Had ik al in de reeks gepost... Had je het bericht niet gekregen?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:10 schreef Dekatria het volgende:
Stukske van paar dagen terug nu op FP
http://frontpage.fok.nl/c(...)b-je-er-familie.html
Ah (jouw?) colum is geplaatstquote:Op zondag 6 februari 2011 23:10 schreef Dekatria het volgende:
Stukske van paar dagen terug nu op FP
http://frontpage.fok.nl/c(...)b-je-er-familie.html
Nee, maar maakt niet uitquote:Op zondag 6 februari 2011 23:11 schreef RvLaak het volgende:
Had ik al in de reeks gepost... Had je het bericht niet gekregen?
Maaruh, Het is verdiend.
Gegeven het feit dat hij dus niet veel zijn hotelkamer uit kon, was dit het meeste wat hij kon doen denk ik. Het gaf wel aardig de sfeer van die dagen weer.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:10 schreef Toad het volgende:
Die repo van Wouter Kurpershoek viel dus tegen? Ik kijk zo even terug. Maar ik was er nieuwsgierig naar.
Dat stuk op/nabij Tahrir was erg indrukwekkend, ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gegeven het feit dat hij dus niet veel zijn hotelkamer uit kon, was dit het meeste wat hij kon doen denk ik. Het gaf wel aardig de sfeer van die dagen weer.
Als de staats-tv het niet doet, doen de mensen @ Tahrir het wel. Ze willen hem niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:19 schreef -jos- het volgende:
De Egyptische staats TV zorgt ervoor dat ElBaradei niet veel invloed krijgt:
JoeKubrick Joseph Fahim
And now he's dissing El Baradei, saying that he has a "psychological problem." I'm turning this off. DIE STATE TV, DIE. #jan25
Ja ze zitten niet echt op hem te wachten.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de staats-tv het niet doet, doen de mensen @ Tahrir het wel. Ze willen hem niet.
Weet je wat grappig is, het vrijheidsbeeld is voor de Egyptenaren gemaakt, het moest bij de ingang van het Suez kanaal komen te staan geloof ik. Toen kreeg Frankrijk ruzie met Egypte en toen hebben ze het beeld om / afgebouwd tot het vrijheidsbeeld en maar aan de USA gegeven.quote:
Toch denk ik dat hij wel een geschikt iemand, diplomatiek, onafhankelijk, is om de huidige oppositiepartijen te verenigen en de overgangsregering te leiden, mocht die er komen.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als de staats-tv het niet doet, doen de mensen @ Tahrir het wel. Ze willen hem niet.
proM's of antiM's?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:30 schreef -jos- het volgende:
Breaking News: 40 Additional Names...
Egyptian media is reporting that it is anticipated that 40 additional names will be released today who will have their assets frozen pending further investigations.
Misschien is hij wel competent & de juiste persoon, dat weet ik niet. Is momenteel ook totaal niet relevant, aangezien de mensen @ Tahrir hem niet willen als leider.quote:Op zondag 6 februari 2011 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij wel een geschikt iemand, diplomatiek, onafhankelijk, is om de huidige oppositiepartijen te verenigen en de overgangsregering te leiden, mocht die er komen.
Er is nu gewoon geen leider, alleen allemaal kleine partijen/organisaties en daar kom je gewoon niet verder mee op dit moment.
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:32 schreef -jos- het volgende:
Protestors Remove Mubarak Billboard in Alexandria
Ook echt met Vodafone ernaast, hoe 'toevallig'.
Die kan beter verandert worden naar "Power to the government"... Aangezien ze acuut deden wat moebie eistte...quote:
bron?quote:Op zondag 6 februari 2011 23:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die kan beter verandert worden naar "Power to the government"... Aangezien ze acuut deden wat moebie eistte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |