Ja maar de vergelijkingen die hij maakt slaan nergens op.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die Iranir? Ergens ook wel logisch. Hun revolutie is volledig mislukt.
Beetje jammer dat hij dat nu moet projecteren op de mensen @ Tahrir
Eensch, ik ergerde me ook al aan die manquote:Op zondag 6 februari 2011 22:51 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja maar de vergelijkingen die hij maakt slaan nergens op.
De informatie voorziening in tegenwoordig nogal veranderd zeg maar sinds 1979 om n iets te noemen.
Zo geslaagd bleek de revolutie in Iran al heel snel niet te zijn. Hij spreekt zijn ongerustheid uit over wat de Egyptenaren te wachten staat. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij heeft trauma's omdat ie als 13 jarige midden in de Iraanse revolutie stond. Dus de Egyptenaren moeten zich laten onderdrukken omdat hij anders nachtmerries krijgt.
Nou verdomd schrijf ik net zoiets.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:51 schreef yavanna het volgende:
Ook weer een mooie tactiek van het regime btw, om met het gevreesde en veelal ongewenste MB te gaan praten ipv met ElB. Er zit echt overal iets achter.
quote:Dostor: Reuters: Leaked documents: Omar Suliman tried scare the USA of the Muslim brotherhood.#jan25 #egypt
Hij spreekt er niet alleen maar zijn ongerustheid over uit. Hij zegt dat de revolutie moet stoppen omdat er anders een Iraans regime komt.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Zo geslaagd bleek de revolutie in Iran al heel snel niet te zijn. Hij spreekt zijn ongerustheid uit over wat de Egyptenaren te wachten staat. Wat is daar mis mee?
Daar heb je het al.......quote:Op zondag 6 februari 2011 22:51 schreef yavanna het volgende:
Ook weer een mooie tactiek van het regime btw, om met het gevreesde en veelal ongewenste MB te gaan praten ipv met ElB. Er zit echt overal iets achter.
Simpel, in het gedeelte wat ik zag, stelde hij het als een feit dat de revolutie zal mislukken. Dat kan hij helemaal niet weten. We zijn 32 jaar verder & Egypte != Iranquote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Zo geslaagd bleek de revolutie in Iran al heel snel niet te zijn. Hij spreekt zijn ongerustheid uit over wat de Egyptenaren te wachten staat. Wat is daar mis mee?
quote::In Tahrir there are reps delegations from every other protest in #Egypt to work out together how to move forward #jan25
De situatie is niet geheel vergelijkbaar omdat het toevallig allebei landen zijn met moslims. Zo wordt het een beetje gebracht namelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
O.A. de beargumentering dat je een revolutie niet moet doen omdat je niet weet wat je terug krijgt, en dat je het toch eigenlijk niet zo slecht hadquote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij spreekt niet alleen maar zijn ongerustheid over. Hij zegt dat de revolutie moet stoppen omdat er anders een Iraans regime komt.
Overleg dus; goede zaak. Hopelijk toont dat echt vooruitgang.quote:
Stuk van sandmonkey gelezen denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 22:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wow, gaan ze georganiseerd worden... Ben benieuwd welke kant dat op gaat.
Sandmonkey Sandmonkeyquote:Op zondag 6 februari 2011 22:59 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Stuk van sandmonkey gelezen denk ik
Denk dat ze zelf ook wel logisch kunnen nadenken.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:59 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Stuk van sandmonkey gelezen denk ik
quote:I asked an old friend here in Cairo, a woman with Western tastes that include an occasional glass of whiskey, whether the Muslim Brotherhood might be bad for peace. She thought for a moment and said: Yes, possibly. But, from my point of view, in America the Republican Party is bad for peace as well.
Het is precies de stap die je had kunnen verwachten... genoeg vooruitdenkende mensen op dat pleinquote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef yavanna het volgende:
[..]
Denk dat ze zelf ook wel logisch kunnen nadenken.So far doen ze absoluut geen domme dingen.
Hij blijft goedquote:Op zondag 6 februari 2011 23:03 schreef -jos- het volgende:
NickKristof Nicholas Kristof
Cairo friend says Mus Brothers not ideal in Egypt democracy. Just as Republicans not ideal in U.S. http://nyti.ms/hfDOUk
met de beroemde quote:
[..]
Is de christelijke 'kerkdienst' die ze vandaag hielden. Zo'n openbare uiting is onder Mubarak niet mogelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |