gepost... Had je het bericht niet gekregen?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:10 schreef Dekatria het volgende:
Stukske van paar dagen terug nu op FP
http://frontpage.fok.nl/c(...)b-je-er-familie.html
Ah (jouw?) colum is geplaatstquote:Op zondag 6 februari 2011 23:10 schreef Dekatria het volgende:
Stukske van paar dagen terug nu op FP
http://frontpage.fok.nl/c(...)b-je-er-familie.html
Nee, maar maakt niet uitquote:Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef RvLaak het volgende:
Had ik al in de reeks gepost... Had je het bericht niet gekregen?
Maaruh, Het is verdiend.
Gegeven het feit dat hij dus niet veel zijn hotelkamer uit kon, was dit het meeste wat hij kon doen denk ik. Het gaf wel aardig de sfeer van die dagen weer.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:10 schreef Toad het volgende:
Die repo van Wouter Kurpershoek viel dus tegen? Ik kijk zo even terug. Maar ik was er nieuwsgierig naar.
Dat stuk op/nabij Tahrir was erg indrukwekkend, ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gegeven het feit dat hij dus niet veel zijn hotelkamer uit kon, was dit het meeste wat hij kon doen denk ik. Het gaf wel aardig de sfeer van die dagen weer.
Als de staats-tv het niet doet, doen de mensen @ Tahrir het wel. Ze willen hem niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef -jos- het volgende:
De Egyptische staats TV zorgt ervoor dat ElBaradei niet veel invloed krijgt:
JoeKubrick Joseph Fahim
And now he's dissing El Baradei, saying that he has a "psychological problem." I'm turning this off. DIE STATE TV, DIE. #jan25
Ja ze zitten niet echt op hem te wachten.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de staats-tv het niet doet, doen de mensen @ Tahrir het wel. Ze willen hem niet.
Weet je wat grappig is, het vrijheidsbeeld is voor de Egyptenaren gemaakt, het moest bij de ingang van het Suez kanaal komen te staan geloof ik. Toen kreeg Frankrijk ruzie met Egypte en toen hebben ze het beeld om / afgebouwd tot het vrijheidsbeeld en maar aan de USA gegeven.quote:
Toch denk ik dat hij wel een geschikt iemand, diplomatiek, onafhankelijk, is om de huidige oppositiepartijen te verenigen en de overgangsregering te leiden, mocht die er komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de staats-tv het niet doet, doen de mensen @ Tahrir het wel. Ze willen hem niet.
proM's of antiM's?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:30 schreef -jos- het volgende:
Breaking News: 40 Additional Names...
Egyptian media is reporting that it is anticipated that 40 additional names will be released today who will have their assets frozen pending further investigations.
Misschien is hij wel competent & de juiste persoon, dat weet ik niet. Is momenteel ook totaal niet relevant, aangezien de mensen @ Tahrir hem niet willen als leider.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij wel een geschikt iemand, diplomatiek, onafhankelijk, is om de huidige oppositiepartijen te verenigen en de overgangsregering te leiden, mocht die er komen.
Er is nu gewoon geen leider, alleen allemaal kleine partijen/organisaties en daar kom je gewoon niet verder mee op dit moment.
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:32 schreef -jos- het volgende:
Protestors Remove Mubarak Billboard in Alexandria
Ook echt met Vodafone ernaast, hoe 'toevallig'.
Die kan beter verandert worden naar "Power to the government"... Aangezien ze acuut deden wat moebie eistte...quote:
bron?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die kan beter verandert worden naar "Power to the government"... Aangezien ze acuut deden wat moebie eistte...
Meer dat acuutquote:Op zondag 6 februari 2011 23:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De SMS'jes die ze verzenden paar dagen terug & hun verklaring daarvoor.
Technisch kan dat binnen een paar minuten. Er zal wel wat overleg aan vooraf gaan, maar ik geloof nooit dat er meer dan 24 uur tussen bevel & sturen zat. Voor een multi-national is dat redelijk "acuut"quote:Op zondag 6 februari 2011 23:43 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Meer dat acuutJe weet niet hoe zoiets gaat.
Briljantquote:Op zondag 6 februari 2011 23:41 schreef -jos- het volgende:
On the way out of Tahrir square, this is how goodbyes are said.
Geweldig
Da's met 1 telefoontje geregeld. Dus er zal vast overleg geweest zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:46 schreef MangoTree het volgende:
Mee eens maar interessant is om te weten of ze tijd hebben gehad om te overleggen met het hoofdkantoor om maar wat te noemen.
Tja als internationale onderneming verkoopt het natuurlijk slecht dat je aan de leiband loopt van zo'n regime.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:51 schreef -jos- het volgende:
Als je die 50 meter hoge poster van Mubarak naast dat Vodafone logo ziet kan je alleen maar concluderen dat ze vuistdiep in elkaar zitten d.m.v. massa promotoe contract en dan is het verzenden van een paar smsjes een simpele vriendendienst. En je kunt dus ook concluderen dat de verklaring van Vodafone dat ze de sms'jes wel moesten opsturen waarschijnlijk bullshit is
Telecommunicatie is in Egypte ook niet geprivatiseerd volgens mij. Mubarak kan dat dus makkelijk gebruiken.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:51 schreef -jos- het volgende:
Als je die 50 meter hoge poster van Mubarak naast dat Vodafone logo ziet kan je alleen maar concluderen dat ze vuistdiep in elkaar zitten d.m.v. massa promotie contract en dan is het verzenden van een paar smsjes een simpele vriendendienst. En je kunt dus ook concluderen dat de verklaring van Vodafone dat ze de sms'jes wel moesten opsturen waarschijnlijk bullshit is
Wat op dit moment wel duidelijk is geworden.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Tja als internationale onderneming verkoopt het natuurlijk slecht dat je aan de leiband loopt van zo'n regime.
Bewijs dat het regime gevangen in Cairo heeft gedropt!quote:There was a lot of shooting going on around the prison cells, he said, recalling that the masked gunmen who released them had also used tear gas. Who else in Egypt has tear gas except for the state security forces?
...
Alaa got into one of the several cars that was waiting outside the prison and was dropped off in Cairo's northern Al-Marg district. I was sitting between the masked men, but they didn't speak to me," he said. "They just dropped me off.
Zijn beelden van "earlier" zeiden ze net... Heb nu het geluid weer uit staanquote:Op maandag 7 februari 2011 00:01 schreef Dekatria het volgende:
Wat is het druk op Tahrir voor 1 uur snachts@AJE
Was een tijdje terug toch ook al, een gevangen genomen pro die zei dat hij was vrijgelaten en geld kreeg om pro te zijn. Kwamen dit soort verhalen meer meer, hoger, in de media.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:55 schreef -jos- het volgende:
ianinegypt Ian Lee
Interesting accounts from freed prisoners in Egypt http://bit.ly/h7K4Pp #egypt #jan25
http://www.almasryalyoum.(...)freed-prison-inmates
[..]
Bewijs dat het regime gevangen in Cairo heeft gedropt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |